IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

(Aanmelden) speciale rangen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Aanmelden) speciale rangen (Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Icon_minitimema okt 17, 2016 11:50 pm

Nogmaals bedankt lieverds! Na een tijd te zitten battlen over wat de beste keus zou zijn, hebben wij besloten de teacher en Frederick Windsor te accepteren. Congrats, we zullen jullie rang z.s.m instellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zahorchak Solarz
Zahorchak Solarz
Professor







Professor

Aantal berichten : 108
IC posts : 36

Hogwarts ID
Schooljaar: Teacher
Leeftijd: 29 years [12-04-1987]
Partner: hi ;))

(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Aanmelden) speciale rangen (Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 21, 2016 8:16 pm

Voor teacher van potions.
(iedereen heeft zich voorgesteld vanuit het perspectief van hun karakter, alleen ik heb dit niet gedaan want ik zag nergens staan dat dat verplicht moest??? Als het alsnog moet dan hoor ik dat graag even)




Basic information
Name: Zahorchak Fronar Solarz
Age: 29 years
House: Slytherin

Appearance
Hair color: (dark) brown
Eye color: Brown
Length: 174 cm
Build: Slank en niet ongelooflijk gespierd.
Brief description: Zahorchak heeft bruine haren en ogen en normaal gesproken een kapsel waarbij hij de haren midden op zijn hoofd getemd zijn door gel en hairspray en de zijkanten kort getrimd. Hij is niet bepaald lang, maar ook niet klein waardoor die niet echt opvalt in een menigte. Daarnaast zijn zijn voorhoofd en lippen van ietwat groter formaat dan normaal gesproken.

Personality
Character traits: Outgoing, busy, flexible, allocentric, assertive, hedonistic, tolerant, friendly, impulsive, cautious
Brief description:Zahorchak heeft geen slechte persoonlijkheid, al kan hij soms wel onbeschoft overkomen. Dit komt omdat hij zijn gedachtes soms iets té direct verwoord, hetzelfde geldt voor zijn grappen. Als hij een grap maakt lijkt het alsof hij het meent, maar diep van binnen bedoelde hij het echt niet gemeen. Zahorchak kan ook best druk zijn omdat hij ADHD heeft. Gelukkig was dit vroeger veel erger dan het nu is. Hoewel, hij vindt het niet fijn om vast pillen te slikken, dus medicatie gebruikt hij er niet voor. Naast dat Zahorchak soms wat verkeerd overkomt en druk is, is hij voor de rest een gozer die met de meeste dingen aardig soepel is. Als iemand hem dan echt zover krijgt dat hij het niet meer tolereert, dan is hij echt razend. Als professor kan hij dus echt je favoriete leraar zijn, tenzij je echt een schijtjong bent die het elke keer weer voor elkaar krijgt. Hoewel hij soepel is in zowel zijn karakter als in de lessen, let hij wel goed op of er niet een leerling is die zichzelf per ongeluk dreigt op te blazen door iets teveel van het verkeerde middeltje in een brouwsel te gooien. Naast zijn beroep als professor is Zahorchak echter niet een saaie man die op het punt staat in zijn midlifecrisis te belanden. Hij is altijd wel in voor een feestje en een glas butterbeer.

Brief history
Zahorchak is een half-blood doordat zijn vader een muggle was. Zijn moeder was echter een puur volbloedje. Hij was in Slytherin gesorteerd, tot verbazing van zijn ouders aangezien die verwacht hadden dat hij in Hufflepuf zou belanden.  In der loop der jaren is zijn karakter echter een stuk veranderd waardoor hij uiteindelijk toch echt wel in Slytherin thuishoorde. Toentertijd gaf hij niet zoveel om school, de meeste vakken interesseerde hem niet zoveel en stond er daardoor ook niet erg goed voor. Hij was echter slim zat, het probleem was alleen dat hij gewoon geen motivatie had en daarom niets deed. Het enige vak waar hij goed in was, zich wél in interesseerde en überhaupt wat voor deed was Potions. Hierdoor wist hij zich toch met moeite te redden en het voor elkaar te krijgen om toch op het nippertje te slagen. De leraren die hem in hun klas hebben gehad verwachtten hem vast nooit meer terug te zien (op zijn potions leraar na, misschien), ze moesten eens weten. Op school was hij nooit de populairste omdat ze hem te druk vonden en hij vaak vrienden uit hogere of lagere jaren had.  Zijn laatste jaar viel hem dan ook het meest tegen omdat zijn vrienden in de hogere jaren natuurlijk al van Hogwarts af waren, tenzij ze nog een jaartje moesten overdoen.

Nadat Zahorchak geslaagd was en Hogwarts mocht verlaten heeft hij niet zoveel bijzonders gedaan met zijn leven. Hij deed geen moeite om een baan te vinden waar hij geld mee kon verdienen, niet eens een simpele. Hij vond zichzelf nog te jong om al te gaan werken en wilde nog van het leven kunnen genieten voordat hij uiteindelijk toch dag in dag uit dezelfde routine zou hebben en dan misschien als gevolg in een midlifecrisis zou belanden. Hoewel hij dit toch een paar jaar volgehouden had begon hij uiteindelijk financiële problemen te krijgen en kon moeilijk zijn ouders lief blijven aankijken voor geld. Hierdoor heeft hij toch maar besloten iets nuttigs te gaan doen met zijn leven en dus heeft hij uiteindelijk gesolliciteerd naar teacher op Hogwarts.  

About myself
Name: Lisanne (Li, Liz, toentertijd Lizle op Warrior Cats)
Experience: Ik denk dat ik nu ongeveer 5 à 6 jaar aan tekst-based roleplaying doe op forums. Hiervoor heb ik nog wel op andere sites een soort van rpg gedaan maar dat waren basically eenzinnetjeroleplays.
Age: 16, al word ik over een maandje 17.
Motivation: Well, ik wilde heel graag deze gozer als faceclaim hebben, maar aangezien hij al 29 is vond ik hem een beetje te oud om hem als 16-jarige voor te doen. Toen ik zag dat je je eventueel als teacher zou kunnen aanmelden voor de oudere karakters vond ik dit wel een ideale oplossing om hem alsnog te kunnen te bespelen. Ik had namelijk geen zin om te wachten tot de optie ‘graduate’ beschikbaar zou komen. Daarnaast wil ik ook heel graag met hem in de lessen kunnen deelnemen omdat dat toch wel is waar Hogwarts nou eigenlijk om draait. Daarom lijkt het me echt een perfecte oplossing om hem teacher te kunnen maken. Ook heb ik gewoon superveel zin om met hem te roleplayen omdat hij echt een idool van me is en ik daardoor ook inspiratie voor hem heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Aanmelden) speciale rangen (Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 09, 2016 11:55 pm

(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Tumblr_no5kxsVkUi1tim4ymo1_500
THE LIBRARY IS OPEN,
'CAUSE READING IS F U N D A M E N T A L

WASSUP HUNTIES. Wacht nee, dat is niet netjes. Dear hunties. Té formeel, dat is ook weer niet goed. Let me stay at this: HI HUNTIES. Ik ben Annabel Divine, ik ben 32 jaar oud, en ik ben uit Azusa, wat ligt in Californië, in de Verenigde Staten. En waarom ik hier sollictieer? ‘Cause I’m broke hunty, please hire me, I need ‘em coins! Just kidding, er is natuurlijk wel een reden waarom ik hier solliciteer als “bibliothecaresse”.

Ten eerste: JULLIE HEBBEN ER GEEN. I’m dropping hints that I’m shook: I’m shook. Seriously, why? Weten jullie niet dat het onderhouden van een bibliotheek een hele belangrijke taak is? Wie moet er anders zorgen dat al deze prachtige boeken op volgorde blijven staan, bij het juiste onderwerp, in het juiste jaar van uitgave, bij de juiste schrijver! Ik wil deze uiterst belangrijke en stressvolle taak op mij nemen. Ik weet het, ik weet het, het is een heel sacrifice, maar ik doe het graag. Zo ben ik dan ook wel weer. En ten tweede: READING IS FUNDAMENTAL. Natuurlijk ook in de figuurlijke vorm, want wie houdt er nou niet van een beetje kokend hete, stomende tea, maar ik bedoel het in de letterlijke vorm. Lezen is heel erg belangrijk voor de leerlingen en dat doen ze tegenwoordig niet meer. Buiten dat denk ik ook dat ik geschikt ben, omdat ik duidelijke regels hanteer: MJN bibliotheek, dus MIJN regels. De eerste wie dus denkt tussen de boeken te gaan staan zoenen, hak ik hoogstpersoonlijk zijn pie….hak ik hoogstpersoonlijk zijn weg af naar het volgende punt waar ze naartoe gaan.

Dit zijn slechts praktische zaken van het vak. Waarom ik echt wil komen, is omdat ik er wil zijn voor de leerlingen. Lesgeven is niets voor mij, maar ik wil er wel zijn voor de leerlingen. En misschien kan ik toch een verschil maken, misschien kan ik niets voor ze oplossen, maar een goede kop warme, dampende tea (letterlijk ditmaal) en een goed gesprek doen wonderen. In Azusa heb ik veel meegemaakt, ik heb veel geleerd op de Amerikaanse magische scholen en ik wil mijn kennis hier heel graag delen.

Plz hire me.

___________________________________________________________________________________
You know why I made this char & why I want this, hunties! Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria Ramirez
Victoria Ramirez
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 25
IC posts : 9

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: You want to be a good girl but you couldn't stand the taste!

(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Aanmelden) speciale rangen (Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 12, 2016 11:53 pm


Heel erg bedankt voor de aanmeldingen guys! We hebben nogmaals een tijd gewacht om anderen ook nog een kans te geven zich voor die rang aan te melden, maar gezien het nu al een tijdje geleden is en de aangemelde karakters/personen goed actief zijn hebben jullie je rang gekregen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Camilla Rizal
Camilla Rizal
Ravenclaw head girl







Ravenclaw head girl

Aantal berichten : 135
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Hey, you, get off my cloud.

(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Aanmelden) speciale rangen (Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 18, 2016 8:47 pm

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar ik moet beginnen, maar het lijkt me het handigst mezelf eerst maar eens voor te stellen. Mijn naam is Lithuania Wolves, ook wel bekend als eigenaresse van het kleine, bekende speelgoed winkeltje ''A hospital for dolls''. Klinkt dat bekend in de oren? Nee? Begrijpelijk, want ondanks dat het een redelijk begrip is in de toverwereld heb ik niet veel klanten.  Een beetje bespottelijk wel, is het niet? Het feit dat men tegenwoordig liever hun speelgoed repareert op de muggle manier dan dat men dat laat doen door iemand die hier haar beroep van heeft gemaakt. Teleurstellend hoe er uren gestoken worden in het met de hand naaien van de knuffelbeesten van dochter lief, terwijl dit in een handomdraai gebeurd kan zijn. Daar heeft u zelf toch ook meer profeit van? Afgezien de.. mogelijke 'bijwerkingen', maar goed, daar hebben we het vandaag eigenlijk liever gewoon helemaal niet niet over.
Maar goed, gezien de winkel dus niet echt loopt zal ik een andere manier moeten vinden om mijn brood op de plank te krijgen, en toevallig kwam ik er recent achter dat het bekende Hogwarts nog op zoek is naar iemand die de leerlingen wat kan bijbrengen over de kunst van de Alchemie. Nou, als dat niet in mijn straatje past weet ik het ook niet meer. Ik heb van dit vak mijn werk gemaakt, en zal hier dus ook graag mee verder gaan. Daarbij is het ook zonde om de kunst van het transmuteren verloren te laten gaan. Dit zal ik dan ook graag overbrengen op onze jongere generatie. Genoeg reden om ervan overtuigd te raken dat ik hier de geschikte persoon voor ben dus.

------------------------------
Geen idee of dit nodig is gezien iedereen mij inmiddels wel kent maar ik ben Juul! Het leek me wel leuk om een teacher te spelen gezien er weinig actieve teachers zijn en zo het punten systeem eigenlijk ook maar stil staat. Ik wilde dit vak stiekem al langer claimen, maar heb nog even gewacht om te kijken of er nog iemand anders was die dit zou willen. Nou, lijkt erop van niet dus here I am! Sowieso, het hebben van meerdere actieve teachers op de school kan ook zorgen voor nog meer verrassingen en spontaniteit in de RPG door middel van straffen, etc.

dit was mijn prachtige aanmelding doei
27
teacher
alchemy
SOPHIA @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Aanmelden) speciale rangen (Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 20, 2016 6:08 pm

Na lang overleg en enige twijfel hebben we tóch besloten je aanmelding te accepteren. Je mag je teacher aanmelden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Aanmelden) speciale rangen (Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 20, 2016 4:42 pm


when gravity falls and earth becomes sky
FEAR THE BEAST WITH JUST ONE EYE
• Naam Isaiah Jayson West
• Leeftijd 33 jaar
• Sign Gemini
• POB Atlanta, Georgia, USA
• House Hufflepuff
• Vak Care of Magical Creatures

• Karakter
Relax - Open Minded - Reserved - Wacko
Isaiah is een beetje een mysterieus persoon. Iedereen kent hem bij zijn stage name, zijn hele leven was een open boek. Tot zijn mental breakdown. Hij verdween van de radar, werkte een tijdje aan zichzelf en het vormde hem tot wie hij nu is. Hij is wel nog steeds chill in de omgang, al kan hij soms random over vreemde onderwerpen beginnen praten.

• Uiterlijk
Een echt indrukwekkende lengte heeft hij niet, hij is precies 1 meter 73 lang. Zijn huidskleur valt misschien wel meer op, gezien hij zwart is. Hij heeft zwart haar en donkerbruine ogen. Verder is zijn lichaamsbouw redelijk average, hij is niet het type om uren in de gym te spenderen om er shredded uit te zien.

Zijn kledingstijl is dan wel weer speciaal, gezien hij altijd al een grote interesse heeft gehad in high end fashion. Hij heeft dan ook zelf enkele kledinglijnen ontworpen. Hij draagt alleen maar dure designer kleding, naast het officiële uniform van school.

• Geschiedenis
Alles van voor zijn seclusion is redelijk obvious, gezien de media maar al te graag elk klein dingetje van zijn privé leven in de pers heeft uitgesmeerd. Na zijn mental breakdown is hij echter weg gevlucht van dit leven, om in therapy te gaan. Dit bestond voornamelijk uit het verzorgen van fabeldieren. Want ja, ondanks dat het een goed bewaard geheim is, is Isaiah een wizard. Hij spendeerde 4 jaar in therapy, toen er een advertentie vrij kwam op Hogwarts.

Het werd wel eens tijd dat de nu 33-jarige man zich terug onder het volk begaf. Ver weg van Amerika en zijn ex-vrouw, leeft hij nu soort van undercover op Hogwarts. Natuurlijk zijn er wel mensen die hem herkennen, al geeft hij nooit expliciet toe dat hij for real Kanye West is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Aanmelden) speciale rangen (Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Icon_minitimema dec 26, 2016 8:56 pm

We vonden dit zo'n lekkere aanmelding hier konden we gewoon geen nee tegen zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Rider
Flynn Rider
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 185
IC posts : 37

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 12years
Partner:

(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Aanmelden) speciale rangen (Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15, 2017 12:47 am


(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Ce6wb
GENERAL
Naam; Clara Victoria Coleman
Bijnaam; Clara
Geslacht; Vrouwelijk
Leeftijd; 25years
Huisdier; -
Afkomst; France
Huidige woonplaats; Ierland

House; Hufflepuff
Professor of; Charms
Year of teaching; Second

KARAKTER en GESCHIEDENIS
Curieus - ingewikkeld - direct - beschermend -teacher by heart

Clara is altijd al nieuwsgierig geweest, in het verleden is dit haar drijfveer geweest om zoveel mogelijk dingen te leren en te ontdekken. Charms leren was één van haar grootste bezigheden. Elke charm was anders en had zijn eigen 'karakter'. Dit fascineerde haar al van jongs af en aan en hier zou ze later dan ook in verder gegaan. Dit heeft ze echter niet meteen gedaan. Nadat ze als student was afgestudeerd, is ze er op haar eentje op uitgetrokken. Ze wilde eerst meer van de wereld zien en rondtrekken om andere mensen en culturen te leren kennen. Muggles interesseerden haar enorm, het meeste van haar tijd bracht ze dan ook met hen door. Ze is zelf dan wel een volbloed, maar iets aan die Muggles trok haar gewoon aan. Misschien was Danny wel de reden geweest om daar te blijven. Het geluk mocht echter niet lang duren en haar liefde voor Danny mocht niet baten. Nog voor ze écht kon zeggen dat ze van hem hield, stierf hij in een tragisch auto ongeluk. Auto’s, creaties van de Muggles. In deze periode werd er in haar hoofd een ‘click’ omgezet. Ze verdween als sneeuw voor de zon, uit het leven van de Muggles waar ze bijna twee jaar mee geleefd had en trok zich terug in de wereld van magie en tovenarij. Met dat ze zich terug in deze wereld begaf, leek het alsof er een nieuwe wind door haar haren blies, alles kwam weer terug. Haar nieuwsgierigheid bracht haar bij de bib, waar ze zich terug stortte op de Charms. In de weken en maanden die volgden, gaf ze bijles aan jonge kinderen, jonge leerlingen van Hogwarts die niet mee waren met hun lessen. Het gaf haar enorm veel voldoening om deze kinderen te zien slagen met haar hulp, dat ze de stap heeft gezet naar Hogwarts. Ondertussen is Clara begonnen aan haar tweede jaar als professor aan Hogwarts. Ze is één van de jongste profesoren, maar ze doet haar werk perfect en legt haar hart bij de leerlingen. Leerlingen kunnen met een gerust gevoel hun hart, vooral de leerlingen van Hufflepuff, omdat dit ook haar House is/was.


MOTIVATIE
In eerste instantie wilde ik vooral een nieuw karakter aanmaken, maar met dat ik aan het nadenken was over een nieuwe student, stroomde de ideëen voor een professor mijn hoofd binnen. Ik heb echt geweldige ideëen voor haar en wil haar vooral inzetten als aanspreekpunt voor studenten en andere leerkrachten. Ik ben zelf zeer actief en wil van Clara ook een actieve professor maken, die open staat voor verschillende topics. Niet alleen les-topics, maar ook algemene topics die van belang zijn. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









(Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Aanmelden) speciale rangen (Aanmelden) speciale rangen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
(Aanmelden) speciale rangen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmelden
» Aanmelden
» Aanmelden
» Aanmelden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Handbook-
Ga naar: