IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Baby, let's get high, John Wayne   [+ Gunner] - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Baby, let's get high, John Wayne [+ Gunner]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Baby, let's get high, John Wayne   [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, let's get high, John Wayne [+ Gunner] Baby, let's get high, John Wayne   [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03, 2016 12:21 am

The bottom is not the lowest we get
Hij grinnikte toen ze dat vroeg en knikte. Gunner deed inderdaad wel mee aan de kooklessen van Gordon Ramsay en werkte samen met Laila. Of hoe Laila het onder woorden bracht: 'cooking buddies'. "Zit de schrik zó diep bij der dat ze t aan je heeft verteld?" lachte hij geamuseerd. Waarschijnlijk had ze het gewoon grappend verteld aangezien ze zo diep in der gedachtes naar een vork aan het staren was, dat het ook wel grappig was als je dan zou schrikken. "Dus, niets voor jou? Die kooklessen?" vroeg hij vervolgens aan der. Niet dat die kooklessen echt geweldig waren, maar hij vond een keer wat afwisseling van het toveren en moeilijke gedenk wel fijn. Daarnaast kon je ook wel echt lachen als er iets mis ging met het koken, aangezien niemand het vak echt bloedserieus nam. Gunner kreeg een uitdagende blik van haar toegeworpen toen hij akkoord was gegaan met haar voorstel. Zelf had hij ook een uitdagende expressie die zijn gelaat sierde terwijl hij haar aankeek toen ze net zo'n opmerking maakte als hij had gedaan. Zo een die je op allerlei manieren zou kunnen opvatten. "Hmm, vast wel" grinnikte hij en gaf er nog een korte plagerige knipoog achteraan. Een brede glimlach speelde met zijn lippen toen ze zo hard moest lachen om zijn 'wiet date' opmerking. Hij had meestal Mischief managed droge humor, maar als er iemand wél om kon lachen vond hij dat geweldig. Normaliteit keken ze hem awkward aan met een blik die duizend woorden sprak. Hij maakte een nadenkend geluid toen ze vroeg waar de wiet date zou gaan plaatsvinden, want bang was ze zeker niet. "Nou, middernacht in de teacher lounge, perfect bathrooms, forbidden forest, hagrid's hut," somde hij op. "Weet jij nog een spectaculaire plek om heen te gaan? Tenzij je gewoon naar een normale plek wilt, dan is dat ook goed natuurlijk," vroeg hij aan haar en tikte zachtjes ritmisch op het boek voor hem. Aangezien hij toch niets van plan was te gaan doen sloeg hij het dicht en schoof het iets naar voren als teken dat hij er klaar mee was. "Ik wil overal met je heengaan, en wanneer maakt me ook echt niets uit. Tijdens de lessen dat we dat skippen of midden in de nacht, zeg het maar."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

Baby, let's get high, John Wayne   [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, let's get high, John Wayne [+ Gunner] Baby, let's get high, John Wayne   [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03, 2016 2:24 am

Rosé lachte. “Ja, ze was zich rot geschrokken, het arme ding” zei ze nagrinnikend. Nee, Laila was niet zo heel erg gauw bang te maken. Ja, als je met een aansteker in de buurt kwam van haar pruiken, dan was ze bang, maar voor de rest niet heel erg. Tenminste, zoals zij haar kende. Laila wist voor de rest niks van haar, net zoals dat ze niet bijster veel van Laila wist, alleen dat ze een talent had in make-up en alcohol drinken. Ze schudde haar hoofd bij de vraag van Gunner of de kookles niets voor haar was. “Thuis hebben ze me leren koken op de manier waarop Dreuzels dat doen, mijn ouders vonden dat dit bij mijn opvoeding hoorde. Fun fact: ze koken nooit zelf.” Afwezig schudde ze eventjes haar hoofd, ze keurde dat wel af. Waarom zou je je eigen kinderen leren te koken, terwijl ze het zelf nooit deden? Ouders waren een oud zeer bij Rosé en ze wilde er liever zo weinig mogelijk over praten, maar dit gesprek met Gunner was het eerste normale gesprek met een klasgenootje dat ze had dat niet over school ging. En stiekem voelde dat best wel prettig. Daarom zei ze ook toe tot hun wietdate, zoals hij dat zo mooi benoemde. “Weet je, the Prefect’s Bathroom lijkt me wel leuk” zei ze met een grijns “Zeker omdat onze prefects nu zo…afgeleid zijn. En daar komt nog eens bij, als prefect mag je dat natuurlijk helemaal niet doen.” Plagend liet ze haar wenkbrauwen op en neer gaan. “En ik vind dat we het in de nacht moeten doen. Niet omdat ik niet durf overdag maar I don’t know….als we dit gaan doen, vind ik dat het in de nacht moet. Dan is alles beter ofzo.” Rosé was een echt avondmens, in de avond was alles beter en leek alles spannender. Nogmaals kwam ze weer plagend naar voren, zodat haar gezicht wederom weer vlak bij de zijne was. “Dus, wat zeg je er van, are we on for tonight? Ik neem mijn bikini mee, jij ook?” Een glimlachje stond op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Baby, let's get high, John Wayne   [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, let's get high, John Wayne [+ Gunner] Baby, let's get high, John Wayne   [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03, 2016 4:41 pm

The bottom is not the lowest we get
Geamuseerd schudde hij lachend zijn hoofd toen Rosé bevestigde dat Laila het dus inderdaad aan haar had verteld, en niet van iemand had gehoord door roddels of iets dergelijks. Ja, met Laila kon je volgens mij wel lachen. Hij kende haar niet echt goed of zo iets, maar in zoverre hij haar kende kwam ze wel aardig over. De Duitser luisterde aandachtig toen ze vertelde over hoe thuis haar ouders hadden leren koken zoals Dreuzels dat deden. Hijzelf had dat thuis nooit geleerd. Zijn moeder was dan wel een Dreuzel en kookte altijd voor hen, maar zijn vader was een tovenaar. Zijn vader was echter ook echt ‘de man’ in huis en vond dat alleen vrouwen moesten koken, waardoor hij het dus ook nooit echt geleerd had. Iets wat hijzelf totale onzin vond, maar als je ook maar een woord tegen zijn vader inbracht dan kreeg je een pak slaag. Soms vroeg hij zich echt af wat zijn moeder in die man heeft gezien of nog steeds ziet. “Ik snap het ergens wel hoor,” glimlachte hij naar der. “Je weet nooit wat er kan gebeuren later, en als je dan voor jezelf eten kan klaarmaken is dat toch wel fijn,” concludeerde hij. Er kon natuurlijk altijd een tijd aanbreken dat er iets zou gebeuren waardoor elfjes niet meer je maaltijd zouden bereiden voor. Dan was de vaardigheid om te kunnen koken en je eigen eten klaar te maken wel ideaal om te hebben. Je kon zulke dingen immers nooit echt voorspellen. Het leek hem dat zelfs meesters in Divination daar moeite mee zouden kunnen hebben. De toekomst kan altijd veranderen. Een grijns sierde zijn gelaat toen ze vertelde over hoe de prefects op het moment nogal erg afgeleid waren, dus dat het dan wel leuk was om hun bathrooms binnen te sneaken. En dat dan ook nog eens midden in de nacht, gewoon omdat dat een extra adrenaline schot gaf. “Hmm, klinkt goed,” stemde hij in. “Moeten we wel oppassen dat de jointjes niet vochtig worden though, anders wordt het lastig,” grinnikte hij geamuseerd. Als ze zouden opletten zou het vast wel goed komen. Hij keek der recht met een lichtelijke speels blik in zijn ogen aan toen ze weer uitdagend der hoofd dicht bij de zijne bracht en vroeg of hij daar zin in had voor vannacht. Hij keek der met een grijns terug aan. “Zeker weten,” bevestigde hij en keek der aan. “Maar ik neem mijn zwembroek mee als je het niet erg vindt,” grapte hij er nog achteraan. Doelend op dat ze had gezegd jij ook? achter dat ze had gezegd dat ze der bikini zou meenemen, waardoor het overkwam alsof hij ook een bikini moest meenemen. Hij wist dondersgoed wat ze bedoelde maar vond het gewoon leuk om een plagerige opmerking te maken. “Dus waar zullen we elkaar ontmoeten vannacht, en hoe laat?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

Baby, let's get high, John Wayne   [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, let's get high, John Wayne [+ Gunner] Baby, let's get high, John Wayne   [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 04, 2016 7:33 pm

Oké, daar had Gunner een punt gemaakt. Rosé knikte bevestigend. “Oké, dat is wel waar. Stel dat de Dreuzels ooit willen dat wij geen magie gebruiken, en ons daar ook voor gaan straffen, is het wel handig.” Ze glimlachte. Rosé vroeg zich af of die tijd ooit zou komen, ze ging er maar niet van uit, want dat zou een ramp betekenen voor de magische wereld. “Mijn moeder heeft mij allemaal familierecepten ook geleerd enzo, Frans eten is best wel lekker en machtig enzo, veelzijdig.” Frans eten was heerlijk, als je wist hoe dat je het moest bereiden. Veel mensen kwamen niet verder dan slakken en stokbrood, maar er was zoveel meer dat de Franse keuken te bieden had dan dat. Gunner was het met haar eens dat ze in de badkamers van de Prefects konden kijken. Ze moesten uitkijken dat de joints niet nat zouden worden, maar Rosé zag dat niet als een probleem. Ze waren allebei niet achterlijk, een joint uit het water houden zou vast wel mogelijk moeten zijn. Gunner vroeg haar waar en hoe laat ze zouden afspreken. Strak keek ze hem weer aan, alsof ze een soort drugsdeal gingen maken. “Vannacht, om kwart voor 12, in de gang van de badkamers. Ik zorg wel dat ik achter het wachtwoord kom.” Ze gaf hem een knipoog en lachte toen. “Dan gaan we de nieuwe dag in met een heel nieuw gevoel.” Rosé pakte haar spullen bij elkaar en stond op. “Ik moet nu gaan, ik heb over tien minuutjes afgesproken met de leerkracht van Charms; ik wil iets vragen.” Nogmaals glimlachte ze naar Gunner en keek ze hem eventjes samenzweerderig aan. “Tot vannacht” en met een laatste zwaaitje liep ze weg van Gunner, nadenkend over wat er vanavond zou gaan gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Baby, let's get high, John Wayne   [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, let's get high, John Wayne [+ Gunner] Baby, let's get high, John Wayne   [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Baby, let's get high, John Wayne [+ Gunner]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Soortgelijke onderwerpen
-
» Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"}
» Here i am + Gunner Jäger
» Where's my stache? [+ Gunner]
» High hopes - Leo Xiaoyu

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: library-
Ga naar: