IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Roomsels <3 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Roomsels <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
June Mandeville
June Mandeville
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 38
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm just a little bit caught in the middle ; life, it's a maze and love is a riddle

Roomsels <3 Empty
BerichtOnderwerp: Roomsels <3 Roomsels <3 Icon_minitimezo nov 27, 2016 6:25 pm


HI! Ik ben op zoek naar andere Ravenclaws die bereid zijn een kamer te delen met June. June is een zesdejaars, en pasgeleden getransfereerd vanaf Beauxbatons. Ze is geen denderend goede slaper, dus houdt er als kamergenoot rekening mee dat ze midden in de nacht wakker kan schieten, gillen, etc. Ook leest/leert ze vaak tot diep in de nacht met haar lampje aan c: Wie wil June komen vergezellen in nachtelijke leersessies?

- Vera


Laatst aangepast door June Mandeville op di jan 10, 2017 5:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwendolyn McElroy
Gwendolyn McElroy
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 35
IC posts : 18

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: Riddle me my inner fantasy

Roomsels <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roomsels <3 Roomsels <3 Icon_minitimedi jan 10, 2017 4:00 pm

Hi! Wat ontzettend leuk dat je hier kamergenoten kan zoeken. Ik wacht nog een reactie af of dat ik bij Ravenclaw mag komen, maar zo ja wil Gwen je wel heel graag vergezellen Wink Gwen is een geweldige slaper, als ze eenmaal slaapt maar voordat ze zo ver komt studeert ze meestal tot diep in de nacht en kan ook erg van nachtelijke praatsessies genieten
Terug naar boven Ga naar beneden
June Mandeville
June Mandeville
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 38
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm just a little bit caught in the middle ; life, it's a maze and love is a riddle

Roomsels <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roomsels <3 Roomsels <3 Icon_minitimedi jan 10, 2017 5:41 pm

Zodra je geaccepteerd wordt, is het een deal! c:

Leuk! #StudiebolOnderDeWol Oké sorry dat was te slecht voor woorden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwendolyn McElroy
Gwendolyn McElroy
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 35
IC posts : 18

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: Riddle me my inner fantasy

Roomsels <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roomsels <3 Roomsels <3 Icon_minitimedi jan 10, 2017 6:45 pm

Waaahhh yay geaccepteerd Very Happy zullen we een topic maken bij de kamers zodat ze elkaar kunnen ontmoeten? #DeEnigeRegelsDieZeBrekenZijnTeLaatWakkerBlijven ohja wan tdiewas niet erg genoeg Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
June Mandeville
June Mandeville
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 38
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm just a little bit caught in the middle ; life, it's a maze and love is a riddle

Roomsels <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roomsels <3 Roomsels <3 Icon_minitimeza jan 14, 2017 1:38 pm

Hahah nice xD

Yes, is goed! Ik heb alleen een stuk minder vrije tijd dan toen ik dit topicje startte, dus het kan nog wel eens op zich laten wachten :/ Als jij het aan zou kunnen maken zou dat super zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwendolyn McElroy
Gwendolyn McElroy
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 35
IC posts : 18

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: Riddle me my inner fantasy

Roomsels <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roomsels <3 Roomsels <3 Icon_minitimeza jan 14, 2017 1:58 pm

Ik heb alle tijd van de wereld dus ik maak het wel aan en stuur je dan de link Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Roomsels <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roomsels <3 Roomsels <3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Roomsels <3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: adoptions-
Ga naar: