|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Amortentia ma sep 12, 2016 11:01 pm | |
| @Romy: nee idd, ben ik ook heel blij om. Niks ramp, enkel gewoon dat ik zoiets heb van mweh mn crush is behoorlijk weggezakt sinds we terug zijn van stage. |
|
| |
▲ Cobra Madders Hufflepuff Aantal berichten : 73 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Low profile | Onderwerp: Re: Amortentia di sep 13, 2016 5:57 pm | |
| Romy@ Thanks dat helpt echt c: |
|
| |
▲ Luna Dalton Slytherin Aantal berichten : 66 IC posts : 13 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been | Onderwerp: Re: Amortentia di sep 13, 2016 10:22 pm | |
| Okee, ik heb dus echt mixed feelings op het moment. Mijn ex heeft me geappt met dat hij me mist, en nog steeds elke dag aan me denkt. Op mijn eigen subtiele manier heb ik hier enorm bitchy op gereageerd (oeps). Maar ik weet niet wat ik moet man.. Mijn kuthartje ligt bij mijn ex thuis nog op het nachtkastje, maar de jongen die ik nu heb is gewoon zo lief en veel beter voor me. Al ben ik op hem nou niet echt verliefd zegmaar.. Ik heb niet die golf aan emoties als die ik bij mijn ex had. Daarentegen ben ik zijn eerste vriendin, is zijn broer een van mijn beste vrienden, zijn stiefpa is mijn baas en de vriendin van zijn broer is een goede vriendin van mij. Als ik het uit zou maken zit ik diep in de Crucio.. :')
Ik speel een gevaarlijk spel joe. Crucio. Liefde is zwaar Expulso. |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Amortentia vr sep 23, 2016 8:08 pm | |
| Mijn liefdes leven is echt ge-wel-dig GTST a-like. Ik heb sinds zeven en een halve maand een geweldige, lieve vriend. Beter gezegd, mijn aller eerste vriend ooit. In mijn vorige relatie met hem had ik ander half jaar, wat stuk ging omdat ik depressief geworden was en hij daar niet echt meer mee om kon gaan. Daarbij, we praten nooit over problemen, dus dan kan er een hoop opstapelen. Als ik iets geleerd heb uit die relatie is het PRATEN en OPEN ZIJN! Maar goed, dat was toen en die breuk is weer geheeld. Ja, er is wel degelijk een litteken over gebleven, maar gelukkig bestaat er Aloë Vera zalf en laat dat littekens weer zo goed als verdwijnen, al zal het nooit helemaal weg gaan. Genoeg figuurlijk gepraat. Of te wel, ik merk dat het verleden er nog is en heb er moeite mee, maar ik kan er goed met mijn vriend over praten en daardoor kan ik zeggen een geweldige, liefdevolle relatie te hebben en zit ik helemaal in de wolken met hem. Ik ben blij hem terug te hebben en we doen veel leuke dingen. Ja, ik hou van hem en ben ontzettend blij met hem. Als ik iets een wonder kan noemen, is het wel het terug komen van hem in mijn leven <3 - Zie de liefde:
Dit zijn wij afgelopen zomer bij Walibi <3 - Zie de liefde van 2011:
|
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Amortentia vr sep 23, 2016 9:18 pm | |
| Aaah Nath jij en je vriend zijn echt cute samen! <3 _____________________________________________ Dus ik ga even iets leuks typen hier. Ik zal geen totale geschiedenis geven maar een mooi overzicht Aantal ex-crushes: 2 (5-jarige & 1-jarige) Aantal relaties: 1 (2 Maanden) Nu: Idk what's going on So. Over het nu. - Spoiler:
Ik ben dus met mijn opleiding begonnen op een nieuwe school en daar heb ik in mijn klas -ja- L ontmoet. Ik zal even zijn volledige naam nog even geheim houden haha. Maar oke. Dag 1 van het kamp durfde hij dus met niemand te praten en we zaten naast elkaar in het busje, dus ik zei af en toe wat maar hij antwoordde niet echt terug. Ik dacht gewoon van oke, hij vindt t een beetje moeilijk om sociaal te doen. Nouja, toen kwamen bij een asiel aan en zaten we in andere groepjes, maar omdat mijn groepje iets groots moest doen kwam hij er dan maar bij na zijn korte klusje. Dus ik en L begonnen samen stangen schoon te maken van een hek. Toen begon ik een beetje te klooien en met hem te praten en toen was het van wow hij is super oké nu hij wat losser komt. Naja toen weer naast hem gezeten in de bus. Toen we aan kwamen in het scoutingsgebouw moesten we plekken verdelen om te slapen en raad eens wie meteen een plek naast me kwam claimen? L dus. Meer omdat ik de enige was die echt hem mee sleurde en met hem praatte denk ik, maar alsnog. Dus... Dag 2 naar de dierentuin zonder opdrachten... Ik was weer met hem met nog wat andere mensen maar veel selfies met hem uhm. Ook beetje klooien dus. Dag 3, zorgboerderij. Weer alles met hem samen gedaan samen met wat andere mensen. Hekken gezet, dooie aardbeienplanten weg gegooid etc. Leuk en aardig.
En nu... bijna 3 weken verder. We zitten veel samen en shit... Mensen shippen ons, 30 smiley's in mn boeken zowat. Gisteren met hem en een vriendin naar Paardenkamp Soest gegaan en daar ook veel gedaan. Idk ik word echt blij van hem en volgens mij is dat wederzijds. We hebben veel dingen gemeen, wat ook helpt. Hij is een kattenmens, ik ook. Hij speelt pokémon, ook de nieuwste gens. Hij wilt geen kinderen, ik ook niet. Hij is 4 dagen jonger dan dat ik ben en yeah hij is wel kleiner maar ik ben ook gewoon lang (1m85) dus veel problemen heb ik er niet mee. De laatste paar dagen was hij vooral... Tja... Pakte hij m'n mobiel af om op snapchat dingen te plaatsen en als ik op de les let dan gaat hij dus smiley's tekenen in mn boeken. En hij wacht nu altijd op me als we het lokaal uit gaan :") En als ik al naast iemand anders zit lijkt t wel alsof hij toch probeert om zo dicht mogelijk in de buurt te gaan zitten, terwijl er naast andere mensen wel plek is :") Oh en hij zei dat hij laatst een oud kattenmannetje ging worden. Dus mensen waren van "Dan kan je mooi met Bo trouwen" (ik had t maar half gehoord) dus ik was van "Met wie ga ik trouwen?!" en hij was van "Met mij." So yeah hahahahaha mooi verhaal uhm. Dit is dus een tijdspan van 3 weken. Maar door voorgaande crushes ga ik sws niets vragen en ik betwijfel of hij dat wel gaat doen dus dan wordt het nog wel wat hahahaha. Hoeft ook nog niet nu. Ik zie het wel, maar voor nu ben ik gewoon blij om bij hem te zijn en voel ik me echt op m'n gemak bij hem :")
Dit was dus een mooie update en uhm ik heb dit veel uitgebreider gedaan dan dat ik wilde dus daarom staat het in een spoiler love xox |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Amortentia vr sep 23, 2016 9:22 pm | |
| Omg, jou verhaal is ook echt zo ontzettend cute. Ik ship jullie nu al. Dat wordt sowieso wel iets <3 |
|
| |
▲ Lucien Carr Slytherin Aantal berichten : 26 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I love first times | Onderwerp: Re: Amortentia zo sep 25, 2016 7:41 pm | |
| Ik stress hem echt om mezelf like ???? why am i like this ik vind probably een jongen leuk maar ik schreef letterlijk een week geleden nog over een gurl zie je de problemen over hoe snel ik iemand leuk vind !! sigh |
|
| |
▲ Lucien Carr Slytherin Aantal berichten : 26 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I love first times | Onderwerp: Re: Amortentia za okt 01, 2016 11:08 pm | |
| - Lucien Carr schreef:
- Ik stress hem echt om mezelf like ???? why am i like this
ik vind probably een jongen leuk maar ik schreef letterlijk een week geleden nog over een gurl zie je de problemen over hoe snel ik iemand leuk vind !! sigh holy shit jongens ik ben op een date gevraagd door hem??? niks biggies tho maar s t i l l wat de actual fuck ???? ik moest echt 4x vragen of hij geen grap maakte en ik weet het nog steeds niet zeker al wel bijna helemaal zeker??? |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Amortentia za okt 01, 2016 11:43 pm | |
| OMG IK BEN ZO BLIJ VOOR JE |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Amortentia zo okt 02, 2016 12:04 am | |
| |
|
| |
▲ Lucien Carr Slytherin Aantal berichten : 26 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I love first times | Onderwerp: Re: Amortentia zo okt 02, 2016 11:06 am | |
| THANKS??? IK BEN OOK ECHT VET BLIj all e e n nu moet ik het wel aan mijn ouders vertellen?? want you know ik leef thuis en moet vervoer er naartoe hebben :') |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Amortentia do okt 06, 2016 10:10 pm | |
| Omg congrats!! en idk ik ben niet zo van het aan ouders vertellen xD _______________________________ Ok so hij is dus wel super cute. - Spoiler:
Nog steeds zelfde dude Bijna 2 weken verder sinds vorige bericht denk ik?? Maar jezus Hij is zo leuk. Verdomme ik kan t echt niet anders zeggen omg. Vandaag was leuk. We hebben allebei bepaalde mensen waar we niet graag me reizen (we reizen precies de andere kant op. Ik rii Utrecht en hij rii Zwolle) en we stonden dus tegenover elkaar van t spoor. En we maakten oogcontact en elkaar kinda uit te lachen. Dat was leuk. Hij wacht morgen ook weer op me op t station en dan lopen we samen naar school. Ik zit vaak naast m uh. Hij trekt steeds mn aandacht uhm. Letterlijk. In de lessen als ik aan t op let dan staan er weer 10.000 van ':^)' zulke smiley's in mn boek / schrift. Want ja, zijn smiley's zijn altijd met een neusje en dat is cute. En als ik in de pauze met andere dingen bezig ben dan gaat ie op mn scherm tikken van mn phone of andere random shit doen en dan ben ik van "Dude stahp omg". De klas stopt ook niet met shippen. Ik vind t niet zo heel erg maar soms gaat t wel te ver tbh. Vooral door de andere jongen in mn klas die gay is btw. Like als we niet naast elkaar zitten is het meteen van; "KIM! (mn friend) HOE DURF JE. JE BREEKT BOCAS" Bocas. Yeah. We hebben dus blijkbaar een shipnaam gekregen. En ik word al mevrouw *achternaam crush* genoemd. Die zet ik voor privéredenen even niet hier haha. of door Linda (andere friend) die pusht ook teveel met shippen. "*name* je moet wel Bo gaan beschermen anders gaat ze niet mee naar Fright Nights. en je moet dan ook wel maanden bij haar slapen!!" Ok nee doe dat even niet. "Omg Bo je lijkt wel zwanger met die labjas! *name* JE WORDT VADER OMG" ok nee even niet. "*name* zie je dat moet je dus bij Bo doen want zo gaat t in jullie relatie" Stop. Nee echt, soms is t teveel. Ik vind het echt niet erg dat mensen er grapjes over maken en ik snap ook wel waarom ze denken dat we al iets hebben want ik fix zn haar en ik zeg dat ie zich moet scheren (maar aan de andere kant staat t cute dus eig niet) en we zijn bijna de hele tijd samen, maar kom op. Constant de hele dag horen "Hey tortelduifjes" en shit is niet echt waarvan ik denk doe maar. Ik vind t best oke als mensen soms zijn van "Ah cute" of "Nee, dat is jullie quality time." maar nee de hele dag door is best vermoeiend en schamend tbh haha. Maar mja hij is wel cute. Hij is gewoon een schatje en ik vind het gewoon leuk om bij hem te zijn. Ook al zijn we redelijk het tegenovergestelde van elkaar, ik vind het echt leuk om hem te zien en horen lachen, ik vind t leuk om tijd met hem te spenderen. Het is leuk om elkaar te plagen. Oh en ik ga misschien met hem en 3 anderen naar Tenerife... oeps. Nee maar hij is echt gewoon cute maar idk idk idk. idk. Het is nu ook een ritueel geworden dat ik m uitzwaai bij de trein want die van hem komt meestal eerder. Behalve als ze tegelijkertijd gaan. (Die van mij gaan om het half uur en die van hem om het kwartier, vandaar.) Of als er heel veel mensen uit mn klas bij zijn want dan zou t shippen alleen maar erger worden tbh. En het spijt me dat ik weer een heel verhaal typ maar omg ik wilde dit zo graag typen want ik word echt blij als ik over hem praat en dat klinkt misschien raar maar het is wel zo. Ik word blij als ik over hem praat en als ik met m ben. En ik ben misschien een beetje bezorgd over hem altijd maar ey... That's how I roll :") Vooral als zn treinen niet rijden of iets... ben ik wel overcaring... en lach ik m keihard uit maar oke lol. Hij is gewoon een cutiepotato en ik ben echt blij dat ik hem heb ontmoet. Echt heel blij. Heel blij dat ik hem heb ontmoet en dat ik zo close met hem mag zijn want omg. Hij is veel te leuk. Intussen weet 1 friend van me op school dat ik hem leuk vind, want ze is niet zoals de rest een grote shipper maar ze maakt er wel af en toe een grapje om waar ik over kan lachen. Ja oke ik zal dit afronden voor jullie want dit wordt nu wel een heel lang bericht sorry. .
Sorry voor de lengte maar ik wilde dit veel te graag vertellen omg. |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Amortentia do okt 06, 2016 10:23 pm | |
| Ik zal mijn relatiestatus ook eens hier zetten dan... Het heeft me veel moed gekost om dit te durven plaatsen en daarom gaat het ook in een spoiler, maar... - Spoiler:
Ik ben verliefd op... food <3
- Spoiler:
Sorry voor diegenen die dit serieus namen en echt met me inzaten lol. Voor de rest ben ik enorm blij voor diegenen die slaagkans beginnen te krijgen/hebben in de liefde! ^^
|
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Amortentia ma okt 10, 2016 6:30 pm | |
| me @ me |
|
| |
| Onderwerp: Re: Amortentia | |
| |
|
| |
|