IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Need to feel needed KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Need to feel needed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

Need to feel needed Empty
BerichtOnderwerp: Need to feel needed Need to feel needed Icon_minitimevr sep 23, 2016 5:46 pm

lit fam

I don't think of myself as hot or
cool or anything, wait, yes I do.

Dat Nyx een apart geval was wisten de meeste al, maar dat de slytherin studente deze plek in plaats van de bibliotheek koos om haar huiswerk te gaan maken hadden waarschijnlijk niet veel leerlingen verwacht. Normaal zat ze ook regelmatig tussen de boekenkasten, maar deze middag was de bibliotheek zo ontzettend vol geweest. Er was nergens meer een plekje waar ze alleen kon werken, in stilte. Natuurlijk kon ze makkelijk ergens aanschuiven, maar ze wist van zichzelf dat er dan niks van werken terecht kwam. Nee, ze had veel te veel bizarre avonturen om te delen met haar mede leerlingen, en luisteren naar andermans verhalen was ook een van haar hobby's. Gezien het een beetje een onuitgesproken regel was dat je hier niet kwam had ze besloten een deel van haar werk hier te doen.
De Slytherin studente was op het kleine, stenen trapje voor de deur gaan zitten met haar tas naast zich en een boek op haar schoot. Haar mantel was over haar schouders geslagen. De herfst was zeker al te voelen buiten.
Ze had al enkele paragrafen gehad toen ze voetstappen hoorde naderen. Ondanks dat het niet echt een 'regel' was dat je hier niet mocht zijn hoopte ze toch dat het geen leraar was.

» Laila Ryder first! daarna open (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Need to feel needed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need to feel needed Need to feel needed Icon_minitimevr sep 23, 2016 8:03 pm

Haar ademhaling was zo snel, in alle haast was ze naar buiten gerend, ze moest frisse lucht hebben. Slechts gekleed in een zwart hempje en een zwarte sportlegging was ze op haar sneakers naar buiten gerend. Verschillende leerlingen hadden haar verbaasd aangekeken, sommigen herkende ze zelfs als leerlingen van haar eigen klas, hadden ze nu een les dan? Laila had geen idee, het interesseerde haar ook niet zo op dit moment. Ze rende en rende, net zolang totdat ze op the Hogwart’s Ground was. Ver, en ver weg van alle andere mensen. Hijgend bleef Laila stilstaan. Haar handen waren gebald als vuisten. In haar vuist zat een stuk papier. Het was een brief van haar moeder. De vrouw die zich eigenlijk geen moeder mocht noemen, ook al had Laila niet de moed om die woorden ook daadwerkelijk tegen de vrouw uit te spreken. Een brok zat in haar keel. De brief viste ze tevoorschijn en las hem nog een keer.

Liam,

Ik schrijf je om te je te laten weten dat je vanaf de kerst niet meer naar hormonen hoeft te zoeken. Ik heb een deel van je voorraad genomen – en deze verkocht. Je hebt deze dan toch niet meer nodig. Ik wil mijn zoon terug, en het wordt tijd dat jij dat ook in gaat zien. We hebben het er in de kersvakantie over.

- Moeder.

Een brok propte zich op in haar keel, ze wilde gillen, ze wilde huilen, ze wilde alles laten zien om haar emoties te uiten. Maar het kwam er niet uit. Om de een of andere manier was er geen manier om haar emoties te uiten. Haar ogen gleden over het terrein. Zou ze gewoon het bos in rennen en nooit meer terugkomen? Wie zou haar in godsnaam missen? Nee, dit soort gedachten moest ze niet denken. Dat zou betekenen dat haar moeder en alle andere mensen die haar ooit naar beneden hadden gehaald zouden winnen. Maar het was toch verdomd moeilijk om de act op te houden alsof het allemaal goed was.

Haar ogen gleden nog een keer over het terrein, en ontdekten daar iemand die haar zou begrijpen. Iemand die zou snappen waarom dat ze zich zou voelen als dat ze zich voelde. Nog net niet rennend liep Laila op Hagrid’s Hut af en stopte ze op een paar meter afstand van Nyx, haar vriendin, die in hetzelfde jaar zat als zij en wist over een groot gedeelte van haar leven. Ze maakte huiswerk. Laila hoopte dat ze niet zou storen. Normaal gesproken zou ze zich nooit zo gaan open stellen naar andere mensen, maar Nyx was een uitzondering…

“Nyx…” bracht Laila moeizaam uit en met een schorre stem. Ze slikte en wist niet goed waar ze moest beginnen. “Ik…” en ze sloot haar ogen, terwijl ze haar hand uitstak, en Nyx de brief aanreikte. Ze trok haar arm terug en sloeg haar armen beschermend over haar heen, terwijl ze tranen voelden opwellen in haar ogen. Haar ogen vulden zich rijkelijk en toen Nyx klaar was met lezen, opende ze haar ogen weer, terwijl ze een paar tranen over haar wangen voelde glijden. “Wat moet ik zonder hormonen?” piepte het meisje schor, terwijl ze haar tranen probeerde weg te vegen, maar tevergeefs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

Need to feel needed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need to feel needed Need to feel needed Icon_minitimevr sep 23, 2016 8:40 pm

lit fam

I don't think of myself as hot or
cool or anything, wait, yes I do.

De donkerblonde studente had het boek op haar schoot al dichtgeklapt. Er kon nu elk moment iemand aankomen die uitleg wilde over waarom ze hier zat en ze zou bereid moeten zijn dat te geven. Tot haar verbazing kwam er geen leraar of head student tevoorschijn, maar haar vriendin Laila. Ze zag er nog al overstuur uit en kwam met een vaart haar kant op. Voordat ze iets kon zeggen overhandigde ze haar een brief. Niet zo goed wetend wat er aan de hand was pakte ze deze aan en vouwde hem open. Het stukje perkament was verkreukeld, waarschijnlijk omdat het zo lang in Laila's vuist had gezeten. Haar donkerbruine ogen gleden over de ongeloofwaardige zinnen die daar stonden. Nyx moest het twee keer lezen om te beseffen wat er stond, en wendde haar blik vervolgens naar haar vriendin die inmiddels met tranen in haar ogen voor haar stond. Met een zucht en een verdrietige blik stond ze op en stapte ze richting het zwartharige meisje om vervolgens haar armen om haar heen te slaan en haar dicht tegen zich aandrukken. Dit onderwerp lag ook gevoelig bij haar en Laila was altijd de persoon geweest waarmee ze het hier over kon hebben wanneer nodig. "Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen." gaf ze zachtjes toe, het meisje nog steeds niet loslatend. Na een tijdje verplaatste ze haar handen naar Laila's schouders en deed een stapje achteruit om haar aan te kunnen kijken. "maar ik kan je wel beloven dat hier niet alleen voor staat." Nyx was nooit echt goed in het troosten of geruststellen van mensen, maar ze deed haar best. Laila verdiende beter dan dit.

IK LUISTERDE DIT LIED TERWIJL IK POSTTE EN DAT MAAKTE DE FEELS ERGER AAA:
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Need to feel needed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need to feel needed Need to feel needed Icon_minitimevr sep 23, 2016 9:13 pm

Gelukkig was ze nu op een plek waar ze haar gevoelens kon uiten. Het was niet altijd even standaard dat Slytherins zich zo kwetsbaar opstelden, maar Nyx had haar vertrouwen en ze wist dat haar vriendin haar er niet belachelijk om zou maken. Nyx stond op en liep op Laila af, waarna ze haar armen om haar heen sloeg. Laila deed ditzelfde en legde haar hoofd even op de schouder van Nyx. Haar tranen liet ze de vrije loop gaan, daar was het nu tijd voor. “Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen” zei haar vriendin uiteindelijk en Laila schudde haar hoofd. “Dat geeft niet, niemand weet hier een oplossing op…” Haar stem was zachtjes en breekbaar, heel anders dan normaal. Zeker in de buurt van haar vrienden en vriendinnen kon Laila een sprankelende persoonlijkheid zijn, omdat ze met mensen was die ze vertrouwde en waarvan ze hield. Van dat meisje was nu echter helemaal niks meer over. Na een tijdje liet Nyx haar los en legde ze haar handen op de schouder van Laila. Met betraande ogen keek ze Nyx aan. “Maar ik kan je wel beloven dat je hier niet alleen voor staat.”

Door de tranen brak een glimlach heen en dankbaar aaide Laila Nyx eventjes over haar arm. “Dankjewel..” zei ze schor, en veegde een paar traantjes van haar wang. Het was fijn dat ze hier niet alleen doorheen hoefde te gaan, dat ze iemand had met wie ze dit kon delen. Ze sloeg haar ogen neer, peuterde aan haar shirtje, dat toch verrassend koud bleek te zijn, nu ze niet langer aan het rennen en “uit freaken” was. Kippenvel ontstond op haar huid, maar Laila registreerde het niet echt. “Ik snap het gewoon niet, Nyx” zei ze toen zachtjes “Ik snap niet wat ik haar ooit aangedaan….waarom snapt ze gewoon niet dat dit is wie ik ben?” Ze keek op en keek Nyx aan. “Als ik in de spiegel kijk, zie ik mezelf. En ik bedoel écht mezelf, niet een persoon die ik vroeger was. Wie ik vroeger was…dat ben ik niet. Maar zij snapt dat niet. En ik snap niet waarom. Ik heb haar nooit wat aangedaan....alles wat ik deed was mezelf zijn.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

Need to feel needed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need to feel needed Need to feel needed Icon_minitimema sep 26, 2016 6:57 pm

lit fam

I don't think of myself as hot or
cool or anything, wait, yes I do.

Laila leek dankbaar te zijn voor de troost die ze haar probeerde te geven, en dat deed haar goed. "Geen probleem." antwoordde ze met een kleine glimlach. Ze vond het al fijn dat ze er voor Laila kon zijn.
De handelingen die erop wezen dat Laila de temperatuur begon te voelen vielen haar op. Nyx stapte terug naar het stoepje waar ze eerder gezeten had. Ze ging opnieuw zitten en tikte een paar keer met haar hand op de plek naast zich, als uitnodiging voor Laila om naast haar te komen zitten. Dit terwijl ze naar het verhaal van het de zwartharige studente luisterde. Ze wist precies hoe ze zich voelde. "Er zullen altijd mensen zijn die het niet begrijpen, hoe vaak en duidelijk je ze het ook uit probeert te leggen." Niet iedereen was open-minded ingesteld, maar ook Nyx begreep niet waarom iemand accepteren zoals ze was zo moeilijk was voor sommigen. "Maar je mag zeker trots op jezelf wezen dat je al zover gekomen bent." vervolgde ze met een waterige glimlach. Dat kon ze namelijk niet over zichzelf zeggen, vandaar dat ze zo meeleefde met Laila. Laila had de moed gehad er voor te vechten en het was haar nog gelukt ook. "We gaan er samen wel voor zorgen dat het goed komt, ik beloof het." Na deze zin uitgesproken te hebben deed ze haar mantel af en bood deze aan Laila aan. Ze had eronder toch nog een sweater aan, dus van de kou zou ze niet zo'n last hebben.

Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Need to feel needed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need to feel needed Need to feel needed Icon_minitimema sep 26, 2016 7:57 pm

Nyx nodigde haar uit om naast haar te komen zitten en daar nam Laila gebruik van, door naast haar vriendin te gaan zitten. Ze had juist het gevoel dat Nyx begreep hoe dat ze zich voelde, omdat ook zij in zo’n soort situatie zat. Zeker in het begin had ze veel steun aan Nyx gehad en toen ze in het vierde jaar uiteindelijk haar operaties had gehad, en helemaal een vrouw was, was Nyx de eerste geweest naar wie ze een uil had gestuurd. Laila was er lang voor van school geweest, en was ook bijna blijven zitten, maar ondanks alles was ze toch over gegaan. “Er zullen altijd mensen zijn die het niet begrijpen, hoe vaak en duidelijk je het ook uit probeert te leggen. Maar je mag zeker trots op jezelf wezen dat je al zover gekomen bent.” Laila glimlachte. “Dankje” zei ze zachtjes en aaide weer eventjes over de arm van Nyx. Nog steeds was die ellendige brok in haar keel aanwezig. Ze wist dat ze zichzelf hier mocht zijn en dat ze niet zou oordelen, maar Laila voelde zich zwak…zo zwak.

“We gaan er samen wel voor zorgen dat het goed komt, ik beloof het.” En met deze woorden had Nyx Laila haar gewaad aangeboden en dankbaar deed ze hem om. Ze sloeg hem ook nog een beetje over Nyx heen, zodat haar vriendin het niet koud kreeg, ook al had ze een trui aan. Ze legde haar hoofd eventjes tegen de schouder van Nyx aan en sloot haar ogen. “Het geeft me gewoon zo’n hoofdpijn, Nyx. De hele zomervakantie…ze heeft geen woord tegen mij gesproken en het duurde zo lang. Ze heeft weer plannen om te verhuizen en God weet waar naar toe. Misschien heeft ze het al gedaan terwijl ik hier ben.” Laila opende haar ogen weer en staarde eventjes in de verte. Haar ogen volgde een vogel die hoog in de lucht aan het vliegen was. Waarom kon ze die vogel niet zijn?

Laila kwam weer overeind en keek met een glimlach naar Nyx. “Ik heb je gemist” bekende Laila. De vakantie was heel lang voor haar geweest, ze had niet echt vrienden, omdat haar moeder telkens wilde verhuizen. “Hoe gaat het bij jou? Weet jij al wat je wilt gaan doen…en of dat je het ooit wilt gaan doen.” Het was een techniek om bij mensen die met hun geslacht te worstelen het zo te vragen, om het woord geslacht zoveel mogelijk te vermijden. Psychologen hadden het jaren bij haar gedaan, dus voor haar was het de juiste manier. Haar ogen gleden even naar de spullen van Nyx. “Was je bezig met je huiswerk?” zei ze verbaasd “Als ik je moet helpen moet je het zeggen, hè.” Ondanks dat Laila vrijwel nooit naar de les ging, was ze wel redelijk slim. En Nyx hielp haar ook altijd, dus waarom zou zij haar niet helpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

Need to feel needed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need to feel needed Need to feel needed Icon_minitimedi okt 04, 2016 7:01 pm

lit fam

I don't think of myself as hot or
cool or anything, wait, yes I do.

Een glimlach speelde rond haar lippen toen ze merkte dat Laila de mantel met haar wilde delen en haar hoofd op haar schouder legde. Terwijl ze een beetje voor zich uit staarde luisterde ze naar haar vriendin. ''Als ze dat heeft gedaan ga je in de vakanties gewoon met mij mee.'' bood ze aan. "Maar ja, ik begrijp dat het ondanks dat gewoon zwaar Mischief managed is." Ze zou zelf ook niet zo goed weten wat ze had gedaan in zo'n situatie. D'r moeder had dan wel een hekel aan haar, maar ze had wel altijd gewoon een huis om naar terug te keren.
Na een korte stilte veranderde Laila het onderwerp. "Ik jou ook," antwoordde ze gemeend. Laila en Alison waren vooral de mensen die ze écht miste in de vakanties. Leo niet gezien die gewoon bij haar thuis woonde. Haar volgende vraag had haar een beetje off-guard. Ze had er eigenlijk niet heel veel meer over nagedacht. "Zoals het nu gaat vind ik het denk ik wel prima. Natuurlijk zou het prettig zijn, maar ik heb geen idee of al het gedoe eromheen het uiteindelijk waard zal zijn." Ze had namelijk geen idee of ze dan nog wel thuis zou mogen komen van haar moeder. Thuis droeg ze al geen chestbinder, kun je nagaan als ze het hele zooitje weg zou laten halen. "Oh, het huiswerk ging wel oké. Ik was aan het lezen over fabeldieren." Dat was het enige vak wat ze zelf ook nog wel interessant vond. Naast Transfiguratie dan, maar daar was ze gewoon slecht in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Need to feel needed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need to feel needed Need to feel needed Icon_minitimedi okt 11, 2016 1:44 pm

Het was lief van Nyx om aan te bieden dat ze met haar meeging in de zomervakantie. Het idee was heel erg aanlokkelijk, zeker omdat haar moeder gewoon niets zou toevoegen aan haar leven. Maar ze wist ook dat Nyx het thuis moeilijk had, en ze wilde het niet extra moeilijk maken voor haar. Nyx leek eventjes te schrikken van haar plotselinge vraag, maar ze herstelde zich snel. Laila glimlachte. “Je hebt gelijk, er gaat inderdaad een hele boel gezeur komen. Het is zwaar hoor, maar als ik nu naar mezelf kijken, is het in principe allemaal waard geweest. Want ik heb nu niet meer het gevoel dat ik niet mezelf ben. Maar het is een keuze die je zelf moet maken, en daar wil ik je altijd mee helpen, dat weet je, hè?” Lief aaide ze eventjes over de arm van Nyx. Ze wist namelijk hoe de familie van Nyx er tegenover stond, en dat deed haar pijn. Het was zwaar om al één persoon tegenover je te hebben staan, kan je nagaan als iedereen er tegenover stond. Het zou een hele hoop moed kosten om het te kunnen doorzetten. Laila had gelukkig haar oma gehad, hopelijk zou Nyx ook dat geluk hebben.

“Fabeldieren? Ik wist niet dat je daar interesse in had?” Ze grijnsde naar Nyx. Fabeldieren waren inderdaad interessant. “Mijn favoriete fabeldier is een phoenix” zei Laila toen vrij onverwachts “Ik vind het zo mooi hoe ze sterven, door in de fik te vliegen, en vervolgens dan weer herboren worden. Zo voelde ik mij ook toen ik afscheid nam van mijn oude lichaam en in mijn nieuwe lichaam trad.” Ze glimlachte en keek weer eventjes voor zich uit. Laila hield eventjes haar mond, en staarde eventjes voor zich uit. Ze genoot van de stilte van het terrein en af en toe een vogeltje dat over vloog. “Heb jij ook dat je liever bent dan thuis?” zei Laila toen zachtjes en sloot even haar ogen. “Thuis is er helemaal niets, gewoon geen...I don’t know, geen jij, geen Ali, niet iemand waarmee je gewoon random eventjes kan kletsen. Ik ben zo blij dat we er nu weer zijn, maar ik kijk nu al op tegen het moment dat we hier weer weg moeten.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Need to feel needed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need to feel needed Need to feel needed Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Need to feel needed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: hagrid's hut-
Ga naar: