|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock za sep 10, 2016 11:07 pm | |
| Je zou alles nog eens moeten nakijken. Waarschijnlijk is alles bij handbook ook gesloten omdat niemand daar moet zijn, behalve de topics waar je je moet aanmelden, misschien is het een goed idee om daar ook alles eens na te kijken.
-kruipt nu maar terug in der hoekje- |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock za sep 10, 2016 11:14 pm | |
| hahahaha neeeeee het is juist echt super fijn dat je het zegt!!! wij kunnen overal gewoon posten omdat we admin zijn dus anders hadden we het ook echt niet geweten haha, we zijn er mee bezig :-)) |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock za sep 10, 2016 11:21 pm | |
| Ok ok ok laatste opmerking, maar misschien is het ook handig om ergens te vermelden of dingen als een animagus of een metamorphmagus of een (half/kwart) veela of (half/kwart) vampier is toegestaan. Dat laatste is misschien niet direct een goed idee, maar het gaat om het principe. Kan zijn dat het er al staat en dat ik er los overheen gelezen heb. In dat geval, mijn excuses c:
|
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock za sep 10, 2016 11:24 pm | |
| slim slim slim slim slim zie je wel je vergeet aaaaltijd dingen bij die fora :'-))) |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock za sep 10, 2016 11:58 pm | |
| Echt super nice dat je dit allemaal zegt!! Meteen een stille hint naar de rest die wat opmerkt: tell us!! |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 12:05 am | |
| That's what i'm here for... ok nee just kidding, iemand zin in een topicje met Cid? |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 12:20 am | |
| Ik wil wel met Camilla als ik d'r helemaal heb uitgewerkt? Dat ga ik waarschijnlijk morgen doen! |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 12:30 am | |
| Alrighty. Ik ga morgen ook eens gewoon een heel voorsteltopic voor Cid maken en stuff als ik weer thuis ben |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 12:46 am | |
| Ja top! Ik heb net eindelijk Nyx d'r vreselijke oude char sheet veranderd haha, onder lichte dwang van Cat. Morgen ook maar eens aan de gang gaan met voorsteltopics voor mijn kinders!
|
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 12:47 am | |
| Juul je kon dat echt niet houden het is je VISITEKAARTJE |
|
| |
▲ Chloë Miller Gryffindor Head Girl Aantal berichten : 126 IC posts : 31 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 8:33 am | |
| ik moet ook eens even op zoek gaan naar een sheet |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 10:48 am | |
| |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 11:39 am | |
| Goedemorgen!! Wowie zoveel nieuwe leden ಠ_ಠ welkom bij de familie kinders!
Laatst aangepast door Nyx Xiaoyu op zo sep 11, 2016 11:40 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 11:40 am | |
| |
|
| |
▲ Alex King Slytherin Aantal berichten : 55 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Partner: this could be us | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 11, 2016 11:53 am | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|