▲ June Mandeville Ravenclaw Aantal berichten : 38 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm just a little bit caught in the middle ; life, it's a maze and love is a riddle | Onderwerp: Roomsels <3 zo nov 27, 2016 6:25 pm | |
|
HI! Ik ben op zoek naar andere Ravenclaws die bereid zijn een kamer te delen met June. June is een zesdejaars, en pasgeleden getransfereerd vanaf Beauxbatons. Ze is geen denderend goede slaper, dus houdt er als kamergenoot rekening mee dat ze midden in de nacht wakker kan schieten, gillen, etc. Ook leest/leert ze vaak tot diep in de nacht met haar lampje aan c: Wie wil June komen vergezellen in nachtelijke leersessies?
- Vera
Laatst aangepast door June Mandeville op di jan 10, 2017 5:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
▲ Gwendolyn McElroy Ravenclaw Aantal berichten : 35 IC posts : 18 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: Riddle me my inner fantasy | Onderwerp: Re: Roomsels <3 di jan 10, 2017 4:00 pm | |
| Hi! Wat ontzettend leuk dat je hier kamergenoten kan zoeken. Ik wacht nog een reactie af of dat ik bij Ravenclaw mag komen, maar zo ja wil Gwen je wel heel graag vergezellen Gwen is een geweldige slaper, als ze eenmaal slaapt maar voordat ze zo ver komt studeert ze meestal tot diep in de nacht en kan ook erg van nachtelijke praatsessies genieten |
|
▲ June Mandeville Ravenclaw Aantal berichten : 38 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm just a little bit caught in the middle ; life, it's a maze and love is a riddle | Onderwerp: Re: Roomsels <3 di jan 10, 2017 5:41 pm | |
| Zodra je geaccepteerd wordt, is het een deal! c:
Leuk! #StudiebolOnderDeWol Oké sorry dat was te slecht voor woorden xD |
|
▲ Gwendolyn McElroy Ravenclaw Aantal berichten : 35 IC posts : 18 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: Riddle me my inner fantasy | Onderwerp: Re: Roomsels <3 di jan 10, 2017 6:45 pm | |
| Waaahhh yay geaccepteerd zullen we een topic maken bij de kamers zodat ze elkaar kunnen ontmoeten? #DeEnigeRegelsDieZeBrekenZijnTeLaatWakkerBlijven ohja wan tdiewas niet erg genoeg |
|
▲ June Mandeville Ravenclaw Aantal berichten : 38 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm just a little bit caught in the middle ; life, it's a maze and love is a riddle | Onderwerp: Re: Roomsels <3 za jan 14, 2017 1:38 pm | |
| Hahah nice xD
Yes, is goed! Ik heb alleen een stuk minder vrije tijd dan toen ik dit topicje startte, dus het kan nog wel eens op zich laten wachten :/ Als jij het aan zou kunnen maken zou dat super zijn! |
|
▲ Gwendolyn McElroy Ravenclaw Aantal berichten : 35 IC posts : 18 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: Riddle me my inner fantasy | Onderwerp: Re: Roomsels <3 za jan 14, 2017 1:58 pm | |
| Ik heb alle tijd van de wereld dus ik maak het wel aan en stuur je dan de link |
|
| Onderwerp: Re: Roomsels <3 | |
| |
|