IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

False Accusations KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

False Accusations

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Chester Lennox
Chester Lennox
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 113
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: Love takes its toll every time it don't work

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: False Accusations False Accusations Icon_minitimedi okt 04, 2016 10:19 pm


made from the heat of the stars

Het was weer eens zo ver. Waarom was hij altijd de enige die bij het afdelingshoofd moest komen als er dingen mis waren gegaan? Wat kon hij er aan doen dat een paar studenten het in hun hoofd hadden gehaald om een hele bak met kikkers mee te nemen naar binnen? Want je kon al raden, die beesten waren natuurlijk ontsnapt en hij was weer degene geweest die het dichtst bij de kapotte bak had gestaan. Daarom had hij er de schuld van gekregen, al had hij helemaal niks verkeerds gedaan! Gewoon op de verkeerde plek op het verkeerde moment staan en hop, hij was de boosdoener. Het had hem al een hele namiddag gekost om alle kikkers terug te vangen, een taak die hij onder het oog van een prefect had moeten uitvoeren, dus die had er wel voor gezorgd dat hij er geen één had gemist.

En daarna had hij nog een hele preek gekregen van het afdelingshoofd ook. Nogal een geluk dat er geen punten waren afgetrokken, aangezien hij had blijven volhouden dat het niet zijn schuld was geweest. Omdat ze ook geen bewijzen hadden, hadden ze hem nog het voordeel van de twijfel gegeven. Maar hij zat er wel mee, het was geen fijne ervaring. Dus terwijl hij onderweg was naar de common room van Hufflepuff, was hij totaal niet aan het opletten. Hij merkte het meisje pas op toen hij tegen haar aan liep. Eerlijk, hier moest hij geen gewoonte van maken. ”Sorry ah damn, ik zag je niet, gaat het?” Vroeg hij snel, struikelde alweer over zijn woorden omdat hij zichzelf geen houding wist te geven. Heel mooi allemaal..

&Alice
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Claire Warren
Alice Claire Warren
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 92
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner:

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitimedi okt 04, 2016 10:31 pm

dromerig liep ze door de gangen, ze heeft net een nieuw boek uit en herhaald in haar hoofd elk romantisch stuk wat er in voorkwam. de liefste woorden, de liefdevolle daden, en ze slaakt een zucht.
Ooit zou zij toch ook iemand vinden die zo lief voor haar zou zijn. of nouja.. niet precies zo, want ze weet dondersgoed dat de mannen in boeken zowat perfect zijn. Maar he..dromen mag toch. Met een grote glimlach gaat ze in haar tas opzoek naar een nieuw boek om te lezen. Ze houd haar tas met een hand vast en zoekt met haar andere door alle boeken, zich bedenkend wat ze nu eens zou gaan lezen. Weer een liefdesverhaal? of zal het dit keer een avontuurlijk boek worden? Nog twijfelend over welk boek ze zal kiezen zette ze nog een stap. Met haar voet nog een stukje ophoog om deze voor haar andere voet neer te zetten voelt ze iemand tegen zich aan lopen. Iets wat wankel doordat ze op een been stond laat ze haar tas vallen om zichzelf zo in evenwicht te houden en niet om te vallen. Ze zet haar voet neer en kijkt de jongen boos aan. 'Kijk eens...' begint ze als de jongen al begint te praten. ”Sorry ah damn, ik zag je niet, gaat het?”, haar blik verzacht en ze schenkt hem een kleine glimlach.
'Het geeft niks, en ja het gaat wel, met jou ook?' vraagt ze hem. 'Meestal ben ik degene die tegen mensen opbotst, jeweetwel, met mijn neus in de boeken'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester Lennox
Chester Lennox
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 113
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: Love takes its toll every time it don't work

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitimedi okt 04, 2016 11:19 pm


made from the heat of the stars

Al bij al was vandaag echt een rotdag. Eerst dat hele gebeuren met die kikkers, dan het afdelingshoofd, en nu dit. Hij was gewoon tegen iemand op gelopen en had zichzelf daarmee in het proces best wel pijn gedaan. Maar dat vond hij nog het ergste niet, hij vond het erger dat hij iemand anders misschien pijn had gedaan. In dat opzicht was hij wel een watje, hij zou zelf nooit boos worden als iemand tegen hem liep en hij voelde zich altijd gelijk schuldig als hij het zelf veroorzaakte. De tas van de Ravenclaw studente was ook op de grond gevallen, door zijn toedoen. Meteen verontschuldigde hij zich, wat wel normaal was, in zijn ogen. Ze leek het ook wel te appreciëren. 'Het geeft niks, en ja het gaat wel, met jou ook?' Kaatste ze terug. Chester wreef even over zijn pijnlijke bovenarm. "Niks dat niet over gaat, thanks", Glimlachte hij dankbaar, ook blij dat ze niet boos was.

'Meestal ben ik degene die tegen mensen opbotst, jeweetwel, met mijn neus in de boeken' Bekende ze toen. De jongen was ondertussen naar haar tas gelopen, om hem op te rapen voor het meisje. ”Pfoe, dat merk ik”, Zei hij geamuseerd. Hij gaf haar haar tas aan. ”Ze zouden het moeten verbieden om boeken zo zwaar te maken”, Grapte hij. Het was ook een manier om zijn gedachten even te verzetten van de gebeurtenissen van die dag. ”Niet dat ik zo veel lees tho. Oh, ik ben Chester, trouwens”, Ratelde hij verder. Right, misschien moest hij iets minder praten want zo maakte hij ook maar een slechte indruk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Claire Warren
Alice Claire Warren
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 92
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner:

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitimewo okt 05, 2016 4:56 pm

Nadat ze hem vroeg hoe het met hem ging, wreef hij over zijn bovenarm. "Niks dat niet over gaat, thanks" antwoordde hij met een glimlach. Alice glimlachte terug, ze mocht de jongen wel. Hij deed tenminste niet gemeen tegen haar omdat ze een botsing hadden.
Ze keek toe hoe de jongen naar haar tas liep en deze voor haar opraapte.
Ze vertelde de jongen hoe zij vaak tegen mensen aanliep omdat ze vaak met haar neus in de boeken zat. ”Pfoe, dat merk ik”, zei hij terwijl hij haar haar tas aanreikte. Ze nam haar tas aan. "dankje" zei ze hem dankbaar. ”Ze zouden het moeten verbieden om boeken zo zwaar te maken” Haar wangen kleurde wat rood, hij moest eens weten hoeveel extra boeken ze naast haar schoolboeken nu mee sleepte. 'Ja, je zou toch zeggen dat ze die boeken wat lichter zouden kunnen maken met alle magie die we bezitten'. Nu ze het hardop zei vroeg ze het zich echt af waarom dat eigenlijk niet zo is. Want zou dat niet veel makkelijker zijn, je kon er dan veel meer mee en.. haar gedachtes dwaalde nogal af tot de jongen weer begon te spreken.
”Niet dat ik zo veel lees tho. Oh, ik ben Chester, trouwens”
'Je zou eens meer moeten lezen, het is ontspannend en je kan ontsnappen aan de realiteit' denkend aan alle verhalen die ze al gelezen had. 'Chester he, leuke naam, ik ben Alice'. Ze vond het leuk dat hij zoveel praatte, ze kent niet veel mensen die lange gesprekken met haar aangaan..of nouja..misschien gaat zij wel geen gesprekken aan met hun? Misschien moest ze daar eens aan gaan werken. Nu was een goed begin. "Dus.." begon ze voorzichtig, "Waar kwam je vandaan dat je zo in gedachten verzonken was?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester Lennox
Chester Lennox
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 113
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: Love takes its toll every time it don't work

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitimewo okt 05, 2016 7:46 pm


made from the heat of the stars

Eenmaal hij begon te praten, duurde het wel een tijdje voor hij besefte dat hij misschien iets te enthousiast bezig was. Misschien had ze helemaal geen zin om tegen hem te praten. Hij zou haar niet blamen tho, hij had haar zonet gewoon omver gelopen als een of andere lompe sukkel. Gelukkig had hij wel manieren geleerd thuis en had hij zich snel verontschuldigd. Hij voelde zich er dan ook echt schuldig over, anders zou hij het niet zo gemeend kunnen zeggen. Het was voor hem dan ook logisch dat ze haar tas op raapte, al was die zwaarder dan hij eerst gedacht had. 'Ja, je zou toch zeggen dat ze die boeken wat lichter zouden kunnen maken met alle magie die we bezitten' Stemde ze in met zijn woorden. Daar maakte ze wel een goed punt. Waarom was er geen spreuk voor? Of er was er wel een, maar helaas kende hij die dan niet.

Voor hem zou het niet echt van pas komen, zoveel las hij toch niet. Alleen als het echt moest, voor school. 'Je zou eens meer moeten lezen, het is ontspannend en je kan ontsnappen aan de realiteit' Argumenteerde ze. Hij knikte even begrijpend. "Ik beleef mijn avonturen liever zelf, denk ik", Zei hij, haalde even schouderophalend zijn hand door zijn warrige haren. 'Chester he, leuke naam, ik ben Alice' Stelde ze zichzelf voor. "Dank je. Ondanks de nogal pijnlijke start, aangenaam", Grinnikte hij. Hij voelde zich alleszins al een stuk vrolijker dan daarnet. "Dus.." Vroeg ze toen echter, "Waar kwam je vandaan dat je zo in gedachten verzonken was?' Zijn gezicht betrok een beetje. "Ik kreeg de schuld van iets wat ik niet heb gedaan en moest net bij het afdelingshoofd komen", Hij zuchtte kort. "En was me dàt een preek", Hij probeerde het een beetje weg te lachen. "Ik denk dat hij er uren op heeft zitten oefenen", Grinnikte hij. Hij tilde zijn kin op, zette zijn vingertopjes tegen elkaar en probeerde zo goed mogelijk de stem van het afdelingshoofd van Hufflepuff na te doen. "Meneer Lennox, zo'n gedrag zijn we niet van u gewend. U zou beter moeten weten. Uw ouders zullen hier van horen!" Verder kwam hij niet omdat hij in de lach schoot. Achteraf gezien was het dan toch wel een beetje grappig geweest..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Claire Warren
Alice Claire Warren
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 92
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner:

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitimewo okt 05, 2016 9:45 pm

"Ik beleef mijn avonturen liever zelf, denk ik", ja okay, daar heeft hij een punt. Avonturen beleven is natuurlijk leuker als je ze zelf meemaakt, maar wat dan met al die liefdesverhalen? Die zijn niet altijd makkelijk om zelf mee te maken. En die draken, ze weet niet of ze die wel echt tegen over zich zou willen hebben. Ze bekeek de jongen eens wat beter en zag dat hij er al vrolijker uitzag dan in het begin, dat deed haar goed, tot ze zijn gezicht zag veranderen na haar vraag.
'Je hoeft niet.." begon ze maar hij antwoordde al.
"Ik kreeg de schuld van iets wat ik niet heb gedaan en moest net bij het afdelingshoofd komen"
Ze hoorde hem zuchten en voelde zich schuldig dat ze hem ernaar gevraagd had. "En was me dàt een preek" ging hij verder, niet wetende dat zij zich best wel schuldig voelde, maar nu aandachtig luisterde naar zijn verhaal. "Ik denk dat hij er uren op heeft zitten oefenen"
"Dat zou me eigenlijk niks verbazen" antwoordde ze hem. Hij tilde zijn kin op, zette zijn vingertopjes tegen elkaar. Ze kijk hem vragend aan, niet wetend wat hij nu van plan was. "Meneer Lennox, zo'n gedrag zijn we niet van u gewend. U zou beter moeten weten. Uw ouders zullen hier van horen!". Ze kon het niet helpen dan dat ze mee lachte met de jongen. Het was ook allemaal best wel grappig, vooral omdat zijn impressie van het afdelingshoofd best goed was.
Ze probeert haar lach klein te houden door deze te verbergen achter haar hand, ze was zelf niet zo blij met haar lach.
'Okay, je moet toegeven dat het nog best grappig is.." Ze kijkt naar haar voeten. okay, het voorgeval was natuurlijk niet zo grappig, maar zijn impressie en.. Hij zou haar wel snappen toch? of verpest ze nu al deze..Vriendschap? kan ze hem een vriend noemen? of reageert ze nu weer te snel..
Ze kon zichzelf soms wel slaan, waarom is ze toch zo onzeker over zichzelf. "Ik bedoel, het is natuurlijk niet leuk om ergens de schuld van te krijgen als je het niet gedaan hebt" Zo.. ze heeft het uitgelegd. "mag ik vragen waar je de schuld van kreeg? of wil je daar niet over praten? of moet je snel weg? dat snap ik ook wel.." Ratelt ze aan een stuk door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester Lennox
Chester Lennox
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 113
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: Love takes its toll every time it don't work

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitimedo okt 06, 2016 2:49 pm


made from the heat of the stars

Avonturen zelf beleven was hier op Hogwarts zeker geen moeilijke opgave. Je moest maar 200 meter het verboden bos in lopen en je zat al volop in de spanning. Toch in zijn geval, hoewel hij zich vaak heel heroïsch voor deed en voelde, raakte hij dan wel weer snel in paniek als er dan ook echt eens iets engs gebeurde. In zijn eentje zou hij dan ook nooit gevaarlijke dingen doen. Hij had gemerkt van zichzelf dat hij makkelijker kalm bleef als er andere mensen bij waren. Misschien omdat hij zich dan deels verantwoordelijk voelde voor hun veiligheid. Hij wist ook niet hoe of waarom, maar het was nu eenmaal zo. Zichzelf opofferen als hij daarmee iemand uit de problemen kon helpen, was dan ook iets wat hij zonder aarzelen deed. Al was dat vandaag duidelijk tegen zijn wil gebeurd. Hij zou het nog minder erg vinden als het om andere Hufflepuffers ging, maar hij betwijfelde het. Hij zag nu niet bepaald voor zich dat mensen van zijn afdeling bakken met kikkers zou stelen om ze los te laten in school.

En daarom had hij er voor moeten opdraaien, verkeerde plek, verkeerde moment. Het verhaal legde hij in het kort uit aan Alice. Inclusief een mooie nabootsing van de preek die hij had gekregen. Al kwam hij niet echt ver, hij schoot te snel in de lach, iets wat het Ravenclaw meisje ook niet kon tegenhouden. 'Okay, je moet toegeven dat het nog best grappig is.." Zei ze, en hij dacht er even over na. Al leek ze die stilte verkeerd op te vatten. "Ik bedoel, het is natuurlijk niet leuk om ergens de schuld van te krijgen als je het niet gedaan hebt" Legde ze snel uit. "Oh nee, ik snap je wel. In principe is het wel grappig. Ik zit niet heel erg diep in de problemen, alleen een waarschuwing gekregen", Glimlachte hij geruststellend.

"Mag ik vragen waar je de schuld van kreeg? of wil je daar niet over praten? of moet je snel weg? dat snap ik ook wel.." Vroeg ze, en nu was hij een keer niet degene die aan een stuk door praatte. "Ik moet nergens heen, en tuurlijk wil ik er wel over vertellen", Zei hij rustig. Hij haalde even adem, hij wist precies hoe hij het moest vertellen. Als een of ander spannend verhaal, gezien ze zo graag boeken las. "Eerder vandaag..", Begon hij dan ook met een dramatische, mysterieuze stem. "Liep een onschuldige Hufflepuff jongen door de gangen van Hogwarts", Vervolgde hij, maakte er een groots gebaar bij met zijn armen. "Nietsvermoedend kwam hij voorbij de toiletten op het vijfde, waarbij hij een enorm kabaal opmerkte. Uit nieuwsgierigheid ging de jongen kijken wat er aan de hand was, maar..", Hij liet een pauze vallen. "Dat had hij beter niet gedaan!" Hij vouwde zijn armen achter zijn rug. "Uit de badkamer kwam een hele stroom aan kikkers! Enkele mysterieuze figuren hadden bakken vol kikkers in de badkamer gezet, waarvan er een paar kapot waren gegaan. Snel wou de jongen zich uit de voeten maken maar helaas!" Hij gooide zijn armen in de lucht. "Ondanks dat de jongen er niks mee te maken had, werd hij op de crime scene op heterdaad betrapt en kreeg hij de schuld van de hele rampzalige situatie."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Claire Warren
Alice Claire Warren
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 92
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner:

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitimema okt 10, 2016 12:23 pm

De stilte nadat ze had gezegd dat het best grappig was vond ze niet fijn en ze probeerde zich gelijk te verontschuldigen. "Oh nee, ik snap je wel. In principe is het wel grappig. Ik zit niet heel erg diep in de problemen, alleen een waarschuwing gekregen" zei hij met een glimlach die haar weer wat geruststelde. Hij was dus niet boos op haar, dat scheelt.
Na haar stortvloed aan vragen, en een hoop gebrabbel zei hij dat hij nergens heen hoefde en dat hij het haar best wilde vertellen. Ze ging wat comfortabeler staan en kijk hem nieuwsgierig aan, benieuwd naar wat en hoe hij het ging vertellen. Hij haalde diep adem, en onbewust hield alice haar adem even in. "Eerder vandaag.." begint hij, en de manier waarop hij het zei maakte dat ze het niet interessanter vond om naar hem te luisteren. "Liep een onschuldige Hufflepuff jongen door de gangen van Hogwarts", ging hij verder, een groots gebaar makend met zijn armen.
"Nietsvermoedend kwam hij voorbij de toiletten op het vijfde, waarbij hij een enorm kabaal opmerkte. Uit nieuwsgierigheid ging de jongen kijken wat er aan de hand was, maar..", maar wat..wat... 'Maar wat?!!" vroeg ze hem "vertel door, wat gebeurde er'. Het leek net een van haar boeken, en dat vond ze alleen maar leuk. "Dat had hij beter niet gedaan!" ging hij gelukkig verder en vouwde zijn armen achter zijn rug. Ze bekeek hem eens, hij zag er best wel leuk uit zo, en de manier waarop hij vertelde maakte dat ze met volle aandacht naar hem bleef luisteren.
"Uit de badkamer kwam een hele stroom aan kikkers! Enkele mysterieuze figuren hadden bakken vol kikkers in de badkamer gezet, waarvan er een paar kapot waren gegaan. Snel wou de jongen zich uit de voeten maken maar helaas!" En hij gooide zijn armen in de lucht. Ze schrok hier een beetje van, niet omdat het eng was maar omdat ze zo gefocust aan het kijken en luisteren was dat de beweging een beetje onverwachts kwam. "Ondanks dat de jongen er niks mee te maken had, werd hij op de crime scene op heterdaad betrapt en kreeg hij de schuld van de hele rampzalige situatie."
Even knipperde ze met haar ogen, dus dit was er allemaal gebeurd. Ze had met hem te doen, de schuld krijgen van iets wat je niet gedaan hebt is nooit leuk. 'Bedankt voor het vertellen" zei ze met een glimlach "het klonk alsof je een boek aan het vertellen was, in plaats van iets wat je net hebt meegemaakt". Ze bedacht de dingen die zij had meegemaakt en beseft zich dat ze eigenlijk niet zoveel meemaakt. 'Wat een saai leven heb ik eigenlijk' Oeps, het was niet de bedoeling geweest om dat hardop te zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester Lennox
Chester Lennox
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 113
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: Love takes its toll every time it don't work

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitimema okt 10, 2016 7:27 pm


made from the heat of the stars

Vanaf hij begon te vertellen op de manier die hij had uitgekozen, wist hij dat hij de juiste keuze had gemaakt. Ze hing bij wijze van spreken aan zijn lippen, bleef hem gedurende zijn hele verhaaltje gespannen aankijken. Het was een wilde gok geweest, maar de situatie uitleggen aan de hand van een soort heldenverhaaltje, werkte wel. En hij voelde zich er ook wel cool bij, ondanks dat de held deze keer wel betrapt werd op iets wat hij niet had gedaan en er de schuld van kreeg. Maar hij zou zijn wraak nog wel krijgen. 'Bedankt voor het vertellen" Glimlachte ze toen hij klaar was. "Het klonk alsof je een boek aan het vertellen was, in plaats van iets wat je net hebt meegemaakt" Zei ze, waarop hij lachte. "Ik zei toch, ik beleef al genoeg avonturen om nog boeken te moeten lezen", Grinnikte hij. 'Wat een saai leven heb ik eigenlijk' Zei ze toen, waarop hij zijn wenkbrauw even ophaalde. "Aah, vast niet! Er is hier zoveel te doen, sowieso maak je ook leuke dingen mee", Zei hij bemoedigend. ”Eerlijk, met sommige professoren hier is elke les een avontuur op zich”, Grijnsde hij. Vliegende glazen bollen, dingen die van vorm veranderden, wist hij veel. Alles was spannend, als je er maar met de juiste blik naar keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Claire Warren
Alice Claire Warren
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 92
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner:

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitimema okt 17, 2016 2:53 pm

Zijn antwoord maakte dat ze even moest nadenken. "Aah, vast niet! Er is hier zoveel te doen, sowieso maak je ook leuke dingen mee" Ja, leuke dingen maakte ze soms wel eens mee.
”Eerlijk, met sommige professoren hier is elke les een avontuur op zich” Ze lachte hierom, hij had wel gelijk. "Ja daar heb je gelijk in" Ze groef in haar geheugen naar iets wat ze kon vertellen. Toen wist ze iets. "Ik weet nog in het eerste jaar, het was de eerste keer dat we in de les toverdranken een drank ook echt gingen maken.. en ik was afgeleid en het mislukte nogal". Ze kan er nu om lachen maar toen was het niet zo heel grappig. "Dus ja okay, ik maak ook wel eens iets mee, maar soms zou ik willen dat ik echt iets spannends mee maak, snap je?". Soms vond ze haar leven namelijk nogal saai, ze gaat naar lessen, maakt haar huiswerk, leest een boek en gaat slapen.. om dit de volgende dag weer te herhalen. "Jij maakt nog eens dingen mee, al zijn het soms geen leuke dingen.. zoals nu.. maar je hebt wel een verhaal om te vertellen".
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester Lennox
Chester Lennox
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 113
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: Love takes its toll every time it don't work

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitimema okt 17, 2016 10:42 pm


made from the heat of the stars
Misschien lag het ook gewoon aan hem. Het leek soms wel alsof hij het avontuur aan trok. Niet altijd de leuke soort tho. Zoals die keer in het bos, dat was wel minder geweest. En vandaag was nu ook niet echt geweldig geweest. Maar goed, hij overleefde het nog steeds, dus zo erg kon het ook niet zijn. "Ja daar heb je gelijk in", Stemde Alice met hem in. "Ik weet nog in het eerste jaar, het was de eerste keer dat we in de les toverdranken een drank ook echt gingen maken.. En ik was afgeleid en het mislukte nogal", Vertelde ze. Chester lachte luidop. "Ja precies, ik kan me echt voorstellen wat je bedoelt", Grijnsde hij. Hij zag het echt voor zich, ontploffende ketels enzo. Echt veilig was het soms niet, les volgen op Hogwarts.

"Dus ja okay, ik maak ook wel eens iets mee, maar soms zou ik willen dat ik echt iets spannends mee maak, snap je?" Zei ze, en hij knikte. "Komt wel nog, maak je geen zorgen", Stelde hij haar gerust, schonk haar een korte knipoog. "Jij maakt nog eens dingen mee, al zijn het soms geen leuke dingen.. Zoals nu.. Maar je hebt wel een verhaal om te vertellen", Vervolgde ze. "Dat is zeker waar. Hé, anders neem ik je ooit eens mee op avontuur, wat zeg je daar van?" Stelde hij toen opgewekt voor. Vandaag zou waarschijnlijk niet meer lukken want door de hele gebeurtenis had hij zijn huiswerk nog niet kunnen maken, maar later die week had hij sowieso wel ergens tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Claire Warren
Alice Claire Warren
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 92
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner:

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitimema okt 17, 2016 11:54 pm

Chester lachte om haar 'avontuur' in de les potions. "Ja precies, ik kan me echt voorstellen wat je bedoelt" Gelukkig maar, ze was namelijk niet van plan hem te vertellen dat haar ketel ontplofte en zij er nou niet echt charmant had uitgezien, onder de smurrie. Ze had toen geluk gehad dat ze haar bril ophad. Toen ze vertelde dat ze wel eens echt iets wilde meemaken knikte hij kort, mooi hij begreep haar dus. "Komt wel nog, maak je geen zorgen" waarna hij haar een korte knipoog gaf. Haar wangen kleurde iets roder en ze keek snel naar haar voeten, ze was zoiets helemaal niet gemaakt en Nouja ze maakte zich niet echt zorgen, het was eerder dat ze gewoon het idee had dat haar leven saai was en dat er meer uit te halen was.
Hij ging alweer verder en ze hoopte maar dat hij niks gemerkt had. "Dat is zeker waar. Hé, anders neem ik je ooit eens mee op avontuur, wat zeg je daar van?". Ze keek weer op naar zijn gezicht en keek hem even bedachtzaam aan. "meen je dat?" vroeg ze twijfelend. Ze hoopte dat hij het meende.."Dat lijkt me leuk" antwoordde ze daarna, voor ze zich weer teveel liet afleiden door twijfels en haar onzekerheid en ze glimlachte naar hem. Als hij het niet meende zou ze zich nu voor schut zetten, en zou de school er waarschijnlijk om lachen.. Maar ze vertrouwde hem en geloofde oprecht dat hij een avontuur met haar wilde beleven. "Laat maar weten wanneer en wat voor avontuur het word".
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester Lennox
Chester Lennox
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 113
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: Love takes its toll every time it don't work

False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitimedi okt 18, 2016 12:03 am


made from the heat of the stars
Op avontuur gaan was sowieso ook wel leuker als je met meerdere mensen was. En hij vond haar wel aardig, op zich, misschien een beetje heel voorzichtig maar dat zou wel los lopen. Vooral omdat hij dat soort gedrag nu eenmaal in mensen teweeg kon brengen. Met Jane was het net hetzelfde geweest, al was zij wel iets spontaner dan haar mede Ravenclawer hier. Die leek niet meteen heel erg enthousiast over zijn voorstel. "Meen je dat?" Vroeg ze twijfelend, en Chester glimlachte. ”Zeker wel”, Knikte hij toen. "Dat lijkt me leuk", Gaf ze toen toe. Hij gaf haar zachtjes een duwtje met zijn schouder. "Ja echt wel, we maken het gewoon leuk", Zei hij, zelf nu ook wel enthousiaster over het idee. "Laat maar weten wanneer en wat voor avontuur het word", Zei ze. De jonge Hufflepuffer grijnsde breed. "Is helemaal goed! Oké, maar nu ga ik er vandoor. Tot later alright?" Zei hij opgewekt, helemaal opgevrolijkt door het gesprek. ”En bedankt om me op te beuren”, Zei hij daarom nog, waarna hij nog even flauwtjes zwaaide en zich toen richting de Hufflepuff common room begaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









False Accusations Empty
BerichtOnderwerp: Re: False Accusations False Accusations Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
False Accusations
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts-
Ga naar: