IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Don't worry 'bout me. [&LAILA RYDER] [FINISHED] - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Don't worry 'bout me. [&LAILA RYDER] [FINISHED]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Don't worry 'bout me. [&LAILA RYDER] [FINISHED] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry 'bout me. [&LAILA RYDER] [FINISHED] Don't worry 'bout me. [&LAILA RYDER] [FINISHED] - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 06, 2016 9:24 pm

“Zozo” zei Laila licht onder de indruk en glimlachte naar hem. Zij ging zelf ook ieder weekend uit, thuis ging ze elk weekend de stad in en hier op Hogwarts ging ze elk weekend richting Hogsmeade. Dat was zeker niet altijd legaal, maar ze deed het gewoon. Er waren honderden manieren om vanuit het kasteel in Hogsmeade te komen, en Laila was met allemaal bekend; het kasteel uitsneaken was niet heel erg moeilijk. Om zijn voorspelling moest ze lachen. “Ik denk dat je gelijk gaat hebben, maar ik hoop het niet. Ik heb gewoon heel erg veel zin in een feestje.” Maar toen begon hij over iets dat ze oprecht interessant vond. “Maar ik kan je anders vanavond wel laten zien wat voor feestbeest ik ben? Hogsmeade blijft lang open en ik heb verder toch niks te doen.” Geamuseerd keek Laila hem aan en dacht eventjes na. Dan moest ze wel aan Nyx en Alison haar afwezigheid in the common room vanavond verantwoorden, en ze wist zeker dat Ali haar zou vermoorden als ze zonder haar naar een feestje zou gaan. Maar aan de andere kant, ze had nu wel een kans op het maken van nieuwe vrienden én Evan scheen het niet erg te vinden om met haar gezien te worden, wat sommige mensen wel erg vonden, omdat ze simpelweg geen hersenen waren. Transgenders waren ook mensen! Met een glimlach keek ze hem aan. “Dat lijkt me eigenlijk een prima plan” zei ze en ze prikte eventjes tegen zijn arm “Kies waar we naar toe gaan, en ik volg je.” Ze nam het laatste trekje van haar sigaret, en gooide hem op de grond, stampte hem uit met haar voet. Vervolgens stond Laila op. “Dan ga ik me nu maar alvast klaarmaken?” grapte ze en schudde haar hoofd. Nee, ze zou zich wel mooi aankleden voor vanavond, maar nu al omkleden was een beetje te vroeg. “Ik stuur je zo een uil over vanavond, ik heb er zin in!” zei ze enthousiast en legde haar hand eventjes op zijn schouder. “Tot vanavond” zei ze en liep heupwiegend het kasteel weer in.

OOC: Wil jij een nieuw topic in Hogsmeade maken? ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

Don't worry 'bout me. [&LAILA RYDER] [FINISHED] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry 'bout me. [&LAILA RYDER] [FINISHED] Don't worry 'bout me. [&LAILA RYDER] [FINISHED] - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 13, 2016 4:41 pm

Evan vroeg zich af of hij een fout had gemaakt, maar schudde die gedachte van zich af. Het werd misschien eens tijd dat hij ging stoppen met constant te mokken over het feit dat hij zijn vrienden hier niet echt in de buurt had en dat hij tot de vakanties moest wachten tot hij ze weer kon zien. Het werd tijd dat hij eens een keertje wat vrienden ging maken zodat hij tenminste wat back-up had als er iets zou gebeuren en hij er helemaal alleen voor zou staan. Evan was iemand die zijn emoties niet bepaald liet zien aan anderen, maar toch… soms was het fijn om te weten dat er mensen waren om op terug te vallen. Hij wist niet of Laila nu bepaald de persoon was waarop hij terug kón vallen, maar vanavond zou hij haar in elk geval beter leren kennen en daar draaide het toch om, right? Bovendien moest hij het wel met een goede reden hebben gedaan en stond hij er wel half achter, want anders had hij haar niet gevraagd. Hij wist wel beter dan heel zijn avond te spenderen met iemand die hij eigenlijk niet moest, dus hij moest gewoon niet zo zeuren en kijken wat de avond ging brengen. En zoals hij al aanhaalde: hij had toch niets te doen. Hij hoopte alleen dat ze hier niet te veel achter ging zoeken, maar daar zag hij haar niet voor aan en bovendien dacht hij niet dat ze zich ooit nog ging interesseren op dat vlak in hem. Hij dacht dat als zij zich al ging interesseren in hem dat het op vlak van vrienden was en niets anders. En voor hem was dat oké, want hij wist zelf niet eens of hij al aan zoiets toe was. Maar goed, Laila stemde dus in met zijn plan en hoewel hij met zijn ogen rolde, grinnikte hij toch even op de manier hoe ze reageerde. ‘Dat moet jij weten,’ bromde hij. ‘Ik weet toch niet hoe veel tijd vrouwen nodig hebben voor dat soort dingen?’ Ugh. Maar opnieuw grinnikte hij weer toen ze haar enthousiasme liet blijken en hoewel hij enkel een kort knikje naar haar gaf, kon hij niet ontkennen dat hij er ook wel zin in begon te krijgen om gewoon weer eens uit te gaan met iemand waar hij het ongeveer wel mee kon vinden. En als hij Laila goed genoeg kon inschatten was ze niet bang voor een paar drankjes, dus hij was benieuwd wat het zou geven. Hij liet zijn hand naar de zijkant van zijn hoofd gaan en stak deze diagonaal vooruit als laatste groet. ‘Die heeft er zin in,’ mompelde hij terwijl hij haar nakeek. Haar overdreven manier van wandelen deed hem lichtjes grinniken, maar in tegenstelling tot Laila was hij niet zo happig op het teruggaan naar de common room om zich om te gaan kleden. Gewoon wat goede kleren aan, gel in zijn haar en dan was hij allang tevreden. En heel de procedure nam waarschijnlijk toch maar vijf minuten in beslag of zo. Nee, hij had nog wel wat tijd.

Link naar vervolgtopic
Terug naar boven Ga naar beneden
Don't worry 'bout me. [&LAILA RYDER] [FINISHED]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Soortgelijke onderwerpen
-
» Laila Ryder ~ So what are you gonna say at my funeral now that you've killed me?
» [TW: Boulimia, geweld] You are the realest thing I never had to fake [+Laila Ryder]
» Blind date. [&LEO XIAOYU] [FINISHED]
» I just wanna break the rules. [OPEN] [FINISHED]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds-
Ga naar: