IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

So I cross my heart and I hope to die. [TS] KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

So I cross my heart and I hope to die. [TS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Aiden Greene
Aiden Greene
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 39
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: Stfu

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimeza nov 12, 2016 12:58 pm

Hallo daar c:

Het wordt tijd dat mijn accounts weer eens wat actiever worden! Ik zoek topics voor mijn vier accounts, maar voornamelijk voor Aiden omdat hij het het hardste nodig heeft. Hier zijn mijn acc's even op een rijtje:

1. Aiden Greene

Aiden is afkomstig uit Ravenclaw en is te omschrijven als een gespierde jongen met blauwe ogen. Hij heeft een bot karakter wat wilt zeggen dat hij vaak zegt wat hij denkt zonder daarbij rekening houden met de gevolgen. Hij is een flirt als de dames hem op dat moment goed liggen en heeft een goed stel hersenen waardoor hij vaak wilt laten blijken dat hij beter is dan anderen door mensen te helpen met hun huiswerk.

2. Candice Autumn

Een verlegen meisje uit Ravenclaw. Dit meisje is heel erg braaf en houdt zich zeer goed aan alle regels. Ze heeft een hekel aan geweld en is voor de rest wel vriendelijk aangelegd. Als ze voor zichzelf op probeert te komen, komt ze niet verder dan wat blikken werpen op iemand.

3. Evan Castle

Ik denk dat iedereen Evan ondertussen wel kent, maar Evan is dus... Evan. Hij is, net als Aiden, bot aangelegd, maar gaat daarin nog wel een stapje verder dan Aiden. Hij geeft mensen bijnamen die niet al te flatterend zijn, heeft echt een eigen mening over alles en kan anderen zonder moeite afkraken wanneer hij daar zin in heeft. Hij is vrij goed in het boos maken van anderen, maar is onwijs agressief aangelegd als je hem boos maakt. Vaak probeert hij mensen 'goede raad' te geven door zijn mening te zeggen, maar meestal pakt dit verkeerd uit bij de meesten en wordt hij gezien als een achterlijke, sarcastische knul die niks beter met zijn leven te doen heeft dan een etter te zijn.

4. Cheryl Carve

De meesten onder jullie kennen Cheryl ook wel, maar hoe zit haar karakter nu juist in elkaar? Als eerste is ze erg assertief aangelegd waardoor ze de capaciteit heeft om niet alleen voor zichzelf op te komen, maar dit ook voor anderen. Ze is redelijk goed in vrienden maken, hoewel ze totaal niet van lichaamscontact houdt en vaak angstbuien heeft door wat vroeger in haar verleden allemaal gebeurd is, waar ze dan ook ontzettend veel over nadenkt.

Dus het liefste zoek ik acc's voor Aiden, maar voor de rest mag ook natuurlijk aangemeld worden! (:

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody Angels
Melody Angels
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 60
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 1:59 pm

ik wil wel graag een topic met Aiden
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Greene
Aiden Greene
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 39
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: Stfu

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 2:21 pm

Leuk! (: Wie maakt? ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody Angels
Melody Angels
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 60
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 2:26 pm

jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Greene
Aiden Greene
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 39
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: Stfu

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 2:48 pm

Is goed, dan zie je 'm wel verschijnen binnenkort c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody Angels
Melody Angels
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 60
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 2:49 pm

prima, stuur je dan even een link?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Greene
Aiden Greene
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 39
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: Stfu

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 4:16 pm

Ja hoor c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody Angels
Melody Angels
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 60
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 6:47 pm

thankx Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Greene
Aiden Greene
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 39
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: Stfu

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 7:23 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 7:47 pm

Ik wil ook wel een topic met Aiden! Je kan kiezen tussen: Laila, Zoë, Olivia of Roseanne. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Greene
Aiden Greene
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 39
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: Stfu

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 8:27 pm

Zoë *wbw*

IK HEB VORIGE TOPIC GEMAAKT DUS JIJ MAG DEZE MAKEN XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 8:34 pm

HAHAHAAHAHA IK HAD AL EEN VOORVERMOEDEN GHEHEHE.

IS GOED! Ik maak eventjes wat postjes voor Laila af en dan maak ik een topic voor Zoë, en ga ik meteen bij Candice posten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 8:40 pm

Als jij plannen hebt zet er maar MC voor, ik vind het allemaal goed ya know xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 9:07 pm

LET ME FIGURE SOMETHING OUT ghehehehehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitimezo nov 13, 2016 9:15 pm

You're the boss ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









So I cross my heart and I hope to die. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] So I cross my heart and I hope to die. [TS] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
So I cross my heart and I hope to die. [TS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: adoptions-
Ga naar: