|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 10:41 pm | |
| - Stefan Bergström schreef:
- Cheryl Carve schreef:
- Stefan Bergström schreef:
- Wie wilt er een topic met Stef zodra hij is geaccepteerd? (a) #alvasttopic'ssprokkelen
Ik met Cheryl of Aiden, your choice c: Wil jij maken? c: Maakt mij niet uit~ En ik maak dan zodra ik geaccepteerd ben :3 Maak maar voor één van de twee dan (: |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 10:42 pm | |
| @Freedje; Is goed~ Ik zie wel :"D
Ik voel me een spammer op mn 1e dag heb ik 17 berichten gepost rip |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 10:48 pm | |
| NYX HAAR VOORSTELTOPIC IS EINDELIJK AF DAT DUURDE ZO LANG |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 10:50 pm | |
| |
|
| |
▲ Camilla Rizal Ravenclaw head girl Aantal berichten : 135 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Hey, you, get off my cloud. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 12:04 am | |
| |
|
| |
▲ Jace Carter Ravenclaw Aantal berichten : 100 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Single pringle | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 12:17 am | |
| |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 12:18 am | |
| Laila's history got me like |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 12:26 am | |
| huehuehue ik ga nog wat LoL spelen~ |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 12:39 am | |
| |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 1:15 am | |
| Angel Haze filmpjes op dit uur van de nacht more like begraaf me |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 8:10 am | |
| Pls maak een topic waarin Stefan z'n kat kwijt is en zo Felix roept en dat Felix dan zo aan komt lopen van ja? en dat Stefan in eerste instantie denkt dat iemand z'n kat in een mens heeft veranderd met een of andere spreuk |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 8:34 am | |
| Heeft iemand er ervaring mee wat je moet doen als je laptop constant naar een tijdelijk profiel gaat en je daar niet meer uitkomt...? Mag hopen dat ik al mijn bestanden nog heb...
Edit: Ik ben er na drie keer proberen eindelijk uitgekomen, maar ik ga straks wel even mijn vader laten kijken naar het probleem. Ook heb ik al mijn belangrijke bestanden overgezet naar mijn USB c: |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 8:46 am | |
| Nog nooit van gehoord Granny Fee, sorry maar daar kan ik je in ieder geval niet mee helpen |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 10:31 am | |
| Sterkte met je laptop, Freedje! Ik ben al aan t werk sinds half 10 en moet tot half 5 |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 11:01 am | |
| I've slept from 3:45 till 9:45, great ;-; Op naar de psysch en daarna hopefully foto's gaan maken met een vriend van me :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|