Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.
Hogwarts ID Schooljaar: Seventh year Leeftijd: 17 Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me
Onderwerp: Re: Langlock ma nov 07, 2016 10:22 pm
Nathan Ashton schreef:
Ik moet echt actief worden... wie weet na volgende week... als ik Fantastic Beasts gezien heb :"D
J a kom ;D
▲
Gunner Jäger
Slytherin
Aantal berichten : 149
IC posts : 80
Hogwarts ID Schooljaar: Seventh year Leeftijd: 18 Partner: You got two black eyes from loving too hard
Onderwerp: Re: Langlock ma nov 07, 2016 11:49 pm
@mylie; zat tot 5 uur op school en daarna gelijk doorgegaan naar een vriendin om een natuurkunde PO af te ronden. Ben blij dat t klaar is :'D
▲
Cheryl Carve
Gryffindor
Aantal berichten : 658
IC posts : 258
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 years old Partner: I'm not into that.
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 7:08 am
Emma Cheryl en Charlie hebben nog een topic die je niet bantsoord hebt dus je hebt nog niet alles bijgewerkt *maakt je dromen kapot*
▲
Camilla Rizal
Ravenclaw head girl
Aantal berichten : 135
IC posts : 19
Hogwarts ID Schooljaar: Seventh year Leeftijd: 17 Partner: Hey, you, get off my cloud.
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 3:23 pm
Freedje de officiele EP dream crusher
Ik ga ook maar even mn shit bijposten!!
ÁCVAHJDBAHJBDHBDHKJABHJKABDHJADb
▲
Alison Winter
Slytherin Head Girl
Aantal berichten : 825
IC posts : 238
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 (july 28) Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 4:18 pm
Camilla Rizal schreef:
Freedje de officiele EP dream crusher
Ik ga ook maar even mn shit bijposten!!
ÁCVAHJDBAHJBDHBDHKJABHJKABDHJADb
D'R MOSCHINO JURK IN DAT FILMPJE EN NIEUWE AVA IK GIL ECHT
▲
Alix Carve
Slytherin
Aantal berichten : 395
IC posts : 83
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 years Partner: Kuroo my love < 3
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 4:40 pm
Morgen begint m'n toetsweek en m'n toets is om 15.45, want waarom een logische tijd kiezen
▲
Laila Ryder
Slytherin
Aantal berichten : 319
IC posts : 113
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 6:17 pm
Gunner Jäger schreef:
@mylie; zat tot 5 uur op school en daarna gelijk doorgegaan naar een vriendin om een natuurkunde PO af te ronden. Ben blij dat t klaar is :'D
Jeetje dat is wel heel erg lang ;( Ben blij voro je dat het eindelijk klaar is!
▲
Nyx Xiaoyu
quidditch captain
Aantal berichten : 616
IC posts : 178
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo Partner: We were moving mountains before we knew we could
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 6:33 pm
alyx is kapot YdvbhjBdhjsBdjhkhbskjdfksj
▲
Laila Ryder
Slytherin
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 6:58 pm
Found Laila ha themesong #dead #slay
▲
Cheryl Carve
Gryffindor
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 years old Partner: I'm not into that.
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 7:30 pm
Hoewel ik zo'n kerel die in Hufflepuff zit en meiden scoort voor z'n lol ook wel een leuk idee vind tho... Op de één of andere manier vind ik meiden die met iedereen in bed duiken niet leuk om te bespelen xD Of ik moet er een vet goede verhaallijn en reden voor hebben ofc (:
▲
Laila Ryder
Slytherin
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 7:32 pm
En dan heb je mij, die het liefste een slet speelt HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Nu wilde ik je een Laila rant geven. >;[
▲
Victoria Ramirez
Gryffindor
Aantal berichten : 25
IC posts : 9
Hogwarts ID Schooljaar: Fifth year Leeftijd: 16 Partner: You want to be a good girl but you couldn't stand the taste!
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 7:44 pm
vic is zo preuts die heeft nog nooit gedate HAHAH
▲
Laila Ryder
Slytherin
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 8:02 pm
Found the themesong for sad Laila ;______; crying rn.
'I'm gonna marry the night, I won't give up on my life, I'm a warrior queen, live passionetly tonight. I'm gonna marry the dark, gonna make love to the stark, I'm a soldier to my own emptiness, I am a winner, I'm gonna marry the night."
▲
Cheryl Carve
Gryffindor
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 8:03 pm
#Mylie: Dus eigenlijk wil je zeggen dat Evan wel een punt had en dat Laila zich toch wel voor een jongen zou werpen?
▲
Laila Ryder
Slytherin
Onderwerp: Re: Langlock di nov 08, 2016 8:18 pm
Wie zegt dat ik het over Laila had? Also, maak een nieuw topic met Evan, dan kunnen ze partyen. =(