IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

I'm knocking on your heart, could you let me in? KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

I'm knocking on your heart, could you let me in?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

I'm knocking on your heart, could you let me in? Empty
BerichtOnderwerp: I'm knocking on your heart, could you let me in? I'm knocking on your heart, could you let me in? Icon_minitimedi jan 03, 2017 10:58 pm


Ze haalde nog één keer diep adem. God, dit was gekkenwerk. Toch moest ze het proberen. Ze had ontzettend veel spijt van wat ze had gezegd, maar nog meer dan dat miste ze haar beste vriendin gewoon ontzettend. Er waren gewoon bepaalde dingen waar ze niet met Nyx, Leo, Fred, of iemand anders kon praten. Nouja, het kon wel, maar dat was voor hen gewoon niet zo interessant. Met Laila kon ze altijd uren over haar en make-up en kleding en wat dan ook lullen zonder dat het saai was. Dat miste ze, maar ze miste vooral Laila zelf. Laila was een van de liefste mensen die ze kende en die had ze zoveel pijn gedaan. Dus had ze besloten om Annabels advies maar op te volgen. Ze had Laila een tijdje met rust gelaten, maar nu het met Nyx weer ongeveer goed was was het zo overduidelijk dat ze zo niet langer door kon gaan. Ze wilde gewoon weer met haar lachen, in plaats van doen alsof ze haar niet zag elke keer dat ze elkaar in de gangen tegen het lijf liepen.
Daar stond ze dan. Voor de deur van haar slaapkamer, een doos chocolaatjes in haar hand en de moed in haar schoenen. Ze zou het haar niet kwalijk nemen als ze haar niet zou vergeven, maar ze zou het zichzelf wel kwalijk nemen als ze het niet probeerde. Nyx was inmiddels weer bij haar op de kamer gaan slapen, dus of Laila was alleen of er was niemand op de kamer aanwezig. Terwijl ze drie keer aarzelend op de deur klopte hoopte ze stiekem op het laatste.

[+Laila]
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

I'm knocking on your heart, could you let me in? Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm knocking on your heart, could you let me in? I'm knocking on your heart, could you let me in? Icon_minitimewo jan 04, 2017 12:27 am

LAILA RYDER

601 woorden
Goed, oké, ze moest hier de voordelen gewoon van in zien. Nyx was weg, en ze miste haar verschrikkelijk, maar ze kon er niets aan doen: Alison was haar officiële kamergenootje, en daar zou ze dan ook moeten slapen. Dat ze bij Laila had geslapen was dan ook onofficieel gebeurd, dus ze kon er moeilijk heisa van maken. Maar Laila had zich gehecht aan haar beste vriendin en kamergenootje, dus nu ze weg was, was het behoorlijk stil. “Oké…oké…” zei Laila hardop tegen zichzelf “Ik moet het gewoon positief voor mezelf bekijken, ja. Leo kan bijvoorbeeld hier hele tijd zijn en dan hebben we privacy, en op zijn kamer kan dat niet, want hij heeft een kamergenootje.” Hé, dat was een voordeel! “Oké…en ik heb weer meer ruimte voor mijn kleding…ja, dat is ook een voordeel.” Al vond ze het helemaal niet erg om die ruimte te delen met Nyx, sterker nog, ze zou haar laatste beetje kastruimte voor Nyx nog opgeven. “En en…ik kan weer een enorme bende maken van mijn kamer!” Ja, dat deed ze met Nyx ook. Laila trok een pruillipje. Oké, ze miste Nyxie, ze kon er niets aan doen. Maar goed, het was nou eenmaal zo en ze moest het beste er maar van maken.

Laila ging achter haar kaptafel zitten en bekeek zichzelf. Mmm, haar make up zat er nog goed op. Ze grabbelde tussen haar spulletjes en haalde er een mascaraborsteltje uit. Zachtjes ging ze met het borsteltje over haar wimpers. Ze maakte een paar gekke bekken in haar spiegel en deed wat gekke dingetjes met haar haren. Ze maakte twee staartjes met haar handen, en lachte. Vervolgens maakte ze met haar handen een hoge staart van haar handen. Giechelend bekeek ze zichzelf en stak ze haar tong naar zichzelf uit. Een tijdje ging ze met dit soort gekke dingen door, totdat er op de deur werd geklopt. Met een pruillipje liet ze haar haren over haar hele gezicht vallen. “Dat was het dan, de plicht roept…” Ze haalde haar handen eventjes door haar haren en stond toen met een glimlach op. “Coming!” riep ze vrolijk, terwijl ze naar de deur liep. Ze was benieuwd wie het was. Ze hoopte Leo. Ja, misschien was het Leo! Misschien had hij wel eten meegenomen en konden ze hier chillen. Met een stralende glimlach gooide ze de deur open en keek recht in het gezicht van…

…niet Leo. Het was Alison. Haar glimlach verdween. Laila ging door de vier fases van gekwetst zijn: eerst was er een verbaasde blik in haar ogen zichtbaar, vervolgens een boze blik, daarna een verdrietige blik en ten slotte bleef er een blik over die probeerde de pijn in haar hart te verbergen. Er ontstond een brok in haar keel. What the fuck kwam Alison hier nou weer doen? Ze kon zich niet herinneren dat ze het hadden goed gemaakt. Uiteindelijk vond ze haar stem terug. “Volgens mij zijn de huiselven vergeten het vuilnis voor mijn deur weg te halen” zei Laila toen en liet haar ogen over Alison gaan. Ze had chocolaatjes bij. Lekker, maar als ze hier kwam om het goed te maken, had ze echt wel wat meer nodig dan chocolaatjes. Alison had haar op haar ziel getrapt. “Wat kom je hier doen?” zei Laila toen met een brok in haar keel “The common room van Gryffindor is een hele andere kant op.” Want daar zaten nu haar “nieuwe beste vrienden” toch? Beste vrienden, pfft. Laila was er niet heel erg van onder de indruk. Toch keek ze Alison een beetje verwachtingsvol aan, benieuwd wat ze hier kwam doen.
TH
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

I'm knocking on your heart, could you let me in? Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm knocking on your heart, could you let me in? I'm knocking on your heart, could you let me in? Icon_minitimewo jan 04, 2017 4:12 pm


Ze had al op het punt gestaan om alweer weg te lopen. Niet dat ze nou zo heel lang op een reactie had moeten wachten, maar het was een mooi excuus en het was de laatste kans die ze had voor de deur open zou gaan en er geen weg terug meer zou zijn. Toen ze Laila's stem hoorde had ze bedacht dat ze toch weg zou lopen. Echter, nog voor ze haar eerste stap kon zetten werd de deur al voor haar open gedaan en stond ze daar voor haar neus. Laila.
Even was het stil. Alison hield haar adem in en stond met haar mond vol tanden. Nu het moment daar was leek het opeens een stuk moeilijker, ze wist gewoon niet waar ze moest beginnen. Gelukkig deed Laila dat voor haar, of nouja, 'gelukkig'. Ze werd behoorlijk uitgefoeterd. Alison wachtte geduldig tot ze klaar was, ze had niets anders verwacht en daarbij het Laila al het recht om haar eens goed terug te pakken. Desalniettemin deed het pijn, en dat was ook wel op haar gezicht te lezen. Wat ze hier kwam doen? Die vraag betekende dat het nu toch echt de beurt aan Alison was om haar mond open te doen. Ze slikte even, keek Laila een paar tellen lang doordringend aan en richtte toen haar blik op de grond. "Ik kom mijn welgemeende excuses aanbieden." zei ze zachtjes. "Ik meende niet wat ik zei en je verdiende het niet en het spijt me." Haar stem werd nu iets sterker en ze keek weer op naar Laila. Ze beet even op haar onderlip. Er was nog zoveel meer wat ze wilde zeggen, maar ze wist niet of er woorden bestonden die konden beschrijven hoe hard ze wenste dat ze haar acties ongedaan kon maken. "Ik mis je." zei ze toen maar. Meteen had ze er spijt van, was dit niet een brug te ver? Laila had nog helemaal geen signaal gegeven dat ze het goed wilde maken, wie weet wilde ze dat ook wel helemaal niet en stond Alison nu voor lul. Maar goed, dat was eigenlijk op het moment helemaal niet belangrijk en daarbij had ze het nu toch al gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

I'm knocking on your heart, could you let me in? Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm knocking on your heart, could you let me in? I'm knocking on your heart, could you let me in? Icon_minitimedo jan 05, 2017 12:50 am

LAILA RYDER

601 woorden
Alison sprak en Laila luisterde. Ze sloeg haar ogen neer, net als Alison, toen ze haar excuses maakte. Het was goed dat Alison haar excuses maakte, maar Laila vroeg zich af of het iets op zou lossen. Natuurlijk zou ze haar excuses accepteren, dat stond vast, maar het haalde niet de pijn weg die ze voelde. Toen Alison het had gezegd was het net alsof het door haar hart was gegaan. Laila keek op toen Alison zei dat ze haar miste. En dat was voor Laila genoeg om de sluizen al te breken. Er liep een enkele traan over haar wang en ze haalde haar neus op, veegde haar traan weg, deed net alsof het niet gebeurd was. “Ik jou ook…elke dag meer” zei ze met een geëmotioneerde stem “Maar het doet gewoon zoveel pijn, wat je zei. En elke keer dat ik je zie word ik er aan herinnert en toen je het zei ik…ik snapte het gewoon niet, het klonk alsof je me haatte. Haatte om wie ik ben en…wat ik ben.” Laila draaide zich om, gooide de deur verder open, als teken dat Alison binnen mocht komen. Ze ging op haar bed zitten en haalde diep adem. Eventjes was ze stil, misschien was het ongemakkelijk voor Alison nu, maar ze moest eventjes nadenken. Nadenken wat ze ging doen, waardoor ze deze…mess kon fixen. Samen, met Alison. Want ze wilde Alison niets liever dan terug in haar leven, maar…ze had zoveel pijn. Na een minuutje stond ze op en liep ze naar een van haar schoolboeken. Ze haalde twee boeken uit elkaar en haalde er een perkamenten envelop uit. Op de envelop stond de naam van Alison. Ze liet de envelop zien aan Alison. “Een brief. Van mij aan jou. Ik heb hem nooit gezonden. Ik durfde het niet. Ik was bang dat het je niks kon schelen…” Laila haalde eventjes diep adem, scheurde de envelop met haar lange nagel open en onthulde een vel met perkament. Nog een laatste keer keek ze Alison aan, waarna ze begon met voorlezen:

Lieve Alison,

Mijn leven staat op z’n kop. Het is zo hectisch en ik denk dat uitgerekend jij het had begrepen. Ik heb Nyx en Leo, maar je snapt wel wat ik bedoel als ik zeg dat ik sommige dingen alleen met jou kon bespreken. Er gebeurt zoveel. Nyx en jij zijn uit elkaar. Nyx heeft pijn, en ik weet niet wat ik moet doen om haar beter te laten voelen. Mijn hormonen zijn bijna op en mijn moeder weigert nieuwe te sturen, in de hoop dat ik dit lichaam achter laat. Ik heb gevochten met Isabella op de wc’s. En jij bent weg. Het is alsof ik aan het gillen ben, maar niemand het hoort. Ik wil gillen om help, maar ik weet niet aan wie.

Waar ben je, Alison? Je zou mijn beste vriendin moeten zijn. Je opmerking in de leerlingenkamer een paar weken geleden raakte mij in m’n ziel. Het was niet alleen een sneer naar mij, maar voor mij voelde het alsof onze hele vriendschap nep was. Ik herinner het me als de dag van gisteren dat je me in het derde jaar op hoge hakken leerde lopen, dat je me de moed gaf om toch met je mee te gaan naar Hogsmeade, dat we het daar nachten op zo’n kop hadden gezet. De dagen daarna, dat we konden gieren van het lachen om wat er allemaal was gebeurd en de lange gesprekken die we hadden. Hoe ik je wel eens voor de grap mijn zus noemde, want zo voelde je voor mij. Was dat dan allemaal nep? Ik weiger het te geloven, maar ik weet niet meer wat ik moet geloven.

Zonder jou is ons groepje niet compleet. Elke keer dat ik je zie in de gang met je nieuwe vrienden. Kennen zij je zoals wij je kennen? We kennen elkaar zes jaar, Alison! Elke keer wil ik op je afstappen, je smeken om het goed te maken en te luisteren naar wat ik te zeggen heb. Maar waarom zou ik de persoon moeten zijn die moet smeken? Ik weet het niet…misschien omdat ik je te erg mis.

Nu klinkt het alsof het allemaal negatief is, maar er gebeuren ook een hele hoop leuke dingen: Leo, the Yule Ball, het is allemaal perfect. Maar toch bedenk ik mij dan in m’n achterhoofd dat er iets mist. En dat ben jij.

Laila stopte eventjes met lezen, ongemerkt had ze gehuild. Het laatste stukje kon ze uit haar hoofd, ze had het al zo vaak in haar hoofd gezegd. En daarom keek ze Alison recht aan toen ze het laatste stukje uit de brief opnoemde:

Please, kom terug, Alison. Terug naar Slytherin, terug naar Nyx, terug naar Leo, terug naar…mij. Waar je thuishoort. Ik weet zeker dat we eruit komen, het heeft tijd nodig, maar het komt goed. Ik wil gewoon mijn zus terug.

Liefs, Laila.


Laila vouwde het stuk perkament weer op en keek naar de grond. Zij had haar zegje gedaan. Nu was het tijd voor Alison om te beslissen wat ze ermee ging doen. Ze had haar hart nogmaals open gedaan voor haar. En als ze haar weer zou kwetsen, zou die voorgoed sluiten. Als ze juist handelde, was er een kans om hun vriendschap te redden.
TH
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

I'm knocking on your heart, could you let me in? Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm knocking on your heart, could you let me in? I'm knocking on your heart, could you let me in? Icon_minitimedo jan 05, 2017 3:23 pm


Wat Laila zei brak haar hart. Had ze echt het gevoel gehad dat Alison haar niet supportte om wie ze was? Zij was juist altijd degene geweest die haar had aangemoedigd om zichzelf te zijn, dus als Laila daar niet meer in geloofde was dat één grote tragedie. Ze zag een eenzame traan over Laila's wang rollen en wilde niets liever dan hem wegvegen, maar durfde het nog niet. Wat ze echter wel durfde was achter haar aan naar binnen lopen. Ze deed de deur achter zich dicht, wat het officieel maakte: er was nu geen weg terug.
Eenmaal binnen ging Laila op haar bed zitten, maar Alison bleef staan en keek nog even rond. De kamer was niet zoveel veranderd, maar toch voelde het minder vertrouwd. Dat zou wel komen doordat ze er al zo lang niet was geweest. Vroeger was ze meerdere keren per week op deze kamer te vinden, ze wist dan ook vrij zeker dat er nog heel wat van haar spullen hier rondslingerden. Tenzij Laila die weg had gegooid, natuurlijk. Ze was echter kennelijk niet de enige die hier nog al eens wat liet liggen, want haar oog viel op een jongensshirt dat ergens in een hoekje op de grond lag. Huh? Het zou van Nyx kunnen zijn, maar daarvoor zag het er een beetje... Groot uit. Ze besloot er verder niet naar te vragen en sloeg het dan ook niet echt op als iets belangrijks, ze had namelijk wel wat belangrijkers aan haar hoofd op het moment.
Ze twijfelde even of ze naast Laila moest gaan zitten of niet. Het was haar niet gevraagd en ze wist ook niet of ze op het moment de positie had waarin ze dat gewoon zou mogen doen. Laila stond echter al op om iets te pakken en nieuwsgierig volgde Alison haar met haar blik. Haar adem stokte even in haar keel toen ze zag wat het was en haar naam las. Een paar keer ging haar blik tussen die van Laila en de brief. Ze had deze geschreven terwijl ze ruzie hadden? Oh, God, en hij ging open. Ze wist niet zeker of ze de inhoud aan zou kunnen, maar wat ze wel zeker wist was dat ze wel moest. Ze verdiende het om te horen wat ze Laila had aangedaan en die verdiende op haar beurt om het te vertellen.

...

Laila huilde en Alison huilde met haar mee. Ze huilde tranen met tuiten, maar zonder al te veel geluid. Het was gewoon een hele hoop water wat ongemerkt over haar wangen was begonnen te stromen en telkens maar aanhield. Ze had haar zo, zo erg gemist. En niet alleen haar. Laila had gelijk, ze waren een groepje, met z'n vieren, en daar had niks tussen mogen komen. Ze haalde een paar keer bibberig adem, keek Laila met grote ogen aan. "Het spijt me zo erg." begon ze. "Ik wilde gewoon mezelf beschermen, ik kon Nyx niet meer onder ogen komen en als ik nog met jou om zou gaan zou ik haar te vaak tegenkomen, dus zocht ik een manier waardoor je niet meer met me zou willen omgaan." Ze stopte, haalde even diep adem voordat ze verderging. "En het is geen excuus en ik had het nooit mogen doen en ik wou dat ik het ook nooit had gedaan, maar dat is wel de reden. Niet omdat ik meende wat ik zei." Ze hoopte maar dat Laila haar geloofde, maar ze had zoveel schade aangericht door haar op haar meest gevoelige plek te raken. Waarom was ze in godsnaam zo stom geweest om dat te doen? "Je stem is prachtig." zei ze met een klein glimlachje, maar wel doodserieus. "Ik snap het als je me niet vergeeft en ik snap het ook als je niet meer bevriend met me wil zijn, maar... Die jaren die we wel hadden waren echt. En die zal ik voor altijd koesteren, want jij was ook mijn zus." Met haar hart in haar keel wachtte ze af op Laila's reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

I'm knocking on your heart, could you let me in? Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm knocking on your heart, could you let me in? I'm knocking on your heart, could you let me in? Icon_minitimedo jan 05, 2017 7:22 pm

LAILA RYDER

601 woorden
Laila haalde haar neus op, en vouwde de brief die ze voor Alison had geschreven weer op, probeerde haar tranen weg te vegen. Ze keek op naar Alison, en zag dat zij ook huilde. Haar brief had dus het gewenste resultaat gehad, Alison ook proberen te raken. Laila keek haar recht aan en luisterde naar haar excuses. Het was wat ze wilde horen, het was namelijk een uitleg voor haar bizarre gedrag van de afgelopen weken. Laila slikte. Ze dacht goed na over de woorden van Alison. Uiteraard raakte die haar ook. Ze probeerde zichzelf te verplaatsen in haar situatie, maar Laila zou niet hebben gedaan wat Alison gedaan had. Maar als ze keek onder al dat vuil, al die weken dat ze elkaar genegeerd hadden en Laila valse opmerkingen tegen haar had gemaakt, toen haar innerlijke Zwadderaar naar boven was gekomen, als ze daar allemaal onder keek…was het gemis van haar beste vriendin veel groter dan dat allemaal. “Ik vind het fijn dat je het uitlegt, Ali, maar…” Laila slikte en zei toen gesmoord door haar verdriet: “We hadden iets kunnen regelen. Als je het had verteld, had ik er rekening mee gehouden. Dan hadden we afgesproken dat we zonder Nyx elkaar zouden zien. Ik had er voor je kunnen zijn.” Laila haalde diep adem, moest moeite doen om niet in huilen uit te barsten. “Ik hou niet meer van Nyx dan van jou. Zij is net zo goed mijn beste vriendin als jij dat bent. Jij had ook mijn steun kunnen krijgen, altijd, Ali, je had er niet eens om hoeven vragen.” Laila draaide zich om en legde de brief op haar nachtkastje. Ze haalde diep adem. Ze had haar keuze gemaakt. “Maar om jou nooit meer in mijn leven te hebben…om nu onze vriendschap te beëindigen, dat wil ik niet.” Laila draaide zich om. “Ook als was je een onuitstaanbare bitch, je bent en blijft wel mijn bitch.” Een waterig glimlachje ontsnapte uit haar mond en ze liep op Alison af. Ze sloeg haar armen om de headgirl heen en trok haar tegen zich aan, en knuffelde haar, wat volgens haar veel te lang geleden was. En toen kon ze zich niet meer inhouden, en begon ze te huilen. “Ali” snikte ze “Ik heb je zo verschrikkelijk erg gemist. Ik moet je zoveel vertellen, Ali, en ik mis je gewoon zo erg…alles.”
TH
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

I'm knocking on your heart, could you let me in? Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm knocking on your heart, could you let me in? I'm knocking on your heart, could you let me in? Icon_minitimezo jan 22, 2017 6:35 pm


Ali moest even slikken om Laila's woorden. Ze had het wel kunnen bedenken, maar nu werd het bevestigd en om de een of andere reden maakte dat het allemaal nog moeilijker. Om achteraf te weten dat dit allemaal niet had gehoeven, dat ze het zichzelf veel makkelijker had kunnen maken voelde als een klap in haar gezicht. Ondanks dat ze het ergens wel wist. Natuurlijk was dit niet de goede oplossing geweest, dat had ze zelf ook wel kunnen bedenken, maar ze was gewoon te bang geweest om eerlijk tegen Laila te zijn. Wat als ze haar had afgewezen? Wat als ze Nyx wél boven haar had verkozen? "Ik weet het." zei ze zachtjes, terwijl ze naar de grond keek. Laila was anders dan zijzelf, zij was onbaatzuchtigheid, minder egoïstisch aangelegd. "Maar ik durfde er toen niet op te vertrouwen. Ik was niet zeker over mijn zaak." Alison Winter, onzeker. Wie had dat gedacht. Toch was het echt zo geweest en had het haar een hoop ellende gebracht.
Ze keek verbaasd op toen Laila zei dat ze hun vriendschap niet wilde beëindigen? Meende ze dat? Na alles wat Alison gezegd en gedaan had? Kennelijk wel, want ze was haar bitch. Net als vroeger. Hoopvol keek ze haar aan terwijl Laila op haar af kwam lopen en haar armen om haar heen sloeg. Holy shit. Dit was echt. Alison kon het niet meer inhouden, ze drukte Laila tegen zich aan terwijl ze hard begon te snikken. Alle spanning kwam er nu uit, de snikken waren van opluchting. Het duurde even voor ze haar stem had gevonden. "Ik jou ook, Lai." Op dit moment kon ze haast niet voorstellen dat ze zo'n lange tijd zonder haar beste vriendin überhaupt had overleefd. Het duurde even tot Laila's laatste opmerking tot haar doordrong. Ze trok zich een klein beetje terug zodat ze haar aan kon kijken, met een grote glimlach op haar gezicht. "Wat moet je me vertellen?" Opeens schoot het shirt dat ze eerder op de grond had zien liggen haar weer te binnen. Haar blik viel er opnieuw op. "Van wie is dat shirt? Laila Ryder, heb jij een jongen in je leven?" Ze grijnsde breed. Ze was haar nu alweer aan het plagen en was ontzettend opgelucht dat dat weer kon. Nu wilde ze het echter wel weten ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

I'm knocking on your heart, could you let me in? Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm knocking on your heart, could you let me in? I'm knocking on your heart, could you let me in? Icon_minitimeza jan 28, 2017 12:17 am

Dat hun vriendschap Alison onzeker had gemaakt, deed Laila best wel pijn. Had zij haar dan zo onzeker gemaakt? In haar hoofd ging ze terug naar alles wat ze ooit met Alison had gedaan, en ze kon niet zo snel denken aan iets wat haar onzeker zou kunnen maken. Het deed haar pijn, en het had Alison duidelijk ook pijn gedaan. “Je hoeft nooit aan mijn liefde te twijfelen” zei Laila toen zachtjes, maar hard genoeg dat Alison het zou horen. Uiteindelijk hadden ze elkaar in haar armen gesloten en kon Laila eindelijk goed uithuilen. Dat was best wel een klus, want ze had zolang haar emoties rond Alison uitgeschakeld. Had haar doodgezwegen, behalve tegen Annabel. Het was zwaar geweest zonder haar beste vriendin, maar nu konden ze in ieder geval een begin maken aan het herbouwen van hun vriendschap. Alle puzzelstukjes zouden ze bij elkaar moeten rapen. Alison wilde daar al aan beginnen, en Laila stond dat toe. Het was fijn, ze wilde niet meer zolang in het verdrietige blijven lachen. Zodra Alison over het shirt was begonnen, voelde ze hoe haar wangen rood werden. “Oké, Alison, ik ga het vertellen, maar ga eventjes zitten…” Laila ging op het bed zitten en trok de chocolaatjes van Alison open. Ze ging gemakkelijk op het bed zitten en viste er een chocolaatje uit, die ze in haar mond stopte. Mmmm, heerlijk. Uitnodigend klopte ze op het bed en naar de chocolaatjes, want sharing is caring! “Oké, ik weet zeker dat je het bal nog wel herinnerd” Ze trok eventjes een gezicht naar Alison “Ik was eventjes klaar met het gezeur tussen jullie, dus ik was eventjes in mijn eigen vibe, je weet hoe ik dan ben, bakkie erbij en een dansje enzo.” Ze nam nog een chocolaatje in haar mond en ze kon het niet helpen, maar er kwam een glimlach op haar gezicht. Laila was verliefd. “En nou ja, daar was dus Leo met Alix. En eerder die week hadden we al een keertje samen gezeten in de leerlingenkamer, en toen hadden we gezoend, maar hij wilde niet verder, want Nyx en jij natuurlijk…en toen was hij daar met Alix en ik kon er niks aan doen, maar ik werd echt superjaloers.” Ze voelde hoe haar hele hoofd rood werd, ze kon Alison eventjes niet aankijken, was benieuwd hoe het voor haar was. “Nou ja, en toen heb ik dus een beetje een soort van mijn liefde voor hem bekend, want sinds die dag in de leerlingenkamer kon ik aan niets anders meer denken en hij dacht dat ik op Charlie uit was toen ik hem van jou probeerde weg te halen. Nou ja, en toen zijn we…” Een zachte lach ontsnapte uit haar mond “…met elkaar naar bed geweest, en toen wij ruzie kregen heeft hij mij heel erg lief getroost en zijn we daarna op een date geweest en het voelt zo fijn.” Ze draaide zich naar Alison en keek haar met bezorgd gefronste wenkbrauwen aan. “Vind je het raar? Like, we kennen elkaar al zo lang en het voelt zo super geweldig…ik ben echt verliefd Alison, en ik weet dat ik vroeger zei dat ik dat nooit zou worden, maar oooooh….” Ze lachte naar haar vriendin, dit had ze gemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









I'm knocking on your heart, could you let me in? Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm knocking on your heart, could you let me in? I'm knocking on your heart, could you let me in? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
I'm knocking on your heart, could you let me in?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Just a little bit of your heart
» The Fire in my Heart [+Evan]
» So I cross my heart and I hope to die. [TS]
» drinks and books +Jane Heart
» I know I am not flawless, but I know I got a diamond heart [+Cheryl]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: Dorms-
Ga naar: