IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Accept The Enemy [Nathan & Severide] KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Accept The Enemy [Nathan & Severide]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
avatar
Sev Wolfswater
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 15
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: /

Accept The Enemy [Nathan & Severide] Empty
BerichtOnderwerp: Accept The Enemy [Nathan & Severide] Accept The Enemy [Nathan & Severide] Icon_minitimeza sep 24, 2016 2:58 am

De Great Hall sierde zoals gewoonlijk een zachte, prachtige gloed in de ruimte en de kaarsen, die boven de tafels 'zweefde' flakkerde met de zuchtende wind mee. Nooit gingen de kaarsen zomaar uit, tenzij de nacht over Hogwarts viel en iedereen naar bed moest om zich te laten meevoeren door de duisternis.
Severide, die met grove passen, de Great Hall betrad, keek met samen geknepen ogen rond in de omgeving. Her en der zaten kleine groepen met de koppen naar elkaar toegebogen, bij hun afdeling en het geroezemoes steeg langzamer hand met de minuut. Severide draaide onbewust met zijn ogen toen een stel 'grieten' uit Hufflepuf begon gieren van het lachen. De meisje hun wangen kleurde onherroepelijk knalrood wanneer ze beseften hoe luid hun giechelen precies was, nadat ze een stel nerveuze blikken toegeworpen kregen. Giechelende tieners... Ja, dat was absoluut het heen wat Severide op zat te wachten, de eerste dagen van zijn start op Hogwarts. Zoals jaarlijks kwam de uil zijn huis binnengevlogen met de uitnodiging van het zoveelste schooljaar. Keer op keer schrok Severide door de komst van de uil. Hij had best veel kattenkwaad uitgestoken op de school, dat hij vaak dacht, na de vele waarschuwing van de docenten, dat hij van Hogwarts zou worden geflikkerd. Al slaagde hij er meermaals in om gewoon terug te komen. Maar Severide wist dat zijn gedrag er niet op zou verbeteren. Een nieuwe schooljaar ging van start en enkele etterige kinderen zullen een gemoedsvolle jaar tegemoet gaan. Daar zou Severide zeker voor zorgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

Accept The Enemy [Nathan & Severide] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accept The Enemy [Nathan & Severide] Accept The Enemy [Nathan & Severide] Icon_minitimeza sep 24, 2016 6:16 pm

Mason lachte toen Nico hem wou achtervolgen door de schilderij van Gryffindor. Maar sorry, nee, Nico, zijn kat, mocht niet mer hem mee. "Je moet toch echt hier blijven, Nic," zei hij tegen zijn kat, en gaf hem een liefdevolle aai over zijn kop. Een zucht rolde over zijn lippen toen hij weer even aan Stefan moest denken. Zouden ze vaker met elkaar gaan afspreken? Hij vroeg het zich af. Helaas waren er al wat geroezemoes rond gegaan over zijn geaardheid, waar Mason zelf nog niet eens geheel over uit was. Nerveus bij meiden werd hij nooit, jongens daarentegen wel. Zeker types als Stefan al had hij het nog nooit zo hevig ervaren als bij Stefan. Mason grinnikte even in zichzelf en keek of Claire ergens liep. Misschien kon hij met claire gaan praten. Wat dacht zij? Wat merkte ze aan hem? Wie wist. Mason stapte de schilderij uit en liep door de hallen van Hogwarts, al lette hij niet geheel op. Terwijl hij viel, struikelde hij. Oh, de kluns dat hij was en zijn tas met boeken viel uit zijn handen, die nu verspreid lagen door de gang. Zijn tekenblok met portretten van verschillende jongens, niet per se jongens van Hogwarts, waren voor de voeten van een Slytherin jongen terecht gekomen. Oh nee toch. Mason keek de jongen daarom ook met grote ogen aan. "Eh, mag ik 'm terug?" Vroeg hij, terwijl hij langzaam overeind kwam.

OOC: Nathan = Mason (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Sev Wolfswater
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 15
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: /

Accept The Enemy [Nathan & Severide] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accept The Enemy [Nathan & Severide] Accept The Enemy [Nathan & Severide] Icon_minitimeza sep 24, 2016 11:02 pm

Een jongen vanuit Gryffindor, viel als een zakje patat voor de neus van Severide en de val was zo spectaculair dat hij luidop moest lachen. Zo'n val had Severide nog nooit in zijn leven gemaakt. Uit de tas van de kerel, die languit op de grond lag, kwam een soort tekenblok met uitpuilende bladeren aan de voeten van Severide te liggen en onbewust van zijn actie nam hij de blok en papieren op. Niet uit nieuwsgierigheid van wat erin stond, maar eerder de blik van de Gryffindor, zorgde ervoor dat hij erin begon te bladeren. De reactie was louter omdat er iets instond wat een geheim moest blijven.
Aarzelend vroeg de jongen zijn boek terug, terwijl hij langzaam van de grond kwam.
"Sorry knul, maar dit boekie vind ik best interessant." Met een snel gebaar bladerde Severide door de blok heen en het enige wat hij meermaals tegenkwam waren portretten van verschillende jongens. Knap, lelijk, ruig, nerds en soms maar op. Alle losse punten vormde langzamerhand één verhaal en het kon niet anders, besloot Severide. Deze jongen moest wel degelijk op jongens vallen. Want wie, als jongen zelf zijnde, tekende allemaal portretten van jongens?
"Is het besmettelijk?" vroeg Severide bot. Hij stak de papieren in de tekenblok en hield deze voor de jongen zijn neus vast. Stevig omklemd en zeker niet in staat om het af te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

Accept The Enemy [Nathan & Severide] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accept The Enemy [Nathan & Severide] Accept The Enemy [Nathan & Severide] Icon_minitimezo sep 25, 2016 8:23 pm

Mason was overeind gekrabbeld en keek met een licht benauwde blik op naar de jongen. Hij had gevraagd of hij zijn tekenblok terug mocht, maar natuurlijk niet. De jongen was er doorheen gaan bladeren en Mason merkte dat hij het steeds benauwder kreeg. Ook merkte hij dat hij boos begon te worden. Nee, toch! Mason deed een stapje naar voren. De slytherin jongen noemde hem een knul en zei het boekje best interessant te vinden. "Mag ik mijn tekenblok terug?" Herhaalde hij zijn vraag. Maar zijn stem trilde, wat er voor zorgde dat het niet sterk klonk. Vervolgens vroeg de jongen of het besmettelijk was. Mason voelde zijn maag in een knoop belanden en keek hem bleekjes aan. "Wat?" Vroeg hij. Hij wist wel waar de jongen op doelde, maar Mason was er alles behalve open over. Hij was alleen maar bang dat het gepest erger zou worden als hij opener zou worden. Maar goed, dit was al vrij duidelijk, al hoefde tekeningen van jongens niet per se te betekenen dat iemand op jongens viel. Mason wou zijn hand uitreiken om zijn tekenblok te pakken, maar hij durfde niet. "Kom op, doe niet zou flauw en geef me mijn tekenblok terug," zei hij. De andere boeken die op de grond lagen boeide hem nu niet. Het was een boek voor Bezweringen en een boek voor Verzorging van Fabeldieren. De rest zat nog half in zijn tas, wat een tweetal schriften waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Sev Wolfswater
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 15
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: /

Accept The Enemy [Nathan & Severide] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accept The Enemy [Nathan & Severide] Accept The Enemy [Nathan & Severide] Icon_minitimezo sep 25, 2016 8:39 pm


In een onverwachtste hoek had Severide de kin van de jongen beet, met aandacht dat hij niet te vast greep zodat de jongen zonder blauwe plekken ervan af kwam. Hij had namelijk geen zin om er door de professors over aangesproken te worden. Zijn gezicht was op slechts een centimeter na van de knul en keek hem dreigende ogen aan.
"Luister nu eens heel goed hé, je geaardheid interesseert me geen moer. Maar bij deze tekeningen heb ik toch mijn vragen bij. Ziet je misschien stiekem jongens te tekenen, waarvan ze überhaupt niet beseffen dat ze overgeschilderd worden door iemand. Het zou maar eens iemand van jou familie zijn, dat een vies mannetje zoals jij, je zusje of broer overtekent."
Severide liet met een ruk de kin van de knul los en greep met zijn beide handen de schetsblok stevig vast. "Ik zou deze maar op een veilige plaats bewaren, want eens ik deze terug in mijn handen krijg, hang ik er heel de school me vol." Dat was de manier hoe Severide aan het werk ging. Hij zou de persoon in kwestie, slechts maar één keer waarschuwen, één keer. Meer kansen kreeg niemand. Enkel zijn vrienden die het echt verdiende. En dan ging hij in de aanslag. Elk woord dat hij over zijn lippen had gezegd was gemeend. Severide liet een nauwkeurige blik over de jongen glijden, om elke schaduw, elke rode vlek, de afstand van zijn ogen en de stand van zijn wenkbrauwen in zijn geheugen te griffen. Want deze knul zou hij nooit mogen vergeten.
Hij sloeg het boek met een ruk tegen de borstkas van de jongen en hield hem met zijn hand tegen. Te wachten wanneer de jongen zijn boek zou grijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

Accept The Enemy [Nathan & Severide] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accept The Enemy [Nathan & Severide] Accept The Enemy [Nathan & Severide] Icon_minitimema sep 26, 2016 12:45 am

Voor hij het wist had de jongen zijn kin beet, wat pijn deed en hij was geneigd zijn toverstok te pakken om hem van hem af te krijgen. Maar dat deed hij niet. De woorden van de Slytherin jongen kwamen bij hem binnen en zorgde er voor dat hij wat begon te trillen. Hij schudde met zijn hoofd, althans, dat probeerde hij. "N-nee, ik verzin ze zelf... misschien heb ik ooit eens iemand gezien die lijkt op één van de tekeningen, maar ik... ik teken niet iemand specifiek na," ratelde hij angstig, terwijl het zweet hem uit brak. Met een ruk, wat voor nog wat pijn bezorgde werd zijn kin los gelaten. Mason aaide over zijn kin heen en merkte dat er vocht in zijn ogen terecht was gekomen. Nee, hij ging niet huilen, niet nu, niet hier. Hij zag hoe de jongen zijn boek stevig vast hield, waardoor er wat kreukels in terecht kwamen. Oh nee toch. "Ik zou deze maar op een veilige plaats bewaren, want eens ik deze terug in mijn handen krijg, hang ik er heel de school mee vol." Mason keek hem angstig aan. "Ik zal het goed op-opbergen," ratelde hij. Hij ving de blik op van de jongen die hem heel erg leek te bekijken, wat hem nog ongemakkelijker liet voelen. Mason stond daar maar wat, te trillen en compleet onzeker en bang. En hij was in Gryffindor gestopt, ongelooflijk. Toen stapte de Slytherin jongen weer dichterbij en sloeg het boek hard tegen zijn borst aan. Mason klapte zijn armen er om heen en viel bijna om naar achteren, in plaats daarvan wist hij zijn val te breken door een flinke stap naar achteren te doen. "Ik.. eh.." hij wist niet goed wat te zeggen. In plaats van wat te zeggen ging hij door zijn knieën en begon zijn spullen terug te stoppen in zijn tas, met als eerste zijn tekenblok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Accept The Enemy [Nathan & Severide] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accept The Enemy [Nathan & Severide] Accept The Enemy [Nathan & Severide] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Accept The Enemy [Nathan & Severide]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Create The Army (Severide, Evan & More)
» nathan ashton
» Nathan's Roommate
» Stargazing [&Nathan]
» 'Cause you and me, and I got enough on my mind [Nathan]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: great hall-
Ga naar: