|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Lioness Gamble Professor Aantal berichten : 7 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 30 craps ~Partner: Nope ~ | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 1:42 pm | |
| Wil iemand een topicje met Lioness? |
|
| |
▲ Alice Claire Warren Ravenclaw Aantal berichten : 92 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 1:42 pm | |
| |
|
| |
▲ June Annesley Ravenclaw Aantal berichten : 21 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Flash your teeth, though the inside hurts. | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 1:48 pm | |
| - Lioness Gamble schreef:
- Wil iemand een topicje met Lioness?
Ik wil wel? Heb er eventueel al een open staan (: Ik zit net als jullie ook dingen uit te stellen door middel van op bed te zitten :') Ik ga trouwens vannacht t/m donderdag met school naar Edinburgh! Heb in het appartement wel wifi, dus kan hier af en toe even checken en heel misschien zelfs posten, maar not sure. |
|
| |
▲ Lioness Gamble Professor Aantal berichten : 7 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 30 craps ~Partner: Nope ~ | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 1:52 pm | |
| - June Annesley schreef:
- Lioness Gamble schreef:
- Wil iemand een topicje met Lioness?
Ik wil wel? Heb er eventueel al een open staan (:
Ik zit net als jullie ook dingen uit te stellen door middel van op bed te zitten :') Ik ga trouwens vannacht t/m donderdag met school naar Edinburgh! Heb in het appartement wel wifi, dus kan hier af en toe even checken en heel misschien zelfs posten, maar not sure. Yash >D ik zal reageren op het open topic oeh klinkt nice! |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 3:33 pm | |
| Jongens! Heugelijk moment! Ik heb alles bijgepost!
Oke, heel veel nieuwe gezichten o: Hallo *wave* ik ben Emma |
|
| |
▲ Aethan Monteiro Hufflepuff Aantal berichten : 8 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Lmao | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 3:39 pm | |
| Ik ben trots op je Emms!
ik heb de neiging tot een nieuw account niet kunnen weerstaan |
|
| |
▲ Alain Alastilis Gryffindor Aantal berichten : 40 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Leeftijd: 16 yearsPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 4:49 pm | |
| Omg je hebt een instant Aethan fan hier xD |
|
| |
▲ Aethan Monteiro Hufflepuff Aantal berichten : 8 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Lmao | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 4:54 pm | |
| - Alain Alastilis schreef:
- Omg je hebt een instant Aethan fan hier xD
spot ik hier nu een mede fma fan :^) |
|
| |
▲ Alain Alastilis Gryffindor Aantal berichten : 40 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Leeftijd: 16 yearsPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 5:01 pm | |
| - Aethan Monteiro schreef:
- Alain Alastilis schreef:
spot ik hier nu een mede fma fan :^) Misschien.. JAAAAAAAAAA DUS |
|
| |
▲ Aethan Monteiro Hufflepuff Aantal berichten : 8 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Lmao | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 5:03 pm | |
| - Alain Alastilis schreef:
- Aethan Monteiro schreef:
spot ik hier nu een mede fma fan :^) Misschien.. JAAAAAAAAAA DUS AAAAA N I C E dan ga ik je meteen mijn verjaardagscadeau van dit jaar showen. - Spoiler:
beetje lelijke kwaliteit foto maar hey
|
|
| |
▲ Alain Alastilis Gryffindor Aantal berichten : 40 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Leeftijd: 16 yearsPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 5:04 pm | |
| - Aethan Monteiro schreef:
- Aethan Monteiro schreef:
spot ik hier nu een mede fma fan :^) Misschien.. JAAAAAAAAAA DUS AAAAA N I C E dan ga ik je meteen mijn verjaardagscadeau van dit jaar showen.
- Spoiler:
OMG die is echt gaaf! |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 5:05 pm | |
| |
|
| |
▲ Aethan Monteiro Hufflepuff Aantal berichten : 8 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Lmao | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 5:08 pm | |
| @Micro: thanks!! hij moet nog wel even bijgekleurd worden maar dat komt helemaal goed. :^) @Mylie: Dag babe |
|
| |
▲ Alain Alastilis Gryffindor Aantal berichten : 40 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Leeftijd: 16 yearsPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 5:19 pm | |
| Maak nog maar een fotootje als ie bij is gekleurd Cx Vind ik wel leuk ____ Misschien moet ik ook maar eens van m'n luie reet komen en verder gaan met Alain. Die karakterkaart schrijft zichzelf niet~ (jammer genoeg) |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 5:20 pm | |
| Oeeeh Juul lekker nieuw accountje |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|