IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Nox KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Nox

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Nox Empty
BerichtOnderwerp: Nox Nox Icon_minitimeza jan 07, 2017 10:12 pm

Misschien was in de namiddag door het bos wandelen in de winter toch niet het beste idee dat Isla ooit had gehad. Ze had de Terzielers bezocht die hier in het bos leefde, om ze wat appels te voeren. Ze had echter maar een enkeling gezien en vond het jammer dat ze de kudde niet tegen het lijf was gelopen. Het meisje trok haar mantel dichter om zich heen en rilde onder de toch nog dikke stof. Haar gezicht was wit weggetrokken, haar lippen hadden een donker roze-rode kleur van de schraalheid die zich had gevormd in de kou. Het enige licht dat in de omgeving te bekennen was, was die van haar eigen toverstok. Isla was niet heel bang aangelegd maar ze was eerlijk als ze toegaf dat het bos haar nu de stuipen op het lijf joeg. Het jonge meisje slenterde rustig door, haar oren waren ijskoud en ze voelde haar vingers amper. Een warm kasteel klonk nu ontzettend aantrekkelijk. Omdat ze niet honderd procent zeker was dat ze de goede kant op liep, bleef ze ontzettend oplettend. Wat maakte dat haar schrikreactie ontzettend verergerde, vooral toen ze een hand op haar schouder voelde.

< Nyx
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

Nox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nox Nox Icon_minitimezo jan 15, 2017 5:42 pm

Ondanks dat het bos verboden was leken veel studenten interesse te hebben voor de donkere, spookachtige omgeving. Ergens begreep ze dat wel. Het was er stil, je kon er even alleen zijn en er waren redelijk interessante wezens en diersoorten te vinden. De reden dat Nyx hier was kwam het dichtst bij de eerste pro. Alles wat er de laatste tijd gebeurd was had invloed gehad op haar schoolwerk. In de bibliotheek kon ze zich niet concentreren, dus was het bos daar misschien een betere plek voor.
Ze was dan ook een eindje het bos in gewandeld, zoekend naar een geschikte plek. Na best een eind het bos in te zijn gelopen hield ze halt. Enkele meters voor zich stond een gedaante. Wie of wat het was kon ze niet zien, maar aan het gewaad kon ze opmaken dat het een student van Hogwarts moest zijn. Opgelucht stapte ze richting de vreemdeling. "Hey, eh-" begon ze terwijl ze haar hand op de schouder van het persoon voor zich legde. Deze leek hier niet van gediend de zijn, en geschrokken van haar reactie trok Nyx haar hand terug. "Rustig! Ik ben het maar." Beetje een vreemde zin om te zeggen tegen een vreemdeling, maar de meeste studenten op Hogwarts kende haar wel. Was het niet persoonlijk dan was het wel als quidditch Captain.

couldn't believe my eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Nox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nox Nox Icon_minitimezo jan 15, 2017 9:31 pm

De opluchting stond op Isla's gezicht geschreven toen ze zich omdraaide en in een niet onbekend gezicht keek. Het was niet dat ze het meisje kende, maar ze had haar in ieder geval in de wandelgangen gezien. Isla deed moeite om haar gejaagde ademhaling op de rit te krijgen en kon niks anders dan zachtjes lachen. "Jemig, sorry, het was niet mijn bedoeling om zo erg te schrikken." Haar slanke handen grepen de capuchon vast en trokken deze van haar hoofd af. Bijna automatisch haalde ze de rechter van de twee door haar blonde haar om het te fatsoeneren. Na een half uur haarzelf verteld te hebben dat het bos gewoon natuur was, en dat er niks was om zich zorgen over te maken was Isla toch wel blij om nu iemand aan haar zijde te hebben. Ze was er dan ook niet vies van om dat duidelijk te maken. "Ik weet dat ik je niet ken, maar je wilt niet weten hoe blij ik ben om je te zien." Grinnikte ze, "nu ga ik tenminste niet alleen dood als ik de uitgang niet meer vind." Grapte ze er achteraan, door de situatie vergat ze om zich voor te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

Nox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nox Nox Icon_minitimewo feb 08, 2017 8:59 pm

Een kleine, opgeluchte glimlach verscheen op haar gezicht toen de vreemdeling zich verontschuldigde en de capuchon van haar hoofd trok. Ze had lange, blonde haren en een vriendelijk uitziend gezicht. Ze kwam haar enigszins bekend voor, en aan haar gewaad was niet moeilijk te zien uit welke afdeling ze afkomstig was. Na het hele gedoe met Alison en haar leeuwen vriendjes was ze een beetje sceptisch geworden tegenover Gryffindor, al had deze jonge dame er natuurlijk ook niet voor gekozen om daar ingedeeld te worden. Ze kon ze ook niet allemaal over één kamp scheren.
Om haar volgende opmerkingen moest ze dan ook wel een beetje lachen. "Nou, dan heb je geluk. Ik ben namelijk niet van plan om dood te gaan, en al helemaal niet op zo'n plek als deze." Grinnikte ze waarna ze haar blik even over de omgeving liet glijden. Al snel richtte ze haar aandacht weer op het meisje voor zich. "Ik ben Nyx, trouwens." Begon ze terwijl ze haar hand uitstak richting de Gryffindor studente. "Misschien ken je me als de quidditch captain van Slytherin." Vervolgde ze vriendelijk, al liet ze het feit dat ze beter bekend stond als 'die ene kleine captain van Slytherin' er maar even buiten.

couldn't believe my eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Nox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nox Nox Icon_minitimevr feb 17, 2017 9:58 pm

Toen Nyx weer had gesproken besefte Isla zich ineens waar ze haar van kende. Ze was natuurlijk niet onbekend op het Quidditch veld, en liet zich daar vaak van haar beste kanten zien. "Pfew, dat is een opluchting. Dan moet ik ook maar mijn beste beentje voorzetten om ons hier levend uit te krijgen." Isla merkte dat ze zich al veel meer op haar gemak voelde nu Nyx erbij was, het donkere bos leek net iets minder donker. "Dus, Nyx, jij bent wel goed met ballen." Om de een of andere reden kwam alles wat Isla te zeggen had de laatste tijd wat vervelend uit haar mond, de juiste woorden vinden bleek een hele klus. De situaties werden er voor haar dan ook niet gemakkelijker op. "Ik bedoel zwerkballen," nu maakte ze het alleen maar erger door er de nadruk op te leggen. "Niet dat je dat niet snapte," een beetje schaapachtig haalde ze haar hand door haar haren en knipperde ze met haar ogen. "Ik ben er nooit zo goed in geweest, die hele tak van sport." Ze ontmoette haar ogen, "al zou ik het wel graag willen kunnen!" En dat meende ze, ze hield van sporten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Nox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nox Nox Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Nox
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: Forbidden forest-
Ga naar: