|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:09 pm | |
| IK ZAG HET ik wacht ff met reageren goed zodat anderen ook kunnen reageren jullie krijgen 5 minuten sluts xoxoxoxoxox lmao joke nee ik post wel als morgen ong niet niemand heeft gepost want Zoe & Ali I mean omg |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:10 pm | |
| - Olivia Romano schreef:
- IK ZAG HET
ik wacht ff met reageren goed zodat anderen ook kunnen reageren jullie krijgen 5 minuten sluts xoxoxoxoxox lmao joke nee ik post wel als morgen ongniet niemand heeft gepost want Zoe & Ali I mean omg Zegt diegene van wie de char naar bed gaat met 'n ander lol |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:11 pm | |
- IK ZAG HET
ik wacht ff met reageren goed zodat anderen ook kunnen reageren jullie krijgen 5 minuten sluts xoxoxoxoxox lmao joke nee ik post wel als morgen ong niet niemand heeft gepost want Zoe & Ali I mean omg jaa is cool um ja ik ben HEEL benieuwd hoe het zal gaan tussen die twee want ze clashen echt ziek doordat ze best hetzelfde zijn maar misschien is dat wel heel chill????? IDK |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:15 pm | |
| Sluts is gay voor schatjes hihihihihi btw Zoë is young - ik bedoel, ik ben ook geen heilige maagd maria Ik ben ook benieuwd cato idk ik denk dat ze allebei best wel competetief gaan zijn maar qua gedrag zou het best nog wel kunnen klikken idk??? It's no secret I wanted to put Queen Z in Slytherin before |
|
| |
▲ Cobra Madders Hufflepuff Aantal berichten : 73 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Low profile | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:17 pm | |
| |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:20 pm | |
- Sluts is gay voor schatjes hihihihihi btw Zoë is young - ik bedoel, ik ben ook geen heilige maagd maria
Ik ben ook benieuwd cato idk ik denk dat ze allebei best wel competetief gaan zijn maar qua gedrag zou het best nog wel kunnen klikken idk??? It's no secret I wanted to put Queen Z in Slytherin before ja precies ben benieuwd!! hey beer :-)) |
|
| |
▲ Cobra Madders Hufflepuff Aantal berichten : 73 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Low profile | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:21 pm | |
| Oeh ik ga morgen reageren op dat topicje c: mehehhe
hai cat C: hows life? |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:23 pm | |
| Jaa lekker heur alleen er zat gister een langpootmug in m'n kamer en die had m'n vader toen vermoord en nu zit er weer één dus als het een nest of plaag is of zo ga ik echt janken lol bij jou?? |
|
| |
▲ Cobra Madders Hufflepuff Aantal berichten : 73 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Low profile | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:26 pm | |
| aww zo van die mannetjes muggen? *ik ben een wijsneus en het zijn dus de mannelijke muggen xD* die zijn echt fck irritant ja. Je moet gewoon de kleintjes/normaaltjes vermoorden en dan blijven ze weg c: bij mij goed ik heb 70 km gefietst ;-; was wel hard tho maar voor de rest xD okay |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:28 pm | |
| ja denk het dan?? Ik heb er echt geen verstand van maar het zijn van die fucking grote met vleugels weet je wel ieuw ze zitten dus gewoon in m'n huis omdat ze baby's willen maken joe
wtf 70??? ;o wat heb je allemaal gedaan man :'D |
|
| |
▲ Cobra Madders Hufflepuff Aantal berichten : 73 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Low profile | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:32 pm | |
| W A R N I N G: deze? Je had ook gelijk over de langpootmug xD het is dus een langpootmug, gelukkig leven ze maar 2 dagen joepie! Als je vader ze al niet eerder vermoord ofcourse c; Ehm... gefietst xD en dood gegaan, nee we zijn naar de stad gefietst, door de stad, naar de grens van nederland en dan terug ;-; -- Voor ik ga slapen wil ik MUSHI bewonderen: "hey Lilith is gwn een grave naam *wbw* en behalve het stressgehalte en de onzekerheid (en het huis) is ze perfect" c: slaapwel |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:49 pm | |
| OMYGOD EEN LANGPOOTMUG IEL DIE VIND IK ENG GEDSIE OMG H E L P
ik heb zoveel gepost vandaag ik ben l e e g |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 10:56 pm | |
| JA DIE oke BETER ik word altijd zo panisch als ik een spin niet zie want die kan na een week dan gewoon gezellig weer even komen opduiken
slaap lekker!! |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 11:02 pm | |
| |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock zo sep 18, 2016 11:19 pm | |
| Wil iemand Romeo van me overnemen ik hendel deze knul niet meer ;__; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|