IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Catch me if you Can - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Catch me if you Can

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Catch me if you Can - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 27, 2016 1:28 pm

“Ik verwacht nu wel heel erg veel van je.” Olivia trok haar wenkbrauwen omhoog en keek hem uitdagend aan. “Nou, nu maar hopen dat ik aan je verwachtingen voldoe dan” zei ze met een grijns, terwijl ze achter hem aan liep, richting het kasteel. Haar hoofd werkte op volle toeren. Ze moest wel ergens haar sportkleding vandaan toveren. Olivia droeg in haar vrije tijd altijd hoge hakken, omdat ze vrij klein was en het dan leek alsof ze wat groter was, maar ze had wel een enkel paar sneakers, dus dat moest geen probleem zijn. Het kasteel naderde zich, en Olivia leidde hem de weg naar de leerlingenkamer van Huffelpuff, die te vinden was in de kerkers. Toen ze in de gang die richting hun leerlingenkamer zou leiden stonden, stopte Olivia eventjes met lopen. “Wacht jij hier ofzo? Ik weet niet of je mee kan….ik heb het nooit geprobeerd, ik weet niet wat er dan gebeurd.” Olivia giechelde zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

Catch me if you Can - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 24, 2016 12:58 pm


Hij moest grinniken om haar reactie, waarna ze in stilte verder liepen in de richting van de Huffelpuff kamer. Charles keek ondertussen geïnteresseerd om zich heen, hij kwam hier zelden, soms voor potions, maar over het algemeen meed hij deze plekken. Ze waren donker en minder gezellig - als je het hem vroeg - dan de rest van het kasteel. Toen ze hem vroeg of hij hier wilde wachten, schudde hij dus meteen zijn hoofd. "Op deze plek?" Reageerde hij dramatisch, "No way, ik voel de onkerstheid door de muren op me af komen," Het was creepy bijna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Catch me if you Can - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can - Pagina 2 Icon_minitimema jan 09, 2017 10:38 pm

Mmm, dan zat er niets anders op dan Charlie mee te nemen de leerlingenkamer in. Ze wist toevallig dat meer mensen het deden, dus een probleem zou het vast en zeker niet zijn. “No worries, onze leerlingenkamer is gelukkig heel erg gezellig” zei ze met een glimlach. Ze zei het wachtwoord tegen de tonnen die de weg naar de leerlingenkamer versperden. Deze gingen aan de kant en verschaften doorgang naar de leerlingenkamer van Hufflepuff. “Kom” zei ze tegen hem en liep de leerlingenkamer binnen. Ze hadden geluk dat het rustig was in de leerlingenkamer, er waren bijna geen mensen. “Wacht hier” zei ze tegen hem en rende naar haar dormroom, zodat ze een sportoutfit kon aantrekken. Dit was best ver zoeken voor Olivia, want zoveel sportte ze niet. Uiteindelijk vond ze een outfit en liep terug naar de leerlingenkamer.

Outfit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Catch me if you Can - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Catch me if you Can
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: Forbidden forest-
Ga naar: