IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

eens kijken of ik het nog kan KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

eens kijken of ik het nog kan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Lilith Morris
Lilith Morris
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 32
IC posts : 17

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 11
Partner: forever alone :p

eens kijken of ik het nog kan Empty
BerichtOnderwerp: eens kijken of ik het nog kan eens kijken of ik het nog kan Icon_minitimeza sep 17, 2016 1:22 pm

eens kijken of ik het nog kan Ae493f8eccbdce4946af2f9b11f39d9d
Nieuwe school, niet super uncommon, toch? Maar ja, een normale school was het dus niet echt. Het had een trein, een trein, niet een bus ofzo. En een eigen perron. En om daar te komen moest je door een muur heen lopen. Lilith schudde haar hoofd en keek weer naar buiten. Waar was het nou ookalweer begonnen?

Met een brief. Het was begonnen met de brief op haar verjaardag. Waaruit bleek dat ze een heks was, en ze naar Hogwarts mocht gaan, een speciale school voor heksen en tovenaars. Eerst had ze het natuurlijk niet geloofd, ze had het leuk gevonden, maar verwachtte elk moment een lachend gezicht die riep dat het een grap was. 
Maar ja, die kwam dus niet. 



En toen was ze met haar ouders naar het bijgevoegde adres gegaan, en hadden ze de inkopen gedaan. Het uniform was een beetje raar, maar comfortabel, en ze was zo geïnteresseerd in de boeken. Die ze allemaal had doorgelezen. Niet dat ze iets snapte van het meeste, maar het zag er heel gaaf uit. Daarnaast had ze haar toverstaf gehaald, wat het gaafste was in haar hele leven. Het fijne was dat ze wel Fenne, haar kater, mee kon nemen. Want een huisdier (van de lijst, dat wel) was toegestaan. 


En door de muur stond een trein op haar te wachten, waar ze in was gestapt, en toen was ze hier. Zittend in een coupé met een paar andere mensen. Ze trok haar blik los van het langsrazende landschapen keek vrolijk naar de persoon naast zich, die ze best groot vond. Maar, ze was dan zelf ook niet echt lang ofzo. ''Uhm, hallo? Ik ben Lilith, ik ben nieuw?'' Het einde van de zin klonk vragend, wat niet helemaal de bedoeling was. Ze glimlachte, wat maakte het ook uit, de ander zou het vast wel begrijpen.


(ooc: hoop dat 't een beetje oké was, heb al een poosje geen text-based meer gedaan, tips en tops zijn welkom!)

Lilith Morris
Terug naar boven Ga naar beneden
eens kijken of ik het nog kan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: rpg training-
Ga naar: