IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Empire KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Empire

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Empire Empire Icon_minitimedo sep 15, 2016 6:41 pm



My heart is a hieroglyph

it talks in tongues



De common room binnen lopen was altijd een beetje thuis komen. Velen zouden beweren dat dat niet kon, aangezien de kamer nu niet bepaald een heel huiselijke sfeer uit straalde. Maar hij voelde zich er altijd welkom, weg van alle andere studenten, veilig. Een gevoel dat hij niet vaak had. Het was natuurlijk een stuk sterker nu het maanden geleden was dat hij hier nog een stap had binnen gezet. De zomervakantie was voorbij, eindelijk, al zouden niet veel mensen hem daar gelijk in geven. Oké, lessen konden best saai zijn en huiswerk was gewoon uiterst vervelend, maar hij was wel blij om terug op school te zijn. Al was het maar om weg te zijn thuis.

Wat hem eerst op viel, was dat er nog niet heel veel mensen waren. Misschien waren er nog niet veel op school toegekomen, of ze waren ergens anders. Aan het bijpraten of wist hij veel. Genieten van de laatste lesvrije dagen. Wat hem ook op viel, of meer bepaald wie, was Leo. En de shiny badge op zijn borst. Met een scheef grijnsje liep hij op de knul af om hem te begroeten. ”Hi”, Zei hij vriendelijk, een gefakete toon natuurlijk, maar dat kon hij niet weten. ”Promotie gekregen?” Vroeg hij vervolgens, keek even veelbetekenend naar de badge. Eerlijk, jaloers was hij niet. Je kreeg er een bepaalde status mee, maar ook een verwachtingspatroon.. Eentje die hij waarschijnlijk nooit zou kunnen inlossen.
&Leo

Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimedo sep 15, 2016 9:57 pm

Hij was opzicht gewoon een beetje onnozel aan het rondkijken en dagdromen voor hij uit zijn gedachten getrokken werd. Voor hem stond Romeo, hij was best oké maar echt goed kende Leo hem niet. Ook hij, zoals velen anderen dit jaar, stapte naar hem toe met de zelfde vraag. "Yooooo." Sprak hij, enthousiast als altijd. Soms vroeg hij zich echt af waarom hij überhaupt deze badge had gekregen, hij was mentaal misschien nog maar zes jaar oud. "Yup." Bracht hij nog snel even uit als antwoord op de vraag, voor zijn gedachten naar wat anders gleden. Zijn ogen gingen kort heen en weer, iedereen zat ver genoeg en hij moest dit toch wel even kwijt bij een andere gast? "Ja, weetje, het is niet geweldig. Maar degene die dezelfde rang heeft met het ander geslacht..." Zijn wenkbrauwen gingen even omhoog waarna hij grinnikte, jongens bleven jongens. "Pfoeee!" Lachtte hij vervolgens, een beweging met zijn rechterhand door enthousiasme en zijn rechterbeen die kort in de lucht zweefde en weer neerviel. Vrijwel niemand keek om, het was gewenning van anderen dat hij druk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimevr sep 16, 2016 12:57 am



My heart is a hieroglyph

it talks in tongues



Natuurlijk kende hij Leo wel, maar op zich had hij nooit veel met de knul gesproken. Waarom zou hij ook? In principe had hij hem niks te bieden. Natuurlijk was hij nooit gemeen tegen hem, als hij hem toevallig tegen kwam. Dat zou niet passen bij het beeld dat hij tegenover iedereen van zichzelf wou schetsen. Hij wou best benaderbaar blijven, al sprak zijn uiterlijk dat best wel tegen. Tattoos bleven een taboe, jammer genoeg, maar oké. Waar Leo vroeger niet echt interessant te bevonden was, in Romeo zijn ogen dan, veranderde dat allemaal door de badge die hij op zijn shirt had gespeld. ‘Vriendjes’ worden me de headboy.. Dat was nu eens een uitdaging die hij niet uit de weg zou gaan. Plus, wie weet wat hij er uit kon halen, eventually.

"Yooooo." Begroette de jongen hem enthousiast terug. "Yup." Bevestigde hij zijn vermoedens toen. "Congrats joh", Grinnikte hij, liet zich schijnbaar ontspannen naast Leo neer zakken op de bank. "Ja, weetje, het is niet geweldig. Maar degene die dezelfde rang heeft met het ander geslacht..." Vertelde Leo, waarna hij even zijn wenkbrauwen op trok en grinnikte. Romeo kon al gokken waar dit heen ging. "Pfoeee!" Bracht hij uit, en hij lachte even geamuseerd. "Iemand hier is op jacht", Merkte hij plagend op. Hij zou hem geen ongelijk geven tho, af en toe eens een fling sloeg hij ook niet af tbh. "Vertel, wie is het? Ik zag nog geen chick met een badge rondlopen volgens mij", Zei hij nieuwsgierig, misschien deze keer zelfs oprecht nieuwsgierig. Wie weet wat voor voordelen hij uit die informatie zou kunnen halen..

Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimevr sep 16, 2016 9:13 pm

Hij knikte een beetje op de felicitatie, veel had hij er niet bepaald voor gedaan. Vervolgens begon hij over Ali, waarop de jongen reageerde dat hij op jacht was. Hij grinnikte zijn hoofd een beetje nee schuddend, little problem. "Het is Alison Winter, maar uhhh... Broer, dat is de vriendin van mijn zus." Hij keek een beetje onschuldig, maar hij snapte het ook wel als hij Alison zag toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimevr sep 16, 2016 9:53 pm



My heart is a hieroglyph

it talks in tongues



Bevriend raken met de headboy of headgirl was nooit een slecht idee, hell, het was zelfs iets waar hij niet voor terug zou schrikken bij de andere afdelingen. Dat waren dan precies zo’n mensen die iets voor hem konden doen, moest hij ooit iets nodig hebben. Mensen met iets meer invloed, het was altijd handig als je daar iets van gedaan kon krijgen. En als hij eenmaal ergens zijn zinnen op had gezet, kreeg hij meestal wel zijn zin. Op de een of andere manier. Hij had zo zijn trucjes. Nu wist hij dat Leo headboy was geworden, en op zijn beurt wist die natuurlijk wie dit jaar headgirl was. "Het is Alison Winter, maar uhhh... Broer, dat is de vriendin van mijn zus." Bekende Leo, en hij moest zijn best doen om niet in de lach te schieten. Oops, te laat. "Dat is echt tragisch", Lachte hij, vond de hele situatie eigenlijk wel uiterst vermakelijk. ”Dat zou erger zijn dan de bro code breken man, de vriendin van je zus inpikken”, Zei hij hoofdschuddend, vond het bijna spijtig voor de knul zelf dat hij in zo’n situatie verzeild was geraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimevr sep 16, 2016 10:12 pm

Hij glimlachte een beetje ongemakkelijk mee waarna hij een kleine zet tegen de gast gaf, alsof hij er zelf voor gekozen had! "Mijn zus is mijn bro." Op het moment dat hij zei keek hij kort verbaasd over zichzelf. "Dat klonk beter in mijn hoofd." Bekende hij vervolgens met een scheve glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimevr sep 16, 2016 11:08 pm



My heart is a hieroglyph

it talks in tongues



Nieuwe informatie was altijd welkom. De headgirl had dus een vriendin, en dat was de zus van de headboy. Liefde-macht-driehoek-cirkel-dingetjes. Best interessant. Als een of andere slechte serie ofzo. Nu goed, hij dacht niet dat Leo nu echt verliefd was op Alison, alleen maar fysiek aangetrokken tot. Iets wat hij wel kon begrijpen. Het gebeurde bij hem ook wel een keer dat hij een chick sexy vond zonder dat hij daar iets meer mee wou doen dan gewoon kijken. Besides, het kon best lang duren voor hij iemand genoeg vertrouwde om hem aan te raken. Zelfs met Avery had hij het er soms nog moeilijk mee, Dash deed hem ook nog vaak genoeg erg schrikken als hij weer eens in één van zijn knuffelbuien was en alles en iedereen vast klampte.

Maar goed, dat Alison dus off limits was voor Leo, stond wel vast. En hij had er nog zijn eigen reden voor ook. "Mijn zus is mijn bro." Zei hij, en Romeo trok even zijn wenkbrauw op. "Dat klonk.. Logisch?" Grinnikte hij. "Dat klonk beter in mijn hoofd." Meldde hij toen met een scheef glimlachje. "Vast wel ja", Lachte hij. Even liet hij zijn ambere ogen door de kamer glijden. "Maar hé, er is keuze genoeg toch? Daar bijvoorbeeld, het blondje met d'r boek vlak bij de haard", Zei hij. Een beetje oppervlakkig chicks keuren, ja, zelfs dat deed hij af en toe wel een keer. Maar het kon altijd interessanter worden. "Ik wed voor een tientje dat het je niet lukt om d'r nummer te fixen", Daagde hij Leo uit, benieuwd hoe de knul dit zou gaan aanpakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimeza sep 17, 2016 8:22 pm

Hij knikte op de sarcastische opmerking van Romeo, veel meer kon hij niet erop doen. Met een geïnteresseerde blik richtte hij zich op het blondje bij de haard, en vervolgens wedde de gast met hem. Een weddenschap ging hij zeker niet uit de weg, een nadeel van fanatiek zijn. "Hmmm?" Hij stak zijn hand uit om die van hem te schudden voor hij opstond om zijn weg te maken naar het meisje. Hij begon simpelweg met hoi, en vervolgens hoe gaat het, etcetera. Na enkele minuten vroeg hij dan eindelijk om haar nummer, iets waarop ze ongemakkelijk lachte en nee schudde. Hij kon bijna zweren dat hij Romeo zijn ogen in zijn rug voelde en er zeker wel een glimlach op zijn gezicht stond. "Komaan, misschien een nep nummer want die gast is me in de maling aan het nemen." Loog hij fluisterend naar het meisje en zijn hoofd bewegend naar Ro, niet omdraaiend. Eindelijk kreeg hij een soort papiertje en gauw grinnikte hij zijn weg terugmakend naar de jongen waar hij de weddenschap mee aan was gegaan. Snel propte hij het propje in zijn handen trots lachend, maar hij was toch echt vergeten te checken of er wel werkelijk een nummer op stond...
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimezo sep 18, 2016 12:40 am



My heart is a hieroglyph

it talks in tongues



Leo had echt wel pech gehad met het feit dat zijn zus er voor had gezorgd dat zijn kans bij Alison verkeken was. Maar niet getreurd, genoeg visjes in de zee, of niet soms? Romeo speelde even voor ware wingman, alhoewel hij dit ook wel deed voor zijn eigen entertainment. De headboy schudde zijn hand, nam daarmee de weddenschap aan. Hij liep toch misschien iets te zelfzeker op het blondje af, ging naast voor haar zitten en liet zijn charmes op haar los. Of niet. Het duurde niet lang voor hij de blondine nee zag schudden, en Romeo wist al wat dat betekende. Hij grijnsde geamuseerd, verdienstelijke poging wel. De arme knul tho, moest hij straks de walk of shame terug lopen naar hier.

Maar blijkbaar was dat niet nodig want.. Hij had een opgevouwen papiertje in zijn handen. Trots grijnzend kreeg hij het in zijn handen gedrukt. Romeo’s grijns verdween even van zijn lippen, terwijl hij het papiertje open vouwde. Toen hij echter zag wat er op stond, schoot hij luidop in de lach. De blondine en haar vriendin begonnen ook te giechelen. Hij stak het papiertje naar de jongen toe. Nice try, stond er in een redelijk elegant handschrift. "Ik denk dat je misschien aan je zus slash bro moet vragen hoe je chicks hun nummer moet versieren", Grapte hij geamuseerd, gaf de kerel een vriendschappelijk klopje op zijn schouder, al kon hij zijn grijns niet blijven bedwingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimezo sep 18, 2016 11:14 am

Verbaasd keek hij toen de jongen luid begon te lachen en gauw griste hij het papiertje uit zijn handen. Toen hij zag wat er werkelijk op stond keek hij even om naar het meisje, deze nu ook luid giechelend, en toen weer naar Romeo. Erg beledigd was hij er niet om, al moest hij de gast nu wel een tientje geven. Verslagen greep hij dan ook in zijn zak waarna hij het geld in zijn hand douwde. "Als jij het zo goed kan..." Snel scande hij de kamer voor hij een roodharig meisje spotte, en een klein glimlachje sierde zijn mondhoeken. "Fix jij dan haar nummer." Hij wees naar het meisje, ze was bezig met waarschijnlijk huiswerk en zag er vrij intelligent uit. "Voor vijf, dan heb je alsnog winst."
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimezo sep 18, 2016 2:54 pm



My heart is a hieroglyph

it talks in tongues



De humor van deze hele situatie weer, de blonde chick had Leo echt heel hard te pakken gekregen en hij vond het geweldig. Hier zou de headboy vast van balen, omdat hij een tientje kwijt was. Maar waarschijnlijk deed zijn gedeukte ego nog wat meer pijn. De meisjes zaten ook te giechelen, wat het alleen maar beter maakte. Maar natuurlijk zat het er aan te komen dat Leo wraak nemen. "Als jij het zo goed kan..." De knul checkte even de kamer. "Fix jij dan haar nummer." Een redhead die huiswerk zat te maken werd subtiel aangeduid. "Voor vijf, dan heb je alsnog winst." Meldde hij er bij. Romeo keek hem met een scheef smirkje aan. "Oh, it's on", Stemde hij zonder aarzelen in. Eventjes bleef hij nog zitten, hield haar even in de gaten, stond toen met een laatste knikje op en liep op haar af.

”Hi”, Zei hij met een glimlachje toen hij bij haar aan kwam. Hij keek even naar het boek voor haar neus. ”Wiskunde?” Vroeg hij geïnteresseerd. "Eh, ja", Zei ze, misschien een beetje overvallen door zijn plotse verschijning. "Cool, ik ben zelf ook echt goed met nummers", Grinnikte hij. Ze keek hem aan alsof hij net een of andere flauwe grap had gemaakt. "Ik meen het hoor. Ik kan heel goed hoofdrekenen", Hield hij vol. "Oh ja?" Vroeg ze, misschien een beetje spottend. "Ja, kijk, geef me een getal van 1 tot 1000 en ik kan het perfect tot op 10 cijfers na de komma uit rekenen", Verzekerde hij haar. Ze fronste haar wenkbrauwen even, maar nam toen haar rekenmachine van onder een blad papier vandaan. "Oké dan, 823", Zei ze, nog steeds niet echt overtuigd. "823, hmm, dat is een makkelijke", Grinnikte hij, rekte een beetje tijd. "117 en dan..", Hij wreef even over zijn slaap. "vijf.. zeven, één, vier.. twee, acht.. vijf, zeven, één, vier?" Somde hij op. De chick keek hem even ongelovig aan.

"Daar is een trucje voor hé?" Vroeg ze argwanend. "Nee joh, ik zei toch, ben goed met nummers", Zei hij schouderophalend. Ze trok haar wenkbrauw op. "Ja, als je vals speelt", Grinnikte ze. Romeo lachte even. ”Ah, come on, ik deed zo m’n best”, Klaagde hij. ”Ben je niet een heel klein beetje impressed?” Vroeg hij, trok een sadface om wat op haar gevoel te spelen. "Oké, je bent inderdaad goed met nummers", Gaf ze toe. Score. "Over nummers gesproken..", Vroeg hij veelbetekenend. Nu schoot ze ook in de lach. "Voor dit trucje krijg je de eerste vier cijfers", Grinnikte ze. Oh, een beetje hard to get spelen.. Ze schoof hem een briefje toe, met inderdaad vier cijfers op. Romeo stond op, maakte een kleine buiging. Hij liep naar Leo toe en wapperde even met het papiertje. "De eerste vier cijfers, hoeveel krijg ik daar voor?" Grijnsde hij. "Slytherin chicks zijn best moeilijk", Grinnikte hij toen, geamuseerd door het spelletje dat ze aan het spelen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimezo sep 18, 2016 3:06 pm

Met een soepel beweging was hij met zijn rug tegen de zijleuning van de bank aan gaan zitten en had hij zijn benen op de bank gegooid, dit zodat hij veel makkelijker naar het werk van Romeo kon kijken. Die gast bleef maar babbelen, en sukkel als hij was, viel hij dan ook in slaap met zijn mond open. Verbaasd schrok hij op toen hij de stem weer hoorde waar hij net nog in weddenschap mee was, en met een serieuze blik keek hij naar de cijfers. "Niks." Grinnikte hij. "Eerste vier nummers is alsnog geen nummer, right?" Kort wreef hij de slaap uit zijn ogen, hij viel zo makkelijk in slaap dat het irritant begon te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimezo sep 18, 2016 4:08 pm



My heart is a hieroglyph

it talks in tongues



Zijn demonstratie was blijkbaar niet entertainend genoeg geweest, want toen hij weer aan kwam bij de bank, was Leo in slaap gevallen. Wauw, impressive. Kon hij maar zo snel ergens in slaap vallen. Zou hem veel problemen besparen als hij dan overdag per ongeluk tijdens de les in slaap viel. Het leek wel alsof hij alleen maar kon slapen aan de schoolbanken, en niet in zijn eigen bed. Oh well. De headboy schrok wakker toen hij terug kwam met slechts vier cijfers van het nummer van de redhead die hij had aangeduid. "Niks." Grijnsde hij toen hij vroeg wat hij hier voor kreeg. "Eerste vier nummers is alsnog geen nummer, right?" Merkte hij op. Romeo grinnikte. "Ik wist niet dat jij hier de regels maakte", Reageerde hij. Ach, hoorde waarschijnlijk ook bij het headboy-zijn. "Maar fair enough, hier", Gaf hij toen toe, trok een briefje van vijf uit zijn zak en stak het uit naar Leo. Hij had inderdaad alsnog winst gemaakt, dus. ”En jij zou beter in je bed kruipen”, Plaagde hij toen, waarna hij even salueerde. ”Got to got, laters meneer de headboy”, Grinnikte hij, draaide zich vervolgens om om de common room te verlaten want.. Had hij voor de verandering weer eens niet verschrikkelijk veel zin in een peuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitimezo sep 18, 2016 4:29 pm

Hij knikte en wilde een opmerking maken over head-boy zijn, maar hij ging zijn rang niet gebruiken om te draggen. Dat deed hij alleen tegen Nyx. Leo nam het briefje van vijf aan, goed, hij was nog steeds vijf kwijt: maar vijf is minder dan tien. Zo kon je het natuurlijk ook bekijken. "Bed is zo ver lopen, though." Grinnikte hij en maakte zichzelf nog ietwat comfortabeler op de bank. Ja, nu ging hij zijn rang wel gebruiken, niemand zou er wat van zeggen als hij hier ging slapen toch? "Later bro."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Empire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Empire Empire Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Empire
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Bitches ain't got punch lines or flow, I have both & an empire also [+ Alison]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: slytherin-
Ga naar: