IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Santa tell me   [+ Sawyer]  KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Santa tell me [+ Sawyer]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Santa tell me   [+ Sawyer]  Empty
BerichtOnderwerp: Santa tell me [+ Sawyer] Santa tell me   [+ Sawyer]  Icon_minitimevr dec 16, 2016 9:36 pm

Santa tell me   [+ Sawyer]  Tumblr_ngi9ylvRBx1tg72yro1_250Santa tell me   [+ Sawyer]  Tumblr_ngi9ylvRBx1tg72yro2_250
The truth is, your heart is the biggest gift you can give to anyone

Haar grote bruine ogen staarden in een kerstbal. Haar neus raakte hem zachtjes, zo dicht stond ze op de kerstboom voor haar snufferd. Met een stralende glimlach keek omhoog, naar de met gouden ballen versierde boom. Het was zondag, en het was al bijna Kerstmis, de favoriete feestdag van onze Headgirl. Ze was gek op Kerstmis. Alles aan Kerstmis klopte: de liefde die iedereen aan elkaar gaf, het lekkere eten en, misschien nog wel een van de belangrijkste dingen, de gezelligheid, mede door de versieringen die overal in het kasteel waren opgehangen. Ze zou best wel eens een keertje Kerst op Hogwarts willen vieren, maar dat zou betekenen dat ze niet bij haar familie zou kunnen zijn, en dat zou ze eigenlijk veel erger vinden. Eigenlijk zou haar familie naar Hogwarts moeten komen, maar dit ging niet, omdat een groot gedeelte van haar familie Dreuzelbloed had. Ach, dat maakte helemaal niet uit, thuis werd het ook altijd geweldig versierd. Ze moest met een glimlach terugdenken aan de tijden van vroeger, toen ze met haar vader de kerstboom ging optuigen. Dan tilde hij haar altijd op, en mocht zij de piek op de bovenkant zetten. Hij is daarmee gestopt toen ze te oud werd, en ze een keertje de bovenkant van de boom naar zich had toegetrokken, de piek erop had gezegd en hem opeens los had gelaten, zodat de piek met een vaart tegen het plafond was gekomen. Nou, dan was het kinneke Jezus opeens een stuk minder geliefd in huize Romano.

Olivia keek om zich heen, met een glimlach keek ze naar de andere prachtige versieringen die overal te vinden waren. Ze stak haar handen in de zakken van haar vest en keek nieuwsgierig om zich heen. Maar Olivia was zo in gedachten verzonken, en zo intens gefocust op de kerstversieringen, dat ze niet had gedacht dat er iemand voor haar liep. En ze liep zo pardoes tegen iemand op. Olivia wreef eventjes over haar voorhoofd, ze was met haar voorhoofd tegen de schouder van de jongen aangelopen, met haar één meter vijfenzestig was dat vaak nogal eens een probleempje. Met een onschuldig blik keek ze de jongen aan en piepte: “Sorry, sorry, maar ik was zo betoverd door de versieringen! Ik had je helemaal niet gezien!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer Jones
Sawyer Jones
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 58
IC posts : 24

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old || 16/12
Partner: Baby I'm preyin' on you tonight.

Santa tell me   [+ Sawyer]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santa tell me [+ Sawyer] Santa tell me   [+ Sawyer]  Icon_minitimeza dec 17, 2016 5:20 pm

Och nee toch. Ging ze hier nu écht een probleem van maken? Met een lichtelijk geïrriteerde blik keek Sawyer naar het huilende meisje dat voor hem stond. ‘Voor de laatste keer,’ zei hij ongeduldig. ‘Het is niet mijn schuld dat jij verliefd op me wordt en dat ik dat verkeerd interpreteerde. Ik dacht dat we het er beiden mee eens waren dat het maar voor één nacht zou zijn en dat jij daarna zou oprotten.’ Natuurlijk had hij wel doorgehad dat ze het voor langer bedoelde en dat ze echt verliefd op hem was geworden, maar hij niet op haar en daarmee punt uit. Hij had gekregen wat hij wilde hebben en nu mocht ze gaan. Dat een paar meisjes dat niet konden hebben en jongens hem daarvoor in elkaar wilden slaan maakte hem vrij weinig uit. Ze zei dat ze in eerste instantie op zijn heerlijke afstandelijke houding was gevallen. Gisteren had hij dat wel sexy gevonden, maar nu hoopte hij dat zijn afstandelijke houding van nu haar op andere gedachten zou brengen zodat ze hem met rust zou laten. En aan haar wangen te zien, die inmiddels zwart zagen van het aantal make-up die ze droeg, was dat ook zeker een missie waar hij voor zou slagen. Hij had zichzelf gezegd dat hij er eens een keer mee op moest houden, maar hij kon het niet helpen als meisjes zich zo aan zijn voeten wierpen. Ze had hem gewoon verleid. Het feit dat hij groter dan de gemiddelde jongen was en gespierd en toevallig kon imponeren met zijn vechtskills was bijzaak. Ze had ook gewoon kunnen kiezen om hem de rug toe te draaien. Ja, hij kon heus wel gewoon vrienden met een meisje zijn, maar niet als ze zich aan zijn voeten wierp en hem uitdaagde. En met een zucht liep Sawyer langs het meisje, stak begroetend zijn hand op toen ze hem voor iets vies uitschold en liep toen in de massa mensen in de richting van de Hogwarts grounds. Hèhè. Was hij daar ook weer vanaf. Maar de ‘pret’ leek nog niet voorbij te zijn, want plotseling knalde een meisje tegen hem aan. Sawyer stak zijn handen in zijn zakken en rechtte zijn rug zodat hij ietsje groter over zou komen dan normaal, maar merkte toen dat het de head girl van Hufflepuff was. Oh. Dat vrolijk wijf. ‘Geen probleem,’ bromde hij. ‘De versieringen zijn inderdaad heel erg mooi. Zo mooi dat ik ze nog niet gezien had.’ Hoewel zijn stem meer naar de sarcastische ondertoon neeg, grijnsde hij toch naar haar. ‘Heb je je pijn gedaan?’ vroeg hij vervolgens op neutrale toon. Niet dat dat hem echt iets kon schelen, but oh well.
Terug naar boven Ga naar beneden
Santa tell me [+ Sawyer]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Good girl gone bad [+ Isabel & Sawyer]
» SECRET SANTA <3! [OOC]
» Secret Santa 2016 (OOC & IC) !!
» [SECRET SANTA IC] Make my wish come true, all I want for Christmas is......

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: great hall-
Ga naar: