IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Nope, just nope KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Nope, just nope

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimezo sep 18, 2016 8:51 pm


Met een zwaai opende ze de deur en met haar voet trok ze die achter zich ook weer dicht. Haar boeken liet ze op haar bureau vallen waarna ze in een rechte streep naar haar bed liep. Voorover liet Ione zich er op vallen. Schooldagen waren vermoeiend en saaie dagen als deze waren nog het vermoeiend van allemaal. De brunette kroop verder haar bed op en draaide zich op haar rug. Haar voeten zette ze een centimeter of dertig van haar kont af zodat haar knieën gebogen omhoog staken. Haar armen strekte ze languit boven haar hoofd uit terwijl ze haar rug hol maakte. Zo raakte ze tussen haar kont en schouders het bed niet meer. Ze was haast een kat die zich uitrekte. Met een plof liet ze zich weer plat op het bed vallen voor ze merkte dat ze deur open was gegaan.

[Olivia]
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimezo sep 18, 2016 10:23 pm

Toen Olivia had gehoord dat er een roommate bij zou komen, was ze bijna ontploft van enthousiasme. Met een glunderende glimlach liep ze door de leerlingenkamer naar de slaapkamers. Ze was zo benieuwd hoe dat het meisje zou zijn. Zou ze aardig zijn? Vast en zeker wel! Alle Hufflepuffs die ze tot nu toe ontmoet had waren aardig geweest – waarom zou het meisje dat zich nu op haar kamer zou vestigen anders zijn dan alle andere Hufflepuffs? Voordat het meisje aan zou komen, had ze nog wat bloemen gehaald, die ze in het vaasje van het meisje kon doen, als een soort welkomscadeautje. Vooral om de kamer een beetje op te leuken, maar ook om het een beetje als thuis te laten voelen voor het meisje. Ze zouden toch veel tijd met elkaar optrekken – vooral omdat ze natuurlijk in dezelfde kamer zouden slapen.

Maar toen Olivia door de deur van de slaapkamers liep, was het meisje er al! O…dat betekende dat ze niet de kamer leuk kon versieren. Maar dat maakte haar niet uit, het betekende dat haar roommie er eindelijk was en Olivia was zo blij! “Hooooi!” zei Olivia vrolijk “Jij moet vast en zeker mijn nieuwe kamergenootje zijn. Welkom!” Vrolijk liep ze door de slaapkamer en stopte bij een bijzettafeltje, waar ze de bloemen oplegde. “Ik wilde deze in het vaasje op je bijzettafeltje doen zodat je een beetje iets van een welkom had, maar je was er al.” Ze trok eventjes haar schouders op en trok een pruillipje, maar die was al gauw van haar gezicht. Een kort miauw trok haar aandacht en ze zag Skittles bij haar voet staan. “Hey lieffie” zei Olivia en tilde haar kat op. Ze gaf hem een dikke kus op zijn snuit en liet hem in haar armen rusten. Spinnend vond Skittles het allemaal wel best.

Olivia liep naar een krukje, dat vlakbij het bed van het meisje stond. Nieuwsgierig keek ze het meisje aan. “Dus, vertel, wie ben jij?” zei ze nieuwsgierig, terwijl ze de kat op haar schoot legde en hem aaide. De kat begon luid te spinnen en sloot zijn ogen. “O, en dit is Skittles trouwens” zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimema sep 19, 2016 9:07 pm

“Hooooi!” De vrolijke groet die klonk liet Ione zuchtend weer onderuit vallen op het bed. Niet wéér. “Jij moet vast en zeker mijn nieuwe kamergenootje zijn. Welkom!” Uit pure beleefdheid kwam de brunette weer overeind. Dit kon nog wel eens een probleem worden. Haar nieuwe kamergenoot was de Hufflepuff Head Girl, Olivia Romano. Die zou ze niets kunnen doen zonder echt in de problemen te komen. “Ik wilde deze in het vaasje op je bijzettafeltje doen zodat je een beetje iets van een welkom had, maar je was er al.” Zei het meisje terwijl ze een bosje bloemen op een bijzettafeltje legde. Een lief gebaar maar voor Ione alles behalve nodig. Ze had het simpelweg niet zo op dat vrolijke kamergenootjes gedoe. Een miauw klonk, oh god nog een kat ook nog. Katten waren ook al niet haar ding. Dit ging nog een groot probleem worden. “Hey lieffie”, begroette Olivia de kat. De kat werd opgetild, gezoend en in de armen van het meisje meegenomen naar het krukje naast Ione's bed. “Dus, vertel, wie ben jij?” Wist ze dat serieus niet? Ze zaten al voor het zesde jaar bij elkaar inn heet zelfde house. Dan wist je zo ongeveer toch wel hoe iedereen heette. “O, en dit is Skittles trouwens.” Hoe de kat heette was niet interessant. Waarom ze haar bij de Head Girl op de kamer zette daarentegen wel. Hadden ze het willekeurig gedaan of was hier echt over nagedacht? "Ione Lagune, we zitten voor het zesde jaar bij elkaar in house. Dat zou je horen te weten", zei de brunette zuchtend. Haar benen sloeg ze over de rand van het bed. Ze kon niets doen tegen de Head Girl maar hoe ze de ander aansprak zou wel mooi haar eigen keuze blijven. "En ik ben genoodzaakt je te vertellen dat ik van kamer verplaatst ben met een reden. Mijn kamergenoten waren druk en toen ik had zat was heb ik Silencio op ze gebruikt, dat viel niet helemaal in de smaak." De manier waarop het verteld werd was aardig nonchalant, waarom zou ze doen of het een of ander drama was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimema sep 19, 2016 11:00 pm

(O lmao mess ik was vergeten dat ze elkaar natuurlijk al kennen sorry let me try to fix this mess HAHA)
Zodra Olivia het zei, wist ze dat ze een foutje had gemaakt. Natuurlijk kende ze het meisje, het meisje zat in hetzelfde jaar als haar, en had een mooie naam, maar ze gingen niet echt met elkaar om – en Olivia zag zo verschrikkelijk veel mensen op een dag, dat het soms moeilijk was om te onthouden met wie ze nou precies in één jaar zat. Dat had je als je de concentratie van een pepernoot had. “O, sorry” zei Olivia met een beteuterd gezichtje en streelde afwezig over het hoofd van Skittles. Maar zodra Ione over de reden van haar vertrek uit de andere kamer begon, fronste Olivia eventjes haar wenkbrauwen. Wauw, oké, passief agressief much. Daar was toch totaal geen reden voor? Olivia haalde haar schouders op. “Ach, ik ga er van uit dat het niet zo ver gaat lopen. Ik bedoel, als jij je met jou zaken bemoei, bemoei ik mij met de mijne.”

Olivia stond op van haar stoel en zette de kat op de grond neer, die eventjes nieuwsgierig naar Ione keek, maar vervolgens naar zijn mandje liep, om daar een lekker tukkie te gaan doen. Ze wierp een blik op de bloemen en een teleurgestelde glans kwam eventjes in haar ogen. Ze had alleen maar aardig willen doen tegen Ione, maar de aandrang om de bloemen gewoon in haar eigen vaas te doen, of gewoon weg te gooien, was heel erg aanwezig, maar ze zou zich inhouden. Olivia keek vanzelf wel wat Ione met de bloemen zou doen. Olivia liep naar haar eigen bed, schopte haar schoenen uit en ging er met de kleermakerszit opzitten. Van haar nachtkastje trok ze haar make-up tas en viste er wat mascara uit. Ook pakte ze een spiegeltje uit het tasje en begon voorzichtig haar make-up bij te werken. “En, ben je alweer een beetje gewend aan de lessen? Altijd weer eventjes wennen, hè, zo vlak weer na de vakantie?” probeerde Olivia toch maar, zo makkelijk liet ze zich niet uit het veld slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimewo sep 21, 2016 7:50 pm

“O, sorry” had de ander gereageerd op het feit dat ze elkaar al kende. Was Olivia dat voor een moment nou serieus vergeten? Dat was de Hufflepuff Head Girl? Zo was de reputatie die ze als Hufflepuff hadden wel te verklaren. Maar goed ze moest het er maar mee doen, Olivia zou tot ze klaar was met school haar roommate zijn. “Ach, ik ga er van uit dat het niet zo ver gaat lopen. Ik bedoel, als jij je met jou zaken bemoei, bemoei ik mij met de mijne.” Een tevreden glimlach verscheen op Ione's gezicht. Dat was de instelling die ze het liefst had. Gewoon niet met elkaar's zaken bemoeien tenzij er om gevraagd werd. Het bosje bloemen dat op het bijzettafeltje lag zou ze later wel in het water zetten of iets dergelijks, voorlopig was ze er te moe voor. Naast haar was Olivia op haar eigen bed gaan zitten en bezig met haar make-up. “En, ben je alweer een beetje gewend aan de lessen? Altijd weer eventjes wennen, hè, zo vlak weer na de vakantie?” vroeg het meisje haar. Ione haalde haar hand een keer door haar bruine haren voor ze antwoordde. "Vreselijk, ik ben bekaf. Lig hier niet zonder reden voor pampus. Ben jij niet moe dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimewo sep 21, 2016 9:25 pm

Haar opmerking had duidelijk een positieve sfeer geraakt bij het meisje, en daardoor kwam ze wat minder afstandelijk over. Daar was Olivia blij om. Het was namelijk echt niet haar bedoeling geweest om Ione te kwetsen – daar was Olivia veel te lief voor. Het deed haar daadwerkelijk echt wat als mensen zich gekwetst of ongemakkelijk voelen, zeker als het door haar kwam. Om het ijs te breken, had ze daarom maar gevraagd hoe de eerste schooldagen voor het meisje waren bevallen. “Vreselijk, ik ben bekaf. Lig hier niet zonder reden voor pampus. Ben jij niet moe dan?” Olivia deed haar mascararoller dicht en knikte naar het meisje, en rolde met haar ogen.

“Echt wel. Van hele dagen een beetje uit mijn neus vreten, figuurlijk dan, naar weer hele dagen naar school. Het zesdejaar lijkt wel moeilijker dan ooit, en dat laten de leraren ook duidelijk blijken.” Olivia ging eventjes op haar bed staan, plofte naar voren, waardoor het bed gevaarlijk kraakte en ze ging op haar buik liggen, liet haar ellebogen op het matras rustten, zodat ze met haar kin op haar handen kon rusten. Olivia glimlachte naar het meisje. “Zeker nu ook met mijn benoeming tot “Head Girl”. Het is echt super druk, je moest de first years begeleiden, en je hebt natuurlijk bepaalde verantwoordelijkheden. Ik denk dat ik het wel heel erg leuk ga vinden, maar het komt er ook weer bij natuurlijk…” Olivia haalde haar schouders op.

Uit haar make-up tasje viste ze nog een spiegeltje, met daaronder een poeder en begon zichzelf een beetje bij te werken. Je kon er maar beter een beetje goed uitzien. “Heb je, ondanks dat hij helaas alweer over is, wel een goede vakantie gehad?” vroeg Olivia nieuwsgierig. Ze legde haar make-up weg, zodat ze Ione kon aankijken, zodat zij ook zeker wist dat Olivia het niet alleen maar uit verveling vroeg, maar ook oprecht geïnteresseerd was in het antwoord wat Ione zou geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimezo sep 25, 2016 8:18 pm

De mascara roller werd dicht gedaan en Olivia knikte naar haar waarna ze haar ogen liet rollen. “Echt wel. Van hele dagen een beetje uit mijn neus vreten, figuurlijk dan, naar weer hele dagen naar school. Het zesdejaar lijkt wel moeilijker dan ooit, en dat laten de leraren ook duidelijk blijken.” Ione knikte bevestigend op haar woorden. Alhoewel het bij haar niet helemaal het geval was. Het enige verschil was dat ze nu verplicht werd om naar de lessen te gaan. De hoeveelheid leesvoer was het zelfde al dan niet minder. De brunette trok een wenkbrauw op toen Olivia op haar bed ging staan en zich voorover liet vallen. Okay dan. De Head Girl lag nu op haar buik met haar ellebogen op het bed zodat haar handen haar hoofd konden ondersteunen. “Zeker nu ook met mijn benoeming tot “Head Girl”. Het is echt super druk, je moest de first years begeleiden, en je hebt natuurlijk bepaalde verantwoordelijkheden. Ik denk dat ik het wel heel erg leuk ga vinden, maar het komt er ook weer bij natuurlijk…” Blijkbaar had Olivia toch wel een gevoel van verantwoordelijkheid. Dat had ze, om eerlijk te zijn, niet echt verwacht. Met een spiegel+poeder combinatie vervolgde Olivia met het bijwerken van haar make-up. “Heb je, ondanks dat hij helaas alweer over is, wel een goede vakantie gehad?” Ione haalde haar schouders op, op die vraag. "Niets bijzonders. Jij nog wat leuks gedaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimema sep 26, 2016 5:14 pm

Nieuwsgierig had ze gevraagd naar de vakantie van haar nieuwe kamergenotje Ione, maar ze liet niet veel los over haar vakantie. “Niets bijzonders. Jij nog wat leuks gedaan?” Het viel Olivia op dat het meisje maar weinig over zichzelf praatte: had ze er echt geen behoefte aan, of was er iets meer aan de hand? Het lag in Olivia’s instinct om dit uit te zoeken, maar eerder had het meisje ook al vrij grof gereageerd. Ze fronste eventjes haar wenkbrauwen voor ze antwoord gaf. “Ja, best wel veel! Ik ben met mijn vader, moeder en zus naar Frankrijk geweest, en daar hebben we lekker aan het strand gezeten. Het was super leuk, de beste twee weken van de vakantie.” Ze grijnsde haar witte tanden bloot. “Verder gewoon leuke dingen gedaan. Ik ga ook veel om met jongens en meiden uit de buurt die, net als ik, geen magische ouders hebben, en zelf ook niet magisch zijn.” Ze vond het woord “Dreuzel” zo hatelijk klinken, dus draaide ze er maar een beetje om heen. “En we hebben gewoon leuke dingen gedaan, naar het meer en dat soort dingen, dingen die vrienden doen.” Nogmaals glimlachte ze en keek ze het meisje nieuwsgierig aan, terwijl ze haar make-up spulletjes netjes opborg. “Heb je dan echt helemaal niets leuks gedaan in de vakantie?” zei ze met een nieuwsgierige glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimedi sep 27, 2016 7:47 pm

“Ja, best wel veel! Ik ben met mijn vader, moeder en zus naar Frankrijk geweest, en daar hebben we lekker aan het strand gezeten. Het was super leuk, de beste twee weken van de vakantie.” Reageerde Olivia op de teruggestelde vraag met een brede grijns. Blijkbaar had ze het echt heel erg naar haar zin gehad. “Verder gewoon leuke dingen gedaan. Ik ga ook veel om met jongens en meiden uit de buurt die, net als ik, geen magische ouders hebben, en zelf ook niet magisch zijn.” Ione vond het wel grappig dat het meisje om het woord 'dreuzel' heen praatte. Niet iedereen vond het fijn om het zo te zeggen gezien het vaak erg afstandelijk klonk. “En we hebben gewoon leuke dingen gedaan, naar het meer en dat soort dingen, dingen die vrienden doen.” Verklaarde Olivia nog verder wat ze tijdens de vakantie gedaan had. Het bleef Ione echter wat vaag. Vanaf jongs af aan had ze nooit veel vrienden gehad, blijkbaar om de reden dat ze altijd afstandelijk over kwam tegenover anderen. Iemand had haar een keer verteld dat ze het gevoel hadden dat ze alles fout deden en niet goed genoeg waren voor haar. “Heb je dan echt helemaal niets leuks gedaan in de vakantie?” Vroeg Oliva nogmaals waarop Ione haar hoofd schudde. "Ik woon ergens op het platteland, er valt niets te doen buiten lezen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimedi sep 27, 2016 7:59 pm

“Ik woon ergens op het platteland, er valt niets te doen buiten lezen.” Olivia trok heel eventjes een pruillipje. “Dat is ook niet gezellig dan” zei ze beteuterd en keek eventjes met gefronste wenkbrauwen naar het meisje. Nu begreep ze een stuk makkelijker waarom het meisje misschien een beetje afstandelijk overkwam, ze had namelijk nog nooit vrienden gehad. Maar Olivia zou daar eens eventjes een stokje voor steken, ze wilde namelijk dat iedereen zich goed voelde en als Ione behoefte had aan een vriendin, dat ze dan bij Olivia het gevoel zou krijgen dat ze bij haar terecht kon. Daarom glimlachte Olivia naar het meisje. “Gelukkig ben je hier niet helemaal alleen, er zijn genoeg mensen uit de afdeling met wie je om kan gaan.” Ze dacht even na over de juiste woorden om te zeggen, het was duidelijk dat Ione een meisje met een gebruiksaanwijzing was en Olivia kon zich daar alleen maar zo goed mogelijk op aanpassen. Dat was iets wat ze graag deed, alleen maar om de andere persoon het zo makkelijk mogelijk te maken. “Is er dan helemaal niemand in je omgeving met wie je leuke dingen kan doen?” zei Olivia zachtjes “Heb je geen broertjes, of zusjes? Nichtjes of neefjes?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimewo sep 28, 2016 8:02 pm

“Dat is ook niet gezellig dan”, zei Oliva op een wat zielige manier. Ione haalde enkel haar schouders op, het was maar wat je gewend was. Als je zoals haar van het platte land kwam was je er simpelweg aan gewend dat er niet enorm veel mensen waren. Net zoals kostscholen, als je ver van de bewoonde wereld woonde was het onmogelijk om op en neer te reizen elke dag. “Gelukkig ben je hier niet helemaal alleen, er zijn genoeg mensen uit de afdeling met wie je om kan gaan.” Nee, daar had ze wat aan. Als ze nou echt in haar house gepast had was het een ding maar nu niet echt. De echte Hufflepuff instelling ontbrak bij haar. Wel meer dingen die verwacht werden ontbraken bij haar. Zo bijvoorbeeld ook boer-achtig gedrag gezien ze van een boerderij af kwam. Nee, niemand zou dat ooit aan haar kunnen zien. “Is er dan helemaal niemand in je omgeving met wie je leuke dingen kan doen?” Vroeg Oliva haar nogmaals. Het begon er op te lijken dat de Head Girl het liever wilde dan Ione zelf. Eigenlijk was dat wel vrij zeker gezien de brunette er totaal geen behoefte aan had. “Heb je geen broertjes, of zusjes? Nichtjes of neefjes?” Ione schudde haar hoofd opnieuw, nope. "Mijn oudere broer en jongere zus zijn wat minder... ehm... beschaafd." Je kon het tweetal het best een stel botte boeren zonder magie noemen. Zij was de enige in haar familie, naast haar moeder, die bezat over magie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimedo sep 29, 2016 10:48 pm

Het was maar een verdrietige bedoeling als je helemaal niemand had om mee om te gaan. In het huis van Olivia haar familie was het altijd gezellig. Er bleef altijd wel iemand eten, een familielid of vrienden, en er hing altijd een gezellige sfeer. Sowieso sloten ze op zondag de week altijd af, en dan trok haar moeder alles uit de kast. Haar moeder kon sowieso al heerlijk koken, want hé, Italiaans eten was altijd lekker, maar dan kookte ze ook altijd veel en dat was altijd supergezellig. Nee, Olivia was ontzettend blij met haar familie en zou ze voor geen goud willen missen. Helaas was dat niet voor iedereen weggelegd. Met een bezorgde en gefronste wenkbrauw keek ze naar Ione. Ergens maakte ze zich een beetje zorgen, het meisje en zij bleken maar weinig gemeen te hebben. Olivia was een echte Hufflepuff in hart en nieren, maar daar begon ze heel erg aan te twijfelen bij het meisje. “Mijn oudere broer en jongere zus zijn wat minder… ehm… beschaafd.” Olivia knikte en slikte eventjes. “Oké…” zei ze zachtjes en staarde eventjes naar haar vingers “Waarom dan? Heb je geen goede relatie met hun?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimeza okt 01, 2016 7:06 pm

Het meisje aan de andere kant van de kamer knikte. “Oké…” reageerde ze. Het was wel duidelijk dat het tweetal haast tegenovergestelde waren. Olivia was meer van de mensen en gezelligheid en had hoogst waarschijnlijk ook wel een soortgelijke familie. Ione hield zelf meer van op zichzelf zijn en haar familie was in haar ogen alles behalve geweldig te noemen. “Waarom dan? Heb je geen goede relatie met hun?” Ione zuchtte zacht op de vraag. Moest ze dit nou echt gaan vertellen? Waarschijnlijk wel gezien ze de komende paar jaar met Olivia op de kamer zou gaan zitten en het later gedoe zou helpen te voorkomen. "Alleen ik en mijn moeder bezitten over magie, mijn vader broer en zusje niet. Ze zijn zo lomp als het maar zijn kan en vooral mijn broer is een wandelende spierbal waarbij er een brein ontbreekt. Ik en mijn moeder zijn meer van de intelligentie en ontwikkeling, terwijl alles waar zij wat om lijken te geven is werken op de boerderij. Ik ben het dus eigenlijk zowat overal met mijn siblings mee oneens."
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimema okt 03, 2016 10:24 pm

Nieuwsgierig en aandacht luisterde Olivia naar Ione, die aan het vertellen was over haar achtergrond. Nu begreep ze wel waarom Ione misschien wat afstandelijker tegen haar was. Als ze thuis nooit iemand had om tegen aan te praten, en als haar broers inderdaad zo afstandelijk waren, dan was het niet raar dat Ione zich wat meer had afgesloten. Met een bezorgd gezicht keek ze naar het meisje, en glimlachte bemoedigend. “Ik snap dat het super moeilijk voor jou moet zijn thuis soms” zei Olivia toen zachtjes “Ik kan mij helaas niet in je verplaatsen, want ik sta niet in jouw schoenen…maar ik probeer het mezelf voor te stellen, en dat lijkt me zo lastig.” Zachtjes beet Olivia op haar onderlip en keek Ione onderzoekend aan. Misschien moest ze zich niet teveel met het leven van haar kamergenootje bemoeien, maar ergens vond ze het gewoon zo verdrietig voor het meisje…wat zou het meisje in de vakanties doen? “Vind je het daarom ook moeilijk om contact te maken met andere mensen” zei Olivia toen zachtjes, bang dat ze misschien de gevoelens van het meisje zou beschadigen “Vind je het dan wel leuk op Hogwarts? I mean…als je het thuis niet zo fijn hebt…?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitimedi okt 04, 2016 5:00 pm

“Ik snap dat het super moeilijk voor jou moet zijn thuis soms” reageerde Olivia met een glimlach. Moeilijk? Nee, dat was niet hoe ze het zou beschrijven voor zichzelf. “Ik kan mij helaas niet in je verplaatsen, want ik sta niet in jouw schoenen…maar ik probeer het mezelf voor te stellen, en dat lijkt me zo lastig.” En inmiddels had Ione al weer spijt van wat ze had vertelt. Olivia leek haar situatie echt niet te begrijpen gezien ze het erg vond. Zelf vond Ione dat dus echt niet. “Vind je het daarom ook moeilijk om contact te maken met andere mensen” vervolgde Olivia. Okay nu werd het haast grappig. Ze zou nog heel even afwachten wat de ander er van zou zeggen voor ze het wat zou verduidelijken. “Vind je het dan wel leuk op Hogwarts? I mean…als je het thuis niet zo fijn hebt…?” En dat was het, nu kon ze het niet meer houden. Ione sloeg haar hand voor haar mond en begon zacht te lachen. "Sorry, maar je begrijpt me nu echt helemaal verkeerd." Ione moest even een momentje nemen voor ze weer normaal verder kon praten. "Ik heb echt totaal geen problemen met mijn thuis situatie en ook niet met contact maken met mensen. Alleen heb ik er niet altijd even veel behoefte aan. En ja ik heb het hier prima naar m'n zin."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Nope, just nope Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nope, just nope Nope, just nope Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Nope, just nope
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: Dorms-
Ga naar: