IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Cuz shippers are awesome KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Cuz shippers are awesome

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Felix Skrein
Felix Skrein
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 53
IC posts : 16

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimewo sep 21, 2016 5:36 pm

Felix Skrein
16 Half-blood Ravenclaw
Felix is een energierijke, vriendelijke jongen met bijzondere interesses die anderen wel eens angst kunnen aanjagen. Hij is aardig tegen bijna iedereen en zal vaak het beste in mensen proberen te zien, maar hij weet ook wel dat niet iedereen iets goeds heeft. Wanneer je hulp met iets nodig hebt kan je altijd bij Felix terecht en hij zal je graag helpen. Dat is natuurlijk als je hulp wilt vragen aan hem, want de jongen staat bekend om zijn vreemde fascinaties.
Hij gaat ten eerste al graag om met mensen van Slyterin en dit komt verder uit zijn interesse in Dark Wizards. Felix weet er bijna alles van en hij is een grote fan van Lord You-Know-Who en Gellert Grindelwald. Vele denken dat hij daarom ook is aangetrokken tot het duistere en later zelf zal worden zoals de twee, maar dat is helemaal niet waar. Felix zal niemand kwaad willen doen, maar hij is gewoon geïnteresseerd in dat soort Wizards en durft dat openlijk te tonen. Zo heeft hij fan T-shirts laten maken in de Muggle wereld en heeft hij een grote collectie van boeken over deze wizards. Elk detail zal hij erover te weten komen, zelfs degene die geheim moeten blijven.

FRIENDS Felix is een vrolijke en vriendelijke jongen die niets kwaads in zinnen heeft. Als je langs zijn vreemde fascinatie kan kijken, is hij echt een aangenaam persoon om mee om te gaan. De jongen zelf houdt ook van sociaal contact en haat het om alleen te zijn. Ik heb dus wel wat vrienden voor hem nodig en ook zeker een beste vriend. Iemand waar hij met al zijn verhalen bij terecht kan en waar hij plezier mee kan maken.

ENEMIES Deze gaat Felix wel hebben, al moeten het niet meteen echte vijanden zijn. De jongen heeft een vreemde hobby en niet iedereen vind het even leuk. Sommige noemen hem wel eens een freak, of beweren dat hij zelfs naar Azkaban zou moeten worden vervoerd omdat hij een 'gevaar' zou zijn. Er zijn vast ook mensen uit zijn eigen House die niet vinden dat hij in Ravenclaw thuis hoort. Zelf trekt hij zich daar niet veel van aan, maar het zou wel leuk zijn moest er zeker één iemand zijn die echt zijn leven zuur probeert te maken. Iemand die hem steeds belachelijk maakt als hij in de buurt is en hem gewoon pest.

LOVER Dit wil ik niet plotten, maar moet spontaan in de RPG gebeuren :')



PS: I love all drama :']

Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimewo sep 21, 2016 8:13 pm

Ik heb Stiles wel als vriend, leuk omdat Stiles like het totaal niet erg vind om alleen te zijn maar wel iemand nodig heeft waar hij al zijn hoofd-plots kan ratelen aan iedereen. Stiles is kinda depressief maar echt super enthousiast en omg laten we gewoon zien hoe het is in de rpg misschien???
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimewo sep 21, 2016 8:19 pm

Ik zie Cheryl ook wel eerder een vriendin van 'm worden dat dan ze echt ruzie met 'm krijgt (:
Dus ik stel haar als vriend voor (a)

Aiden kan wel eens goed 'n vijand van 'm worden omdat hij... heel erg Aiden is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimewo sep 21, 2016 8:22 pm

Dan kan Felix evt. ook op de kamer van Stiles en Aiden want dRAAMAAAA
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimewo sep 21, 2016 8:28 pm

OMG LATEN WE EEN TOPIC MET Z'N DRIEËN DOEN LOL
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimewo sep 21, 2016 8:34 pm

Liv wilt ook wel friend worden <3
Misschien kunnen we iets bedenken met dat ze toch richting The Dark Forest gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix Skrein
Felix Skrein
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 53
IC posts : 16

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimedo sep 22, 2016 8:38 pm

Cheryl & Felix
Deze twee kunnen zeker vrienden worden en dan in de RPG kunnen we zien hoe dat het verder allemaal uitdraait. Misschien dat ze elkaar eventueel al wat langer kennen? Want beide zitten al een tijdje op Hogwarts.

Stiles & Felix
Gewoon al omdat het Stiles is wil ik dat ze vrienden worden. Misschien dat Felix zijn vrolijkheid en onbezorgdheid ook wel een goed effect zouden kunnen hebben op Stiles. Sowieso gaat hij niet veel anders doen tegen de jongen ondanks dat hij dus mentaal wat problemen heeft, hij gaat hem er niet anders voor bekijken.

Aiden & Felix
Daar zeg ik zeker geen nee tegen en als ze dan nog eens op één kamer komen te liggen is het helemaal geweldig :']

Stiles, Aiden & Felix
Oe yes! Die drie samen op een kamer zie ik wel echt zitten! Als jullie het goed vinden, dan vind ik het ook goed! :'D

Olivia & Felix
Denk dat er zeker wel vrienden kunnen worden en dat Felix er misschien voor zorgt dat ze haar grenzen wat verlegd? Zoals naar het Dark Forest gaan :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Greene
Aiden Greene
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 39
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: Stfu

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimedo sep 22, 2016 8:43 pm

Voor mij is alles goed. Zullen we de rollen dan een beetje opdelen? Wie maakt het topic voor Cheryl x Felix en wie voor Aiden x Felix? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix Skrein
Felix Skrein
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 53
IC posts : 16

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimedo sep 22, 2016 8:55 pm

Kies maar, ik maak voor nu ook maar 1 postje per dag, dus als jij eerst kan posten kies je maar met wie je begint, dan maak ik voor de andere. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimedo sep 22, 2016 9:06 pm

Ik zal wel voor Felix x Cheryl maken dan. Hij verschijnt zo (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimedo sep 22, 2016 9:31 pm

Lijkt me een leuk plan c:!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane Heart
Jane Heart
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 145
IC posts : 57

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimedo sep 22, 2016 10:48 pm

Hey, Felix en Jane zitten in hetzelfde jaar en zelfde house. Misschien leuk als ze vriendjes zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimevr sep 23, 2016 9:54 pm

aAAhhh wil je dan misschien topic maken voor mijn man? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix Skrein
Felix Skrein
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 53
IC posts : 16

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner:

Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitimeza sep 24, 2016 10:13 am

Ik zal proberen wat te maken, kan enkel niet beloven wanneer dat die er gaat staan ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Cuz shippers are awesome Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cuz shippers are awesome Cuz shippers are awesome Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Cuz shippers are awesome
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: adoptions-
Ga naar: