IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

small talk KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

small talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Ash Jefferson
Ash Jefferson
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 20
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm here, I'm queer.

small talk Empty
BerichtOnderwerp: small talk small talk Icon_minitimedo feb 09, 2017 11:42 pm

"Gebruik dit weekend vooral voor het schrijven van jullie opstel, ik verwacht het maandag terug!" Met die woorden en een vriendelijke glimlach sloot Mrs. Wolves haar les af en de leerlingen begonnen met het inpakken van hun spullen. Ook Ashlynn klapte haar boek dicht om deze vervolgens terug in haar tas te stoppen, hierbij een schuine blik werpend op degene naast haar. Naast haar in de Alchemy lessen zat quidditch captain Nyx Xiaoyu, al was dit al een bekende voor haar voor ze die titel had ontvangen. "Ben je al begonnen?" Klonk de bekende stem van haar ex vriendin. Een beetje verrast door de plotselinge vraag schudde de Hufflepuff studente haar hoofd. "Nee, en voor ik kan beginnen moet ik Aurora nog met het een en ander helpen vrees ik." Antwoordde ze terwijl ze haar schouders ophaalde. Niet dat het haar wat uitmaakte. Aurora was een gezellige chick en het was eigenlijk alleen maar leuk om haar hier en daar te begeleiden. Daarbij was het een teken dat ze haar vertrouwde.
In Nyx' vraag zag ze echter wel een opening. Ze wilde haar al een tijdje weer eens mee uit vragen na ze het nieuws van de break-up tussen Alison en Nyx gehoord had, al snapte ze ook wel dat vlak daarna misschien niet het juiste moment was. Ze wist zelf hoe het was om niet bij iemand te kunnen zijn waar ze van hield, dus Nyx zou nu wel ongeveer door hetzelfde heen gaan. Wat Alison betrefte wist ze het niet. Baserend op wat ze gehoord had ging die er aardig luchtig mee om in de Gryffindor boy dorms. You do you boo, al kon ze zich natuurlijk wel voorstellen hoe Nyx zich gevoeld had bij al die roddels. Ze besloot dit alles daarom dan ook maar subtiel aan te pakken. Na het uit was gegaan tussen de twee had ze al best wat tijd samen met Nyx gespendeerd, gewoon, als vriendinnen. Misschien dat ze dat nu enigszins kon veranderen, baby steps.
Tegelijk stonden zij en de Slytherin captain op van hun stoelen en stapte richting de deur, maar voor Nyx haar weg naar de uitgang van het klaslokaal kon voortzetten stopte ze Hufflepuff haar door haar hand op haar schouder te leggen. "Nyx, hold up!" Na deze woorden versnelde ze haar pas totdat ze naast haar liep. "Jij was ook nog niet begonnen, toch?" Nyx schudde haar hoofd. Dat dacht ze al, Nyx was altijd al zo'n typisch last minute persoon geweest. "We kunnen in de namiddag in de bibliotheek afspreken? En I dunno, eventueel daarna nog richting Hogsmead misschien? Het is immers vrijdag." Dat de glimlach op haar gezicht uitstraalde hoe nerveus ze op dit moment was had ze zelf niet eens door. "Oh, dat lijkt me echt heel gezellig, ma-" "Top! Dan zie ik je-" Het feit dat Nyx nog niet eens uitgepraat was drong nu pas tot haar door, en abrupt stopte ze haar zin. De teleurstelling in haar blik was duidelijk aanwezig. Ze waren inmiddels al bij de uitgang van het nu verlaten klaslokaal aangekomen, en Nyx bleef even stilstaan bij de deuropening. "Sorry, ik heb Alison beloofd om vanavond wat te gaan eten samen." Als je Nyx goed genoeg zou kennen zou je het schuldgevoel in haar stem makkelijk kunnen herkennen. Een beetje uit het veld geslagen staarde Ashlynn naar de vloer. Waren ze weer samen? Zo snel? Zodra ze een paar armen om zich heen geslagen voelde keek ze verbaasd op. "Maar we spreken snel weer eens wat af, oké?" Met die woorden liet Nyx haar weer los en verdween door de open deuren de gang op. Zuchtend leunde de Hufflepuff studente tegen een van de open geslagen deuren aan, Nyx nakijkende tot deze de hoek om was. Misschien moest zij ook maar eens naar haar volgende les, al was dat nu wel het laatste waar ze behoefte aan had. Het liefst wilde ze Lauren of Aurora spreken, maar gezien deze nu ook gewoon les zouden hebben zou dat lastig zijn. Ze was inmiddels zo in gedachten verzonken dat ze de naderende voetstappen achter zich niet eens opmerkte.

[+ Alison]

no second chances
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

small talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: small talk small talk Icon_minitimevr feb 10, 2017 4:19 pm

the world has no right to my heart


De hele les had ze niet stil kunnen zitten. Ze had zich niet kunnen concentreren, had niks uitgevoerd en had nog bijna puntenaftrek gekregen ook. Toch had ze het voor elkaar weten te krijgen om met het smoesje dat ze naar de wc mocht de les iets eerder te verlaten. Tsja, ze kreeg wel vaker haar zin. De reden dat haar concentratie zo ver te zoeken had wist ze wel. Ze kon al de hele dag Nyx niet uit haar hoofd krijgen. Waarschijnlijk moest ze gewoon wat verloren tijd inhalen ofzoiets. Het hielp ook niet echt dat ze een date hadden voor die avond. Alison had er gewoon zoveel zin in dat ze niet kon wachten om Nyx weer te zien.
Daarom had ze besloten dit proces maar iets te versnellen door het lokaal wat eerder te verlaten zodat ze nog even langs die van Nyx kon. Het was alleen wel irritant dat Nyx nou net heel ergens anders les had dan zij, en ze kon haar ook niet even een berichtje sturen om te laten weten dat ze zou komen. Hoe erg ze muggles en hun 'technologie' ook haatte, sommige dingen waren soms wel handig. Die had ze nu dus echter niet, dus deed moest ze er maar gewoon op hopen dat Nyx er nog zou zijn.
Eenmaal aangekomen bij het lokaal bleek dit echter niet het geval te zijn. Alison slaakte een geïrriteerde zucht. Niet omdat Nyx niet had gewacht, ze had het immers niet kunnen weten, maar gewoon om het feit dat ze nu nog langer zou moeten wachten voordat ze haar zag. Er was echter iemand anders die ze wel zag en dat maakte de hele situatie alleen maar erger. Ashlynn. Of Ash of hoe je die hufflekut dan ook maar wilde noemen. In Alison's ogen was ze de laatste tijd iets te close geworden met haar vriendin, en dat kon ze niet echt waarderen. Wat Nyx onbeleefd vond van Charles, vond Alison van Ashlynn. Ze hoefde ook echt niks te proberen, dan zou ze nog niet jarig zijn.
Toch zag Alison hier ook een kans in. "Jefferson," begon ze op poeslieve toon, terwijl ze op de Hufflepuff afliep, "heb je mijn vriendin toevallig gezien?" Op de woorden 'mijn vriendin' legde ze een akelige nadruk. Niet dat ze haar nou per se heel veel pijn wilde doen, maar ze mocht haar nou ook weer niet echt en daarbij moest ze gewoon even weten wat haar plaats was. Ergens was het ook wel zielig hoor, zo'n grote crush hebben op iemand die duidelijk out of her league was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash Jefferson
Ash Jefferson
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 20
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm here, I'm queer.

small talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: small talk small talk Icon_minitimevr feb 10, 2017 6:48 pm

Nog een tijdje bleef ze tegen de deuropening aan leunen, tot een redelijk bekende stem haar aandacht trok. Yes, dit was nu echt de persoon waar ze behoefte aan had. Ash bleef stil in de hoop dat ze gewoon langs zou lopen, maar helaas. "Ja, ze was hier net nog. Ze is nu denk ik bij de trappen, dus als je snel bent redt je het misschien nog." Antwoordde ze droogjes terwijl ze met haar arm richting de trappen wees. Hopelijk luisterde ze naar haar instructies en sodemieterde ze snel op.

no second chances
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

small talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: small talk small talk Icon_minitimeza feb 18, 2017 11:47 am

the world has no right to my heart


Alison volgde met haar blik de richting die Ashlynn aanwees en net op dat moment hoorde ze het bekende geluid van de trappen die verschoven. Ze draaide zich weer om naar Ashlynn. "Shit. En ik had haar nog zo graag willen zien. Maar gelukkig zie ik haar in elk geval vanavond weer." Even slaakte ze een tevreden zucht. "Ik heb echt mazzel met Nyx als vriendin. Echt, je wil niet weten hoe leuk ze is." En ze zou het nooit te weten komen ook, niet als het aan Alison lag in elk geval. "Maar goed, Ashlynn, hoe gaat het met je? Je gaat toch niet nóg een keer blijven zitten?" Met een glimlach keek ze haar aan, al bereikte die haar ogen niet helemaal.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash Jefferson
Ash Jefferson
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 20
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm here, I'm queer.

small talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: small talk small talk Icon_minitimeza feb 18, 2017 11:39 pm

Zodra mevrouw Winter haar blik richting de trappen stond kreeg Ash nog enige hoop dat ze weer zou vertrekken, maar helaas. Ook zij hoorde het geluid van de verschuivende trappen en kon toen ook wel bedenken dat Nyx alweer weg was. Helaas leek Alison ook niet van plan te zijn om te vertrekken, want zodra die strot openging kwam er weer een onnodige Nyx rant uit. Ash rolde met haar ogen terwijl ze het aanhoorde. Duh, tuurlijk wist ze hoe Nyx was. Sterker nog, ze had eerder gezien hoe leuk ze was dan Alison. Ze was de 'roommate from hell' verhalen dan ook zeker niet vergeten.
De verhalen bevestigde zichzelf alweer toen ze opnieuw begon met praten. "Prima, en ben ik niet van plan nee." Antwoordde ze koeltjes. "En met jou? Ik hoorde, mede van Nyx, dat je uitgebreid gebruik hebt gemaakt van het vrijgezelle leven." Vervolgde ze op dezelfde toon. Als ze zo wilde beginnen dan kon ze het krijgen ook.

no second chances
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

small talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: small talk small talk Icon_minitimezo feb 19, 2017 12:38 am

the world has no right to my heart


Bij die laatste opmerking verstijfde Alison eventjes. Hoe durft ze. Ze had geen idee hoe het was geweest om te leven met de kennis dat Nyx haar haatte, hoe het was om door iedereen nagestaard te worden alsof ze inderdaad elke jongen op school had aangeraakt. Ze stond dan ook op het punt om heel boos te worden, maar herpakte zich snel. Ashlynn was haar woede niet waard, daar zou ze geen serieuze energie aan verspillen. Alleen een beetje pesten, maar dat was dan ook meer dan gepast. Ze gooide haar haar even over haar schouder. "Gaat goed hoor. Ik zou je alleen wel aanraden om je neus niet in zaken te steken waar je niks vanaf weet. Word je niet mooier van." Ze hield haar hoofd even schuin. "Aan de andere kant, jij bent natuurlijk wel de expert van het vrijgezellenleven. Wanneer was de laatste keer dat je een relatie had? Of... überhaupt een date?" Ze wierp haar gesprekspartner een semi-geïnteresseerde blik toe. Nu ze de vraag toch had gesteld was ze eigenlijk ook wel benieuwd naar het antwoord. Hoe pathetisch lang zou het kunnen zijn?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









small talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: small talk small talk Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
small talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: Classrooms-
Ga naar: