IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

[EVENT] The Yule Ball!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Annabel Divine
Annabel Divine
Professor







Professor

Aantal berichten : 38
IC posts : 23

Hogwarts ID
Schooljaar: Teacher
Leeftijd: 32
Partner: Yo, he ain't messing with no average chick, pop, pop

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2016 12:40 am

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Giphy
Touch my body, put me on the floor, wrestle me around, play with me some more
Touch my body, throw me on the bed, I just wanna make you feel like you never did
Touch my body, let me wrap my thighs all around your waist, just a little taste
Touch my body, know you like my curves, come on and give me what I deserve
And touch my body...

Jurk #1
Jurk #2
Juk #3

God, daar ging ze al. Ze was nog niet op het feest aangekomen, of ze had alweer haar nek gebroken. Hoge hakken waren geweldig, maar ze waren ontzettend onhandig met de jurk die ze droeg. De jurk die ze droeg had namelijk een geweldig lange sleep. Annabel was ontzettend trots op haar jurk. Hij kostte een godsvermogen, maar hij was elke Galjoen waard geweest. Hij was sexy, hij was uitdagend, maar toch chique en sophisticated, hij was…gewoon helemaal Annabel. Ze was zo ontzettend blij met haar jurk. Omdat haar jurk al een hoop aandacht trok, had ze haar haren en haar sieraden een beetje neutraal geraakt, zodat ze niet een en al kerstbal op het bal zou zijn. Met een glimlach liep Annabel verder de zaal in. Hij was prachtig versierd. Er kwam een ober langs, die haar een drankje aanbod, maar Annabel bedankte vriendelijk. Nee, vanavond moest ze nuchter blijven. De kinders mochten allemaal een date meenemen en zij had the lovely task om op de leerlingen te letten. Ze wist maar al te goed dat dit een verloren zaak was. Hier zouden de leerlingen zich wel gedragen, dat wist ze zeker, maar bij de after party’s in Hogsmeade zou er genoeg gedronken worden. Ach, wat was daar nou erg aan? Annabel was zelf ook jong geweest, ze had er wel begrip voor. Om de tijd een beetje te doden had ze een camera meegenomen. Camera’s in de toverwereld waren een beetje anders, deze maakten namelijk een foto, maar de foto’s bewogen voor een onbeperkt aantal seconden. Ze ging er vanuit dat het ding vanavond vast van pas zou komen.

Terwijl ze een rondje maakte door de zaal, ontdekte ze Zahorchak bij de tafel met hapjes en drankjes. Zachtjes beet ze op haar onderlip. Ze moest moeite doen om hem niet te bespringen, want hij zag er echt heerlijk uit. Dat een man er zo goed uit kon zien in een pak moest verboden worden. Ze keek eventjes om zich heen, kijkend of niemand naar haar keek en liep toen op de leraar Toverdranken af. Toen ze langs hem liep, liep ze achter hem langs en liet ze haar hand zachtjes over zijn rug gaan. “Vermaken we onszelf?” zei ze met een glimlach. Haar hand gleed even in de schaal met borrelnootjes en ze stak er eentje in haar mond, verleidelijk, terwijl ze hem met een passievolle blik aankeek. “Ik hoop dat ik me vanavond in kan houden, ‘cause you look hot as hell…” zei ze verleidelijk en knipoogde naar hem. Plagend kneep ze eventjes in zijn billen en vervolgde toen haar rondje door de zaal, deed dit zo extreem mogelijk wiegend met haar heupen en billen toen ze wegliep van Zahorchak, wetend dat alles goed zichtbaar was in haar jurk. Ondertussen keek ze om zich heen, of niemand hen had gezien. Ze moest voorzichtig zijn vanavond, maar het spelletje tussen haar en Zahorchak en haar was teasen…dus daar kon ze niet mee achterblijven.

Haar reisje werd vervolgd en met een glimlach zag ze toen ze twee leerlingen zag, Nyx en Alison. Ze liep op hen af. “Dus de geruchten zijn waar…” zei ze met een glimlach “Eindelijk eens een roddel waar ik blij van word.” Stralend keek ze het tweetal aan en gaf hen allebei een liefdevolle knuffel. “Ik ben heel erg blij om te zien dat een van mijn favoriete koppels weer bij elkaar is, en nee, dat zeg ik niet tegen elk koppel.” Ze knipoogde naar het tweetal en haalde haar fotocamera tevoorschijn. “En aangezien ik niet dronken hier mag worden en ook niet helemaal los mag gaan, aangezien ik een verantwoordelijke volwassene ben”, ze kuchte zachtjes en sloeg haar ogen ten hemel, “heb ik deze maar meegenomen, om de tijd een beetje te doden.” Ze grinnikte zachtjes. “Willen jullie toevallig op de foto?” Verwachtingsvol keek ze hen aan.

Tag:
Active: Zahorchak, Alison, Nyx.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2016 8:19 pm

lit fam

I don't think of myself as hot or
cool or anything, wait, yes I do.

illig liet ze haar aan haar hand leiden naar de Great Hall waar het bal plaatsvond. Ze spotte inderdaad al wat bekende, waaronder twee vrienden van Alison uit Gryffindor. De rijke jongen vond ze wel grappig, maar die rooie zou ze op een goede dag nog eens pakken na alles wat er gezegd was tijdens het ontbijt van de afgelopen weken. Vandaar dat ze geen voorbeeld nam aan Alison en niet naar het tweetal zwaaide. Straks dacht die chick nog dat ze haar mocht of zo.
Bij het horen van Alison's vraag focuste ze zich weer op haar vriendin. "Nu al?" Antwoordde ze met opgetrokken wenkbrauw. "Moeten we onze energie niet bewaren voor als iedereen gaat dansen? Ik bedoel, we moeten natuurlijk wel laten zien wie hier de beste zijn." De laatste zin sprak ze harder uit dan de rest, gepaard met een uitdagende blik richting de roodharige Gryffindor.
De quidditch captain werd al snel uit haar competitieve mood gehaald doordat ze plotseling, samen met haar date geknuffeld werd door een van haar favoriete leraren, Miss. Divine. Na ze weer kon ademhalen keek ze de vrouw aan met een warme glimlach, waarna ze haar blik weer naar Alison liet glijden. "Dat lijkt me wel een goed idee." Antwoordde ze terwijl ze een arm om de middel van haar vriendin sloeg. Ze bedacht zich al snel dat dit echt zo'n domme standaard pose was en dat het best wat origineler kon. Ze verplaatste haar hand naar Alison's rug en hurkte kort door haar knieën, om Alison vervolgens de lucht in de tillen, bridal-style. Dit werd vast hun origineelste Yule Ball foto tot nu toe, maar in ieder geval blinkten ze wel weer uit zo.

DATE: Alison
TAG: Alison (Fred, Victoria, Annabel)



OUTFIT:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2016 8:51 pm


Misschien vonden anderen dat vrouwen lang deden over zich klaarmaken voor een feest, en normaal had hij dat ook gevonden. Maar nu had hij een date, één die er echt toe deed en één die het waard was om de tijd voor te nemen. Zijn haar moest perfect zitten, en hoewel hij er toch echt aan vast zat deed het vaak niet wat hij wilde. En dan was er ook nog is het feit dat hij wel van zingen en dansen hield tijdens het aankleden. Nadat hij eindelijk vond dat alles wel goed zat, stormde hij zelfverzekerd zijn kamer uit naar de common room. Het kon hem nu niet schelen wat anderen in de gangen van hem dachten, de enige mening die telde was die van Laila. Toen hij de common room binnentrad was zij al op hem aan het wachten, en moest hij een moment stilstaan om haar in hem op te nemen. Nooit zal hij begrijpen hoe hij zoveel geluk kon hebben om haar zijn vriendin te noemen. "Je ziet er prachtig uit."


AND SUDDENLY
All the love songs were about you

(c) ELRIC


Hair: klik

Tux: klik
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria Ramirez
Victoria Ramirez
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 25
IC posts : 9

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: You want to be a good girl but you couldn't stand the taste!

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2016 10:22 pm

♥ I'm waking up to ash and dust I wipe my brow and I sweat my rust I'm breathing in the chemicals I'm breaking in, shaping up, then checking out on the prison buzz This is it, the apocalypse -------------------------------------------------------------
radioactive
Na Fred's opmerking probeerde ze hem zo verontwaardigd mogelijk aan te kijken, maar het duurde niet lang voor ze haar lach niet meer in kon houden. "Who am I kidding, ik ook." Ze was alweer op weg naar het buffet, Fred met zich mee slepend, tot ze een opmerking hoorde van iemand die ze totaal niet moest. Degene die haar kans op een vriendschap met het populairste meisje van school gedwarsboomd had, vervolgd door een uitdagende blik vanaf enkele meters verderop. Abrupt stopte ze, klaar om een sprint de nemen en die kabouter aan te vliegen. Helaas zorgde Miss. Divine ervoor dat dat plan niet door kon gaan, maar dat was niet erg. Ze pakte haar ooit nog wel terug. Vieze blikken pikte ze van niemand, en al zat deze slang een jaar hoger dan zij, ze was wel een paar centimeters kleiner. "Fred," begon ze een stuk serieuzer dan eerst. "Jij hebt toch wel leren dansen in je kasteel of zo?" Vroeg ze hem, haar blik niet afwendend van de quidditch captain. Ze zouden ze eens laten zien wie hier de beste op de dansvloer waren. It's on.

TAG: FRED (Alison, Nyx, Annabel)
DATE: FRED


OUTFIT:
Terug naar boven Ga naar beneden
Camilla Rizal
Camilla Rizal
Ravenclaw head girl







Ravenclaw head girl

Aantal berichten : 135
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Hey, you, get off my cloud.

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2016 10:36 pm

I'm about to blow
DATE: Olivia || TAG: Olivia
Zonder dat ze het doorhad werd haar glimlach breder toen ze de Hufflepuff headgirl een vrolijk rondje zag draaien om haar outfit te showen, ondanks dat ze haar paardenstaart die bijna in haar gezicht belandde moest ontwijken. Wat een moordwapen. "Nee, je bent helemaal niet underdressed. Ik vind het perfect zo." Sommige leerlingen gingen over de top terwijl andere kwamen aanzetten in hun dagelijkse kleding om vervolgens teruggestuurd te worden door een van de docenten. Olivia zat daar precies tussenin, niks mis mee dus.
Na haar vriendin haar arm door de haarre gestoken had voelde de Ravenclaw head girl zich vreemd bij het woord 'date'. Hoe bedoelde ze dat eigenlijk? Bedoelde ze het als vriendinnen, of als meer? Was Olivia dan into meisjes? Was ze zelf überhaupt into meisjes? Door alle plotselinge vragen nam ze even niks meer in haar omgeving op, tot ze uit haar gedachten schrok door een plotselinge flits. Voor haar bevonden zich de Slytherin head girl en haar vriendin die zojuist op de foto gezet waren. Ze schonk Alison een beleefd glimlachje en focuste zich vervolgens weer op haar vriendin. "Zullen we ook op de foto?" Het kwam er iets enthousiaster uit dan men van Camilla gewend was, maar dit was dan ook het eerste Yule Ball waar ze die mogelijkheid kreeg.

TAG: Olivia (Alison, Nyx)
DATE: Olivia




OUTFIT:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2016 11:10 pm


Alison hield haar hoofd even schuin terwijl ze nadacht. Nyx had op zich wel een punt, maar... "Met wat minder energie zijn we nog steeds wel de beste, hoor." zei ze grijnzend. De venijnige blik naar Vic was haar volledig ontgaan.
Voordat ze verder kon gaan met haar zin doordrammen werd ze omhelst door Annabel. Blij verrast keek ze haar aan. Ja, het gerucht was inderdaad waar, en dat was misschien wel mede dankzij haar. Of Alison haar woorden van toen in de bibliotheek nou echt had opgevolgd of dat het alleen op het moment zelf invloed op haar gevoelens had wist ze niet, maar ze was haar er in elk geval heel erg dankbaar voor. Voordat ze antwoord kon geven op haar vraag had Nyx dat al gedaan, maar dat vond ze helemaal niet erg. Zelf zou ze hetzelfde antwoord hebben gegeven. Ze vond het nooit erg om op de foto te gaan en al helemaal niet met Nyx. Toen ze haar hand om haar middel voelde was ze zich al klaar aan het maken om naar de camera te lachen, tot ze plots van de grond werd getild. Verbaasd slaakte ze een gilletje uit. "Nyx!" zei ze lachend. Ze boog zich voorover en gaf Nyx een kus op de wang, waarbij ze haar hand op haar andere wang legde. Dat zou een leuke foto worden.
Toen ze weer op de grond gezet werd zag ze Olivia en Camilla binnen komen lopen. Ze wist van tevoren niet dat die twee samen zouden komen, maar het verbaasde elkaar nou ook weer niet. Ze leken elkaar bij de vergaderingen altijd wel te mogen. Camilla's glimlach beantwoordde ze met een wijs naar haar schoenen en een duimpje omhoog. Zelf was ze niet zo heel dik met de head girl, maar haar bui was goed genoeg om een complimentje weg te geven. Het waren dan ook wel killer Valentino's.

DATE: Nyx
TAG: Nyx, Annabel, Camilla, Olivia


Look:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wiske Duquesne
Wiske Duquesne
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 32
IC posts : 22

Hogwarts ID
Schooljaar: Second year
Leeftijd: 12
Partner:

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2016 4:52 pm

De dag van het Yule ball was aangebroken, en tegen alle verwachtingen in.. Kon Wiske er daadwerkelijk heen. Dat allemaal omdat ze iemand de weg had gewezen, en ze denkt terug aan die dag.

een paar dagen geleden was ze een jongen tegen gekomen, die duidelijk verdwaald was. Ze had hem aangesproken, vragend waar hij naartoe moest. Ze besloot met hem mee te lopen, zo wist ze zeker dat hij niet nog eens zou verdwalen. Vrolijk als ze altijd is begint ze een gesprek, die uiteindelijk beland bij het Yule ball. HET yule ball, waar zij nooit naartoe zou kunnen omdat het alleen voor de oudere jaars is. Ze vertelde hem dat ze er graag heen wilde en hij stelde voor om samen te gaan.

Ze bekijkt zichzelf in de spiegel, terwijl ze bedenkt hoeveel geluk ze heeft gehad dat iemand haar wilde meenemen naar het Yule ball. Ze zingt vrolijk een lied terwijl ze haar haar vastzet en bekijkt zichzelf weer goed in de spiegel. "hmm... niet echt hoe ik ben.." en ze gooit haar haar weer los. Ze maakt een kleine vlecht en zet deze met 2 schuifjes vast. Ze glimlacht naar zichzelf en begint aan haar make-up, Niet teveel maar wel een beetje. Wanneer ze haar lippenstift heeft opgedaan, blaast ze een handkusje naar haar spiegelbeeld en strijkt nog een keer haar rok glad. Here go's nothing..

ze had Lev Nekov beloofd hem op te halen, zodat ze samen naar het ball konden gaan, dus iets wat zenuwachtig gaat ze haar slaapkamer uit en naar de leerlingenkamer. Hier had ze met Lev afgesproken en ze kijkt om zich heen om te zien waar hij is.
Dan ziet ze hem aankomen en gaat naar hem toe. "heey" zegt ze met een kleine glimlach, "je ziet er goed uit".

dress:
dress:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2016 5:20 pm


Een verontwaardigde blik was het eerste wat hij van Vic kreeg. Hé, hij kon er ook niks aan doen hoor. Besides, de keukens waren hier vlakbij en hij rook gewoon dat er eten werd gemaakt. Dat hielp ook niet echt tegen zijn honger, of wel soms. "Who am I kidding, ik ook." Gaf ze toen echter toe, waarna ze hem ineens mee sleurde naar het buffet. Helemaal blij liep hij met haar mee, verlangend naar wat hij dan ook naar binnen zou duwen zometeen. Al werden ze blijkbaar door iets onderbroken. Of eerder, Vic werd door iets onderbroken, want ze stond ineens abrupt stil. Het had niet veel gescheeld, of Frederick was gewoon door gelopen tbh.

"Fred," Klonk het, ineens super serieus. "Jij hebt toch wel leren dansen in je kasteel of zo?" Vroeg ze, een vraag die hij niet had zien aankomen. Hij probeerde te snappen waarom ze ineens zo in een dans mood was, maar hij was as usual te hard bezig met zichzelf om de omgeving in de gaten te houden. Oeps. ”Ja, ofcourse. Niet dat ik er heel erg goed in was, maar ik ken wel genoeg moves”, Knikte hij bevestigend. Als ze wilde dansen voor het schransen, was dat ook goed voor hem.

Date: Vic
Tag: Vic
Terug naar boven Ga naar beneden
Isaiah West
Isaiah West
Professor







Professor

Aantal berichten : 9
IC posts : 7

Hogwarts ID
Schooljaar: Teacher
Leeftijd: 33
Partner:

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2016 5:35 pm


when gravity falls and earth becomes sky
FEAR THE BEAST WITH JUST ONE EYE
Erg veel zin om zich onder een hele massa volk te begeven op een event als dit, had hij niet. Het deed hem te veel denken aan vroeger, als hij naar een of andere awardshow moest. Vroeger had hij zeker van alle aandacht genoten, maar uiteindelijk was dat ook hetgene wat zijn hele leven kapot had gemaakt. Een mental breakdown, echtscheiding en een aantal jaren therapie later en hij zou zich weer in zo’n situatie bevinden. Nu goed, hier was er tenminste geen pers. Dat was al iets. Isaiah trok zijn das nog even recht, friemelde nog wat aan het stralend witte doekje in de zak van zijn vest, waarna hij zijn kamer uit liep en zich richting de Great Hall begaf.

In de gang verzamelden zich een heleboel mensen, dus hij was daar blijven staan. Niet persé om de boel echt in de gaten te houden, maar omdat hij misschien ook iets te nerveus was om naar binnen te gaan. Het was hem opgevallen dat een meisje uit hij gokte Slytherin al een eindje stond te wachten en er elk moment bozer uit begon te zien. Isaiah beet kort op zijn lip, maar besloot toen op haar af te stappen. ”Hey, ik mag je eigenlijk zonder date niet binnen laten, maar misschien kan ik dat wel even negeren en jou binnen sneaken. Als je dat wil, natuurlijk”, Zei hij met een vriendelijke glimlach. Het was nu eenmaal zo sneu voor haar als ze dit moest missen door een date die niet kwam opdagen.

Tag: Alix
outfit
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01, 2017 4:44 pm

Alix Carve schreef:
Haar 'date' zou beter alvast gaan rennen want als ze hem tegen zou komen kon hij er op rekenen dat hij er niet pijnloos vanaf zou komen. ”Hey," klonk een mannen stem. Net op het moment dat Alix wilde uitvallen besefte ze zich dat dit niet haar 'date' was en al helemaal geen leerling. "Ik mag je eigenlijk zonder date niet binnen laten, maar misschien kan ik dat wel even negeren en jou binnen sneaken. Als je dat wil, natuurlijk”, opperde de man. Alix draaide zich naar het persoon om en realiseerde zich als snel dat dit Isaiah was, de docent van Care of Magical Creatures. Het was op zich een prima voorstel en zo zou ze toch nog binnen kunnen komen. Bovendien had ze dan ook nog eens een leuk verhaal te vertellen. En mogelijk iets om een docent mee te black mailen in het geval dat het nodig was. Binnen zou ze wel bij een of ander leuk koppel gaan partycrashen dus dat zou wel binnen komen. "Klinkt interessant," zei ze bedenkzaam. Het idee over hoe ze haar 'date' wat kon aandoen was al weer aan het wegzakken. "Maar hoe ben je dat van plan? Want je bent zeker niet de enige die op wacht staat."

Date: "Isaiah"
Tag: Isaiah
Dress:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lev Nekov
Lev Nekov
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 46
IC posts : 9

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17 years
Partner: There's no one to love you when you build your walls too high

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01, 2017 5:46 pm

Just go with the flow. Dat was het enige waar hij echt op had kunnen terugpakken sinds hij op Hogwards was aangekomen. Dit was pas zijn derde dag en nu ging hij al naar en of ander ball waar hij eigenlijk helemaal niemand kende. Was de gang van zaken hier altijd zo of? Vreselijk verwarrend was het allemaal.

Op zijn eerste dag was hij verdwaald geraakt in het kasteel. Natuurlijk had niemand het hem echt uitgelegd of hem een platte grond gegeven. En dan verwachten dat hij gewoon de weg zou kunnen vinden op zichzelf. Mooi niet dus. En al helemaal niet met een richtingsgevoel als het zijne. Een blond meisje, een tweede jaars, had hem geholpen met vinden van de weg. Ze hadden het over het Yule Ball gehad dat er aan zou komen. Het meisje wilde er graag heen. De jongerejaars mochten er namelijk enkel heel met een date die wel een ouderejaars was. Als bedankje voor het helpen vinden van de weg had Lev voorgesteld om haar er dan mee naar toe te nemen.

Nu liep hij dan ook de Gryffindor Commonroom binnen. Hoe het precies zat met alle houses hier had hij ook nog niet helemaal door. Wiske kwam al naar hem toegelopen. "Heey," begroette ze hem met een klein glimlachje. Lev glimlachte terug. "Hey." In een fractie van een seconde liet hij zijn ogen over het meisje gaan. Ze droeg een lange witte jurk die uit een apart boven en onder deel bestond. "Je ziet er goed uit". Wat? Dat was eh... een beetje ongemakkelijk. Gecomplimenteerd worden door iemand die vijf jaar jonger was, hij kon niet zeggen dat het hem ooit eerder was over komen. Er verscheen een wat onhandige glimlach op Lev's gezicht. "Je ziet er schattig uit. Zullen we gaan?" Wat was waarschijnlijk nog het meest... gepaste compliment. Niets was minder waar overigens, Wiske zag er enorm schattig uit. Lev hield zijn arm naar haar uit, want hij moest natuurlijk wel een gentleman blijven. Toch?

Date: Wiske
Tag: Wiske
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabel Divine
Annabel Divine
Professor







Professor

Aantal berichten : 38
IC posts : 23

Hogwarts ID
Schooljaar: Teacher
Leeftijd: 32
Partner: Yo, he ain't messing with no average chick, pop, pop

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01, 2017 8:12 pm

Annabel was oprecht heel erg blij dat “Alyx” weer een ding was. En ze kon zichzelf een schouderklopje geven, ze had toch gelijk gehad in haar gesprek met Alison: ze wist dat ze weer bij elkaar zouden komen. En dat zonder kristallen bol, haha, fuck jullie waarzeggers! Ze had aangeboden of ze een foto van Alison en Nyx moest maken, en die stemden daar gelukkig mee in. Annabel pakte haar camera wat steviger beet en begon een beetje met de knoppen te frutselen. God, waarom was dit zo ingewikkeld? Normaal gesproken was het toch “klik” en klaar. “Vervloekt rotding” fluisterde ze vloekend en keek toen op naar het tweetal. Ze kon een lach niet onderdrukken. De kleine Nyx had Alison opgetild, in een soort “we just got married!” pose. Uiteindelijk, en gelukkig voor Nyx, kreeg Annabel het ding aan de praat. “Nou, oké, lachen, doe iets geks!” zei ze toen vrolijk en liet de camera zijn werk doen. De camera zorgde ervoor dat er voor een aantal seconden opgenomen werd. Met een glimlach keek ze het tweetal weer aan. “Ik kan hem nog niet terugzien, maar jullie staan er vast prachtig op.” Ze liep op het koppel af en kneep Alison, die nog steeds in de armen van Nyx lag, zachtjes in haar wang en gaf Nyx een schouderklopje. “Veel plezier vanavond, doe geen dingen die ik ook niet zou doen” Ze grijnsde haar witte tanden bloot “Oftewel, doe alles waar je zin in hebt.” Zachtjes grinnikte en zwaaide toen naar de twee. “Ik zie jullie later nog wel.” En met die woorden vervolgde Annabel haar rondje door de zaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01, 2017 8:35 pm

Het compliment van Camilla zorgde voor een stralende glimlach op haar gezicht. “Dankjewel, dat vind ik lief van je” zei ze dankbaar en voelde zich wel wat zekerder over haar outfit. Bovendien, er waren altijd mensen op een feest die wat uit de toom vielen. En in dit geval was dat Olivia misschien. Wel ironisch dat ze naar de afterparty van Quidditch een prachtige jurk had aangetrokken, en nu niet. Ach, niet meer aan denken. Aan de arm van Camilla waren ze de zaal binnengelopen. Het mondje van Olivia viel open, terwijl ze naar de versierde zaal keek. Het zag er prachtig uit! Iedereen had zich zo ontzettend uitgesloofd. “Wat een prachtige versieringen” zuchtte Olivia tegen Camila. Hier kon ze uren naar staren, dat was duidelijk. Misschien kon ze eventjes gauw gaan kijken als iedereen weg en naar bed was? Ze kon zichzelf makkelijk verliezen in de vele kerstbomen versierd met ballen en lichtjes, de maretakken die overal hingen. Ze was zo in gedachten verzonken dat ze zich rot schrok van de camera, die flitste. Olivia ontdekte Alison, Nyx en Annabel. Annabel had een enorme camera bij zich. Er borrelde meteen een vraag bij Olivia naar binnen, maar Camilla scheen haar gedachten te kunnen lezen. “Great minds think alike, ik wilde precies hetzelfde aan jou vragen” zei ze met een grijns “Laten we het doen!” Braaf wachtte ze tot Annabel weg was bij Alison en Nyx. “Was je kerstcadeautje lekker?” vroeg ze met een grijns aan Alison. Tot haar afschuw zag ze dat Annabel wegliep. Wacht! Dat was niet de bedoeling! Onbewust gleed haar hand naar die van Camilla. “Sorry, wij willen ook op de foto!” zei ze met een lach tegen Alison en Nyx. Gauw trok ze Camilla achter zich aan. “Annabel, Annabel!” riep ze ondertussen.

Date: Camilla <3
Tag: Camila, Annabel, Nyx & Alison



Klik voor outfit & een lieve foto van Olivia hugging met Annabel
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01, 2017 9:18 pm

Vanuit de jongens dorms hoorde ze geluid komen. Met een glimlach draaide Laila zich om, in de hoop dat het Leo was, anders was het een beetje ongemakkelijk als ze een beetje dom naar de trap stond te glimlachen. En het was Leo. Haar hart maakte een sprongetje, de vlinders begonnen weer prettig in haar buik te fladderen, zoals ze altijd deden als ze hem zag. Met een verliefde blik keek ze naar hem. Wat zag hij er geweldig uit! Nou zag hij dat voor haar altijd al, maar nu….wauw. “Jij dan…je ziet er echt geweldig uit” zei Laila met blosjes. Rustig kwam ze op hem afgelopen, het liefste was ze meteen op hem gesprongen, maar goed, ze moesten nog naar het feest toe. Toen ze voor hem stond legde ze haar hand eventjes op zijn wang en gaf hem een liefdevolle kus op zijn lippen. “Je bent zo knap, baby, echt…wauw” zei ze blozend en keek hem aan. Haar hand liet ze in die van hem zakken, verstrengelde haar vingers met de zijne. “Zullen we gaan?” fluisterde ze, terwijl ze in zijn ogen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01, 2017 10:09 pm

Yule Ball. Ugh. Hoe verzonnen ze het dan ook? Maar ja, als hij iets te drinken wilde hebben moest hij wel gaan. Het enige probleem was dat hij weer zo’n achterlijk kostuum moest aantrekken omdat hij anders waarschijnlijk weer zeik kreeg in verband met zijn dress code. En dus stond Evan niet veel later te vloeken terwijl hij zijn schouders zo goed mogelijk vrij probeerde te bewegen in het niet al te ruim zittende jasje. Zijn moeder had gezegd dat hij het enkel voor speciale gelegenheden moest aantrekken en Evan vroeg zich af of dit ooit het jasje van zijn vader was geweest. Hij moest toegeven dat het redelijk stijlvol was en daarbij ook ontkennen dat het ooit van zijn vader geweest moest zijn; de stof was veel te stijlvol daarvoor. Hij had de jasjes die zijn vader droeg vroeger op een foto gezien en dat was echt niet om aan te zien. Dit was nog redelijk oké. Hij rolde zijn mouw een kwartslag om zodat zijn polsen vrij kwamen en onderdrukte een zucht. ‘Ik lijk op een pinguïn,’ mopperde hij. Het goede ding was dat Head Dork al weg was. Dadelijk zou hij nog vrolijke opmerkingen komen maken of hem ádvies geven. Daar moest hij echt niet aan denken. En dus haalde Evan zijn hand door zijn haren en deed er nog wat gel in waarna hij zichzelf goedkeurde en vervolgens naar beneden ging. Zijn kalme blik gleed door de hal terwijl hij verder wandelde en fronste toen hij de conversatie van de teacher en Alix hoorde. Fuck. De date. Die was hij helemaal vergeten. En hij wist zeker dat die kerel hém niet ging binnen laten. De perv. Hij zuchtte en draaide zich om. Oké. Dit werd niks. Abort mission. Toen gleed zijn blik naar een dame die hij vaag kende. Toen ze dichterbij stapte, herkende hij haar als Claire. Zo galant als hij was stapte hij naar haar toe, stak zijn hand naar haar uit en greep haar hand vast. Hij drukte een kus op de bovenkant van haar hand en zei met een bekakte stem: ‘Wilt u mijn date zijn voor deze avond, mijne jonkvrouw?’ En een vette knipoog om het af te maken. Wat was hij toch een ladykiller. Zucht. Fuck this shittttt.


Tag: Claire
Date: Claire

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









[EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] The Yule Ball! [EVENT] The Yule Ball!  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
[EVENT] The Yule Ball!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Soortgelijke onderwerpen
-
» Take me out to the ball game
» [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: great hall-
Ga naar: