IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Curiosity killed... me? [&DMITRI WELLICK] KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Curiosity killed... me? [&DMITRI WELLICK]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Curiosity killed... me? [&DMITRI WELLICK] Empty
BerichtOnderwerp: Curiosity killed... me? [&DMITRI WELLICK] Curiosity killed... me? [&DMITRI WELLICK] Icon_minitimevr sep 16, 2016 9:19 am

Cheryl onderdrukte een zucht terwijl ze naar haar kat keek die haar boos aan het bekijken was. ‘Je weet best dat je niet naar buiten mag, Oreo,’ sprak ze streng. De zwart-witte kat miauwde een keer ontevreden en Cheryl glimlachte. ‘Goed dan,’ sprak ze. ‘Maar ik wil je voor vanavond weer terugzien. Zorg dat de leerkrachten je niet zien.’ Ze opende het raam en keek toe hoe Oreo zich een weg vond naar de Hogwarts grounds. Misschien moest zij hem ook maar gaan volgen. Niet via het dak natuurlijk, maar gewoon… naar buiten gaan. Ze onderdrukte een zucht terwijl ze eerst gewone kleren aandeed en daarna haar gewaad. Het embleem van Gryffindor blonk trots op haar borst en Cheryl keek er even minachtend naar. Wat had je immers aan in deze afdeling zitten als je zelfs niet…? Ze schudde haar hoofd. Ze mocht er niet aan denken. Er waren zo van die geheimen die ze niet aan haar ouders vertelde en zelfs niet aan Alix, haar zusje. Cheryl en Alix leken niet veel op elkaar, maar toch waren ze zussen. Om te beginnen was Alix’ haar platinablond en die van Cheryl vuilblond. Ze hadden beide blauwe ogen, maar die van Cheryl neigden meer naar het oceaanblauwe. Voor de rest had Alix korter haar… en zaten ze in andere afdelingen. Cheryl schudde haar hoofd terwijl ze besloot om naar beneden te gaan. Misschien dat ze nog wat in de greenhouses ging doen of zo. Als iedereen daar naast haar stond en door elkaar stond te babbelen kon ze meestal niet goed opletten en ze moest sowieso nog een opstel schrijven over één of andere gevaarlijke plant. En dus liep het meisje helemaal tot beneden en kwam uiteindelijk in de great hall terecht. Ze rolde haar ogen toen ze een paar tweedejaars Slytherins voedsel zag gooien naar een paar meisjes die voorbij liepen. Ze zou hun natuurlijk kunnen vervloeken met een onvergeeflijke vloek, maar… well, ze beheerste het zelf nog niet goed en de kans dat ze zichzelf zou verwonden was vrij groot. En dus draaide de dame zich om en kwam uiteindelijk terecht op de Hogwarts grounds. Ze liep rustig naar de greenhouses toe. ‘Dus… welke plant was het ook alweer?’ Ze draaide haar hoofd toen ze een schim voorbij zag komen en wilde een stap dichterbij nemen om te kijken wat het was, maar plotseling ging ze op iets staan dat uit een pot kwam en bond zich iets rond haar enkel. Nog voordat ze haar wand kon pakken viel ze op de grond en ze was ze het volgende moment bezig met wild voor zich uit te trappen, naar haar wand te graaien en hopen dat het ding dat haar vasthield niet giftig was.

OOC: Jij corrigeert me als je een Engels foutje ziet, hè? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Curiosity killed... me? [&DMITRI WELLICK]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Dmitri R. Wellick
» Curiosity
» Laila Ryder ~ So what are you gonna say at my funeral now that you've killed me?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: the greenhouses-
Ga naar: