|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Gwendolyn McElroy Ravenclaw Aantal berichten : 35 IC posts : 18 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: Riddle me my inner fantasy | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 23, 2017 5:26 pm | |
| - Iga Piatkowska schreef:
- bedankt, persoonlijk vind ik Engels ook een veel mooiere taal, en je kan je er ook veel beter in uitdrukken vind ik
Ik lees en schrijf zelf ook veel in het Engels en het is enorm wennen maar ik vind het eigenlijk wel een uitdaging om juist in het Nederlands even mooi proberen te schrijven en welkom! |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 23, 2017 5:35 pm | |
| <3 |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 23, 2017 7:07 pm | |
| |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 23, 2017 7:11 pm | |
| Love it! <3 Heb jij btw gezien dat ik bij Flynn heb gepost? c: |
|
| |
▲ Aphrodite Vegara Gryffindor Aantal berichten : 39 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 23, 2017 10:08 pm | |
| Ik heb bij faceclaims aangevraagd of de faceclaim van deze goddess (letterlijk) aangepast kan worden naar Dua Lipa, ik verander alvast haar avi enzo. Als het nou niet mag, let me know, dan zal ik net doen alsof ik me er wat van aantrek! HAHAHAHA jk nee maar oke doei. xoxo |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 23, 2017 10:18 pm | |
| Oooh ja no problem ik heb ff niet de mogelijkheid om op m'n laptop het aan te passen maar ga je gang babe!!! |
|
| |
▲ Aphrodite Vegara Gryffindor Aantal berichten : 39 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me | Onderwerp: Re: Langlock ma jan 23, 2017 10:35 pm | |
| Thanks! |
|
| |
▲ Aphrodite Vegara Gryffindor Aantal berichten : 39 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me | Onderwerp: Re: Langlock di jan 24, 2017 12:20 am | |
| Heb nog nooit zoveel codes in een CS gebruikt HAHAHAHAHAA. Anygays, Aphro is af and I'm inspired af <3 anyone wants a topic? |
|
| |
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock di jan 24, 2017 1:08 pm | |
| Ik ga vandaag eventjes posten op Allieeee |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock di jan 24, 2017 2:54 pm | |
| Yaaaaaaaay ♡ Aphro is GOALS |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock di jan 24, 2017 3:20 pm | |
| - Olivia Romano schreef:
- Love it! <3
Heb jij btw gezien dat ik bij Flynn heb gepost? c: Khad het gezien, maar ga pas na mijn examens posten (vrijdag) ^^ |
|
| |
▲ Aphrodite Vegara Gryffindor Aantal berichten : 39 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me | Onderwerp: Re: Langlock di jan 24, 2017 4:52 pm | |
| |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 25, 2017 10:01 pm | |
| |
|
| |
▲ Aphrodite Vegara Gryffindor Aantal berichten : 39 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me | Onderwerp: Re: Langlock do jan 26, 2017 12:43 am | |
| |
|
| |
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock do jan 26, 2017 6:35 pm | |
| En, hoe gaan jullie examens/tentamens tot nu toe? En tot wanneer is jullie beproeving nog? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|