IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

A pit of snakes - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

A pit of snakes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

A pit of snakes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A pit of snakes A pit of snakes - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 01, 2016 11:06 pm

Zachtjes lachte Laila eventjes om haar opmerking over het goedje van uilenveren en gnomenkwijl. “Ja, die roddel heb ik ook gehoord. Ik heb het nooit geprobeerd, ik werd een beetje onpasselijk als ik dacht aan het feit dat ik gnomenkwijl in mijn haren moest smeren.” Met een grijns keek ze Jane aan en rolde met haar ogen. “Ik vind het dom dat ze zomaar iets proberen. Flubberwurmenslijm schijnt wel degelijk goed te zijn, maar serieus…al dat andere spul? Waarom zou je in godsnaam uilenveren in je haren smeren?” Bij het idee alleen al moest Laila lachen en ze schudde haar hoofd. “Ik ben benieuwd hoe je eruit gaat zien met het feest, zoals je het beschrijft word het heel erg gaaf.” Laila zuchtte eventjes. “Ik hoop dat het feest leuk gaat worden, ik ben wel weer toe aan een leuk feestje, wat jij?”
Terug naar boven Ga naar beneden
A pit of snakes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: the great lake-
Ga naar: