IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Farewell  [Alison&Nyx] KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Farewell [Alison&Nyx]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Farewell  [Alison&Nyx] Empty
BerichtOnderwerp: Farewell [Alison&Nyx] Farewell  [Alison&Nyx] Icon_minitimezo nov 13, 2016 8:50 pm

Powerplay toestemming!

Farewell  [Alison&Nyx] Tumblr_nynzr9P3ge1tn1vxgo1_500
And I know you're going somewhere to make a better life, I hope that you find it on the first try
And even though it kills me that you have to go, I know it'll be sadder if you never hit the road
So farewell, somebody is gonna miss you, farewell, somebody is gonna wish that you were here
That somebody is me...

“Dus ik greep die beer bij de keel” vertelde Laila, terwijl ze de leerlingenkamer van Slytherin binnen kwamen “Ik keek hem recht aan en ik zei: “Beer, je moet eventjes terugtellen tot nul, je broek aantrekken en je excuses aan de president aanbieden” Dus ja, dat is het verhaal over hoe ik tijdens Halloween mijn allereerste mannelijke geslachtsdeel van iemand anders zag.” Lachend liep ze samen met Nyx de leerlingenkamer binnen. Ze plofte neer aan een van de tafeltjes en woelde eventjes door haar haren. Haar blik gleed door de leerlingenkamer, scannend wie er allemaal aanwezig was. En daar zat ze. Haar hart maakte eventjes een sprongetje. Aan de andere kant van de leerlingenkamer zag ze Alison zitten. Een gemis gepaard met een schuldgevoel kroop haar lichaam binnen. Laila beet eventjes op haar onderlip. Ze had een schuldgevoel, omdat ze de laatste dagen alleen maar met Nyx was opgetrokken. Alison moest zich na de scheiding ook wel verdomd vervelend gevoeld hebben. Laila had verschillende malen geprobeerd in contact met haar te komen, maar elke keer dat ze bij haar kamer stond, was ze er niet of deed ze niet open en ze was niet vaak alleen. Laila miste haar vriendin.

Met een twijfelende blik keek ze Nyx aan. “Nyx…” zei ze toen zachtjes “Zou je het heel erg vinden als ik heel eventjes naar Alison loop? Ik heb haar heel lang niet gesproken…” Nyx gaf aan het geen probleem te vinden en Laila glimlachte naar haar. “Dat is volwassen van je, ik zie je zo” Ze gaf Nyx een handkusje en stond toen op. Een beetje twijfelend liep ze op Alison af. Ze ging bij het tafeltje staan en glimlachte wat onzeker naar haar, waar ze normaal gesproken niet echt last van had. “Hé Ali” zei ze en zocht oogcontact met haar “Vind je het goed als ik eventjes bij je kom zitten? Ik mis je…” Zenuwachtig peuterde ze eventjes aan haar vingers, zou haar vriendin haar afwijzen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

Farewell  [Alison&Nyx] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Farewell [Alison&Nyx] Farewell  [Alison&Nyx] Icon_minitimema nov 14, 2016 4:05 pm

De afgelopen dagen had Alison haar best gedaan om van de meeste veelbezochte plekken weg te blijven. Ze had Nyx geprobeerd te ontwijken, maar daarnaast kwam ze haar vrienden ook liever niet tegen. Op het moment wist ze zich gewoon geen houding te geven als ze bij hen in de buurt was, ze wist gewoon niet hoe ze normaal verder kon gaan alsof er niets aan de hand was. De leerlingenkamer was dan ook een no-go zone geweest. Deze middag had ze de laatste drie uur van haar dag geskipt was Alison vroeg uit, dus had ze ingeschat dat ze er nog wel even kon zitten voordat het druk zou worden. Hoewel ze zich had voorgenomen de gemiste lessen in te halen was hier niets van terechtgekomen en had ze in plaats daarvan de drie uur volgemaakt met uit het raam staren, waarbij ze de tijd volledig was vergeten.

Ze schrok op toen ze iemand haar naam hoorde zeggen en draaide zich om om Laila te zien staan. Nee, eigenlijk was het niet goed als ze bij haar kwam zitten, eigenlijk had ze de afgelopen dagen alleen maar haar best gedaan haar te ontwijken en dit hielp nou niet echt mee. Natuurlijk was het niet Laila's schuld en kon Ali ook wel zien dat zij in tegenstelling tot haarzelf wél haar best deed, maar... Het enige waar Alison aan kon denken was dat ze hier weg moest, dat ze niet met Laila kon praten, haar ogen waren al door de kamer geschoten om Nyx te zien zitten en eigenlijk was dat aanzicht alleen al te pijnlijk. Om die reden, als stressreactie, uit fight-or-flight instinct, kwam Alison's koele masker naar boven. Inmiddels zat ze Laila al wel een tijdje aan te staren, waar ze maar gebruik van maakte bij haar volgende woorden. "Oh, ja, tuurlijk. Sorry darling, ik had je even niet herkend." Weer richtte ze haar blik onderzoekend op Laila. "Is je stem lager geworden?" Een venijnig glimlachje verscheen op haar gezicht. Ook al meende ze het niet en brak haar hart terwijl ze het zei, ze moest en zou zichzelf beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Farewell  [Alison&Nyx] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Farewell [Alison&Nyx] Farewell  [Alison&Nyx] Icon_minitimema nov 14, 2016 4:34 pm

Farewell  [Alison&Nyx] Tumblr_nynzr9P3ge1tn1vxgo1_500
And I know you're going somewhere to make a better life, I hope that you find it on the first try
And even though it kills me that you have to go, I know it'll be sadder if you never hit the road
So farewell, somebody is gonna miss you, farewell, somebody is gonna wish that you were here
That somebody is me...

Laila begreep niet waarom ze zo zenuwachtig was om Alison aan te spreken, ze waren toch beste vriendinnen? Het was echt niet zo dat Alison haar belachelijk zou maken, misschien voor de grap, maar zeker niet om haar te kwetsen. Dat zorgde ervoor dat ze iets zelfverzekerder was en daarom met een klein glimlachje naar Ali keek. Het meisje staarde haar eventjes aan en daar werd Laila een beetje ongemakkelijk van, waarom gaf ze niet gewoon antwoord op de vraag? “Oh ja, tuurlijk. Sorry darling, ik had je niet herkend.” Laila glimlachte en streek eventjes over haar mintgroene haar. Ja, dat begreep ze wel, ze had namelijk vandaag een van haar favoriete pruiken op gedaan, mede omdat haar eigen zwarte lokken hadden besloten een eigen leven aan te nemen en allemaal door de klit zaten. Precies op het moment dat ze haar mond open wilde trekken om een antwoord te geven, trok Alison haar mond open. “Is je stem lager geworden?” had Ali gezegd en een raar lachje erbij gegeven.

En het was eventjes alsof de grond onder haar voeten wegviel. Dit was niet echt, dit was een parallel universum en de persoon die tegenover haar zat was niet haar beste vriendin. Alison had haar zojuist getrapt op een van haar grootste onzekerheden: haar stem. Laila begreep het niet…wat had ze Alison aangedaan? Ze wist dat ze veel operaties aan haar stembanden had gehad om haar stem wat vrouwelijker te krijgen en dat het nog steeds een grote onzekerheid van haar was. Laila slikte en voelde hoe haar ogen zich vulde met tranen. Ze deed een stapje naar achteren. “W-w-wat…” stotterde ze zachtjes, terwijl er een traan over haar wang liep en ze Alison aankeek. Haar eerste reactie zou zijn wegrennen, maar het was alsof ze aan de grond genageld stond. Ze wilde dat iemand tevoorschijn kwam en zei dat dit een enorm flauwe grap zat. De afgelopen jaren spookten door haar hoofd, hoe ze ellenlange gesprekken hadden gehad over haar transitie, toen ze eindelijk van de derde klas naar de vierde klas haar geslachtsveranderende operatie had gehad en niet kon wachten om Alison en Nyx het resultaat te laten zien, hoe zekerder het haar had gemaakt. Was dat dan allemaal…nep geweest? Laila keek eventjes om zich heen naar Nyx en bracht toen haar hand naar haar gezicht, verborg haar gezicht achter haar vrije hand en begon snikkend te huilen, ze kon er niets aan doen. Verdómme Alison.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

Farewell  [Alison&Nyx] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Farewell [Alison&Nyx] Farewell  [Alison&Nyx] Icon_minitimema nov 14, 2016 7:04 pm

lit fam

I don't think of myself as hot or
cool or anything, wait, yes I do.

Lachend om Laila's zoveelste bizarre verhaal stapte ze de leerlingen kamer binnen. "Ik denk dat meneer beer de volgende ochtend wel een beetje spijt had." Antwoordde ze glimlachend terwijl ze zich op de stoel naast die van Laila aan de tafel liet zakken en haar tas iets te hard op de tafel neergooide. Hierdoor richtte een leerling tegenover haar zijn blik geïrriteerd op de quidditch captain. Met opgetrokken wenkbrauw en een koele blik keek ze de jongen aan, waarna hij zich al snel weer op z'n werk richtte. Na het gedoe met Alison hoefde ze vaak geen woorden meer te gebruiken om te laten merken dat ze niet in de mood was voor anderman's bullshit.
Ze keek op naar haar vriendin die inmiddels was opgestaan en had gevraagd of het erg was of ze even naar Alison zou gaan die zich ergens aan de andere kant van de common room bevond. Nyx haalde haar schouders op. "Moet je zelf weten." Was haar antwoord. Het zou een beetje oneerlijk zijn als Laila niet meer met Alison mocht praten omdat zij en Nyx niet meer spraken. Daarbij wist ze dat Laila, ondanks haar vriendschap met Alison haar niet zomaar zou laten zitten. Ze was immers zelfs haar nieuwe kamer genootje nu. Terwijl Laila op Alison afstapte pakte Nyx enkele boeken uit haar tas die ze op elkaar gestapeld naast zich op de tafel legde, om er vervolgens eentje vanaf te pakken en deze voor zich open sloeg. Natuurlijk ging ze niet écht leren zolang Laila bij Alison zat. Nee, ze moest het gesprek natuurlijk wel afluisteren voor Alison Laila's onschuldige hoofdje straks vulde met haar leugens en bullshit. Ze zou er niet van op kijken als ze Laila tegen haar op wilde zetten, al zou haar dat toch niet lukken.
Met haar blik op haar boek gericht en haar aandacht op het gesprek sloeg ze een pagina om. Het leek eigenlijk helemaal niet zo slecht te gaan, tot dat een bepaalde opmerking haar oren binnen drong. Als reflex sloeg ze meteen hard met haar vuist op de tafel en stond op, de stapel boeken van de tafel slaand en haar blik gericht op het tweetal. Wat ze op dit moment voelde viel haast niet te beschrijven. Dat ze Expulso opmerkingen over haar maakte oké, maar wat had Laila daar mee te maken? Daarbij was het een opmerking waarvan ze wist dat dit niet alleen bij Lai, maar ook bij Nyx gevoelig lag. Meteen stapte ze op de twee af. Dat alle ogen na die klap op de tafel op haar gericht waren had ze niet eens door. "Als jij nog één keer zo'n Expulso opmerking naar mijn vriendin uit je strot laat komen zal ik er persoonlijk voor zorgen dat dat het laatste is wat er voorlopig uit zou komen." Ze schreeuwde nog net niet, maar haar stem was zeker verheft. Intussen had ze een arm om Laila's middel geslagen als troost. "Al is er vast al genoeg in geweest met al die Gryffindor vriendjes van je." voegde ze er aan toe met een scherpe toon in haar stem en een valse blik in haar ogen.

(DEZE GIF PASTE ER WEL BIJ)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

Farewell  [Alison&Nyx] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Farewell [Alison&Nyx] Farewell  [Alison&Nyx] Icon_minitimema nov 14, 2016 9:57 pm

Alison keek genadeloos toe hoe Laila brak, maar van binnen brak zijzelf ook. Ze wist hoeveel vertrouwen Laila in haar had gehad als het om de struggles rondom haar geslacht ging en dat vertrouwen had ze nu overduidelijk geschonden. Het liefste had ze gehad dat Laila haar uitschold of sloeg of wat dan ook, maar ze stond daar maar en met elke tel die voorbij streek werd het ondraaglijker om aan te zien. Gelukkig kwam Nyx daar verandering in brengen. Alison's adem stokte in haar keel. De eerste zin die Nyx zei hoorde ze niet eens, in haar hoofd te veel bezig met de persoon die voor haar stond en het beeld wat ze van haar in haar hoofd had. Ze was nu al veranderd. Haar haar was langer, lang genoeg om in een staartje te binden - hoe lang was het feest nu al geleden? Alison kon het zich niet herinneren, haar leven was sindsdien één grote blur geweest - en ze zag er moe uit. Maar het grootste verschil was haar blik. Die grote, bruine ogen die ooit zoveel liefde vast hadden gehouden als ze op haar gericht waren straalden nu alleen maar haat en afstandelijkheid uit. Het onbehaaglijke gevoel bekroop Alison dat die verandering er niet alleen was als de ogen op haar gericht waren, maar dat ze naar iedereen anders keek. Dat spelletje kon Alison ook spelen. Ze stond op van de bank en hief langzaam haar hand op, haar eigen bewegingen volgend met haar blik. "Oh, Nyxie..." Haar vingers gingen langzaam door Nyx' haar, voelden aan het staartje, misschien iets ruwer dan als comfortabel beschouwd zou worden maar als dat zo was was het subtiel. "Je wil het niet eens weten." Haar ogen vonden nu die van Nyx en ze keek haar met een lege, koele blik aan. Als Nyx haar op die manier zag zou ze het krijgen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Farewell  [Alison&Nyx] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Farewell [Alison&Nyx] Farewell  [Alison&Nyx] Icon_minitimema nov 14, 2016 10:32 pm

Farewell  [Alison&Nyx] Tumblr_nynzr9P3ge1tn1vxgo1_500
And I know you're going somewhere to make a better life, I hope that you find it on the first try
And even though it kills me that you have to go, I know it'll be sadder if you never hit the road
So farewell, somebody is gonna miss you, farewell, somebody is gonna wish that you were here
That somebody is me...

Het deed zoveel pijn, het deed echt pijn. Laila brak. Ze hoorde geluiden om zich heen, maar ze registreerde het niet specifiek. Het was alsof ze alleen was in de leerlingenkamer, totdat ze een arm beschermend om zich heen voelde. Laila keek op, en keek Nyx van opzij aan. “Nyx, ik…” piepte ze zachtjes, maar werd onderbroken door Alison, die opstond en naar hen toe kwam gelopen. Alison gleed met haar hand door Nyx’ haar haren en Laila stopte even met huilen, keek haar aan met een blik alsof ze helemaal gestoord was geworden. Ze zag dat ze aan het staartje van Nyx had getrokken, en dat was niet zomaar haar staartje, dat was het staartje dat Laila bij haar had gemaakt. De woorden die uit Alison haar mond kwamen maakte haar razend. Het was vreemd dat ze zichzelf niet durfde te verdedigen, maar dat zodra ze aan Nyx kwam, het vuur voor haar ogen verscheen. En het koste haar alle kracht in haar lichaam die het koste, maar uit een reflex kwam haar hand omhoog en gaf ze Alison een klap in haar gezicht, en gaf ze haar een zet naar achteren, zodat ze Nyx zou loslaten.

Ze ging voor Alison staan. In haar ogen was nog steeds de pijn zichtbaar, maar ze voelde zich iets sterker dan net. “Ik weet niet wat voor persoon jij bent geworden, maar ik weet zeker dat ik haar niet wil kennen” gromde Laila razend “Kijk wat je allemaal weggooit, en voor wie? Een paar treurige Gryffindors. Zijn dat nou je echte vrienden? Kennen zij jou nou door en door, zoals wij dat deden?” Laila schudde haar hoofd. “Denk er maar niet eens over na om die vraag te beantwoorden. I don’t give a shit what’s gonna happen next, 'cause you’re DEAD to me.” Het woordje “dead” schreeuwde ze, om haar woorden extra kracht bij te zetten. Met die woorden draaide ze zich om, zorgde ervoor dat haar haren in het gezicht van het meisje terecht kwamen en liep naar Nyx toe. “Je ziet me vanavond, bij het avondeten. Volg me niet, ik moet eventjes alleen zijn.” Laila gaf haar vriendin even een knuffel, en zonder ook nog maar iemand een blik waardig te gunnen, liep ze richting de deur van de leerlingenkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

Farewell  [Alison&Nyx] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Farewell [Alison&Nyx] Farewell  [Alison&Nyx] Icon_minitimedi nov 15, 2016 4:38 pm

lit fam

I don't think of myself as hot or
cool or anything, wait, yes I do.

Het kostte haar redelijk wat moeite om geen stap naar achteren te doen toen Ali voor haar ging staan. Met dezelfde scherpe blik bleef ze haar aankijken. Ze mocht dan misschien wel een stuk kleiner zijn, maar dat weerhield haar er niet van om haar mannetje te blijven staan.
Zodra ze een hand door haar haar voelde maakte haar hart een sprongetje, en voor een seconde had Ali haar off guard. Het liefst had ze haar hand meteen weggeslagen, maar op één of andere manier kon ze niets anders doen dan stokstijf blijven staan terwijl haar hart bijna uit haar ribbenkast leek te bonsen.
Dit moment leek langer te duren dan het werkelijk duurde, want al snel werd ze wakker geschud door een harde klap in Alison's gezicht. Geschrokken keek ze op zij naar Laila, die de blondine ook nog een duw na gaf. Dit keer was het Laila die tegenover Alison ging staan. Ook Laila was kleiner dan de head girl, maar toch kwam dit al een stuk dreigender over dan iemand van haar eigen lengte. Niet zo goed wetende wat te doen luisterde ze naar de preek die haar beste vriendin de blondine gaf. Al die tijd wisselde haar blik tussen de twee. Uiteindelijk kwam Laila naar haar toe om haar een knuffel te geven en uit te leggen dat ze even alleen moest zijn. Nyx' blik volgde haar vriendin tot ze de deur uit was, en bleef nog even op de deur hangen voor ze zich weer richtte op de headgirl. Alle ogen waren inmiddels op het schouwspel dat zich tussen de drie bevond gericht. Nyx sloeg haar armen over elkaar. "Is dit wat je wilde, Alison?" spuugde ze haar hoofdschuddend toe waarna ze het elastiekje uit haar haren trok om deze vervolgens opnieuw vast te maken. Gelukkig bestond de Alison waar ze verliefd op was geworden niet meer, dat maakte het eroverheen komen al een stuk makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

Farewell  [Alison&Nyx] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Farewell [Alison&Nyx] Farewell  [Alison&Nyx] Icon_minitimeza nov 19, 2016 5:52 pm

Alison schrok van Laila's reactie. Door de duw struikelde ze enkele stappen naar achter en ze legde haar hand op de plek waar Laila's hand haar wang had geraakt. Ondanks de stekende pijn bleef ze Laila strak aankijken, zelfs tijdens haar woorden. Ze kon zeggen wat ze wilde, Alison wist dat ze het verdiende en was eigenlijk ook wel tevreden met het feit dat Laila tenminste boos genoeg was om zoiets terug te zeggen in plaats van alleen maar verdrietig. Daarbij was het beter om er op deze manier een punt achter te zeggen. Een rechte breuk, ofzo. Want hoewel het nu wel overduidelijk klaar was wist Alison dat haar woorden waarschijnlijk wel meer achter zouden laten dan een rechte breuk.

Ze keek Laila na en wendde haar blik pas weer op Nyx toen die tegen haar begon te praten. Ze keek haar met een lege blik aan, liet de vraag even in de lucht hangen terwijl ze zich er pijnlijk van bewust was dat zo'n beetje heel Slytherin lekker een extra dosis leedvermaak meekreeg. "Ja." antwoordde ze toen maar, het woord zorgvuldig uitsprekend. Ja, dit was precies wat ze wilde, Laila zou voortaan niet meer iemand zijn die ze onder ogen hoefde te komen. Het was egoïstisch, dat wist ze ook, maar ze wist ook dat mensen die daar niet tegen konden in de eerste plaats niet met haar om zouden moeten gaan. Haar hand was inmiddels al een tijdje geleden van haar wang gegleden en nu sloeg ze haar armen over elkaar. "Is het wat jij wilde?" Het was immers haar schuld, als Nyx haar gewoon had vertrouwd was dit allemaal niet nodig geweest, maar goed, misschien was ze zo ook wel beter af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

Farewell  [Alison&Nyx] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Farewell [Alison&Nyx] Farewell  [Alison&Nyx] Icon_minitimedi nov 22, 2016 12:09 pm

lit fam

I don't think of myself as hot or
cool or anything, wait, yes I do.

Ondanks dat ze vele paren ogen in haar rug voelde branden voelde ze zich zeker van haar zaak. Iedereen die zich in deze kamer bevond zou nu zien waarin hun head girl werkelijk in was veranderd, en nee, dat was niet Nyx haar schuld. Dit deed ze allemaal zelf.
Na de vraag van de blondine keek ze haar aan met opgetrokken wenkbrauw. Wat voor een domme vraag was dat. "Oh ja, Alison die iedereen waar ik om geef een mes in de rug steekt omdat wij een probleem hebben. Ja, dat heeft altijd al op mijn wishlist gestaan hoor." antwoordde ze sarcastisch, waarna ze zich omdraaide en richting de deur van de common room stapte. Ze ging hier ook geen woorden meer aan vuil maken ook. Als dit is hoe Alison voortaan wilde zijn dan prima. Na ze haar hand op de deurklink had gelegd om de deur te openen wierp ze de head girl nog een koele blik toe, voor ze de kamer uitstapte en de deur achter zich sloot, iets harder dan de bedoeling was.

Nyx is topic uit!!
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

Farewell  [Alison&Nyx] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Farewell [Alison&Nyx] Farewell  [Alison&Nyx] Icon_minitimedi nov 22, 2016 4:48 pm

Nyx haar woorden kwamen als een stomp in haar maag aan. Met haar blik volgde ze de captain, die, als blikken konden doden, nu morsdood midden in de common room had gelegen. Echter konden ze dat niet en werd Alison's blik beantwoord met een koele, waarna de deur van de common room dicht werd gesmeten. Daarop volgde een doodse stilte, de gehele common room leek zijn adem in te houden. Alison's blik was nog een tijdje op de deur gefixeerd, waarna ze deze richtte op de toeschouwers. "Heb ik iets van je aan?" snauwde ze naar een eersteklasser. Haar ijzige blik ging nog één keer dreigend door de kamer, waarna ze zich omdraaide en in tegenovergestelde richting van Nyx wegbeende, richting haar slaapkamer. Borst vooruit, kin omhoog, muren opgetrokken.

Topic uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Farewell  [Alison&Nyx] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Farewell [Alison&Nyx] Farewell  [Alison&Nyx] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Farewell [Alison&Nyx]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» On my own (+Alison)
» Dear Alison
» love u (Alison)
» Lost in thoughts all alone (+ALISON)
» Blow your mind [+ Alison]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: slytherin-
Ga naar: