IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Catch me if you Can KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Catch me if you Can

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimezo sep 18, 2016 7:59 pm


Hij mocht hier niet komen, en daarom was hij hier. Domme reden en ook compleet niet legit, maar wel een die hij graag gebruikte om op verboden plekjes te komen. Natuurlijk liep hij redelijk aan de rand, het moest wel zo zijn dat een prefect hem kon zien en op het matje kon roepen. Op zijn beurt zou Charlie dan flauw kunnen reageren en ook de prefect mee het bos in kunnen nemen. Klonk enger dan het was really.

Toch bleef het iets wat hij graag deed, en wat bovendien goed was voor zijn conditie, in shorts en wit t-shirt een beetje heen en weer joggen net over de bosrand. Zo nu en dan zijn zonnebril - die compleet onnodig was in het bos maar coole reflecterende glazen had - omhoog doende om te kijken of er al een headperson aankwam.
Olivia
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimezo sep 18, 2016 8:12 pm

Het zonnetje scheen zachtjes op haar gezicht en Olivia sloot heel eventjes haar ogen, terwijl haar gezichtje de Vitamine D in zich opnam. Heerlijk. Ze opende haar ogen weer en vervolgde haar weg weer over het terrein. Maar bedrogen haar ogen haar nou? Tussen de bomen in The Dark Forst zag ze een witte verschijning rennen. Olivia fronste haar wenkbrauw. Ze had geen idee wat dat inhield, maar als een zojuist benoemde Prefect moest ze maar eens gaan onderzoeken wat daar aan de hand was. Ze nam een aanloopje en begon te rennen, richting een punt waar ze met de witte snelheidsduivel zou kunnen kruisen. Olivia was ongerust, wat als het een eerstejaars was die in de problemen was?

Olivia stond achter een boom en zag een jongen naderen. Hij was aan het hardlopen, en deed op zich niet echt iets verkeerds. Maar toch moest ze hem hier wegsturen. Het schoolhoofd had niet voor niets verboden dat hier leerlingen mochten komen en het was een simpele regel om je er aan te houden. Olivia kwam even wat op adem en ging op het pad van de jongen staan, zodat ze hem tot stilstand zou moeten dwingen. “Stop!” gilde ze en haar wenkbrauwen vormden zich wat bozer. “Je weet dat je hier niet mag komen…ik stel voor dat je op het terrein gaat hardlopen, het terrein is groot zat.” Het kwam er wat hijgend uit, terwijl haar gele, met zwarte badge fel in de zon scheen, zodat het duidelijk was dat ze hier geautoriseerd voor was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimezo sep 18, 2016 9:00 pm


Het optreden maakte toch echt bijna dat hij stil stond. Bijna. Even trok Charlie zijn wenkbrauw op naar de prefect, maar toen rende hij simpeltjes om haar heen, draaide een rondje om de boom achter haar, en rende de andere kant langs haar heen dezelfde weg weer terug. Ja, hij was ijsberend aan het hardlopen. Best perfect als het ging om deze prefect ontlopen zo leek het, want een echte conditie leek ze niet te hebben.

Wie ze precies was wist de jongen niet heel goed. Iets met een L? Ze werd naar zijn idee vaak Liv genoemd, maar dat zou vast haar echte naam niet zijn want Liv was een gekke naam die hij niet zou goedkeuren. Een soort live, maar dan liv, zo van, leef, maar niet helemaal want well.. No clue eigenlijk. Een rotstreek van ouders terwijl Carpe Diem zo belangrijk was. Pluk de dag, Live!
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimezo sep 18, 2016 10:35 pm

Mmmm, hoe ging Olivia dit nou weer eens oplossen? Dit zou haar eerste taakje zijn sinds ze was benoemd tot Prefect en ook als Prefect moest ze met dit soort situaties moeten dealen. De jongen, Charlie Dalton genaamd, besloot niet voor haar te stoppen, maar besloot om haar heen te lopen en heel irritant om haar heen te blijven lopen. Ergens wist ze wel dat dit een beetje in zijn karakter zou zitten, zeker na de verhalen die ze over hem had gehoord. Maar Olivia gaf mensen graag een eerlijke kans, ze oordeelde namelijk niet zo maar over iemand zonder dat ze diegene kende. Maar nu had de jongen er omgevraagd. Eventjes dacht Olivia na, maar kwam uiteindelijk met een ideetje. “Oké, als je niet luisteren wilt…” mompelde ze zachtjes en trok haar toverstok. Ze zwaaide met haar toverstok en zei zachtjes: “Mobiliarbus.” Een boomstam, die op het pad lag van de jongen kwam overeind, vlak voor hem, zodat hij er met zijn buik tegen aan zou lopen. “Ik hoop dat je nu wel wilt luisteren” zei Olivia en deed een paar stappen richting hem. Deze woorden zei ze heel langzaam tegen hem, zodat hij het goed zou begrijpen: “Ga. Terug. Naar. Het. Terrein.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimema sep 19, 2016 2:58 pm


Oke. Hij had natuurlijk net de prefect te pakken die besloot het op magie te spelen, en een freakin' boom in haar leger te betrekken! Als in, wat moest hij beginnen tegen een boom?! Ieder die Lord of the Rings gezien had wist dat bomen de overwinning betekenden, die waren ronduit creepy, groot, en vooral heel erg onbeweeglijk.

Dat ondervond Charlie aan levende lijve toen hij vol tegen het ding aanloop, en gepijnigd over zijn neus wreef. Met een betreurd gezicht keek hij het meisje aan. Toch zaten er pretlichtjes in zijn ogen, want was het niet juist zijn doel het tot het uiterste te drijven? Zou ze hem bij een volgende weigering onderwerpen aan een spreuk? Voor hij dat ging proberen besloot hij te beginnen met een vraag, en een hallo. Vandaar dat hij zijn hand naar haar uitstak. "Aangenaam," Begon hij met een stralende glimlach, en de andere hand nog steeds op zijn neus, die inmiddels lichtelijk was gaan bloeden. "Charles Dalton"
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimema sep 19, 2016 11:18 pm

Ondanks dat Charlie best wel hard tegen de boomstam aanliep, kon ze een zachte giechel niet onderdrukken. Geamuseerd keek ze toe hoe de jongen op haar af kwam lopen, met zijn hand rond haar neus. Het was allemaal heus niet zo ernstig, het zou vast en zeker flink pijn doen, maar als het gebroken zou zijn, zou hij dat in de Hospital Wing makkelijk kunnen laten genezen. Bovendien, het bloed kon Olivia ook zelf nog wel weghalen. “Hallo.” Dat was zijn simpele antwoord toen hij bij haar aankwam. “Hoooi” zei Olivia zachtjes. Hij stak zijn hand uit en stelde zich voor: “Charlie Dalton.” Olivia kon nog net een “Weet ik” inslikken, en pakte zijn hand beet, die ze ferm schudde.

“Olivia Romano” stelde zij zich vriendelijk voor en had lichte pretlichtjes in haar ogen. “Ik wilde bijna zeggen ‘wie niet luisteren wil, moet maar voelen’, maar dat lijkt me een beetje een gemene opmerking.” Een grijns gleed over haar gezicht, maar al gauw werd haar gezicht weer zakelijk. “Nee, maar ik ben serieus. Ga alsjeblieft op het terrein hardlopen, want hier ga je problemen meekrijgen. Als je nu gewoon weggaat, zal ik niks zeggen, anders ben ik gedwongen het te melden.” Nu liet Olivia hem voor een keuze, het kon goed gaan of de verkeerde kant opgaan. Hopelijk koos hij voor de goede kant, Olivia moest nog een werkstuk voor Herbology maken, en daar zou ze haar handen aan vol hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimeza sep 24, 2016 7:11 pm


Ze stelde zich terug voor, en hij besloot dat de naam die ze zei wel bij haar paste. Daarnaast besloot hij dat ze ok was vanwege de grap die ze maakte waardoor hij moest lachen en zijn neus nog meer pijn begon te doen. However, dat betekende niet dat hij de volgende woorden die ze sprak - die weer gingen over hoe hij hier niet mocht zijn - leuk vond.

Hij keek even sneu haar kant op, en wisselde toen van hand om het bloeden te stelpen want de ander zat nu al zo vol bloed dat hij niet wist of het nog zin had. "Waarom dan? Is er hier zoveel gevaarlijks? Ik ben zelfs in het zicht van het terrein," Hij wees naar Olivia, "Jij zag me toch?" Dus het maakte toch niet zoveel uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimema sep 26, 2016 6:47 pm

Olivia pakte zijn hand beet, die ze wederom schoonmaakte met dezelfde bezwering als die ze eerder uitgesproken over zijn neus. Met een lieve glimlach keek ze hem aan. “Waarom dan? Is er hier zoveel gevaarlijks? Ik ben zelfs in het zicht van het terrein” zei Charlie ter verdediging “Jij zag me toch?” Olivia schudde met haar hoofd en zuchtte zachtjes. “Daar gaat het niet om” zei ze bezorgd “Ik zeg het niet omdat ik je wilt onthouden van je gang te gaan, maar om je te beschermen. Hier in het begin zit inderdaad niet zo heel erg veel bijzonders, maar dat betekent niet dat de gevaarlijke wezens die ín het bos zitten naar het begin van het bos kunnen komen.” Ze knikte bevestigend. “Ik kon je inderdaad zien, maar stel je voor dat die wezens kwamen, en er is helemaal niemand in de buurt? Ik geloof meteen dat je een goede tovenaar bent, maar als je bent omsingeld door dertig Centaurs?” Ze keek hem met een glimlach aan. Olivia woelde eventjes door haar lange bruine haren, en keek hem afwachtend aan, nieuwsgierig of dat hij zou doen wat zij zei, of dat hij ging tegenwerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimedi sep 27, 2016 2:34 pm


Oke, de plotse moederlijke swing die het allemaal had genomen maakte hem toch wel een beetje bang, banger dan het bos, oprecht. Vandaar dat hij argwanend in haar richting keek, en dramatisch wegdook onder haar hand vandaar om snel zijn haar weer helemaal perfect te kammen. Touchy! Maar zijn hand en neus waren nu wel mooi schoon, dus hij kon weer praten zonder als een soort verkouden eenhoorn te klinken.

Bij de opmerking over centaurs keek hij even unimpressed. "Ja, want wow, paardmensen," Hij stak dramatisch zijn handen in de lucht en trok een 'angstig' gezicht. "Aaah." Riep hij monotoon uit, waarna hij de handen liet zakken en droogjes naar Olivia keek. Serieus. Dit bos had niets engs, het was een fabel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimedi sep 27, 2016 7:52 pm

Olivia trok eventjes een raar gezicht toen hij haar belachelijk begon te maken. “Centauren zijn toevallig echt niet zo ongevaarlijk als jij denkt hoor…” begon Olivia zwakjes en beet zachtjes op de binnenkant van haar wang. Wat moest ze nou doen? Het was duidelijk dat Charlie niet echt heel erg veel zin had om weg te gaan. “Heb je heel erg veel zin om het uit te zoeken?” zei Olivia, met een boze blik in haar ogen “Wat als er nou dadelijk iets gebeurd, en je misschien wel zwaargewond ergens in de bosjes ligt? Dan zou je willen dat je gewoon naar mij geluisterd had.” Ze wees naar het terrein. “Ga naar het terrein, ga daar hardlopen en dan is er voor de rest niets aan de hand.” Het meisje had een gouden geduld, en ook met Charlie erbij zou ze niet haar geduld zou verliezen, want ze had zo vaag een vermoeden dat hij dat stiekem wel wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimedo sep 29, 2016 6:34 pm


Ze leek te denken dat hij het deed om haar te klieren, terwijl hij meer gewoon de centauren belachelijk probeerde te maken. Oeps. Meteen verzachtte zijn blik een beetje en haalde hij snel zijn armen naar beneden, hij had niets tegen haar, geen zin haar daarom op enige manier maar een beetje klieren. Deed hij wel met Zoë, die kon er toch wel tegen en deed het net zo hard terug. Geen idee of ze er lol in had of dat ze hem oprecht irritant vond eigenlijk.

"Oke oke," Reageerde hij dus uiteindelijk rustig, maar glimlachte toen ondeugend. "Ren je dan wel mee?" Oke, misschien klierde hij haar wel, maar dit was niet om belachelijk te maken, gewoon om gezelschap te hebben, en om te klieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimedo sep 29, 2016 10:35 pm

Het was niet zo dat ze Charlie Dalton de les wilde lezen, maar ze wilde hem graag beschermen tegen de gevaren die in the Dark Forest loerden. Het bos was ten slotte niet voor niets verboden om te betreden door leerlingen, daar zat echt wel een gedachte achter. Charlie relaxte weer wat meer en dus ook Olivia. Ze keek met een glimlach naar hem. “Oh oké.” Ze knikte. Hèhe, eindelijk had meneer het door. Bijna wilde ze opgelucht even adem halen, maar dat leek haar toch niet zo slim om te doen, dadelijk zou hij er verkeerde dingen bij denken. Dadelijk dacht hij dat ze bang voor hem was, en dat was ook weer niet zo. Zijn volgende opmerking had ze echter niet verwacht. “Ren je dan wel mee?” Daar was Olivia eventjes stil van. Ze keek hem eventjes aan en schudde met haar hoofd. “Sorry, die vraag had ik niet verwacht” verontschuldigde ze zichzelf, maar herstelde zichzelf al snel. “Maar dat lijkt me leuk!” Enthousiast keek ze hem aan, maar realiseerde zich opeens wat: ze had haar gewaad van Hogwarts nog aan. “Uhm, maar niet in deze kleding. Dan zal ik mezelf wel eventjes moeten omkleden…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimezo okt 09, 2016 3:32 pm



De ander leek onthutst bij zijn vraag, wat precies het doel was geweest. Het was fijn om te weten dat hij nog onvoorspelbaar kon zijn. Ze ging er zelfs zo serieus op in dat ze naar haar kleding keek en besloot dat die niet geschikt was, en hij kon niet veel anders dan het daarmee eens zijn. "True," Merkte hij nadenkend op, en besloot toen dat het ook anders kon. "Of je gaat gewoon in blouse en broek en ik draag je gewaad voor je," Droeg iedereen blouse en broek onder zijn of haar gewaad? Hij droeg überhaupt zijn gewaad nooit. Het was niet alsof hij de dresscode van hogwarts kende. Had hij zojuist gevraagd of ze in ondergoed meerende of was het een logische vraag geweest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimedi okt 11, 2016 1:49 pm

In blouse en broek. Dat had een goed idee kunnen zijn, maar meisjes die naar Hogwarts gingen droegen geen broek, die droegen een rok. Olivia trok eventjes een pruillipje en deed eventjes haar gewaad opzij, zodat haar rok zichtbaar werd. “Ik heb geen broek aan” zei ze zachtjes en besefte hoe raar dat eigenlijk klonk. Een giechel kwam over haar lippen en ze grijnsde even naar Charlie. “Wat nou als we eventjes naar de common room van Hufflepuff rennen, dan trek ik iets anders aan, en dan zal ik je eens laten zien dat Hufflepuff een van de sportiefste afdelingen van Hogwarts is?” Uitdagend keek ze Charlie eventjes aan, eventjes vergetend dat er een reden was dat ze niet in het Quidditch team van Hufflepuff zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitimema nov 07, 2016 8:22 pm


De ander kwam met legit reden waarom dat niet kon, als een deel van het plan miste kon het plan niet doorgaan inderdaad. Jammer, maar dat begon inderdaad te lijken op een tripje naar de common room van Huffelpuff, er waren ergere dingen. Tenminste, hij kon ze niet heel snel bedenken maar ze waren er vast. Charles knikte dan ook, dramatisch zuchtend want hij moest wel even in zijn rol blijven, maar zijn ogen twinkelden speels. Dat maakte vast wel duidelijk dat het hem niet echt uitmaakte. "Ik verwacht nu wel heel veel van je," Merkte hij grinnikend op, en begon te lopen in de richting van het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Catch me if you Can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch me if you Can Catch me if you Can Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Catch me if you Can
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: Forbidden forest-
Ga naar: