IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Nope, just nope - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Nope, just nope

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 04, 2016 7:56 pm

Oké, Ione was haar dus aan het uitlachen. Olivia fronste haar wenkbrauwen. Ze wilde alleen maar helpen – waar was het dan voor nodig om haar uit te lachen? Misschien stond ze op Hogwarts wel bekend als koningin van de vriendelijkheid, maar ze liet zich niet uitlachen, om iets wat ze als serieus had bedoeld en waar ze haar hulp wilde aanbieden. “Nou” begon Olivia daarom en kwam wat overeind, gooide haar benen over de rand van haar been en keek Ione aan “Die vibes kreeg ik anders wel van je, omdat je ook maar nul procent moeite doet om ook maar iets van interesse te tonen. Ik probeerde je alleen maar te helpen, en in ruil daarvoor lach je me uit.” Voor het eerst in haar tijd op Hogwarts ontstond er een geïrriteerde blik op haar gezicht, en het paste absoluut niet bij haar altijd vrolijk staande hoofd, maar ze was er gewoon klaar mee. Klaar met het negatieve gedrag van het meisje. “Misschien ligt het aan mij, maar ik kies ook de roommates niet uit. En je kan de hele tijd zo negatief blijven doen, dan worden het twee hele lange jaren voor je. Want ik ga nergens heen.” Olivia had haar stem iets verheven. Ze sprak niet vanuit haar “Head Girl taak”, maar als iemand die zich gewoon gekwetst voelde. “Of je kan ook vanuit jou een beetje je best doen om hier iets van te maken. En als je dat niet wilt doen, prima, je kan bij het hoofd van de afdeling vast en zeker een andere kamer aanvragen.” Met die woorden draaide Olivia zich weer om, ging weer op haar bed liggen en staarde even naar het plafond van haar hemelbed. Miauwend kwam Skittles haar bed op klimmen, keek haar vragend aan. Nog nooit had hij Olivia zo gezien. “Hay schatje” zei ze liefdevol en kwam iets overeind, om de kat te overladen met kusjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 05, 2016 4:47 pm

Nu had ze het voor elkaar. Ze kreeg iets te zien dat waarschijnlijk nog niemand op Hogwards eerder had gezien. “Nou” begon de blondine die overeind kwam zitten. Hier zou het komen hoor. “Die vibes kreeg ik anders wel van je, omdat je ook maar nul procent moeite doet om ook maar iets van interesse te tonen. Ik probeerde je alleen maar te helpen, en in ruil daarvoor lach je me uit.” Om precies te zijn lachte ze het idee dat Olivia van haar in haar hoofd had gekregen en niet Olivia als persoon maar goed. Eens kijken wat er verder nog zou komen. “Misschien ligt het aan mij, maar ik kies ook de roommates niet uit. En je kan de hele tijd zo negatief blijven doen, dan worden het twee hele lange jaren voor je. Want ik ga nergens heen.” Olivia had haar stem wat verheven tijdens het praten. “Of je kan ook vanuit jou een beetje je best doen om hier iets van te maken. En als je dat niet wilt doen, prima, je kan bij het hoofd van de afdeling vast en zeker een andere kamer aanvragen.” Concludeerde de Head Girl haar verhaal voor ze plat op haar bed ging liggen. Meteen kwam haar kat aandacht bij haar zoeken, voor Skittles was dit waarschijnlijk ook nieuw. Ione zuchtte een keer. Als zij de volle lading kreeg kon Oliva precies het zelfde terug verwachten. Voor wat hoort wat. "Heb je überhaupt al nagedacht over jouw eigen woorden?" begon Ione waarna ze een korte stilte liet vallen. Dit was zowel om wat spanning op te bouwen voor de grap als om Olivia de tijd te geven om over haar woorden na te denken in het geval dat ze dat nog niet gedaan had. "Je trekt conclusies over een situatie waar je amper lucht van hebt. Bovendien kan de manier waarop je het zegt nogal kwetsend over komen. Want zeggen dat iemand moeite heeft met contact maken is echt niet niets hoor." Na haar woorden op zelfverzekerde toon uitgesproken te hebben liet Ione zich opnieuw met haar rug op het bed vallen. Eens zien wat er nu zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 11, 2016 2:05 pm

Als je Olivia een beetje kende, wist je dat ze absoluut geen haatdragend persoon was. Maar haar nieuwe kamergenootje was op dit moment bezig het bloed onder haar nagels vandaan te houden. Zodra ze weer op bed was gaan liggen, gaf Ione haar een koekje van eigen deeg. Maar de woorden die ze zei, maakten gewoon totaal geen “sense” naar Olivia toe. Had Ione dan geen idee wat haar woorden dan niet zelf allemaal betekenden? Olivia kwam overeind, ging op haar bed zitten en keek boos naar Ione. “Heb je misschien zelf wel eens nagedacht over je eigen woorden, en hoe je op iemand overkomt?” zei Olivia boos “Ik kom hier net binnen, ik heb er alles aangedaan om je het zoveel mogelijk naar je zin te maken en alles wat jij bent is afstandelijk, chagrijnig en weet ik het allemaal niet. Sorry dat ik dan de conclusie trek dat je moeilijk met andere communiceert, maar dat ligt ook deels aan jezelf. Misschien moet je eerst naar jezelf kijken voor dat je een ander beschuldigd.” Olivia stond open en ijsbeerde eventjes door haar kamer, keek af en toe in haar spiegel. Een boze blik op haar ogen stond haar niet. Ze ging op het krukje bij haar kaptafel zitten en staarde eventjes naar Ione. “Nou, lekker begin, vind je niet?” zei ze licht sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 11, 2016 7:55 pm

Dit ging dus totaal anders dan verwacht en totaal anders dat de bedoeling was. De Head Girl was boos en dat had nog niemand voor elkaar gekregen. Niet dat Ione zich ten onder zou laten doen door een boze toon. Dat had ze nog nooit gedaan door iemand die in haar ogen geen hogere autoriteit had en ook geen gelijk had in haar ogen. “Heb je misschien zelf wel eens nagedacht over je eigen woorden, en hoe je op iemand overkomt?” Ione keek de ander met een droge blik aan, er kwam nog meer. “Ik kom hier net binnen, ik heb er alles aangedaan om je het zoveel mogelijk naar je zin te maken en alles wat jij bent is afstandelijk, chagrijnig en weet ik het allemaal niet. Sorry dat ik dan de conclusie trek dat je moeilijk met andere communiceert, maar dat ligt ook deels aan jezelf. Misschien moet je eerst naar jezelf kijken voor dat je een ander beschuldigd.” Dit ging er niet goed in bij de brunette, dat mocht zeker zijn. Hoe boos Olivia ook zou worden, zij zou bij haar eigen mening blijven. De ander begon op en neer door de kamer te lopen voor ze eindelijk plaats nam op een krukje. “Nou, lekker begin, vind je niet?” That was the drop that made the water spill. Ione kwam weer overeind en staarde Olivia voor een paar seconde aan voor ze haar mond open trok. "Als er een ding is dat je niet kan maken is het iemand's persoonlijkheid kwalijk nemen want dat is iets dat niet zomaar veranderd. Ik ben wie ik ben en dat ga ik niet speciaal voor jou veranderen. Maar heb ik ook ooit maar één keer gezegd dat ik behoefte heb aan dat happy roommates gebeuren en small talk? Nee, niet dus. Want dat heb ik dus echt niet, want ik ben van mening dat je als je niets nuttigs te zeggen hebt je beter stil kan zijn. Jij trekt overhaastte conclusies terwijl ik nog mijn best deed om toch in gesprek met je te gaan terwijl ik daar totaal geen behoefte aan heb. Die overhaaste conclusies trekken is wat ik iemand anders beschuldigen noem ergens van net als dat jij me net beschuldigde voor het zijn van mezelf. Het is niet dat het mijn keuze was om bij jou op de kamer te komen want oh wat had ik toch graag een eigen kamer gehad zoals jij maar ik loop daar toch ook niet over te zeuren. En nee ik heb hier totaal geen zin in maar je maakt het toch echt grotendeels zelf naar. Ik zeg niet dat ik perfect ben en geen schuld hier aan heb want dat heb ik net zo goed. Het enige wat ik van de vraag is om te leren merken waar de grens licht." Dat was een heel verhaal op een pissige toon met een geïrriteerde blik in haar ogen. Ze was echt klaar met deze nutteloze discussie dus probeerde ze er op deze manier maar een goed slot op te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 12, 2016 10:08 pm

Olivia was dan misschien wel het schatje van Hogwarts, maar dat betekende echt niet dat ze zich zo maar door iemand liet uitfoeteren. En ze was ook niet van plan om haar excuses aan haar kamergenootje aan te bieden, want zij had er net zo goed aan mee gedaan. Olivia was inmiddels weer op gestaan, nadat de bruinharige haar relaas aan het houden was. Ze moest zoveel moeite doen om het meisje niet in de reden te vallen, en alle argumenten die ze opgooide te ontkrachten. De meisjes stonden als twee kemphanen tegen over elkaar, en Olivia sloeg haar armen over elkaar. “Weet je, jij zegt nu dat ik jouw persoonlijkheid niet kwalijk mag nemen” zei Olivia rustig en beheerst “Maar jij neemt nu ook mijn persoonlijkheid kwalijk. Ja, ik ben iemand die graag kletst. En ik wilde je alleen maar proberen te helpen, en zo zit ik in elkaar.” Ze slikte en keek Ione strak aan. “En dat ga ik niet speciaal voor jou veranderen…” zei ze haar kamergenootje na. Deze discussie was nutteloos, het had geen zin voor haar. “Denk je dat ik dit graag wil? Ik had ook liever een ander kamergenootje had, maar we moeten het er wel mee doen, want we kunnen heus niet zomaar van kamer verwisselen.” Olivia deed een stap naar voren. “Dus deal er maar mee. Want ik ga ook niet voor jou veranderen.” Ze draaide zich met een ruk om, en terwijl ze naar haar bureau en stoeltje liep, zei ze nog tegen het meisje achter haar: “En denk maar niet dat ik het accepteer als je mijn stem wegtovert, of mijn lippen op elkaar plakt. Dat deden die anderen misschien, maar ik niet.” Met een zucht ging ze op haar stoel zitten en verborg haar gezicht in haar handen. Ze haalde diep adem en blies hard weer uit. Ze had duizend keer liever een kamer in haar eentje gehad, dan op een kamer met Ione. Skittles kwam bezorgd mauwend op haar af, maar ze schudde haar hoofd. “Even niet, lieverd, mama heeft even geen zin.” Met een teleurgesteld liep de kat van Olivia weg en keek verbaasd van Ione naar Olivia. Hij snapte er niets van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 13, 2016 8:04 pm

Na haar woorden uitgesproken te hebben haalde Ione een keer diep adem en liet zich achterover op het bed vallen. Dit was einde discussie voor haar. Ze merkte dat Oliva nog door praatte maar naar de woorden die werden gezegd luisterde ze niet. Waarom zou ze? Het zou de discussie toch niet eindigen. Geen van beide zou hierin gaan toegeven wat er bij Ione in resulteerde dat het als nutteloos werd beschouwd. Uiteindelijk nam Olivia plaats op een stoel en blies een keer hard in haar handen uit. Aandacht van haar kat zat ook al niet goed meer. Dit zouden nog een paar lange jaren worden. Voorlopig zou ze zich echter niets meer van haar kamergenoot aan trekken om verdere, nutteloze discussie te voorkomen. Alsof Caelus voor de verandering wel situaties kon lezen kwam de uil plotseling aangevlogen en landde op de rand van Ione's bed. Zachtjes krabbelde de brunette over het hoofdje van de uil. Dit bracht voor de verandering dus wel wat rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitimema okt 17, 2016 12:33 am

Olivia wilde het liefste haar eigen kamer terug. Alleen, met alleen Skittles om rekening mee te houden. Maar dat ging nou eenmaal niet. Olivia wierp een blik op het meisje op het bed, waar haar uil binnen was gevlogen. Ze aaide het dier over het hoofd. Olivia kon er niets aan doen, maar ze glimlachte. Skittles kwam bang op haar afgelopen en sprong op haar schoot. De arme kater kon er niets aan doen, maar nadat hij in het derde jaar was aangevallen door een uil, was hij er bang voor. Zachtjes zuchtte Olivia. Het zat niet in haar aard om boos te doen, of om andere mensen te beledigen. Ze stond op van haar stoel, met Skittles in haar armen, en ging op bed zitten, tegen de houten achterkant aan en trok haar benen omhoog, zodat Skittles ook een beetje comfortabel zat. Zachtjes knuffelde ze hem en keek af en toe naar Ione. Het was duidelijk dat zij hier beter afstand van kon nemen dan zij, Olivia had namelijk niet graag ruzie. En daarom kon ze het toch niet laten om haar mond dicht te houden. “Het spijt me, oke?” zei Olivia toen zachtjes, maar wel hard genoeg dat Ione het kon horen “Ik was over je woorden aan het nadenken, en het is echt niet mijn bedoeling geweest om je te kwetsen. Natuurlijk wil ik je persoonlijkheid niet veranderen, je bent prima zoals je bent…maar ik wilde je gewoon helpen, omdat ik dacht dat je dat…ik weet niet, nodig had?” Olivia haalde haar schouders op en keek naar Ione, in de hoop dat ze haar ook aan zou kijken. “Sorry…” zei ze nogmaals gemeend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 18, 2016 7:47 pm

Caelus genoot van het gekrabbel over zijn kop en duwde zachtjes tegen haar hand aan. Van tijd tot tijd ging de uil een beetje verzitten om op een ander plekje gekrabbeld te worden. Het beetje verscheen enkel als hij aandacht zou krijgen en nooit als hij wat moest doen. Lui dier. “Het spijt me, oke?” Ione keek lichtelijk fronsend richting Olivia. Hoorde ze dat nou goed? De Head Girl was weer terug gevallen in haar normale gedrag blijkbaar. “Ik was over je woorden aan het nadenken, en het is echt niet mijn bedoeling geweest om je te kwetsen. Natuurlijk wil ik je persoonlijkheid niet veranderen, je bent prima zoals je bent…maar ik wilde je gewoon helpen, omdat ik dacht dat je dat…ik weet niet, nodig had?” Ione kwam weer overeind en ging op de rand van haar bed zitten. “Sorry…” herhaalde Oliva nog een keer. De brunette liet een zachte zucht klinken. De woorden waren in haar oren nooit echt bijzonder. Maar ze mocht natuurlijk niet negeren dat Olivia haar best deed hier. "Forgive and forget I suppose?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 22, 2016 12:39 am

“Forgive and forget, I suppose?” Olivia knikte maar. Het klonk niet heel erg overtuigend, maar Olivia was allang blij dat ze niet heel erg bad blood meer hadden. Met een nieuwsgierige blik nam ze Ione nog een keertje in zich op. Het meisje was eigenlijk best wel knap. Ze had mooie donkere haren, en haar gezicht was ook heel erg mooi. Met een glimlachje keek Olivia haar aan. “Misschien een ideetje voor een heel klein beetje mending, als ik dat nog een beetje goed kan maken?” Ze kreeg een onschuldig glimlachje op haar gezicht, en stond op van haar bed, woelde door haar lange, bruine haren. “Zou ik je make up eens een keertje mogen doen? Ik heb heel erg veel en ik vind het leuk om het op andere mensen te doen, en je hebt echt een prachtige hoofd, dus ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.” Ze keek liefjes naar Ione. “Aaaaawh?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 27, 2016 2:05 pm

Olivia knikte wat aangaf dat dit hele gedoe nu zo goed als over was. Caelus had inmiddels Skittels gezien en keek met een nieuwsgierige blik naar de kat. Hij was niet gewend aan katten en vreselijk nieuwsgierig naar de dieren. “Misschien een ideetje voor een heel klein beetje mending, als ik dat nog een beetje goed kan maken?” Ergens wilde Ione niet eens weten wat het idee van de ander zou zijn. Het leek er niet echt op dat ze zo veel met elkaar gemeen zouden hebben om mee te beginnen. “Zou ik je make up eens een keertje mogen doen? Ik heb heel erg veel en ik vind het leuk om het op andere mensen te doen, en je hebt echt een prachtige hoofd, dus ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.” Make-up. Precies een onderwerp waarop ze waarschijnlijk behoorlijk van mening verschilde. Make-up was niet haar ding en ze droeg het alleen naar feestjes. Olivia daar en tegen leek het er meer een sport van te maken om het elke dag op te doen. “Aaaaawh?” Ione zuchtte diep. Als ze hier nee op zou zeggen was de kans vrij groot dat het nooit goed zou komen en het gedoe weer door zou gaan. "Fine, een keertje dan. Maar weet wel dat ik dan ook een keer met jou iets mag doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 08, 2016 6:26 pm

Met een vrolijk kreetje sprong Olivia overeind. “Natuurijk mag je dan ook iets met mij doen, ik ben niet zo makkelijk” zei ze met een stralende lacht. Ze was blij dat ze het gezicht van Ione mocht op maken. Niet dat Ione natuurlijk een lelijk gezicht had, verre van want ze was hartstikke knap, maar van make-up kon je een totaal nieuw persoon creëren. Dat was een van haar favoriete dingen aan make-up. Als Olivia eventjes onzeker was over zichzelf, of als ze bang was dat ze niet goed genoeg was, dan deed ze haar make-up op, en kon ze een ander persoon creëren. Ze wist dat het bij Ione vandaan niet van harte ging, maar ach…het leek in ieder geval een beetje erop dat ze gingen bonden? Olivia pakte haar tasje met make-up spullen, nou ja “tasje”, het was inmiddels een behoorlijke stache geworden en haar tas met kwasten, beautyblenders en meer van dat soort spulletjes. Ze plofte bij Ione op het bed neer en keek haar verwachtingsvol aan, terwijl ze een primer tevoorschijn haalde. “Mag ik?” vroeg ze met een blije lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 15, 2016 9:28 pm

Ione schrok er een beetje van toen Olivia met een kreetje overeind sprong. “Natuurijk mag je dan ook iets met mij doen, ik ben niet zo makkelijk”, zei Olivia. Had ze überhaupt door dat het niet per se over make-up ging. Ach ja het zou wel. Voorlopig had ze niets van de Head Girl nodig en dat zou voorlopig waarschijnlijk ook niet veranderen. Olivia haalde een tas vol make-up tevoorschijn en pakte er iets. Het heette primer als Ione het zich goed herinnerde. Ze deed geen moeite om alle namen en technieken te onthouden, dat nam niet weg dat er dingen bleven hangen. Ze was wel gewend geraakt aan mensen die haar make-up deden. Dat moest simpelweg voor haar baantje. "Ga je gang."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Nope, just nope - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Nope, just nope
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: Dorms-
Ga naar: