IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Laila Ryder ~ So what are you gonna say at my funeral now that you've killed me? KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Laila Ryder ~ So what are you gonna say at my funeral now that you've killed me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Laila Ryder ~ So what are you gonna say at my funeral now that you've killed me? Empty
BerichtOnderwerp: Laila Ryder ~ So what are you gonna say at my funeral now that you've killed me? Laila Ryder ~ So what are you gonna say at my funeral now that you've killed me? Icon_minitimevr sep 23, 2016 12:16 am






Laila Ryder ~ So what are you gonna say at my funeral now that you've killed me? Tumblr_nri63gmLrB1tcxfbvo1_500
Laila Ryder
"Her shroud is loneliness, her God was listening"

Hoewel je het misschien nu niet meer zou zeggen, zeventien jaar geleden werd Laila Ryder geboren als Liam Ryder, in het magische dorpje Oldbrooke Haven, in het zuiden van Groot-Brittannië. Hij werd geboren als zoon van Angelina Ryder, in de volksmond “Angie” genoemd. De vader van Liam is tot op heden nog onbekend, het enige dat over hem bekend is, is dat hij een pureblood wizard is/was. Angie weigert over hem te praten, en ook maar zijn bestaan te erkennen. De jeugd van Liam was erg rommelig; ze verhuisden veel, er waren periodes van bijna tot helemaal geen geld en er was maar weinig ruimte om zich aan iemand te hechten. Op vroege leeftijd wist Liam al dat hij in een verkeerd lichaam zat, maar zijn moeder noemde hem ziek en wilde niet dat hij daarover praatte. Om tegen met iemand te praten, en om een soort vriend voor hem te zijn, creëerde hij in zijn hoofd een compleet nieuw persoon: Laila Ryder. Laila was als een zus voor hem, luisterde naar wat hem dwars zat en vermaakte hem als hij verveeld was.

Toch kwam er iets van continuïteit in het leven van Liam: op zesjarige leeftijd ging hij naar een basisschool. Helaas woonden ze niet langer in Oldbrooke Haven, dus het was geen school met allemaal jonge tovenaartjes en heksjes. Er zaten voornamelijk Dreuzelkinderen op de school van Liam, en Liam was blij dat hij eindelijk naar een plek ging waar hij vriendjes en vriendinnetjes kon maken. Maar niets bleek minder waar. De vrienden en vriendinnen waar Liam voor gehoopt had, veranderden in pestkoppen, treiteraars en kinderen die niets te maken wilden hebben met Liam. Hij was anders, hij speelde liever met poppen, praatte graag over ballet. Niemand wilde met Liam spelen, of opdrachten samen maken. Totdat op een gegeven moment Laurie bij hem in de klas zat. Laurie was een ontzettend lief en vrolijk meisje, dat een ontzettend groot empatisch gevoel had en helemaal niet vooroordeelde. Het meisje was erg knap, en eigenlijk wilden de populaire meiden haar al meteen inpalmen, maar Laurie koos ervoor om te gaan met Liam. De twee werden de beste vrienden, en Liam voelde zich zo ontzettend gelukkig. Hij was vaak bij Laurie, hij mocht veel spelen bij haar. Echter mocht dit nooit andersom…

…want al gauw zou het noodlot toeslaan. Ondanks dat Liam naar school ging, was de thuissituatie schrikbarend. Er was weinig tot geen eten, er werd niet schoon gemaakt, zijn moeder was vaak niet thuis, zodat jonge Liam er alleen stond. Al gauw kwam Jeugdzorg aan de pas en werd Liam uit huis gehaald. Dit bleek een uitstekende zet voor hem te zijn geweest, want hij ging bij zijn oma wonen, een vriendelijke, oudere heks die nog steeds behoorlijk fitaal was. Dat betekende wel dat hij het dorp moest verlaten, en dus ook Laurie. Tijd voor afscheid was er niet volgens Jeugdzorg, dus Liam was van de een op de andere dag weg, zonder afscheid. Tot op de dag van vandaag heerst er daar een schuldgevoel over.

Het leven bij de oma van Liam, Christina Ryder, was veel gemakkelijker. Christina accepteerde haar kleinzoon volledig, en ging eigenlijk al vrij vroeg met hem naar de dokter, voor hormonen. Het was een langdurig proces, maar op tienjarige leeftijd kreeg Liam dan eindelijk hormonen en werd de naam van Liam veranderd in Laila. Christina had namelijk genoeg geld – maar wegens omstandigheden werd dit niet met Angie gedeeld. Liam, nu dus Laila genaamd, was zo verschrikkelijk gelukkig. Dit gebeurde allemaal in de zomervakantie, toen ze naar het laatste jaar van het basisonderwijs zou gaan, voordat ze naar Hogwarts zou gaan. Maar weer sloeg het noodlot toe. Er was namelijk een jongen die haar altijd pestte – Dean Hendriks. Ditmaal begon hij haar weer te pesten, omdat ze er opeens heel erg “meisjesachtig” uitzag. Een stemmetje in haar achterhoofd riep: “Pak hem terug! Doe wat!” En opeens lag Dean achterover geblazen op het schoolplein. Alle kinderen waren nu bang voor Laila, maar Laila zelf was er helemaal niet van onder de indruk – sterker nog, ze was behoorlijk bang. Gelukkig kon Christina haar, inmiddels, kleindochter gerust stellen: dit was normaal bij jonge heksjes en tovenaartjes.

In de zomervakantie voordat Laila naar Hogwarts zou gaan, overleedt Christina. Laila is hier nog steeds helemaal ondersteboven van en kan het niet verwerken. Het ergste van dit alles is nog dat ze terug moest naar haar moeder, Angie Ryder, die inmiddels verslaafd was aan allerlei soorten drugs, en absoluut niet accepteerde dat Liam nu Laila heette. Het leven werd voor Laila een hel: mishandelingen, vernederingen door bijvoorbeeld haar nog steeds Liam te noemen, kleineren, het was de dagelijkse kost. Gelukkig ging Laila al snel naar Hogwarts – waar ze zichzelf beloofde: ik accepteer dit niet meer. Nooit meer. En nog steeds wordt Laila wel eens gepest…maar hopelijk zou ze haar rust vinden in Hogwarts.

Laila Ryder ~ So what are you gonna say at my funeral now that you've killed me? Tumblr_o1bkdfXbJj1tcxfbvo1_500

Door haar verleden is Laila heel erg onzeker over zichzelf, en vindt ze het lastig om sociaal contact te maken. Om dit te verbloemen kan ze best wel arrogant en bitchy overkomen, maar dit komt puur omdat ze niet weet hoe ze dat anders moet doen. Haar gedrag is meer een soort zelfbescherming, bang dat iemand haar weer pijn gaat doen, fysiek of mentaal. Bij lichamelijk contact kan Laila ook een ontzettende schok krijgen, en zelfs bang reageren, zonder dat daar een aanleiding voor is. Ondanks dit alles, is Laila toch wel erg ijdel. Ze vindt het heerlijk om met make-up en kleding bezig te zijn, en doordat ze super vroeg is begonnen met hormonen en operaties, ziet ze er nu super vrouwelijk uit, waar ze best wel heel erg trots op is. Ze is een gemiddelde student, scoort gemiddeld. Het duurt lang voor je haar vertrouwen wint, maar als ze je vertrouwt, is ze een geweldige vriendin voor je: gestoord, feestganger, maar ook een hele lieve, betrouwbare vriendin. Laila is heel makkelijk te breken, één leugen kan haar dag al breken en dan kan ze heel erg stil worden. Soms heeft ze momenten van stilte, omdat ze denkt aan haar verleden, of juist over haar toekomst: hoe zou haar toekomst eruit komen te zien? Is er een plekje voor haar in de wereld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder ~ So what are you gonna say at my funeral now that you've killed me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Don't worry 'bout me. [&LAILA RYDER] [FINISHED]
» [TW: Boulimia, geweld] You are the realest thing I never had to fake [+Laila Ryder]
» Curiosity killed... me? [&DMITRI WELLICK]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: character introduction-
Ga naar: