Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 years old || 16/12 Partner: Baby I'm preyin' on you tonight.
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 5:49 pm
#Anouk: Well, Sawyer is weer zo'n moeilijk geval, maar dat tussen Evan en Alix gaat toch al de goede kant op? XD
▲
Alix Carve
Slytherin
Aantal berichten : 395
IC posts : 83
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 years Partner: Kuroo my love < 3
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 6:18 pm
Sawyer Jones schreef:
#Anouk: Well, Sawyer is weer zo'n moeilijk geval, maar dat tussen Evan en Alix gaat toch al de goede kant op? XD
Granny Fee welke is dat niet X"D
Alix' setje update voor haar blauwe haar~
▲
Alison Winter
Slytherin Head Girl
Aantal berichten : 825
IC posts : 238
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 (july 28) Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 6:20 pm
Alix is een hottie
▲
Alix Carve
Slytherin
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 years Partner: Kuroo my love < 3
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 6:25 pm
Alison Winter schreef:
Alix is een hottie
Ikr en Ali is te cute op het moment
▲
Isabel Cortez
Slytherin
Aantal berichten : 44
IC posts : 16
Hogwarts ID Schooljaar: Fifth year Leeftijd: 16 Partner: I just wanna fuck with you, I know you want to too x
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 6:59 pm
LOVE HER NEW SET <3 <3 <3
Here is Isa <3 <3 <3 This is my fave video of ha
▲
Sawyer Jones
Slytherin
Aantal berichten : 58
IC posts : 24
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 years old || 16/12 Partner: Baby I'm preyin' on you tonight.
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 7:04 pm
Alix ziet er beter uit op deze ava dan de vorige imo (: Haar neus leek zo raar en d'r gezicht ook. Ze heeft eigenlijk 'n super knap gezicht, maar op die foto werd ze te ingezoomd gefotografeerd of zo..? Idk
▲
Isabel Cortez
Slytherin
Aantal berichten : 44
IC posts : 16
Hogwarts ID Schooljaar: Fifth year Leeftijd: 16 Partner: I just wanna fuck with you, I know you want to too x
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 8:05 pm
Isa is af screaming ;__; love ha
▲
Rosé Balmain
Slytherin
Aantal berichten : 94
IC posts : 50
Hogwarts ID Schooljaar: Seventh year Leeftijd: 17 Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 8:11 pm
@Freedje; je hebt een pb op Sawyer ;_;
▲
Alix Carve
Slytherin
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 8:13 pm
Sawyer Jones schreef:
Alix ziet er beter uit op deze ava dan de vorige imo (: Haar neus leek zo raar en d'r gezicht ook. Ze heeft eigenlijk 'n super knap gezicht, maar op die foto werd ze te ingezoomd gefotografeerd of zo..? Idk
Had ik inderdaad gezien maar toen had ik het al af en ik ben lui X"D
EDIT: EVAN GAAT ZULKE ISSUES HEBBEN MET DAT HIJ HAAR GEEN GREYLOCK MEER KAN NOEMEN
▲
Evan Castle
Slytherin
Aantal berichten : 358
IC posts : 147
Hogwarts ID Schooljaar: Fifth year Leeftijd: 16 years old || 01/08 Partner: How 'bout no?
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 8:23 pm
#Anouk: No worries, hij verzint wel iets anders zoals Smurf of zo xD
▲
Damian Carter
Slytherin
Aantal berichten : 107
IC posts : 54
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 (january 4) Partner: You know what they say, once you go black...
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 9:12 pm
@ Freedje, jesus hoeveel inspiratie heb jij eigenlijk? xD ik zie alleen maar topics van jou haha (respect tho)
▲
Evan Castle
Slytherin
Hogwarts ID Schooljaar: Fifth year Leeftijd: 16 years old || 01/08 Partner: How 'bout no?
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 9:30 pm
#Kellogs: Ik heb soms momenten dat ik echt zonder overdrijven twintig topics op één dag kan bijposten en dan nog kan doorgaan xD Alhoewel ik nu aan het lezen ben met m'n oma naast me <3
▲
Emily Green
Ravenclaw
Aantal berichten : 47
IC posts : 32
Hogwarts ID Schooljaar: Fifth year Leeftijd: 16 years (11 February) Partner: Your mind is just a program And I'm the virus
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 9:40 pm
@ Freedje, ik had dat vroeger ook (toen ik nog extreem actief was haha)
Nieuwe char, omdat het kan >D
▲
Evan Castle
Slytherin
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 9:59 pm
#Kellogs: She hot tho
▲
Emily Green
Ravenclaw
Aantal berichten : 47
IC posts : 32
Hogwarts ID Schooljaar: Fifth year Leeftijd: 16 years (11 February) Partner: Your mind is just a program And I'm the virus
Onderwerp: Re: Langlock za dec 17, 2016 10:07 pm
@ Freedje, thanks Natalie Dormer, zag die graag in Game of Thrones. Heeft een uniek gezicht vind ik haha