IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Antidote - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Antidote

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

Antidote - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antidote Antidote - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 24, 2016 11:59 pm


Hij moest lachen en zij keek hem zelfvoldaan aan. "Je antwoord is goedgekeurd." Het hele house gebeuren was ergens wel een beetje overdreven, maar Alison vond het nooit erg om iets te hebben waar ze over op kon scheppen. Ze glimlachte even bij zijn opmerking over zijn eigen common room. Ze snapte ergens wel dat hij het niet kon vinden, die trappen waren zo godvergeten irritant. Daar had zijzelf gelukkig geen last van, de weg naar de kelders was makkelijk genoeg. "Ik judge toch nooit?"

Na zijn buiging ging ze hem voor, verder de gang door. Het was niet ver van het lokaal waar ze net les had gehad en ze hoefden al helemaal geen bewegende trappen op. Al gauw kwamen ze bij de ingang aan, en nadat Alison het wachtwoord had gezegd vloog deze open. Ze trok een wenkbrauw op. Kennelijk was het toch niet zo goed beveiligd voor niet-slytherins als ze had gedacht, maar dat kwam op dit moment wel goed uit. De groene gloed van de common room verwelkomde het stel en Alison stapte de gang in. Ze richtte zich weer tot Fred. "Welkom in het paradijs. Als je durft." Haar gezicht verraadde niks maar in haar ogen was een twinkeling te zien die dat wel deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Antidote - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antidote Antidote - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2016 5:13 pm


"Je antwoord is goedgekeurd." Was de verlossende reactie van Alison. ”Aight chill”, Grijnsde hij. Natuurlijk was hij heel erg vereerd dat ze hem mee wou nemen naar de Slytherin common room. Had hij maar iemand die hem ook elke keer naar die van de Gryffindors kon brengen. Dat zou hij wel kunnen gebruiken eerlijk gezegd, hij verdwaalde nog steeds om de vijf minuten. Dat de trappen dan nog eens van richting veranderden, hielp ook niet echt. "Ik judge toch nooit?" Zei ze op zijn woorden, toen hij bekende dat hij zijn eigen common room nog niet kon vinden. ”Tuurlijk niet”, Zei hij, zo overdreven serieus dat het niet meer geloofwaardig was.

De trip naar de kelder was blijkbaar niet zo heel ver, ze stonden binnen no time voor de ingang. Die ging open nadat Alison het wachtwoord had gegeven. Well, dit ging makkelijk. Misschien was het omdat zij headgirl was, wist hij veel. De groene gloed was niet te missen, het gaf iets onheilspellends. De blondine ging hem opnieuw voor, draaide zich toen om en keek hem plagend aan. "Welkom in het paradijs. Als je durft." Zei ze, waarop Fred zijn kin arrogant omhoog stak. ”Ik durf alles”, Zei hij toen grijnzend, om vervolgens de gang in te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

Antidote - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antidote Antidote - Pagina 2 Icon_minitimema jan 02, 2017 5:11 pm


Hij ging haar voor de gang in en Alison moest haar lach inhouden terwijl ze hem achterna liep. Ze was heel benieuwd naar zijn reactie. In haar ogen was de common room zeker niet huiselijk, maar wel stijlvol. Al had ze wel vaker mensen er negatief over horen praten, maar die dikten het meestal wel heel erg aan hoor. Sommige mensen hadden het als een graftombe beschreven en daar was ze het gewoon echt niet mee eens.
Aan het einde van de gang ging ze naast hem staan. "Ik weet dat het allemaal super indrukwekkend is, Wonderboy," ze grijnsde, "maar we kunnen niet echt in de common room blijven hangen." Haar stem klonk nu wel bedenkelijk en haar ogen stonden een beetje zorgelijk. Ze had Slytherin al genoeg tegen zich op gezet, dus om hier gezeik over te vermijden moesten ze wel een beetje hun best doen om enigszins ongezien te blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Antidote - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antidote Antidote - Pagina 2 Icon_minitimema jan 09, 2017 5:51 pm


Na al het gehype om de Slytherin common room, was hij nu toch wel echt benieuwd naar hoe het er uit zag. Met grootse verwachtingen liep hij door de gang, de blondine volgde hem vrijwel meteen. Met een bedenkelijke blik bleef hij echter staan vlak bij het begin van de kamer. Oké.. Erg gezellig was het niet. De jongen onderdrukte een rilling. "Ik weet dat het allemaal super indrukwekkend is, Wonderboy," Hoorde hij Alison zeggen. Hij knikte maar instemmend, indrukwekkend was het wel. Maar nu ook niet bepaald de plek waar hij zelf zou willen chillen. "maar we kunnen niet echt in de common room blijven hangen." Vervolgde ze toen.

”Oh ja”, Grinnikte hij. Misschien had hij zijn headboy badge af moeten doen. Daar was het wel te laat voor. Gelukkig was het niet al te druk. ”Ik ben benieuwd naar je kamer”, Merkte hij op. Hoewel ze er ongeveer overal hetzelfde uitzagen, had hij die van hem ook eens deftig onder handen genomen. Want no way dat hij zijn koninklijke rug zou breken op een niet-royaal bed hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

Antidote - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antidote Antidote - Pagina 2 Icon_minitimema jan 09, 2017 10:16 pm


Gelukkig stemde hij in met dat ze snel verder moesten. Ze ging hem al voor in de richting van haar kamer. Van zijn vorige opmerking schrok ze wel een beetje. Nou ja, ze schrok niet echt, maar was wel bang dat hij zijn verwachtingen erg hoog had liggen en dus waarschijnlijk teleurgesteld zou worden. Ze keek strak voor zich uit terwijl ze de weg naar haar slaapkamer vervolgde. "Hm-mm. Je moet alleen niet vergeten dat ik hem wel een tijdje heb moeten delen met-" Je weet wel. Die ene. "Ik had een kamergenoot." eindigde ze haar zin maar. Nu keek ze wel naar hem op. "Ik ben er gewoon nog niet aan toegekomen om het naar mijn hand te zetten." Zo. Op deze manier leek het alsof ze er wel mee bezig was geweest, ook al was dat maar een excuus.
Inmiddels waren ze bij haar kamer aangekomen. Voorzichtig deed ze de deur open (sinds wanneer deed ze dat voorzichtig?) en trok ze Fred mee naar binnen waarna ze de deur snel weer achter hem sloot. Ze slaakte een zucht van verlichting. Met de deur dicht hoefde ze niet bang te zijn dat iemand ze zou betrappen. Ze liep naar haar bed, ging zitten en keek enigszins gespannen naar Fred op, waarbij ze zenuwachtig op haar onderlip beet. Zijn mening was immers wel een soort koninklijk keurmerk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Antidote - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antidote Antidote - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27, 2017 12:54 am


Tbh was hij blij dat Alison voorstelde om snel door te lopen naar haar kamer. Hij hoopte maar dat die er een beetje gezelliger uit zag dan deze common room. Het voelde bijna alsof de kamer zelf hem daar weg wilde hebben. Het gaf hem niet bepaald een fijn gevoel. Alsof er mensen stonden te staren. En hij was heel wat starende blikken gewend. Want eerlijk, hij was ten eerste al verschrikkelijk hot, en ten tweede een bekend persoon. Er werd nogal wat gestaard als hij ergens in het publiek kwam. Maar dit gevoel was een stuk minder fijn. Hij liep daarom snel achter de headgirl aan. Want ze had ook wel een punt met dat hij beter niet te lang in het midden van de kamer bleef staan, waar letterlijk elke Slytherin hem kon zien.

"Hm-mm. Je moet alleen niet vergeten dat ik hem wel een tijdje heb moeten delen met-" Vertelde ze onderweg. "Ik had een kamergenoot." Hij ving haar blik, glimlachte geruststellend. "Ik ben er gewoon nog niet aan toegekomen om het naar mijn hand te zetten." Zei ze toen, waarschijnlijk om zijn expectations een beetje in te tomen. De jongen liep voorzichtig achter haar aan, liet zijn blik rond gaan in haar kamer. ”Waar maakte jij je zorgen over, het ziet er prima uit zo”, Zei hij na een korte stilte, waarna hij naast haar op bed ging zitten en zijn arm om haar schouders sloeg. ”Hoe dan ook, als je nog ergens een standbeeld van mij kwijt kunt, hoor ik het graag”, Grapte hij. Dat zou nogal een toevoeging zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

Antidote - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antidote Antidote - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27, 2017 9:36 pm


Ze glimlachte naar hem toen ze een arm om haar schouders voelde en hij haar een paar hele geruststellende woorden liet horen. Hij kon misschien judgy zijn (en dat vond ze heerlijk aan hem), maar voor haar was hij gewoon een hele goede vriend die er ook nu voor haar was. "Oh, voor jou heb ik altijd ruimte. Heb je er nog een voor me liggen of zoek je gewoon een reden om nog even model te staan?" Het zou haar niks verbazen, maar ze kon het hem nou ook niet echt kwalijk nemen.

Over model staan gesproken, als ze het zich goed kon herinneren hadden ze nog een modeshow gepland staan. Haar kledingkast was inmiddels ook wel behoorlijk toe aan een grote schoonmaak, dus was het helemaal niet erg om alles er even uit te halen. Ze stond op en trok haar kast open om daar eens goed in rond te neuzen. Al snel had ze een hele stapel met van alles en nog wat die ze al gauw weer op het bed liet ploffen. "Zit hier iets van een killer outfitje voor je bij?" zei ze met een zucht. Van 80% van de kledingstukken op de stapel was ze het bestaan half vergeten. Misschien dat ze inderdaad de laatste tijd niet helemaal on top of her game was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Antidote - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antidote Antidote - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 11, 2017 10:46 pm


De royal snapte niet waar ze zo’n stress om had, haar kamer was wel cool ingericht en hij gaf dan ook snel zijn blessing. Het enige wat nog ontbrak, was een standbeeld van hemzelf, zodat ze hem elke dag kon bewonderen als ze op stond. "Oh, voor jou heb ik altijd ruimte. Heb je er nog een voor me liggen of zoek je gewoon een reden om nog even model te staan?" Plaagde ze, en hij keek haar zo onschuldig mogelijk aan. Ze kende hem gewoon te goed. Ze had namelijk precies de kern van de zaak bloot gelegd. ”Ik zou me graag voor je opofferen om model te staan”, Zei hij. Kijk, dat klonk tenminste niet zo alsof hij heel erg ijdel was en gewoon graag voor model speelde.

Alison stond op en begon toen haar kleerkast voor hem leeg te halen. "Zit hier iets van een killer outfitje voor je bij?" Vroeg ze toen ze zo ongeveer klaar was met het uitstallen van de goods. Fred stond op, klapte in zijn handen en wreef die toen overdreven in elkaar. ”Oh boy, dit ziet er goed uit”, Glunderde hij, waarna hij in de stapel dook en er na een paar kieskeurige blikken twee faux-fur jassen uit te trekken. De witte gooide hij naar Ali, de meer beige-achtige trok hij zelf aan. ”Matchend, check. Killend, check”, Grijnsde hij breed, terwijl hij zich omdraaide en zichzelf in haar spiegel bewonderde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Antidote - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antidote Antidote - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Antidote
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts-
Ga naar: