IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

[MC] Thoughts KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

[MC] Thoughts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimeza sep 17, 2016 8:09 pm



Vol in gedachten zat hij aan een bureautje, zijn elleboog lag op het bureau en zijn kin steunde op zijn hand. Het laatste jaar voor hem was begonnen op Hogwarts en hij had geen idee wat hij verder met zijn leven moest doen. Nieuwe leerlingen waren er weer bij gevoegd en heel gemakkelijk voelde hij zich hier niet bij, misschien omdat hij op velen bevooroordeelde en misschien omdat hij zelf onzeker was. Kort haalde hij zijn hand over zijn gezicht om zichzelf te vertellen te stoppen met nadenken, maar de dag dat dat zou gebeuren....

If you're going through hell
keep going

Stiles Stilinski


Zoè


Laatst aangepast door Stiles Stilinski op zo sep 18, 2016 6:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 3:00 am

Haar zesde jaar. Het jaar waarin ze zich moest gaan bewijzen. Elke SLIJMBAL waarvoor ze was gegaan had ze gehaald en de verwachtingen van de leerkrachten waren hoger dan ooit. Ging ze het halen? Zou ze haar droom als magische advocate kunnen waarmaken? Zoë had geen idee. Ze moest zo verschrikkelijk veel weten, dat ze af en toe gewoon helemaal bek af was. Dat was die avond ook zo geweest, daarom besloot ze om een lekkere, lange douche te nemen. Het schuim verzorgde haar, het water zorgde ervoor dat ze heel eventjes kon vergeten wat er allemaal rond haar heen gebeurde. Voor het eerst hoefde ze niet na te denken over alle plannetjes die ze nog moest uitvoeren, ze was helemaal rustig, terwijl ze stond te douchen. Helaas kwam aan alles een einde en had ze weer terug moeten gaan, richting de leerlingenkamer.

Nadat ze de vraag had beantwoord, was ze in haar badjas de leerlingenkamer binnen gestapt. Haar haren waren duidelijk nat geweest, ze waren aan het drogen en onder haar badjas had ze slechts een korte pyjama aan, met natuurlijk haar ondergoed. De leerlingenkamer was zo goed als verlaten, totdat ze een jongen ontdekte aan een of ander bureau. Verrast slaakte Zoë eventjes een kreetje. Ze herkende de jongen als Stiles. “Stiles” bevestigde ze eventjes en sloeg haar ogen ten hemel. De jongen zat een jaar hoger dan haar, maar hoogte van hem had ze nog niet gekregen. Zoë kwam verder de leerlingenkamer in, hoorde de deur achter zich dichtvallen en ging of een van de comfortabele stoelen zitten. Ze sloeg haar benen over elkaar, wat haar huid wat zichtbaarder maakte.

Zoë grijnsde naar hem. “Wat ben je aan het doen; probeer je een liefde af te wijzen, ben je huiswerk aan het maken of ben je aan het relativeren over het leven?” Zoë kwam iets naar voren en keek hem betekenisvol aan. “Ik hoop dat laatste, ik ben goed in relativeren.” Ze knipoogde en ging weer achteroven zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 5:18 pm

Met grote ogen keek hij op toen hij Zoë in haar badjas zag en meteen keek hij weer weg, de andere kant op zodat hij niet disrespectvol over kwam. "Z-Zoë." Bracht hij een beetje nerveus uit waarna hij naar de tafel bleef staren terwijl zij sprak. "Err... ehmm..." Een beetje rood keek hij op naar haar maar toen hij zag dat ze dichterbij was en en... Shit. Zijn blik gleed weer opzij en een beetje ongemakkelijk gaf hij antwoord. "Ik was eigenlijk, eh niks aan het doen. Nee, niks. En... Uhm, en jij dan? Wat was jij aan het doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 5:48 pm

God, had hij nog nooit een meisje gezien? Zoë had eventjes zacht gegrinnikt. Zo eng was ze toch ook weer niet? Oké, toch wel. Stiles begon een beetje te stotteren, waaruit uiteindelijk bleek dat hij helemaal niets aan het doen was. “Ah, dus je zat zomaar een beetje voor je uit te staren, in de leerlingenkamer, in de avond, zonder eigenlijk wat te doen?” Het was een opmerking waaruit je eigenlijk niet echt kon opmaken of het nou een vriendelijke opmerking was, of een bitchy opmerking. “Uhm, en jij dan? Wat was jij aan het doen?” Zoë zuchtte dramatisch en sloeg haar ogen ten hemel, terwijl ze op stond van de comfortabele stoel en op de jongen afliep. “Nou, ik heb dus een heerlijke douche genomen, en toen wilde ik eigenlijk in de leerlingenkamer lekker een boek gaan lezen, of nog een blik op mijn leerwerk werpen, maar toen zag ik dat jij er was en dat is ook gezellig toch?” Met een glimlachje ging ze naast hem zitten en sloeg haar benen weer over elkaar, keek hem aan. “Vind je mijn shampoo lekker ruiken?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 5:52 pm

Hij knikte op haar reactie. "Nee ik was de dood aan het plannen van mensen die ik haat. Ja, ik was niks aan het doen." Sarcastisch, het moest minimaal één of vijftig keer gebeuren in een gesprek. Zoë ging ook zitten en legde haar benen over elkaar, Stiles deed uiterst zijn best alleen naar haar gezicht te kijken. De volgende vraag deed hem even kort raar kijken maar vervolgens trok hij zijn neus op. "Uhm, ja. Ja, sure." Knikte hij en glimlachte vervolgens.

[MC] Thoughts Tumblr_n2xlhdHB7G1ttgihco1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 6:01 pm

“O, heb je mijn hulp nodig?” zei Zoë enthousiast, maar realiseerde zich al gauw dat het waarschijnlijk of een grapje, of gewoon puur sarcasme was. Ze grijnsde naar hem en sloeg haar ogen ten hemel. Als hij een beetje had gehoord hoe ze in elkaar zat, zou het niet echt als een verrassing komen dat ze daar enthousiast over werd. Een zachte lach ontsnapte uit haar mond. Op de vraag of dat hij haar shampoo lekker vond, had hij geantwoord dat hij het wel lekker vond ruiken. “Hoe kan dat nou? Je zit zo ver weg, dan kan je het toch nooit ruiken.” Zachtjes grinnikte Zoë en gaf hem zachtjes een zetje met haar hand, tegen zijn schouder aan. Ze draaide zich een beetje naar hem toe. “Weet je, het is niet altijd waar dat ze zeggen. Ik kan best wel aardig zijn hoor.” Er verscheen nog net geen halo boven haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 6:12 pm

Ze beantwoordde zijn vraag vrij serieus wat hem deed grinniken, vervolgens vroeg ze hoe hij de geur van haar haren vond. Hoewel hij het niet echt kon ruiken, had hij toch met zijn neus gesnoven en besloten dat het lekker zou ruiken. Hij hief even zijn wenkbrauwen, was dit een hint or nah? Want afgewezen worden was wel iets standaards. Hij knikte op wat ze zei, hij had vaker slechtere woorden over haar gehoord maar hij maakte zelf altijd zijn oordelen over mensen: Zoë lag nooit aan de slechte kant. "Dat geloof ik wel." Sprak hij en ook hij draaide iets meer haar kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 6:47 pm

Ging dit een kant op waarvan Zoë eigenlijk niet had verwacht dat het die kant op zou gaan, of zag ze het nou helemaal verkeerd? Eigenlijk had ze best wel zin om dat uit te zoeken. Stiles kende ze misschien niet zo goed, hij was zeker niet lelijk, hij had iets liefs. Daarom glimlachte Zoë nog een keertje naar hem. “Dat geloof ik wel” zei hij op haar woorden, terwijl hij ook naar haar draaide. Daar was Zoë blij om; gelukkig had hij geen verkeerd beeld over haar gehad. Nee, vandaag was Zoë lief. En geen gemene bitch. “Daar ben ik blij om” zei ze zachtjes en een lieve glimlach verscheen rond haar lippen, terwijl ze haar blik eventjes afwendde. Ze keek eventjes naar beneden, en vervolgens vonden haar ogen de zijne weer, en hield zijn blik eventjes gevangen. “Je mag ruiken” grinnikte ze zachtjes, terwijl ze haar haren naar een kant sloeg en haar nek naar hem toe stak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 7:02 pm

Toen haar ogen afwendde van die van hem kon hij het niet laten om ook eens op en neer te kijken naar het meisje, maar vervolgens vonden hun ogen elkaar al snel weer. Het glimlachje dat verscheen op haar lippen deed hem nogmaals blozen, hij grinnikte met haar mee uit soort ongemakkelijkheid die altijd wel bij hem te vinden was. Vervolgens leunde hij wat voorover om ook daadwerkelijk het haar van het meisje te ruiken. Zijn hoofd draaide om naar haar nek, waar hij na even ernaar gestaard te hebben zachte kusjes op gaf. Oeps.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 7:22 pm

I didn't know that I was starving until I tasted you

Zodra ze zijn zachte lippen op haar huid voelde, sloot Zoë eventjes haar ogen en gleed er weer een glimlach over haar gezicht. Ergens had ze zijn lippen daar wel verwacht, zeker met de sfeer die nu in de leerlingenkamer hing, toch zorgde het ervoor dat ze een beetje kippenvel over haar lichaam kreeg. Dat betekende echter niet dat ze het onprettig vond. Nadat ze hem eventjes had laten gaan, stond ze met een verleidelijke glimlach op. Ze drukte hem achterover in zijn stoel en ging op zijn schoot zitten, met haar benen allebei aan de zijkant, zodat ze als het ware schuin erop zat. Snel trok ze eventjes haar wenkbrauwen omhoog, met een geamuseerde blik in haar ogen, waarna ze haar lippen op de zijne drukte en haar hand eventjes over zijn wang liet glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 7:30 pm

Zijn kusjes verder onderbroken door het feit dat ze opstond en met nog een soort van duckface bleef hij voorover leunen, naar boven starend. Zoë drukte hem naar achter in zijn stoel, en kippetje als het was ging dat heel gemakkelijk. Vervolgens ging ze op zijn schoot zitten, shit shit shit. Zijn ogen gleden van haar ogen naar haar lippen en weer terug tot ze haar zoete lippen op die van hem drukte. Voorzichtig maakte hij een soort van kopjes met zijn handen om deze om haar gezicht heen te leggen en haar terug te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 7:58 pm

Zoë lachte zachtjes om zijn uitdrukking, het was schattig en ergens wel grappig. Toch wilde ze een beetje de hitte tussen hen erin houden, hij had immers het startsein gegeven, wie was zij dan om hem dat te onthouden? Ze merkte dat hij zijn handen om haar hoofd legde, en ze genoot van zijn aanraking. Plagend liet ze haar handen eventjes over zijn borst glijden en verbrak ze de kus, door los te laten en hem eventjes aan te kijken. “Wil je niet liever wat comfortabeler zitten?” fluisterde ze en ze wenkte met haar hoofd naar de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 8:05 pm

Zijn kus werd onderbroken en met twinkelende ogen keek hij het meisje aan. Haar woorden deden hem glimlachen en hoewel hij haar graag naar de bank had gedragen wist hij nu al dat hem dat niet zou lukken. Niet omdat het meisje dik was, juist omdat hij zelf te dun was. Dus begeleidde hij haar er enkel toe, en zo voorzichtig mogelijk zorgde hij ervoor dat zij ging liggen. Zijn beide knieën legde hij om haar heupen heen toen hij boven haar hing en weer een kus op haar lippen drukte, zijn heupen begonnen al wat naar beneden te bewegen en zijn kus werd wat ruwer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 8:23 pm

Haar idee bleek een goed idee en Zoë werd vriendelijk door hem naar de bank begeleid. Dit keer was hij het die wat dominanter werd en dat vond Zoë leuk. Het afwisselende spelletje van wie dominant was, daar kon ze best wel van genieten. Hij legde haar voorzichtig neer op de bank en kwam al gauw boven haar hangen, terwijl hij met zijn knieën haar heupen vastpinde en hij begon haar intenser te zoenen dan dat hij eerder had gedaan. Ze voelde zijn heupen tegen de hare aankomen, en haar bovenlichaam kwam iets naar boven, door het gevoel dat er door haar lichaam ging. Plagend liet Zoë haar hand eventjes over zijn kruis gaan en gleed met haar beide handen onder zijn shirt. Nadat ze het daar eventjes verkend had, pakte ze met haar handen de onderkant van zijn shirt beet, en trok die wat verder omhoog, zodat die richting zijn hoofd ging en hij die zo uit kon trekken. Zoë had er zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitimezo sep 18, 2016 8:28 pm

Een kleine brom kon hij niet tegenhouden toen haar hand op zijn kruis lag en vervolgens naar zijn buik ging. Zoë friemelde wat aan zijn shirt en Stiles verbrak hierdoor de kus, om op zijn linker elleboog te steunen en met zijn rechterhand tussen zijn schouderbladen te grijpen om het shirt over zijn hoofd heen te trekken. Vervolgens friemelde hij aan de onderkant van haar shirt, en bewoog dan ook met zijn lichaam wat meer naar beneden om kleine kusjes op haar onderbuik te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









[MC] Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Thoughts [MC] Thoughts Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
[MC] Thoughts
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Soortgelijke onderwerpen
-
» Lost in thoughts all alone (+ALISON)
» With a book in my hands and my thoughts in a cage

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: ravenclaw-
Ga naar: