▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: A pit of snakes di nov 01, 2016 11:06 pm | |
| Zachtjes lachte Laila eventjes om haar opmerking over het goedje van uilenveren en gnomenkwijl. “Ja, die roddel heb ik ook gehoord. Ik heb het nooit geprobeerd, ik werd een beetje onpasselijk als ik dacht aan het feit dat ik gnomenkwijl in mijn haren moest smeren.” Met een grijns keek ze Jane aan en rolde met haar ogen. “Ik vind het dom dat ze zomaar iets proberen. Flubberwurmenslijm schijnt wel degelijk goed te zijn, maar serieus…al dat andere spul? Waarom zou je in godsnaam uilenveren in je haren smeren?” Bij het idee alleen al moest Laila lachen en ze schudde haar hoofd. “Ik ben benieuwd hoe je eruit gaat zien met het feest, zoals je het beschrijft word het heel erg gaaf.” Laila zuchtte eventjes. “Ik hoop dat het feest leuk gaat worden, ik ben wel weer toe aan een leuk feestje, wat jij?” |
|