IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 25, 2016 2:23 pm



Try and do the math

and you add what the meaning is



Hoe ongelooflijk lomp kon je zijn. Ze had dan nog licht gemaakt met haar toverstaf, en toch viel ze over een stoel. En dat terwijl ze nog geen twee minuten eerder had verteld dat hij op de grond zou moeten slapen vannacht. Als dat geen karma was, wist hij het ook niet meer hoor. ‘Dacht het niet,’ Was haar reactie. ‘Of we delen de bank of je gaat op de grond.’ Zei ze toen, gaf nu wel iets meer toe dan daarnet. "Dan nog liever op de grond", Plaagde hij, al zou hij dat nog wel zien. De bank zag er nu net iets meer aantrekkelijk uit dan de grond. Terwijl ze zo met zichzelf aan het worstelen was, nam hij Oreo van zijn hoofd en zette de kitten op de grond. ‘Maar wel voorzichtig zijn hè,’ Herhaalde ze zijn laatste woorden op een pesterig toontje. Hij zuchtte overdreven en rolde met zijn ogen. "Wat wil je dat ik zeg, 'zorg dat je onder de kast terecht komt en sterft'?", Vroeg hij mild sarcastisch.

‘Je hebt een beter hart voor Oreo dan voor mij,’ Klaagde ze toen. Romeo grinnikte geamuseerd. "Is er iemand jaloers?" Vroeg hij plagerig. Terwijl Cheryl door de kasten begon te neuzen, ging hij op zoek naar een kaars om aan te steken. Hij vond er niet direct een, dus begon hij ook een paar kasten open te trekken. Uiteindelijk vond hij enkele stompjes, die nog wel een paar uur licht zouden geven. Hij nam zijn toverstok en wees naar de kaarsen. "Incendio", Zei hij, waarbij ze meteen ontbrandden en een geel-oranje gloed af begonnen te geven. Toen dat gefixt was, liep hij naar het raam om de gordijnen dicht te trekken, zodat niemand van buiten kon zien dat er binnen licht was.

Ondertussen had zij iets gevonden dat haar blijkbaar had geschockeerd. Hij bekeek de foto even en lachte toen. ”Waarom ben je zo bang van reusachtige spinnen tho? Elk groot monster is even eng, als je ’t mij vraagt”, Zei hij. Want ja, toegegeven, hij vond grote beesten eng. Maar bang zijn bracht je nergens. Er was maar een iets, of iemand, waar hij bang voor was, en dat was zijn moeder. Een dof geluid trok zijn aandacht, gevolgd door het slepende geluid en een zachte miauw. In het zwakke licht zag hij een pan langzaam voort bewegen. Romeo schoot in de lach en liep op de pan af, om die op te tillen. ”Oreo lijkt echt op jou. Werkt zich ook constant in de problemen”, Grijnsde hij naar Cheryl, waarna hij de pan op tafel zette en toen een willekeurige kast open trok, die blijkbaar vol stond met boeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 25, 2016 2:54 pm

‘Misschien,’ zei ze met een pruillipje tegen hem, maar keerde daarbij haar gezicht weg van hem. Het was niet dat ze specifiek jaloers was op Oreo, het was eerder dat ze, als ze héél eerlijk was, wel naar een vriendschap met Romeo verlangde. En ook al was het niet eens Romeo, ze wilde gewoon iemand hebben die om haar gaf en die haar eerlijk behandelde. Ze had het gevoel dat ze kennissen had, maar geen echte vrienden. Stilio was in het uiteinde ook nooit een echte vriend geweest en de vrienden van hem ook niet. Stilio had haar zo veel mogelijk apart proberen te houden van zijn vrienden, maar ze had er een paar ontmoet en kon niet bepaald zeggen dat er mensen tussen hadden gezeten waar ze zich echt vertrouwd bij had gevoeld. En om eerlijk te zijn wilde ze dat vertrouwde gevoel weer hebben, het gevoel dat ze echt iemand had waar ze op kon bouwen. Ze wist dat als haar sarcastische houding tegenover Gryffindor niet gauw zou verbeteren dat ze in Gryffindor in elk geval niet veel op steun hoefde te rekenen. Maar goed, Romeo hoefde niet te weten dat ze zichzelf soms tot een bolletje kon maken en op sommige dagen letterlijk kon huilen van alle ellende. Ze wist niet eens of ze een beginnende vriendschap hadden of iets in die trant, ze wist alleen dat ze het, op het agressieve moment na dan, best fijn bij hem vond. Ook al had hij dan zelf een aparte stijl van reageren, maar die kon ze wel hebben van hem. ‘Nee, spinnen blijven toch echt wel de engste,’ zei ze tegen hem terwijl ze verder keek naar wat er was. Nu de kaarsen aanstonden kon ze haar wand wegsteken. Ze opende de verscheidene kastjes: potten, pannen, glazen en bestek. Helaas niks dat ze echt konden gebruiken want ze wilde niet weten wat voor bacteriën zich in de voorbije jaren allemaal verzameld hadden. Ze durfde zelfs geen water uit de kraan te drinken. ‘Oreo maakt wel makkelijker vrienden dan ik,’ zei ze en ze lachte terwijl ze naar het katertje liep. ‘Niet dan, mannetje?’ De kater mauwde en gaf haar een kopje. Toch tenminste iemand hier die zijn weg kon vinden op Hogwarts. Daarna trippelde hij op Romeo af en gaf deze een kopje terwijl hij nieuwsgierig snuffelde naar de boeken. ‘En dan heb je mijn zus natuurlijk nog die waarschijnlijk pas over een weekje naar Hogwarts komt omdat ze geschorst was in het begin van het jaar.’ Cheryl grinnikte even om het typische gedrag van haar zus en liep weer naar een andere kast om deze open te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 25, 2016 4:28 pm



Try and do the math

and you add what the meaning is



‘Nee, spinnen blijven toch echt wel de engste,’ Bleef ze volhouden. Een spottend grijnsje was wat ze in ruil kreeg. "Ok, staat genoteerd. Als je nog een keer door een gigantische inktvis wordt meegesleurd, mag je het zelf oplossen. Want ja, een inktvis is geen spin", Zei hij heel slim. Hij schudde lachend met zijn hoofd. Het was ergens wel een goed teken dat hij al om de situatie kon lachen, al was het maar omdat hij er Cheryl een beetje mee kon pesten. Uiteindelijk zou hij zich er wel overheen kunnen zetten, de trigger naar de achtergrond drukken en niet meer zo zenuwachtig zijn als ze te dicht bij kwam. ‘Oreo maakt wel makkelijker vrienden dan ik,’ Lachte ze terwijl ze op de kitten af liep. ‘Niet dan, mannetje?’ Zei ze, waarop het katertje haar prompt een kopje gaf. "Daar kan mijn kat nog wat van leren dan", Grijnsde hij. "Die is enorm grumpy en asociaal, maar ja, hij is ook al heel oud", Zei hij, toch wel een klein beetje verdedigend tegenover Scratch.

Romeo had een kast geopend met allemaal boeken in. ‘En dan heb je mijn zus natuurlijk nog die waarschijnlijk pas over een weekje naar Hogwarts komt omdat ze geschorst was in het begin van het jaar.’ Vertelde Cheryl grinnikend. De jongen keek haar verbaasd aan. "Je hebt hier een zus zitten?" Vroeg hij, toch een beetje nieuwsgierig. Hij had niet gedacht dat ze een zus zou hebben. Zelf had hij geen siblings, of ja, toch niet die hij kende. De tweeling was amper een jaar geweest toen Richard hen had meegenomen, en veel herinnerde hij zich er niet van. Hij trok ondertussen een willekeurig boek uit de kast. Het ging over het verzorgen van fabeldieren, wat een verrassing. Hij sloeg het open en begon te bladeren, maar erg veel interessants vond hij er niet in staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 25, 2016 7:07 pm

Cheryl rolde met haar ogen naar hem. ‘Je weet dat ik je nog altijd eeuwig dankbaar ben dat je me gered hebt, toch?’ Hoewel het sarcastisch klonk, was ze wel degelijk dankbaar voor zijn hulp die dag. Als hij haar niet uit the great lake had gesleurd dan was ze verdronken geweest. Dat ze er een verbrijzeld been aan over had gehouden en dat niemand haar leek te geloven als ze over de gevaren van the great lake praatte nam ze er dan maar bij, maar in elk geval had zij het overleefd en wisten zij en Romeo wat er echt op de bodem van the great lake zwom. Maar goed, ze had hem al bedankt en was niet van plan om dat een paar keer opnieuw te gaan doen. Zo was ze dan ook weer niet. Een bedankje vond ze wel goed genoeg en maakte naar haar idee de boodschap al duidelijk genoeg. Zelf kon ze het ook niet echt hebben als ze zich bij haar twintig keer kwamen verontschuldigen. ‘Dus je kunt wel zeggen dat jouw kat ook een beetje op je lijkt,’ zei ze met een flauwe grijns tegen Romeo. Hé, als hij over Oreo begon die op haar leek, begon zij ook over zijn kat. Bovendien namen katten sowieso wel één karaktertrek van hun eigenaar over en voor Oreo was dat helaas in de problemen raken. En dat terwijl ze nog zo veel andere goede karaktertrekjes had. Kuch kuch. Cheryl richtte haar blik op Romeo toen hij zijn vraag stelde en was verbaasd over het feit dat sommige students nog altijd niet schenen te weten dat Alix en zij zussen waren. Oké, ze leken totaal niet op elkaar en hun karakter zou ook wel niet echt veel op elkaar trekken, maar ze hadden hun achternamen toch wel afgeroepen horen worden in het begin van het jaar of tijdens formele gebeurtenissen? ‘Alix Carve,’ sprak ze. ‘Zit op jouw afdeling. Meisje met heel erg blond haar.’ Romeo ze haar vast wel herkennen als hij een foto van haar zou zien of een keer in het echt tegen zou komen. In elk geval zou ze een van de volgende weken terugkomen en Cheryl sowieso weer irriteren door er achter te komen wat haar zus de tijd dat zij weg was allemaal had gedaan. En geloof maar dat ze Cher zou treiteren met Romeo. ‘Als ze over me begint doe dan alsjeblieft alsof je me niet kent. Ik ben vorig jaar een half jaar een stuk door haar geplaagd geweest omdat een jongen van Hufflepuff me tijdens Valentijn een liefdesbrief had geschreven,’ zei ze zuchtend. ‘En néé ik ga je niet vertellen wie dat dat was,’ vervolgde ze gauw terwijl ze hem een kwade blik toewierp. Oreo vroeg ondertussen aandacht aan Romeo door naar hem te mauwen en zijn been als klimpaal te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimema sep 26, 2016 6:31 pm



Try and do the math

and you add what the meaning is



Zijn woorden lokten weer een mooie oogrol van haar uit. Het was echt geweldig hoe hij haar soms zo erg kon plagen dat hij bijna zou denken dat ze voor de rest van het jaar uit zijn buurt zou willen blijven. Nah, dat zou hij niet zo chill vinden, hij vond d’r aanwezigheid wel aangenaam. Om de een of andere reden. Misschien omdat ze altijd wel met een leuk idee aan kwam om zijn avonden wat interessanter te maken. ‘Je weet dat ik je nog altijd eeuwig dankbaar ben dat je me gered hebt, toch?’ Zei ze heel sarcastisch, en hij maakte een overdreven buiging. "Steeds tot uw dienst", Grijnsde hij, dit was gewoon echt te leuk weer. Ze was zo makkelijk op stang te jagen, hij moest er bijna niet eens moeite voor gaan doen. Oreo was er intussen ook alweer in geslaagd om zich in de problemen te werken. Net zijn baasje dus. ‘Dus je kunt wel zeggen dat jouw kat ook een beetje op je lijkt,’ Kaatste ze grijnzend terug nadat hij er een opmerking over had gemaakt. "Noem je mij nu oud?" Vroeg hij, met een gespeelde gekwetste uitdrukking op zijn gezicht. Sad.

Het nieuws dat ze nog een zus had hier op school, verbaasde hem wel. ‘Alix Carve,’ Zei ze, probably de naam van die zus waar ze het over had. ‘Zit op jouw afdeling. Meisje met heel erg blond haar.’ Vervolgde ze. Hij dacht diep na, maar kon zo snel geen gezicht op de naam plakken. "Nu voel ik me best dom, ik heb geen idee of ik d'r ooit eerder heb gesproken.. Waarschijnlijk heb ik haar wel al eens gezien tho", Zei hij nadenkend. ‘Als ze over me begint doe dan alsjeblieft alsof je me niet kent. Ik ben vorig jaar een half jaar een stuk door haar geplaagd geweest omdat een jongen van Hufflepuff me tijdens Valentijn een liefdesbrief had geschreven,’ Zuchtte ze. Geïnteresseerd keek hij op van het boek en had al bijna zijn mond open getrokken. ‘En néé ik ga je niet vertellen wie dat dat was,’ Vervolgde ze echter sneller dan hij kon spreken. "Awh, maar dat is toch veel interessanter dan-", Hij las de titel van het volgende boek dat hij in het rijtje zag. "Dragon Breeding for Pleasure and Profit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimema sep 26, 2016 8:53 pm

‘Misschien,’ zei Cheryl met een grijns tegen de jongen. Hij leek in elk geval wel ouder dan haar, maar ze was er vrij zeker van dat ze dezelfde leeftijd moesten zijn. Toch zouden de mensen hem sowieso ouder schatten met al zijn tatoeages. Misschien had hij wel bewust zo veel tatoeages. Misschien wilde hij gewoon ouder lijken. Nee, ze was er eerlijk gezegd vrij zeker van dat als hij littekens op zijn rug had dat hij die aan de andere kant van zijn lichaam ook had zitten en het met die tatoeages wilde verbergen, maar dan kon ze er wel niet bij met haar hoofd waarom hij zijn vingers had laten tatoeëren. Dat zag er toch niet uit? En de tatoeage op zijn keel zou normale mensen echt de kriebels geven. Zij was inmiddels zo erg gewend geraakt aan zijn aanwezigheid dat zij die tatoeage niet eens meer zag. Ze zag al zijn tatoeages eigenlijk niet meer. Ze zag enkel zijn ogen en zijn hele gezicht eigenlijk. Als ze Romeo moest omschrijven dan zou ze ook waarschijnlijk als eerste bij zijn gezicht beginnen omdat ze zich daar zo op focuste. De rest was toch allemaal bedekt met tatoeages waarvan ze nog niet de moeite had genomen om te onderscheiden wat ze allemaal voorstelden en wat voor een betekenis ze konden hebben. Als ze Romeo’s lichaam op die manier moest gaan bestuderen zou ze waarschijnlijk wel een opstel van vijftig perkamentjes kunnen schrijven, voor- en achterkant. Hoe was ze ook alweer op dit onderwerp gekomen? Oh ja, omdat ze vond dat zijn tatoeages hem oud lieten lijken. Ze dwaalde echt veel te snel af met haar gedachten, hè? Ondertussen had hij waarschijnlijk al wel iets gezegd over haar zus, maar dat had ze gemist en dus was ze gedwongen om op het volgende onderwerp een antwoord te geven. ‘Fine, maar je lacht me niet uit en je laat me uitpraten,’ zei ze met een waarschuwende blik op hem. Ze ging op één van de stoelen zitten en begon al te lachen terwijl ze even naar het plafond keek. ‘Begin vorig jaar ben ik door niet uit te kijken tegen een jongen gebotst die heel veel boeken tegelijkertijd droeg. Ik, de goedheid zelve, heb ze natuurlijk mee helpen oprapen waarna ik weer verder ben gegaan met mijn les. Ik bedoelde er verder niets mee of zo.’ Ze zuchtte even dramatisch. ‘De volgende keren merkte ik steeds vaker op dat hij me bekeek. Soms liep ik de hoek om en zag hem wegglippen. Op een gegeven moment werd het zelfs een beetje eng en heb ik een vloek op hem afgestuurd.’ Ze grijnsde even. ‘Maar goed, tijdens Valentijn kreeg ik dus een reactie van hem en dat hij verliefd op me was. En dat hij met me af wilde spreken bij de jongenstoiletten. Rare plaats als je het mij vraagt, maar ik wilde van hem af zijn en ben daar dus naartoe gegaan.’ Ze grinnikte even terwijl ze al aan het volgende deel dacht. ‘Toen ik daar aankwam stond hij daar… bijna naakt. Hij had duidelijk andere plannen dan ik. Ik heb hem toen in paniek eerst verblind door een Patronus op te roepen en hem daarna in zijn kruis gestampt waarna ik gevlucht ben. Iedereen had de dag erna al gehoord wat er was gebeurd en ik ben één half jaar lang gepest geweest daarvoor.’ Ze zuchtte. ‘Van die jongen heb ik wel nooit meer iets gehoord, tho.’ Ze glimlachte trots. ‘Meow,’ zei Oreo alsof hij ook trots was op zijn eigenares, maar de waarheid was dat hij bij Romeo’s knie was en nu verder naar boven ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27, 2016 1:51 pm



Try and do the math

and you add what the meaning is



Ofcourse had hij ook wel door dat het totaal niet ging om het feit dat Scratch oud was, maar eerder dat hij asociaal en grumpy kon zijn. Maar hij kon het nu eenmaal niet laten om een beetje dwars te zitten en haar zo de kans te ontnemen om een punt te maken. Daar zou ze toch nog een beetje meer moeten voor oefenen. ‘Misschien,’ Grijnsde ze op zijn woorden. Hij tilde even zijn kin op en maakte een hummend geluidje van uit zijn keel. ”Jij hebt lef”, Zei hij terwijl hij haar blik even vast hield, maar al snel kwam de glimlach terug op zijn gezicht. Echt boos zijn op haar kon hij niet, toch niet lang. ((Het was dat hij niet beter wist, want geheugenverlies natuurlijk). Romeo had zich ondertussen omgedraaid en was in de boekenkast beginnen rondneuzen, al stond er niet echt iets interessants tussen. Geen boeken over geheime gangen, geheime kamers, verborgen schatten. Dat zou pas goeie informatie geweest zijn.

Dus probeerde hij maar uit te zoeken van wie ze het Valentijnsbriefje had gekregen. Dat was veel interessanter. ‘Fine, maar je lacht me niet uit en je laat me uitpraten,’ Zei ze waarschuwend. Romeo knikte en draaide zich om, leunde tegen de kast aan terwijl hij haar aan keek. Zoals beloofd reageerde hij niet op haar woorden, maar hij schoot af en toe wel in de lach om de hilariteit van het verhaal. Uiteindelijk besloot ze haar verhaal met een zuchtje. ‘Van die jongen heb ik wel nooit meer iets gehoord, tho.’ Zei ze. Ineens kwam er van ergens onder hem een miauw. Verbaasd keek hij naar beneden, waar Oreo via zijn been omhoog aan het klimmen was. Hij plukte de kitten van zijn been en nam hem in zijn armen. ”Nu weet ik wel nog steeds niet over wie je het hebt tho”, Zei hij nonchalant. ”Maar goed, maakt waarschijnlijk toch niks uit. Trouwens, leg me even uit waarom jouw kat mij als klimpaal gebruikt”, Zei hij, neer kijkend op de zwart-witte kat in zijn armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 01, 2016 9:35 pm

Cheryl draaide haar hoofd naar Romeo. Zoals beloofd had hij haar niet onderbroken, maar natuurlijk had hij zo nu en dan wel moeten lachen. En als zij het in haar hoofd herhaalde was het ook wel grappig geweest, hoewel Alix haar grote mond natuurlijk niet had kunnen houden en Stilio het te weten was gekomen. Cheryl en hij hadden op dat moment nog een relatie gehad, maar ze vermoedde dat de stoppen mede dankzij dat verhaal doorgeslagen waren bij hem. Dus begin vorig jaar was dat met die jongen gebeurd en einde van dat schooljaar in de zomervakantie waren de stoppen bij Stilio doorgeslagen. De jongen was echt woest geweest en had haar gevraagd waarom ze niks tegen hem had gezegd in de vakantie die daarop volgde. Cheryl had hem daarbij duidelijk gemaakt dat het niks was, maar daar had hij niet naar willen luisteren. Cheryl had waarschijnlijk nog steeds ergens een litteken zitten van die aanval toen en de blauwe plek was ook pas na verloop van tijd weggegaan. Ze had ook het idee gehad dat ze iets had gebroken, maar natuurlijk had ze niks tegen niemand kunnen zeggen en had Stilio haar, nadat ze wel twintig keer haar excuses had aangeboden en hem had beloofd dat ze zich nooit meer in zou laten met zo’n jongens, haar genezen met een bepaalde spreuk die hij haar nog nooit geleerd had. Hij had haar alles over offensieve en defensieve spreuken geleerd, maar helende spreuken niet omdat hij wilde dat als hij kwaad werd en hij haar verwondde dat ze zichzelf niet kon genezen zodat ze zijn bedreigingen serieus zou nemen. Het feit dat ze mentale schade niet ongedaan kon maken bedacht hij zich natuurlijk niet. Cheryl onderdrukte een zucht. Soms vroeg ze zich af hoe ze het toch zo ver had kunnen laten lopen. ‘Dat maakt niet uit,’ zei ze met een grijns. ‘Bovendien zie ik jou er nog wel voor aan om hem ermee te treiteren of boos op hem te worden.’ Hij was ook niet bepaald vriendelijk geweest tegen de kerel die haar de vorige keer in de Gryffindor common room ongewenst had aan proberen te raken en wat de jongen tijdens Valentijn had gedaan was ongeveer hetzelfde. Als ze hem niet in zijn kruis had gestampt dan… Ach. Het was hilarisch, toch? Ze slikte en draaide haar hoofd weg. ‘Hij mag je, wees blij,’ sprak ze. ‘Of niet.’ Oreo draaide zijn kopje naar Romeo en keek de jongen vragend aan alsof hij Romeo wilde vragen waarom deze zijn klimpartij had onderbroken. Daarna mauwde hij een keer en begon zich op een schattige manier tegen Romeo te vleien. ‘Slijmbal,’ zei Cheryl met haar ogen draaiend naar haar kitten. En ze wilde naar een ander kastje lopen. Of dat was toch tenminste de bedoeling. Maar in plaats daarvan struikelde ze – again – en viel in de richting van Romeo. Geschrokken greep ze zich vast aan zijn schouder om te voorkomen dat ze Oreo zou pletten en hing haar gezicht nu wel erg dichtbij het zijne. ‘Shit,’ mompelde ze en ze duwde zich van hem af waarna ze, met een rode kop weliswaar, net deed alsof er niks was gebeurd en weer naar de kastjes wandelde. Oreo keek echter met grote ogen van zijn eigenares naar Romeo. Oooooh. Ze waren perféct voor elkaar.

OOC: Want katten hebben gedachten en zo *wijst naar laatste zin* xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimema okt 03, 2016 11:54 am



Try and do the math

and you add what the meaning is



Tevreden over het feit dat hij een beetje had gepusht leunde hij tegen de tafel. Hij kreeg een leuk verhaaltje te horen, eigenlijk was het echt wel om te gieren. Niet dat ze bijna aangerand was door een of andere knul, maar dat die jongen zich zo belachelijk had gemaakt. Waarschijnlijk had hij niet op zo’n weerstand gerekend. Maar met wat was die idioot dan bezig in zijn hoofd. Hij had nu ook niet echt veel ervaring met daten, maar om zo op te komen dagen bij een eerste afspraakje.. Pff, amateur. Die trap in zijn kroonjuwelen had hij echt wel verdiend. ‘Dat maakt niet uit,’ Reageerde ze grijnzend op zijn woorden. ‘Bovendien zie ik jou er nog wel voor aan om hem ermee te treiteren of boos op hem te worden.’ Beschuldigde ze hem. Even wou hij protesteren, maar hij schoot gewoon weer in de lach. "Ja, eigenlijk heb je daar wel een punt, dat is exact wat ik zou doen", Gaf hij grinnikend toe. Ze begon hem te kennen, of toch de persoon die hij zorgvuldig voor haar opbouwde.

Eindelijk kreeg hij door dat Oreo hem als klimpaal liep te gebruiken, dus hij nam de kitten vast en tilde hem op. Zo was hij toch iets sneller boven. ‘Hij mag je, wees blij,’ Was haar uitleg. ‘Of niet.’ Vervolgde ze. Oreo kroop ondertussen tegen hem aan en hij smolt weer een beetje. "Hij is echt schattig", Zei hij zachtjes, bijna weer liefdevol. ‘Slijmbal,’ Zei Cheryl ondertussen tegen d'r kat. "Niet Oreo beledigen", Zei hij gespeeld boos, al grijnsde hij snel genoeg weer. Hij was net bezig met het katertje onder zijn kin te krabben toen Cheryl aan hem passeerde, opnieuw struikelde en viel. Ze greep hem vast, uit reflex deed hij hetzelfde, waarbij hun gezichten ineens wel heel dicht bij elkaar waren. Ze trok zich zelf terug en werd helemaal rood, iets wat hij wel amusant vond. ”Wat is er? Te hard onder de indruk van mijn hotheid van zo dichtbij?” Vroeg hij plagend, waarbij hij nog een keer zijn tong naar haar uit stak en Oreo verder bleef aaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 04, 2016 9:20 pm

Cheryl grinnikte toen ze dacht aan de manier waarop Romeo tegen Oreo had gesproken. De jongen leek haar kater echt oprecht leuk te vinden en gebruikte een manier van praten die ze nog nooit van hem had gehoord. Blijkbaar was zij niet de enige die kon smelten van kittens. Maar Oreo was dan ook echt wel schattig. Hoe hij je soms aankeek met zijn amberkleurige ogen en hoe hij zich tegen je vleide als hij iets voor elkaar wilde krijgen. Net zoals Cheryl had Oreo ook in de gaten dat hij de zwakte van Romeo begon te worden en de kitten ging daar natuurlijk gebruik van maken. En dus snorde het katertje en miauwde nog eens extra zacht en vragend om nóg schattiger over te komen terwijl hij zijn pootjes comfortabel tegen Romeo’s armpjes liet rusten. Hij sloot zijn ogen en bewoog zijn kopje liefkozend heen en weer tegen Romeo’s borstkas om aan te tonen dat hij de jongen graag had. Want om eerlijk te zijn was dat ook wel zo. Hij merkte dat Cheryl de jongen vertrouwde en dat zorgde er automatisch voor dat hij de jongen ook vertrouwde. Bovendien had hij wel het gevoel dat de jongen aardig was tegen zijn eigenares. Zo niet dan wist hij perfect waar hij de jongen moest straffen. Het katertje was redelijk beschermend over zijn eigenares als het er op aan moest komen. Cheryl draaide haar hoofd en kneep haar ogen samen naar Romeo op zijn opmerkingen. ‘Please, ik ken knappere jongens dan jij,’ zei ze plagend terug en ze liep weer langs hem heen, geen idee hebbend wat ze nu eigenlijk wilde gaan doen. Na een paar seconden bedachtzaam naar de houten deur te hebben gestaard die zou leiden naar de uitgang van deze hut draaide ze haar hoofd weer naar de jongen toe. ‘Oké, je bent best knap,’ gaf ze vervolgens toe. Wat? De kitten draaide zijn kopje naar zijn eigenares toe en snorde, maar het was niet duidelijk of hij dat deed omdat Romeo hem aaide of Cheryl zijn goedkeuring te geven en haar woorden daarbij te beamen. ‘Niet dat ik op je verliefd bent,’ ratelde ze snel verder. ‘Dat zou te snel zijn en bovendien heb ik…’ Ze zuchtte. ‘Laat maar. Houd het er maar gewoon op dat je knap bent. Dat streelt je ego al wel genoeg, denk ik.’ En wéér liep ze langs hem om naar de kastjes te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 05, 2016 4:48 pm



Try and do the math

and you add what the meaning is



In plaats van dat hij de kasten verder kon onderzoeken, was hij eventjes door Oreo zelf gebombardeerd tot katten-babysitter. Het beestje vroeg constant zijn aandacht, was in die zin nog erger dan zijn eigen kat. Die had ook wel zijn klaag momentjes maar hij zou nooit iemand beklimmen. Misschien was dat sowieso al geen goed idee, gezien zijn grootte en dan nog eens de size van zijn klauwen. Zijn naam was ook niet voor niets Scratch. Oreo zijn nageltjes waren nog niet echt volgroeid, zoals de kitten zelf, dus de prikjes had hij nauwelijks opgemerkt. Hij merkte het ook amper dat de kleine kat zichzelf vast klampte aan zijn arm. Het enige dat hier onder kon leiden, was zijn sweater, maar goed. Daar had hij er toch genoeg van. Ondertussen was het katertje bezig hem te claimen, aangezien hij zijn kopje driftig tegen zijn borst aan het wrijven was, zoekend naar meer aandacht. Aandacht die hij, voor een keer, met alle liefde gaf.

Tot Cheryl het momentje onderbrak door weer te struikelen. Hij kon het natuurlijk niet laten om er een opmerking over te maken. ‘Please, ik ken knappere jongens dan jij,’ Zei ze plagerig. "Oh?" Vroeg hij nieuwsgierig, stopte even met het aaien van de zwart-witte gedaante in zijn armen. Die begon protesterend te piepen, tot hij zijn hand weer over zijn kopje legde. ‘Oké, je bent best knap,’ Gaf ze toen toe. Een geamuseerd grijnsje kwam om zijn lippen. ‘Niet dat ik op je verliefd ben,’ Ging ze verder, al maakte ze de situatie daarmee niet beter. ‘Dat zou te snel zijn en bovendien heb ik… Laat maar. Houd het er maar gewoon op dat je knap bent. Dat streelt je ego al wel genoeg, denk ik.’ Zei ze. Romeo fronste zijn wenkbrauwen even. "True, mijn ego is inderdaad al groot genoeg. Maar.. Bovendien heb je wat?" Vroeg hij, zijn nieuwsgierigheid was gewekt en daarom wou hij het vervolg nu wel weten ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 14, 2016 10:21 pm

Hoe erg kon ze gaan? Ze vond het vreselijk dat ze die woorden allemaal tegen Romeo had gezegd. Ze kon ook gewoon tegen hem zeggen dat ze hem wel oké vond en dat het daarbij bleef. Romeo leek haar nu niet bepaald het type dat daar veel mee in zou zitten. Ze had sowieso het idee van hem dat het hem totaal niet uitmaakte wat meisjes van hem dachten. Hij leek haar dan ook niet bepaald het type dat elke week met een meisje in bed belandde. En al zou hij dat wel zijn dan had ze daar eigenlijk nog niks meer te maken, maar voor nu ging het haar er gewoon om dat ze dat soort opmerkingen beter niet kon maken juist omwille van dit soort dingen. Ze ging dan ook verder niet in op zijn nieuwsgierige reactie. Hij hoefde niet te weten wie ze wel allemaal knap vond en wie niet. Bovendien was het eerder een antwoord die ze had gegeven zonder er verder over na te denken. Ze had niet bepaald iemand op het oog binnen Hogwarts en had ook niet het idee dat dat binnenkort zou gaan veranderen. Het meisje keek op toen Romeo zijn vraag stelde en beet op haar onderlip. Hopelijk ging hij niet verder vragen, maar als ze nu ging zeggen dat ze het zou laten rusten of overging op een ander onderwerp dan zou hij er later waarschijnlijk wel op terug komen. Zo irritant kon hij wel zijn. ‘Bovendien heb ik wel even genoeg van relaties,’ mompelde ze en ze draaide haar hoofd van hem weg. Oreo draaide zijn kopje alsof hij wist dat er iets met zijn eigenares was en mauwde zachtjes. Zijn oogjes keken Romeo aan. Troost haar. Jammer genoeg kon de kater niet spreken en dus nestelde hij zichzelf maar weer lui tegen Romeo aan. Cheryl onderdrukte een gaap. ‘Maar goed, die drama terzijde… heb je zin in wat eten?’ Met een grijns haalde ze een potje tevoorschijn waar een hoop dode Flubberwurmen in zaten. Waarom dat potje daar stond wilde ze eigenlijk niet weten, maar het was grappig om te laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15, 2016 2:17 pm



Try and do the math

and you add what the meaning is



Soms snapte hij helemaal niks van haar gedrag. Het ene moment liep ze te flirten, het volgende moment was ze aan het lachen, en daarna klapte ze ineens helemaal dicht. Het was ook niet dat hij het uit lokte, hij bleef gewoon zijn kalme en iets afstandelijke zelf. Ze veroorzaakte het gewoon zelf door de opmerkingen die ze maakte. Het werd hem wel duidelijk dat ze niet echt door had wat ze zoal allemaal tegen hem zei. En dan kreeg ze achteraf blijkbaar spijt van de woorden die ze had uitgesproken. Ze kon toch niet verwachten dat hij zo’n opmerkingen gewoon maar zou laten voorbij gaan? Ook al leek ze er niet op te willen antwoorden. Haar reactie zei hem al genoeg. ‘Bovendien heb ik wel even genoeg van relaties,’ Mompelde ze, waarna ze zich weg draaide. Romeo hield zijn ambere ogen enkele seconden op haar gericht, maar besloot toen om het gewoon te laten. Hij zou er wel nog achter komen, op de één of de andere manier.

‘Maar goed, die drama terzijde… heb je zin in wat eten?’ Zei ze toen, hield hem een potje voor met dode flubberwurmen. ”Nee, dank je”, Grinnikte hij. Hij liep met Oreo dichter naar haar toe. ”Misschien wil Oreo er wel een?” Vroeg hij, hield het katertje vlak voor haar gezicht. Die begon te piepen, waarschijnlijk omdat hij zijn baasje zag. ”Hij wil denk ik weer naar jou toe”, Zei hij bedachtzaam. Dus hij dropte het katje maar op haar schouder, die zou zich wel vast zetten met zijn nageltjes. ”Ligt het aan mij of wordt het laat?” Vroeg hij toen, rekte zichzelf even uit om de vermoeidheid nog wat tegen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 16, 2016 4:55 pm

Romeo stelde er gelukkig geen vragen over, maar Cheryl wist goed genoeg dat ze nog niet van hem af zou zijn. Zodra hij tijd en zin zou hebben zou hij er weer over door gaan vragen, maar voor haar stopte het hier. Het feit dat ze een relatie had gehad en dat hij dat nu wist was voor haar eigenlijk al te veel informatie die ze had vrijgegeven, maar het zij nu zo en ze kon er toch niks meer aan veranderen. Ze zou het dan ook zeer op prijs stellen als hij er geen vragen meer over zou stellen in de toekomst. Zij ging dat ook niet meer doen met zijn littekens. En anders gebruikte ze gewoon een heel vervelende vloek op hem en dan zou hij het niet doen. Yeah right. Alsof ze hem opzettelijk zou kunnen vervloeken. Ze vond het al vervelend als ze een beest moest vervloeken, laat staan een echte persoon. Ze slikte even bij die gedachte. Ze kon zich de eerste keer dat ze een mens vervloekte nog goed herinneren en daar had ze echt een paar nachten wakker van gelegen. Het was niet zozeer de vloek die ze het gebruikt, maar eerder de verafschuwing in de ogen van diegene die je vervloekte, de boosheid en de angst. Ze draaide haar hoofd naar Romeo toen deze met Oreo voor haar neus stond. ‘Kom toch hier lekkere kater van me,’ zei ze terwijl ze het potje wegstak en haar schouder naar Romeo richtte zodat Oreo zich goed kon vastklampen. Het katertje mauwde en snorde terwijl hij op Cheryl’s schouder klom. Cheryl zag Romeo gapen en keek zelf ook even verlangend naar de bank. ‘Ik slaap op de bank!’ En voordat hij kon reageren sprong ze al op de bank. Oreo blies naar haar en voorkwam nog maar net dat hij geplet werd. Daarna ging hij op zijn baasje haar buik liggen en spon tevreden zijnde. ‘Oh, oké,’ gaf Cheryl overdreven toe. ‘We delen hem wel.’ En ze ging wat rechter zitten zodat haar benen tot ongeveer op de helft kwamen. Het zou natuurlijk makkelijker zijn als de één languit ging liggen en ander tegen die persoon ging aanliggen, maar ze was wel zo slim om dat niet hardop te zeggen. Zo romantisch was ze nu ook weer niet. Kots. Oreo mauwde naar Romeo en keek hem vragend aan terwijl hij grote oogjes op zette. Hij wilde duidelijk op Romeo liggen. De verrader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 18, 2016 7:03 pm



Try and do the math

and you add what the meaning is



Het onderwerp werd duidelijk afgesloten, ze had geen zin om er verder op in te gaan. Maar hij zou nog wel achterhalen waar het allemaal over ging. Niet persé omdat hij haar er mee wou kwetsen, maar omdat hij nu eenmaal alles wou weten. Informatie verzamelen was zijn voornaamste bezigheid. Na zichzelf voor doen als een sociale, normale knul. Niet dat hij er altijd in slaagde, maar het ging redelijk. Er was gewoon altijd ruimte voor verbetering. Al was ’t natuurlijk wel vermoeiend om altijd tegen iedereen te moeten liegen. Vandaar dat hij nu wel behoefte had aan een beetje slaap. ‘Ik slaap op de bank!’ Gilde ze weer nadat hij gementioned had dat hij moe werd. "Dat hebben we eerder al besproken", Protesteerde hij grijzend. ‘Oh, oké,’ Reageerde Cheryl overdreven. ‘We delen hem wel.’ Vervolgde ze.

"Dacht ik wel", Grijnsde hij. Hij plofte neer in de zetel, trok met zijn voeten een tafeltje dichterbij en legde daar zijn benen op. Hij zakte wat onderuit tot hij makkelijk in de kussens zat. En daar was Oreo weer. ”Oké oké, kom maar hier”, Gaf hij toe. Hoe kon hij ook weigeren? Het katertje nestelde zich op zijn onderbuik, tussen de plooien van zijn sweater. ”Ik hoop voor je dat je me niet schopt vannacht”, Waarschuwde hij, waarbij hij de capuchon van zijn sweater over zijn hoofd trok en daarna Oreo zachtjes begon te aaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightmares and daydreames. [&ROMEO HARIS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Soortgelijke onderwerpen
-
» Romeo Haris
» I take you to the candy shop. [&ROMEO HARIS]
» Sinistra | Romeo
» Dude, no thanks [Romeo]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: hagrid's hut-
Ga naar: