|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 6:29 pm | |
| Evan, wat ben je toch een asshole. En toch hou ik van je <3 Hij is like de char dat het soort opmerkingen maakt naar anderen die je zelf irl allemaal inhoudt xD |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 6:30 pm | |
| Ik kijk ff naar een project website die ik moest maken voor school en ik ben nog altijd zo trots dat ik dat op mn eentje heb gerealiseerd tbh (dit wou ik eens melden hahaha) |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 7:35 pm | |
| Heb je een link waardoor ik 'm kan zien Wolf?? Nu heb je me nieuwsgierig (A)
Ik ben bijgepost! Gotta go now, eten met de gang, maar tot laters! |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 7:36 pm | |
| - Nathan Bryn schreef:
- Stefan Bergström schreef:
- Ik kom gifs tegen van de fc van Stef en ik moet denken aan Mason ahahahah rip
Ik word blij van Mason en Stefan <3 Ik voel je :"D |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 7:37 pm | |
| Helaas niet, maar anders maak ik een zipje en een we transfer, zodat je hm kan downloaden en hem dan lokaal kan openen? c: moet je gewoon in het mapje index.html zoeken en die open klikken zodat ie open gaat in je browser |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 7:45 pm | |
| - Stefan Bergström schreef:
- Nathan Bryn schreef:
Ik word blij van Mason en Stefan <3 Ik voel je :"D Fuuuuuk, ik wil reageren, maar moet nu weg, dus dat wordt morgen pas #spannund :') |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 7:57 pm | |
| - Mason Stark schreef:
- Nathan Bryn schreef:
Ik word blij van Mason en Stefan <3 Ik voel je :"D Fuuuuuk, ik wil reageren, maar moet nu weg, dus dat wordt morgen pas #spannund :') Nooooooooo D: Mn arme hart |
|
| |
▲ Lilith Morris Ravenclaw Aantal berichten : 32 IC posts : 17 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 11Partner: forever alone :p | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 8:00 pm | |
| @nathalie Ik heb de tekening af, zal zo posten ^^ |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 8:14 pm | |
| Oeeeh Romeo is weer boos hoor jongens hide yo chars |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 8:21 pm | |
| #Wolf: Ik gok op Charlie? xD
"En bij Slytherin zijn de chicks prima in staat om zichzelf te redden zonder te rekenen op andere houses."
*Gaat op de uitkijk staan naar topics van Slytherin chicks* xD |
|
| |
▲ Lilith Morris Ravenclaw Aantal berichten : 32 IC posts : 17 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 11Partner: forever alone :p | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 8:24 pm | |
| dropt linkje naar tekening
'k ga later wel tekening in ruil voor topicje doen ofzo xD
|
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 8:29 pm | |
| @Freedje; ja tuurlijk op Charlie omg hij lokt hem zo zwaar uit ook hahahha |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 8:32 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- @Freedje; ja tuurlijk op Charlie omg hij lokt hem zo zwaar uit ook hahahha
Romeo is gewoon lichtgeraakt |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 8:36 pm | |
| hjb Freedje je maakt Rome sad |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock za sep 24, 2016 8:38 pm | |
| Romeo word pas echt sad als Alix hem gaat pesten (kans op ruzie tussen die twee 95% ofzo) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|