IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Ignis KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Ignis

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

Ignis Empty
BerichtOnderwerp: Ignis Ignis Icon_minitimema sep 12, 2016 7:15 pm

Struggle is the enemy

But weed is the remedy
"En dat is dus wat het inhoud." Met een voldane grijns legde ik mijn veer neer waarna ik me uitrekte. Andere leerlingen waren nog druk aan het schrijven, maar ik had het maar snel door. Even dacht ik aan mijn taken als headboy, maar alles leek prima en rustig. Gelukkig hoefde ik niet op te treden tegen een eerste jaar dat iets niet mocht. Vele leken blij te zijn met mij als headboy, zo heel streng was ik namelijk. Al was ik nog steeds flink verbaasd toen het nieuws bij me binnen was gekomen. Ik, headboy? Ja natuurlijk. Ik had het niet geloofd. Ik was merendeels baked van de tijd en was totaal niet serieus, al was ik wel succesvol. Ik was ook behulpzaam, vriendelijk en geduldig. Zouden dat de redenen geweest zijn om van mij een headboy te maken? Maar zowat elke leerling in Hufflepuff was vriendelijk, behulpzaam en geduldig. Heel vredelievend. Ik vond dat dan wel weer overdreven. Ik was gewoon chill, ik maakte me niet snel zorgen en deed gewoon wat gedaan moest worden. En wanneer dat gedaan was chillde ik er op los. Zoals nu.
Ik verliet de leerlingenkamer en ging door naar boven. Het was donker en ik had gewoon behoefte aan de sterrenhemel boven mijn hoofd. Ik had een klein beetje van mijn wiet gemalen en er een jointje van gemaakt. Ik moest zuinig doen en dat vond ik dan wel weer vreselijk. Ik was dan chill en voornamelijk zorgeloos, maar dat kwam vooral door mijn wietgebruik. Anders kon ik wel piekeren hoor. Ik liep door naar buiten waar een frisse windvlaag me direct verwelkomde. Ik snoof de lucht op en grijnsde. Dat was fijn. Vervolgens liep ik door naar een een mooi stukje gras waar ook een boom stond. Misschien kon ik even een vuurtje stoken. Met mijn nog-niet-aangestoken joint tussen mijn lippen, mijn rat Nimble in de zak van mijn gewaad, liep ik langs de boom om droge, gevallen takken bij elkaar te rapen. De takjes die niet goed waren gooide ik weer weg. Ik bukte en pakte er nog een paar, tot ik een prima stapeltje bij elkaar geraapt had. Tevreden keek ik er naar, waarna ik mijn toverstok uit mijn andere zak haalde.

- Voor Nyxie
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

Ignis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ignis Ignis Icon_minitimevr sep 23, 2016 5:28 pm

lit fam

I don't think of myself as hot or
cool or anything, wait, yes I do.

Ze wist ergens wel dat het niet helemaal de bedoeling was om rond dit tijdstip de school te verlaten, maar iedereen deed het wel eens. Daarbij, mocht ze gesnapt worden zou Alison haar vast wel op een subtiele manier verdedigen. Een vriendin die toevallig ook nog eens Headgirl was van je afdeling was vaak chill.
Waar ze precies naar toe zou gaan op het schoolterrein had ze eigenlijk nog niet bedacht. Ze wilde gewoon even een frisse neus halen. In de herfst konden de avonden nog wel eens lekker zijn, terwijl dat in de winter een stuk minder zou worden. De laatste mooie avonden meepikken was iets wat ze best belangrijk vond.
De Slytherin studente werd uit haar gedachten gehaald door de geur van.. brand? Niet echt een grote brand, meer een klein vuurtje. Naarmate ze verder liep zag ze al snel iets branden in de verte. Vast een andere student met ongeveer het zelfde plan als zij. Zonder aarzelen stapte ze erop af. Naarmate ze dichterbij kwam begon ze het figuur te herkennen. Op zijn naam kon ze zo snel niet komen, maar ze was er zeker van hem al eens eerder tegen gekomen te zijn. Al snel spotte ze de joint tussen zijn lippen. "Een hele goede avond." begroette ze hem met een glimlach en een knikje van haar hoofd toen ze een stap dichterbij zette. Dankzij de vlammen van het vuur werd ze een stuk zichtbaarder. "Je hebt daar heel toevallig niet meer van bij je..?" vervolgde ze doelend op de joint tussen zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

Ignis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ignis Ignis Icon_minitimevr sep 23, 2016 6:30 pm

Struggle is the enemy

But weed is the remedy
""Incendio," murmelde Nathan en er kwamen wat vonken uit zijn toverstok die op het stapeltje met houd terecht kwamen. Het duurde niet heel erg lang, of er was een prima vuurtje ontstaan. Nathan fronste even, bedenkend dat hij, als Headboy, andere leerlingen hiervoor had moeten straffen. Hij zou zichzelf moeten straffen. Of misschien kwam Olivia straks nog gezellig langs op hem een tik op zijn achterhoofd te geven voor het breken van de regels die hij juist moest waarborgen. Hij grinnikte even en hurkte, terwijl hij zijn handen bij het vuur hield. Het voelde lekker warm aan, zeker tijdens deze frisse, vroege herfstavond. Nathan ging recht opstaan toen hij een schim op hem af zag komen. Het was niet iemand die hij per se kende, wel iemand die hij herkende als een meid van Slytherin. Al leek ze ook best wel op een dude. Zeker omdat hij geen borsten heen en weer zag deinzen, of lange haren in de wind wapperend, al was er nauwelijks wind en ook geen felle make-up. Al was Nathan het type die afknapte op dat laatste. Hij vond ook dat ze niet echt bepaald een opvallende reet had, dat was ook een tegenvaller. Was ze pot? "Een hele goede avond." Nathan grinnikte even. "Dat is het zeker," merkte hij op. "Éigenlijk, he? Zou ik je moeten aanspreken op het feit dat je regels aan het breken, net als ik. En juist daarom zeg ik er maar even niks van," zei hij met een grijns, waarna hij weer ging hurken om zijn joint aan te willen steken in het vuur. "Je hebt daar heel toevallig niet meer van bij je..?" Eigenlijk had Nathan niet zo veel wiet meer. Maar ag, hij zou het maar als zijn straf zien om zijn reserve joint aan haar af te staan. "Ja sure, hij is wel puur," zei hij, en haalde een andere joint uit zijn zak, de zak waar zijn rat niet in zat. Dat zou smerig en dood zonde zijn. Hij reikte zijn joint uit naar het meisje en stak vervolgens zijn eigen joint aan in het vuur. Deze begon wat te branden en hij nam snel, een diepe hijs van zijn joint. Het rook hield hij even vast in zijn mond, waardoor de wereld al snel een stuk fijner was, en blies vervolgens de rook uit. Hij kende de trucjes en blies daarom mooie cirkels uit. Vervolgens keek hij weer naar het Slytherin meisje, benieuwd wat zij ging doen.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

Ignis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ignis Ignis Icon_minitimedi okt 04, 2016 7:16 pm

lit fam

I don't think of myself as hot or
cool or anything, wait, yes I do.

Zijn antwoord deed haar even grinniken. "Éigenlijk, he? Zou ik je moeten aanspreken op het feit dat je regels aan het breken, net als ik. En juist daarom zeg ik er maar even niks van," Hoofdschuddend sloeg ze haar armen even over elkaar voor ze door haar knieën zakte en plaats nam voor het vuurtje. "Nu is er nog het verschil dat jij Headboy bent, maar laten we het daar nu maar even niet over hebben." antwoordde ze lachend. Nee, nu zou ze de vibe maar even niet killen. Ook zij wist dat alle Headstudents wel eens de regels overtraden kuch Alison kuch.
Met een grijns pakte ze de joint van de jongen aan. Slim als ze soms kon zijn hield ze altijd een aansteker op zak die ze van thuis meegenomen had. Ze had er een klein voorraadje van op haar kamer liggen. Hier stak ze de joint mee aan en nam een haal. Ja, een avondje ontspannen kon ze wel gebruiken. Daarbij zag de jongen eruit als een chille gozer. "Thanks man," bedankte ze hem. Buiten Hogwarts waren mensen nooit zo gul geweest met hun wiet of andere drugs. "Ik ben Nyx, by the way." stelde ze zichzelf maar even voor. Was wel handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Ignis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ignis Ignis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Ignis
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: the great lake-
Ga naar: