|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 8:37 am | |
| Hmm ik lig nog in mn bed <3 Begin om 1, maar moet wel door tot 5 wrs |
|
| |
▲ Mark Ninomiya quidditch captain Aantal berichten : 112 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly. | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 9:24 am | |
| Hngg, goede morgen ;D Ik begin nu tot 7... Life shucks. Maar wel wat tussenuren dus dan kan ik EP stalken mhihi ^^
Iedereen goed geslapen? |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 9:44 am | |
| |
|
| |
▲ Mark Ninomiya quidditch captain Aantal berichten : 112 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly. | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 10:15 am | |
| Nice! Gewoon voor de leuk? Shoppen? Of wat ga je daar doen Marlon? ;3
Persoonlijk vind ik Adam altijd zo groot *komt van Limburg waar het allemaal klein en dorps is* haha, ben zelf meer van de kleinere plekken I guess. Hoewel de grachten van Adam wel chique zijn ^^
Hng, straks maar eens beginnen aan deze hot bod z'n sheet. c: |
|
| |
▲ Mia River Ravenclaw Aantal berichten : 56 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 10:25 am | |
| |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 10:25 am | |
| Vind t altijd zo grappig om te zien dat mensen zo blij zijn dat ze naar Amsterdam gaan, omdat mn ouders er wonen en ik er 20 jaar heb gewoond en nog elk weekend ben xD |
|
| |
▲ Mark Ninomiya quidditch captain Aantal berichten : 112 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly. | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 10:27 am | |
| Haha, the same as mensen zeggen dat ze naar Maastricht gaan ofzo. Of op vakantie naar Limburg. c': Maar ja, grappig blijft het wel c':
Dan zal jij het vast heel saai vinden in een kleiner gehucht? c': |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 10:42 am | |
| |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 10:52 am | |
| @Pomme: Nah ik kan me prima de een hele vakantie vermaken op een boerderij bijvoorbeeld. Of bij mn nichtjes in Duitsland in het dorp. Zijn genoeg andere dingen te doen die in de stad niet zo goed kunnen |
|
| |
▲ Mark Ninomiya quidditch captain Aantal berichten : 112 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly. | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 10:59 am | |
| Waz; Haha oké. Denk dat iedereen zich wel kan inleven haha. Maar zou je er ook echt kunnen wonen? Of prefer je dan toch meer een stad? c: Hng... Ik moet naar schooltje toe. ;/ Om daar nog meer huiswerk te maken lol. |
|
| |
▲ Mia River Ravenclaw Aantal berichten : 56 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 11:01 am | |
| Zelf wonende in Rotterdam, al komt er vrijdag een makelaar om ons huis te verkopen en in één van de dorpen in de buurt te gaan wonen :'D |
|
| |
▲ Mark Ninomiya quidditch captain Aantal berichten : 112 IC posts : 4 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: I will taste your lips and feel your skin, don't run just kiss me slowly. | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 11:06 am | |
| Oeh, Rotterdam ook al zo'n grote stad. c': Altijd spannend verhuizen ;o Heb je er een beetje zin in of.... ? xD |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 11:07 am | |
| - Mark Ninomiya schreef:
- Waz; Haha oké. Denk dat iedereen zich wel kan inleven haha. Maar zou je er ook echt kunnen wonen? Of prefer je dan toch meer een stad? c:
Hng... Ik moet naar schooltje toe. ;/ Om daar nog meer huiswerk te maken lol. Ja wonen weet ik dus niet, want ik heb er geen ervaring mee. Denk dat ik t wel kan als ik gewoon een rijbewijs en auto heb zodat ik overal heen kan zonder gedoe. Then again, ik zou t pas echt weten als ik ergens echt zou intrekken. Leiden net buiten het centrum gaat iig goed xD |
|
| |
▲ Mia River Ravenclaw Aantal berichten : 56 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 11:09 am | |
| Absoluut! We gaan van ons kleine tuintje hopelijk naar zo'n 100-200m² dus dat is zeker een verandering :3 |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 11:37 am | |
| Ik ben zo misselijk als ik me bedenk dat morgen dat toch echt m'n opleiding begint.. :'D I'm not ready |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|