IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Intervention - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Intervention

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Intervention - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intervention Intervention - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 19, 2016 8:35 pm

Hij lachte even hardop om de gedachtes van Fred. "Dat zou nog eens wat zijn, mijn pa een weerwolf. Ik ben een halfbloed, Frederick." Glimlachte hij, hierbij vertellend dat zijn vader geen wizard was. "Handig voor mij, anderen begrijpen het jammer genoeg niet." Hij trok even een pruillipje al was deze behoorlijk nep, hij had er totaal geen problemen mee als hij er zelf maae uitkwam. "Je mag wel een kijkje komen nemen hoor. De kamer bestaat alleen uit mij en Felix, dat is ook de reden dat ik er de ruimte voor heb."
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Intervention - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intervention Intervention - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 19, 2016 9:51 pm


Eenmaal zijn fantasie de vrije loop liet, kon hij de wildste dingen bedenken. Hij zag het al helemaal voor zich hoe Stiles zijn vader een weerwolf was. Niet dat hij nu bepaald veel over weerwolven wist, maar hij vroeg zich dan wel af of het een erfelijke aandoening was. Straks was de Ravenclawer ook een weerwolf. Dat zou zijn vader vast niet goed vinden, als hij om ging met zo iemand. Al kon hij het gewoon moeilijk geloven. Zeker omdat hij had gesproken over een kippenkracht en schildpaddensnelheid. Dat de knul ook nog eens in de lach schoot, bewees ook genoeg. "Dat zou nog eens wat zijn, mijn pa een weerwolf. Ik ben een halfbloed, Frederick." Zei hij. ”Nice, ik ook! Halfbloods unite”, Grijnsde hij.

"Handig voor mij, anderen begrijpen het jammer genoeg niet." Zei hij met een pruillipje. "Je mag wel een kijkje komen nemen hoor. De kamer bestaat alleen uit mij en Felix, dat is ook de reden dat ik er de ruimte voor heb." Vervolgde de jongen. Frederick knikte even enthousiast en trommelde met zijn vingers op het tafelblad. "Ja, oh damn, hoe cool! Dan kunnen we een crime solving dynamic duo worden", Grijnsde hij breed. "Al ben ik bang dat jij het denkwerk wel grotendeels zelf verder moet doen tho", Grinnikte hij toen. "Maar hé, dan ben ik de sidekick die jouw kippenkracht en schildpaddensnelheid compenseert", Vervolgde hij enthousiast. Yup, hij had het weer voor elkaar hoor, zijn dagen op Hogwarts zouden waarschijnlijk een stuk interessanter worden vanaf nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Intervention - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intervention Intervention - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 19, 2016 10:56 pm

Toen hij zei dat hij ook een halfbloed was hief Stiles zijn hand in de lucht, signalerend dat hij een high-five wilde. Stiles had hem uitgenodigd om een kijkje te nemen naar zijn "onderzoeken". Wat hij echter niet verwacht had was zo'n enthousiast antwoord, iets wat nog meer op hem sloeg en zijn hele lichaam vulde met blijdschap. "Wooo ja!" Bracht hij vrolijk uit en sloeg nu ook op de tafel, alleen deed hij het met twee platte handen. "Crime solving dynamic duo, CSDD, love it." Bekende hij met een glimlach, het enthousiasme gewoon duidelijk in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Intervention - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intervention Intervention - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 20, 2016 3:48 pm


Team halfblood, eigenlijk klonk het zo slecht nog niet. Hij en Stiles hadden dus blijkbaar wel meer gemeen dan hij eerst had gedacht. Misschien moest hij dit meer doen, random mensen aanspreken. Je wist maar nooit wat er zoal rond liep hier. Hoe dan ook werd Hogwarts wel een stuk interessanter als hij wat meer mensen beter leerde kennen. En het had iedereen kunnen zijn. Maar somehow had Stiles hem gewoon geïnteresseerd vanaf het eerste moment dat hij hem had aangesproken. Dus hij was wel blij dat hij de geruchten die hij van Felix had gehoord had willen uitdiepen. Fred gaf hem opgewekt de high five die de knul van hem verwachtte.

Daarna raakte hij helemaal gehyped over de onderzoeken die hij en de Ravenclawer konden uitvoeren. Wat die precies waren, wist hij nog niet, maar Stiles zou vast wel wat bedenken. "Wooo ja!" Ging hij even enthousiast aan de gang. "Crime solving dynamic duo, CSDD, love it." Frederick werd nu helemaal hyperactief. ”Ja, luister, omygod, ik stuur een uil naar ik weet nog niet precies wie en dan laat ik van die coole matchende bomberjackets maken met CSDD op de rug in van die malle gele letters”, Grijnsde hij. Dan zagen anderen pas echt dat ze een team waren. ”Oh en we moeten badges hebben, zoals geheim agenten hebben”, Vervolgde hij opgewekt. Hij tapte even met zijn hand op de onderarm van de jongen. "Ik ga dit fixen Stiles, wacht maar af."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Intervention - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intervention Intervention - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 21, 2016 11:37 am

Fred begon steeds meer op Stiles te lijken qua gedrag, iets wat hem een soort van... trots gevoel gaf? Op dit moment zag hij het allemaal voor zich, jasjes en badges. "Ahhh, oh my god dat zou zo cool zijn!" Riep hij uit, letterlijk aan alles van hem was nu te merken dat hij vrolijk was. Lichaamshouding, gezicht en stem. Stiles sloeg het boek dicht, drukte deze tegen zich aan en stond meteen op. "Zullen we gaan dan?" Hierbij doelde hij op zijn kamer, hoe eerder hoe beter toch?

Als hij meegaat dan soortvan topic uit I guess???????
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Intervention - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intervention Intervention - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 22, 2016 1:10 pm


Ok, nu was hij for real wel helemaal opgefokt. Maar gelukkig leek Stiles er geen problemen mee te hebben. In tegendeel, hij bleef er gewoon even.. Normaal onder als anders. Of het normaal was, wist hij niet, maar hij vond het gedrag van de knul allerminst storend of wat dan ook. Hij had gewoon goeie vibes en automatisch nam hij die over. Daar was helemaal niks mis mee toch? Stiles was ook al even enthousiast over zijn plan om van die coole badges en bomber jasjes te laten leveren. Hij kende sowieso wel iemand die dat kon regelen. De Ravenclawer liet er ook geen gras over groeien, want hij stond op en nam zijn boek vast. "Zullen we gaan dan?" Vroeg hij, en Frederick volgde zijn voorbeeld. ”Zeker wel. Toon me het hoofdkwartier maar”, Grijnsde hij, waarna hij de iets kleinere jongen naar zijn kamer begon te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Intervention - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intervention Intervention - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Intervention
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: great hall-
Ga naar: