IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Bullies {GEZOCHT} KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Bullies {GEZOCHT}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimewo sep 28, 2016 10:32 pm

Hey guys,

Ik denk dat het wel een beetje bekend is dat Mason iemand is die gepest wordt. Hij heeft een ietwat verwijfd stemmetje, is hartstikke onzeker en maakt zichzelf ook best klein. Hij zondert zich wat af en is klunzig in groot gezelschap.
Als hij vrolijk is kan hij ook een beetje vreemd overkomen met zijn grote lach en opvallend hij op zo'n moment. Het lijkt wel alsof er geen middenweg is bij hem.

Voor zijn karakter ontwikkeling heb ik eigenlijk wel een aantal pestkoppen nodig, gezien ik nu ook al een best aantal personages heb die aardig tegen hem doen. Mason is gay, eigenlijk was mijn plan dit iets langer stil te houden in de RPG, maar RPG spontaniteit doet wonderen.

Uit elke house zoek ik eigenlijk wel pestkoppen, al begrijp ik dat er geen Hufflepuffers zullen zijn, gezien dat vooral poeppies zijn <3

Meld je aan en mocht je meer ideeën hebben, laat ze vooral weten c:

xx
Nathalie~
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Ninomiya
Mark Ninomiya
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 112
IC posts : 4

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18 years
Partner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly.

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 12:33 am

Ik heb eventueel wel Mark voor je?
Hij is het type wat hem zou uitlachen als hij valt of klunzig is en hem ook
zou na-apen betreft zijn stem of acties.

Hij zou hem echter nooit specifiek zonder reden 'pijn' doen zij het fysiek of mentaal.
Dus als je dat zoekt past Mark er misschien niet helemaal bij hehe.
Weet niet in hoeverre je 'pesten' in je achterhoofd had. Hij zou bijvoorbeeld wel een propje
gooien of een opmerking maken. x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 1:08 am

Helemaal perfect! Is het goed dat Mark dit in het verleden al vaker bij hem gedaan heeft? Dus dat ze al bekend zijn bij elkaar? We kunnen evt ook iets verzinnen wat ze samen al hebben mee gemaakt, zodat er sprake Is van een stukje verleden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Ninomiya
Mark Ninomiya
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 112
IC posts : 4

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18 years
Partner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly.

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 1:19 am

Ahh, een verleden wordt wel moeilijk aangezien Mark hier pas is eigenlijk hehe x]
Misschien dat het gewoon pas is dat Mark dit is gaan doen bij Mason, dus iets van de afgelopen... 2 weken? Als het twee weken is dan kennen ze elkaar inmiddels wel al een beetje, maar natuurlijk niet helaas echt een verleden hehe. Misschien met een groepje NPCs aan vrienden (want mark heeft nog niet echt vrienden 'sad') ook, tenzij er nog meer pesters erbij komen. Bullies unite? Ofzo.

Maar leuk dat je het goed vind ^-^
Vind het persoonlijk wel een beetje sneu voor Mason hoor.. Slechte moeder voor je zoon ben je. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 1:36 am

Oh hahaha sure, nee ik vind het best. In de afgelopen twee weken kan al een hoop gebeurt zijn.
En ik ben een top moeder voor Mason :') Dit is allemaal voor zn karakter ontwikkeling, hij is namelijk zoals hij nu Is, omdat hij zichzelf nog niet durft te zijn. Dat maakt hem klunzig en onzeker en dus een makkelijke prooi. Let me know wanneer er buddies zijn die ook Mason pesten. En miss zullen de gene die zich mogelijk verder nog aanmelden ook potentiële vrienden zijn voor Mark (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Ninomiya
Mark Ninomiya
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 112
IC posts : 4

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18 years
Partner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly.

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 1:51 am

Haha exactly. Ook nog wat karakter ontwikkeling voor Mark maw, tot ie ontdekt
dt hij daar geen goede vrienden mee maakt haha c:

Let me know of je er een topic bij wil of het een of ander ;3
Funfun~
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Homes
Elizabeth Homes
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 6
IC posts : 1

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 15
Partner:

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 12:59 pm

Als je bullies wilt hebben kan Elizabeth er wel een zijn. Ze is was een student van Beauxbaton maar is twee jaar geleden naar England gegaan en ingerold in Hogwarst. ze is et gewend om de beste te zijn en zou het laten merken dat ze jou niet leuk vind door bijvoorbeeld iemand te verleiden on je te laten vallen bij Potions en dat soort of een iets gemeen zeggen over je uiterlijk/prestaties.

Misschien kunnen zij en Mark het samen doen, after all, ik ben ook nieuw en opzoek naar vrienden.

~Liz

Bullies {GEZOCHT} Cara%201
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Ninomiya
Mark Ninomiya
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 112
IC posts : 4

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18 years
Partner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly.

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 1:12 pm

Om hier even al op in te haken, mij lijkt het leuk! ;D
Ik voel me wel een beetje gemeen maar aleh, wat moet dat moet hé xD

Elizabeth en Mark hebben ook in common dat ze allebei niet begonnen zijn op Hogwarts haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Homes
Elizabeth Homes
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 6
IC posts : 1

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 15
Partner:

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 1:27 pm

OMG yes. The french girl en the japanise guy. Great duo.


(vergeten te zeggen dat Elizabeth kwart veela is en daarom makkelijk iemand kan verleiden)

By the way... hoe doe je dat ding aan de einde van je post... dat wil ik ook lol

~Liz


Bullies {GEZOCHT} Tumblr_meoo8yl6Te1rb5q69
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Ninomiya
Mark Ninomiya
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 112
IC posts : 4

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18 years
Partner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly.

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 1:56 pm

Oh dearie dat wordt dan nog wat.
Whaha French and Japanese unite ofzo. :']

Ze ziet er ook wel veela uit tbh~ <3
Bedoel je die stamps? Als in I love roleplaying & de japanse vlag?
Die heb ik gezocht en vervolgens ge-edit en vervolgens in m'n onderschrift gezet hihi! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 6:22 pm

Ik vind het helemaal best, joh! Als Elizabeth al een jaar op Hogwarts heeft gezeten, kan het ook best dat ze hem al meerdere malen gepest heeft in t verleden.
Ik heb alleen geen idee of de vijfde en zesde jaars ook samen lessen hebben, maar daar verzinnen we wel iets op.
Lessen tussen de zesde en zevende jaars is er wel al één van.

Er zullen in ieder geval genoeg momenten zijn wanneer ze bij elkaar betrokken zullen zijn, zoals eetmomenten enzo.

Meer pestkoppen zijn welkom, ook graag uit zijn eigen house en t zelfde leerjaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien Carr
Lucien Carr
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 26
IC posts : 4

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I love first times

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 6:46 pm

Ik zie Lu niet zo snel iemand pesten, maar ik heb wel een ander ideetje, moet je maar kijken of je 't leuk vind c:
Oké dus er is een plan in motion dat Lu samen met Romeo een handeltje begint, maar daar heeft hij natuurlijk wel kopers voor nodig. Het gaat om een bepaalde soort drug, al wordt dit natuurlijk niet zo genoemd en smaakt het allemaal lekker, bc magie. Nu heeft Lu hier wel 'kopers' voor nodig, en om alvast een beetje bekend te raken met mensen, kan hij op Mason afstappen? Ik weet niet helemaal of het al bekend is in de RPG dat Mason gay is, maar anders zou Lu hier ook ongetwijfeld gebruik van maken. Wat ook nog kan is dat Mason zelfs een crush krijgt op Lu als je wilt maar dat mag je zelf weten (a) Duss het is eigenlijk een beetje een topic waar Lu hem gebruikt, en als Mason dit doorkrijgt (ooit, wanneer dan ook) kan hij zich heel used voelen en zo c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 7:16 pm

Hmmm, dat is wel een creatief idee ja. Ik denk dat ik hier wel iets mee kan. Dat hij gay is is niet niet bekend in de RPG, alleen bij Stefan dus.
Ik zal nog ff kijken hoe dingen verlopen en dan kom ik hier op terug. Maar sws denk ik dat ik hier wel wat leuks mee kan doen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 7:55 pm

Alix zou hem eventueel per ongeluk kunnen pesten, ze heeft niets kwaads in de zin maar kan mensen zo nu en dan nog wel eens onbedoeld beledigen of pijn doen. Zouden we alleen nog even moeten bedenken hoe we dat het beste kunnen gaan aanpakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitimedo sep 29, 2016 8:25 pm

Liv kan geen pester zijn ): maar wel iemand die voor m opkomt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Bullies {GEZOCHT} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullies {GEZOCHT} Bullies {GEZOCHT} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Bullies {GEZOCHT}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: adoptions-
Ga naar: