Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡
Onderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] ma okt 17, 2016 7:38 pm
Voor Leo zat er misschien totaal geen logica in, maar voor Laila was het dat wel. Ze had haar rooster gewoon in haar zak zitten, zodat ze zou kunnen verantwoorden waar ze had moeten zijn, als ze weer eens niet naar de les was geweest. Zo had ze altijd een alibi. “Het derde uur?” Laila zuchtte en legde zachtjes haar hoofd op de schouder van Leo, maar ging gauw weer omhoog. Gelukkig zat ze nu vlak naast Leo, dus aankijken kon ze hem niet. “Dat is zo vroeg, Leo, hoe ga ik dat in vredesnaam overleven?” Ze trok een pruillipje en woelde eventjes door haar haren. “Hoe laat is dat, het derde uur? Ik moet minstens een uur van tevoren eruit…” Zachtjes zuchtte ze.
▲
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy
Aantal berichten : 292
IC posts : 143
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 16 Partner: Every minute makes me love you a little more.
Onderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] ma okt 17, 2016 9:50 pm
Hij grinnikte om haar altijd overdreven reacties, hoewel anderen het vervelend konden gaan vinden vond hij het super schattig. Haar hoofd raakte kort zijn schouder aan en om een of andere reden voelde het anders dan het normaal zou voelen. Vervolgens vroeg ze hoe laat het derde uur was, wat hem kort zijn achterhoofd deed krabben. "11 uur?" Sprak hij onzeker. "Dat moeten we even navragen." Grinnikte hij erachteraan.
▲
Laila Ryder
Slytherin
Aantal berichten : 319
IC posts : 113
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 17 Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡
Onderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] ma okt 17, 2016 10:16 pm
11 uur. Dat was te doen. Tenminste, dat moest te doen zijn. “Oké, als ik niet op tijd uit bed ben, dan moet je me wel echt uit bed sleuren hoor.” Zachtjes grinnikte Laila en legde haar hoofd weer even op zijn schouder. Boeiend, dit mocht wel hoor, dit deed ze ook zo vaak bij Alison en Nyx. “En wat voor vak geeft die nieuwe dan, History of Magic toch ofzo?” zei Laila toen zachtjes, toen ze haar rooster weer opvouwde en terug deed in haar joggingbroek. “Dat is wel saai hoor Leo, wat ik allemaal wel niet voor jou over heb.” Ze staarde eventjes naar de overkant van de common room. Het was rustig, waar was iedereen? Was iedereen bij een les? Niet dat ze het erg vond om met Leo hier alleen te zijn, maar het viel haar op. “Hoe was je vakantie, Leo’tje?” vroeg ze toen nieuwsgierig.
▲
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy
Aantal berichten : 292
IC posts : 143
Hogwarts ID Schooljaar: Sixth year Leeftijd: 16 Partner: Every minute makes me love you a little more.
Onderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] ma okt 17, 2016 11:12 pm
Hij draaide sijn hoofd naar haar toe, hoewel ze vrij dichtbij zaten had hij er geen moeite mee en een glimlach sierde zijn gezicht. Ze was zo schattig! Vervolgens draaide hij zijn hoofd weer weg waarna ze haar hoofd weer op zijn schouder legde. "Yep." Antwoordde hij toen ze vroeg of het History of magic was dat de nieuwe gaf om vervolgens hard op tr lachen. "Tsja." Sprak hij simpelweg en bleef glimlachen. Het was altijd chill om bij Laila te zijn. Ze vroeg om zijn vakantie, wat hem kort deed slikken. "Altijd super nice om m'n pa weer te zien, niet zo leuk om m'n ma tegen te komen." Hoewel Nyx en zijn moeder hem nooit iets aan had gedaan mentaal of fysiek en hij de 'trots' - volgens haar - van de familie was had hij diep disrespect voor die vrouw. "Maar voor de rest was het wel weer tof, weet je wel, om weer even thuis te zijn. En de jouwe?"
▲
Laila Ryder
Slytherin
Aantal berichten : 319
IC posts : 113
Onderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] zo okt 23, 2016 3:15 am
Geïnteresseerd luisterde Laila naar zijn verhaal over de zomervakantie. Ze wist dat de relatie tussen de ouders en Nyx/Leo op z'n zachtst gezegd apart was te noemen. En daar had Laila ook begrip voor. Daarom knikte ze ook begripvol. 'Toch fijn dat je dan je vader eventjes hebt gezien' zei ze toen zachtjes. Maar zodra hij over haar vakantie begon, viel ze stil. Ze wist niet in hoeverre Leo wist over haar thuissituatie, en of Nyx er wat over had verteld. Daarom ging ze weer rechtop zitten en slikte eventjes. 'Gewoon, ging wel' zei ze toen vrij lort af. Laila trok haar knieeën omhoog en sloeg haar armen rond haar benen, terwij ze voor zich uit staarde.