|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock za okt 01, 2016 10:42 pm | |
| Je hebt met Evan gereageerd, zie ik nu Dat vind ik leuk. |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | |
| |
▲ Mark Ninomiya quidditch captain Aantal berichten : 112 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly. | Onderwerp: Re: Langlock za okt 01, 2016 10:56 pm | |
| Evening mensjes <3
Alles goed met iedereen? c: Ik... ben niet meer aan het posten toe gekomen en ben instead aan het crushen op een Korean celeb die ik net gevonden heb. Kill me now. c':
Anyways, morgen dressuurwedstrijd woopie! nietonzesterkstekant maar goed ;D We try our bestest yes. |
|
| |
▲ Lucien Carr Slytherin Aantal berichten : 26 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I love first times | Onderwerp: Re: Langlock za okt 01, 2016 11:09 pm | |
| omg @amortentia topic hoe dan |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 02, 2016 8:24 am | |
| Gisteren opeens hoofdpijn gekregen en voelde me echt niet goed. Nu gaat het al iets beter c:
Edit: Also herhalen voor twee toetsen, twee taken maken, aan de presentatie verder werken,... Ik ga mijn best doen om te posten xD |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 02, 2016 8:43 am | |
| Ik moet om 10 uur bij Appie zijn help. |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 02, 2016 9:17 am | |
| #Above: Succes!
--
Ik voel me beter! Net wat gegeten en de hoofdpijn is weggetrokken c: |
|
| |
▲ Mark Ninomiya quidditch captain Aantal berichten : 112 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly. | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 02, 2016 11:27 am | |
| Zometeen wedstrijd! Postjes komen dus pas vanavond (als het gaat haha) en anders morgen c:
En wat gaan jullie allemaal doen vandaag?
isnogbezigmethaarlaarzenschoontemaken |
|
| |
▲ Chloë Miller Gryffindor Head Girl Aantal berichten : 126 IC posts : 31 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 02, 2016 11:50 am | |
| Ik vier vandaag mijn verjaardag maar ben eigenlijk morgen jarig!! |
|
| |
▲ Mia River Ravenclaw Aantal berichten : 56 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 02, 2016 12:16 pm | |
| Congrats @above & ik ben vandaag aan het craften in een MMO want dat moet ook gebeuren. Wat een leven. |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 02, 2016 12:52 pm | |
| Ik ga vandaag mijn haar eens onder handen nemen. Is nodig ook ); |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 02, 2016 2:25 pm | |
| |
|
| |
▲ Ginger Lennox New member Aantal berichten : 1 IC posts : 0
| Onderwerp: Re: Langlock zo okt 02, 2016 2:32 pm | |
| Dag iedereen, dit is officieel mijn allereerste bericht in de RPG wereld. Ik ben een vriendin van Beertje c: |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 02, 2016 2:36 pm | |
| *rolls around in a blanket* Hi peeps I'm sick and ugh
Welkom op EP Ginger ^^ Hopelijk ga je het leuk vinden en als je vragen hebt moet je ze maar gewoon stellen want er is altijd wel iemand die je met wat dan ook wil helpen |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 02, 2016 2:38 pm | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|