IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

[TS] The New Girl KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

[TS] The New Girl

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Nia Khan
Nia Khan
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 19
IC posts : 4

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

[TS] The New Girl Empty
BerichtOnderwerp: [TS] The New Girl [TS] The New Girl Icon_minitimezo jan 01, 2017 5:11 pm

Hee! <3

Ik ben net begonnen hier op Expecto Patronum, en ik wil meteen lekker actief worden door Nia in een flink aantal topics te stoppen! Het maakt me niet uit hoeveel, geef gewoon lekker aan als je een topic wil en wie deze gaat maken.

x Miri
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

[TS] The New Girl Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TS] The New Girl [TS] The New Girl Icon_minitimezo jan 01, 2017 5:14 pm

Ik heb Alix (Slytherin en eh geen idee hoe ik haar uitleg), Ione (Hufflepuff die eigenlijk meer een Slytherin Ravenclaw mix is) en Lev (Gryffindor en zit nog maar net op Hogwards en snapt helemaal niets omdat het anders is dan Rusland) voor je. Aan jou de keuze met wie en waar en jij mag ook maken want ik ben lui
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[TS] The New Girl Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TS] The New Girl [TS] The New Girl Icon_minitimezo jan 01, 2017 5:15 pm

Als je het niet erg vindt dat replies soms wat langer duren wil ik ook wel een topicje met Nyx! Zou jij willen maken dan? (A) Daar ben ik zo slecht in hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

[TS] The New Girl Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TS] The New Girl [TS] The New Girl Icon_minitimezo jan 01, 2017 5:23 pm

Ik wil ook wel een topic met je!
Ik heb Olivia (Hufflepuff), Zoë (Ravenclaw), Rosé (Slytherin), Laila (Slytherin), Aphrodite (Gryffindor) of Annabel (bibliothecaresse) voor je. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nia Khan
Nia Khan
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 19
IC posts : 4

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

[TS] The New Girl Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TS] The New Girl [TS] The New Girl Icon_minitimezo jan 01, 2017 9:09 pm

@Anouk: https://expecto-patronum-old.actieforum.com/t457-homecoming#8928 Hier is het topic, kies zelf maar met wie je het liefst wil posten! <3

@Juul: Geen probleem! Het mag best wat langer duren haha. https://expecto-patronum-old.actieforum.com/t458-stained-in-ink#8931 Hier is het topic!

@Mylie: Zou jij hem willen maken? c: Met Olivia misschien, dan leert Nia ook even een Hufflepuffje kennen :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









[TS] The New Girl Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TS] The New Girl [TS] The New Girl Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
[TS] The New Girl
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Good girl gone bad [+ Isabel & Sawyer]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: adoptions-
Ga naar: