|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 6:02 pm | |
| |
|
| |
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 6:03 pm | |
| Sorry dat ik nergens heb gereageerd people. Moest gister de hele avond en vandaag de hele dag werken, maar ik ga zo posten! (: |
|
| |
▲ Candice Autumn Ravenclaw Aantal berichten : 29 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 years oldPartner: Catch my heart and I'll be yours. | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 6:12 pm | |
| - Laila Ryder schreef:
- HUH?! HOE BEDOEL JE D:
IK ZIE EVANS NAAM NERGENS IN JE POST STAAN EN JE HEBT HEM WEL VERNOEMD BIJ DE 100 LEDEN TOPIC ;( |
|
| |
▲ Stiles Stilinski Ravenclaw Aantal berichten : 189 IC posts : 100 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 6:20 pm | |
| Welkom Bianca!
Als je naam nog veranderd moet worden, ik ben de speler van Leo Xiaoyu c: |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 6:24 pm | |
| Ik ga tijd hebben om vanavond te posten dus ik ben blij want zit al bijna acht uur aan m'n huiswerk |
|
| |
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 6:31 pm | |
| Wat een dedication als je al zo lang aan je huiswerk zit! |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 7:19 pm | |
| Maar Laila is nu ook heel druk met Chalison saboteren |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 7:27 pm | |
| Ik heb het er echt niet mee en wil niet meer want dit is al de derde dag en ik moet er nog vier dus uuuuugh maar school geeft me de week voor de vakantie meer werk dan ik in de pww heb normaal :')
Maar okay shit loopt uit dus waarschijnlijk word het posten weer beperkt tot het feest topic |
|
| |
▲ Ethan Hale Hufflepuff Aantal berichten : 44 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 7:41 pm | |
| - Leo Xiaoyu schreef:
- Ethan Hale schreef:
- Ik wel, (:
Moet jij niet nog topic voor Stiles maken of heb je die gewoon nooit gepmd ;w; I forgot! I''m so sorry, hij komt er meteen aan! Ik heb trouwens geen afwezigheid topic kunnen vinden waarschijnlijk over heen gekeken maar hoe dan ook volgende week ben ik er haast tot niet aanwezig om te posten, vanwege halloween waar ik aan mee doe in mijn dorp. |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 7:49 pm | |
| Die is er volgens mij nog niet! Maar maak hem vooral aan, dan kan je altijd vragen of ze hem naar boven zetten. c: |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 7:58 pm | |
| - Laila Ryder schreef:
- Maar Laila is nu ook heel druk met Chalison saboteren
ja maar... en Evan dan? ;( |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 8:30 pm | |
| Wat wilt Evan van Laila hij haat haar toch |
|
| |
▲ Kira Yukimura Ravenclaw Aantal berichten : 22 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Band-aids don't fix bullet holes | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 8:31 pm | |
| Kan je hier ook pas posten als je naam gekleurd is? ^^ (op de meeste fora is dat zo) |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 8:35 pm | |
| Nee hoor Bianca! Als je jezelf hebt aangemeld in een van de Afdelingstopics, dan kan je lekker gaan posten! c: Dat komt omdat de mods/admins niet altijd even veel tijd hebben. n_n |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 16, 2016 8:36 pm | |
| - Laila Ryder schreef:
- Wat wilt Evan van Laila hij haat haar toch
Nee da's niet waar dat heb je helemaal verkeerd hoe durf je ;( #Above: Ik hoop van niet, want ik heb namelijk al gepost met mijn nog niet geaccepteerde char xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|