IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

What was I going to do again? KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

What was I going to do again?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitimema sep 12, 2016 7:33 pm

Struggle is the enemy

But weed is the remedy
Prachtige cirkels verlieten mijn mond toen ik mijn laatste hijs uitblies. Het was licht in mijn hoofd en mijn lichaam tintelde aangenaam. Alles was weer mooi en prachtig en zoveel indrukwekkender. Daarbij ging mijn gedachtegang er ook weer oplos. What de fuck, is dat een steen die daar ligt. Wat een mooie steen. Ik boog me voorover naar de steen toe en pakte 'm op. Het voelde koud aan in mijn handen, en verder voelde de steen ruw met hier en daar gladde kantjes. Fascinerend. Terwijl ik de steen betastte liep ik het schoolgebouw weer naar binnen. Dat leerlingen me na staarde, of lachende opmerkingen maakte boeide me geen drol. Alleen de steen voelde me. Een badtrip? Nee, deze had ik nog nooit gehad. Of het slim was dat ik nu stoned was? Baked als een cake? Nee, natuurlijk niet, maar dat boeide me niet en ik dacht er verder ook niet over na. Want hé, alles kwam vanzelf wel weer goed, jóh. Mijn resultaten omlaag halen, daarvoor zal ik echt mijn best moeten doen. Rustig liep ik door, nog steeds gefascineerd door de steen, tot er een schilderij tegen me begon te praten. "Hé, jij daar! Ik daag je uit tot een duel!" Sloom keek ik op van mijn steen en besefte dat Sir Cadogan me had aangesproken. "Hé man, ik vecht niet. Heb het leven lief en daag niet iedereen uit, man," sprak ik loom. "Kijk naar deze steen," vervolgens trok ik mijn mondhoek op tot een grijns. "Kijk hoe fucking bijzonder deze steen is, hoe mooi en grijs," vervolgde ik. Sir Cadogan leek even verbaasd te zijn, schudde met zijn hoofd en begon toen weer te praten. "Is dat je wapen?" Ik slaakte een zucht en begon weer verder te lopen. "Lafaard! Loop nooit weg voor een duel!" Ik negeerde het en begon weer gefascineerd de steen te bestuderen, tot ik tegen iemand opbotste.

- Charlie
THANKS

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitimema sep 12, 2016 7:42 pm


Altijd leuk om tegen de muur van de gang te staan, een been omhoog tegen de muur op, andere voor je uit gezet. Het maakte dat eerstejaars angstig om je heen trippelden, en vijfdejaars nijdig keken tot ze zagen dat je een zevendejaars was die niet bekend stond als de aardige Dalton. Die bestond trouwens niet meer, de aardige Dalton. Ma was al drie jaar dood, en met haar alle aardigheid die het gezin had bevat. Nu hadden ze enkel geld, teveel geld, en een leeg huis waar elk gaatje de vijand was. Zuchten was hier op zijn plek, maar nope, ging niet gebeuren. Charlie hield thuis waar het was, en volgde zijn levensmotto hier op Hogwarts. Carpe Diem! Pluk de dag. Niet precies zoals sommige potheads deden, maar wel zoals de Quidditch spelers deden. Vol overgave en zo risicovol als het maar kon.

Zijn aandacht werd getrokken door de schreeuwende geest verderop, Sir Cadogan. Hoofdschuddend grinnikte Charlie. Die gek zou nog eens zichzelf uitdagen zo graag wilde hij een gevecht, het was haast zielig. Bijna net zo zielig als dat hij was toen iemand vol zijn been onder hem uit schopte en hij al zijn reactievermogen nodig had om zich vast te grijpen aan diegene. Wat er eigenlijk alleen in resulteerde dat ze allebei naar de grond klapten en het leek alsof Charlie de ander in een aanval mee naar beneden trok. Het enige voordeel was dat de ander onder kwam, en dus de klap opving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitimema sep 12, 2016 8:38 pm

Struggle is the enemy

But weed is the remedy
Ja mijn kin deed pijn, het prikte, besefte ik en ik had zo'n licht vermoeden dat zich daar nu een schaafwond zou bevinden. Vervolgens werd ik iets genoemd door mijn opmerking, al besteedde ik er weinig aandacht aan omdat mijn hoofd begon te tollen. Wacht. Dit was niet zo'n heel fijn gevoel. Zoveel had ik niet eens genomen van mijn joint, maar toch voelde ik me niet chill. En dat was niet normaal. Ik vergat mijn steen en hij stond op toen Charlie dit ook deed. Toen hij echter meteen weer op de grond knalde keek hij hem wat verdwaasd aan. "De ziekenzaal maar?" Was mijn korte reactie terwijl ik met mijn handen over mijn gezicht wreef, beseffend dat mijn kin prikte wanneer ik dit deed. "En ik ga echt minderen met blowen," vervolgde ik. Ik voelde me echt niet fijn en begon weer wat nuchterder na te denken, omdat de lachkick helemaal voorbij was en het soort in-een-andere-wereld gevoel ook. Daarbij, ik ben fucking headboy, dit kon niet langer zo. Weekends, alleen in het weekend zal ik nog een joint opsteken. Met rood beslagen ogen keek ik naar Charlie en stak mijn hand uit. "Hulp nodig?" Vroeg ik, een kleine glimlach opzettend. Ik ben en blijf een hufflepuff, behulpzaam en vriendelijk. Ik was geen boos type. Daarbij had ik zo'n gevoel dat dit mijn eigen domme schuld was en dat zou ik niet ontkennen.
THANKS

[/quote]


Laatst aangepast door Nathan Bryn op wo sep 14, 2016 1:00 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitimema sep 12, 2016 8:52 pm


Verdwaasd schudde Charlie even met zijn hoofd, bevattende wat er zojuist gebeurd was. Daarna registreerde hij waar en hoeveel pijn het deed, wat niet veel was en alleen een beetje op zijn pols. Niets wat niet gefikst kon worden. Al had zijn enkel ook een beste klap gehad, en die klopte best intens. Deed geen pijn, maar baarde hem wel zorgen. Meteen ging zijn blik dan ook judging naar de persoon die dit alles veroorzaakt had. Die eigenlijk niets anders deed dat de obvious staten. "Thanks Captain Obvious," Reageerde Charlie droogjes, en probeerde toen op te staan.

In his defense, het begin ging goed. Het was gewoon toen hij op de enkel ging staan dat het allemaal downhill ging. Letterlijk. In no time lag hij weer languit op de grond, ditmaal heftig verwensingen schreeuwend van de frustratie. Dat had hij weer. Omver gelopen door Captain Obvious en zijn first mate, henk the stone(d), die zijn enkel gehaakt hadden die een twist had gemaakt bij de val die nu verschrikkelijk was om op te lopen. Het leven haatte hem, en hij haatte Captain Obvious en zijn stone(d).
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitimewo sep 21, 2016 5:45 pm

I'm so naturally funny

Because my life's a joke
En toen viel hij weer op de grond. Met een vernauwde blik keek Nathan naar de opnieuw gevallen gryffindor jongen. "Euh, Charlie, is het niet?" Zei hij. Nathan zelf was intussen wel weer gaan staan en niet nog eens omgevallen en liep naar de jongen toe, terwijl hij enorm zijn best deed weer nuchter te zijn. Maar zo werkte het niet. De wereld was nog steeds enorm vaag en niet serieus. Hij stak zijn hand uit. "Jij moet naar de ziekenzaal waar je weer beter als een veter gemaakt zal worden," waarom zei hij dat zo. Waarom zei hij beter als een veter. Waar sloeg dat op. "Sorry voor mijn geweldige opmerkingen," zei hij. "En sorry voor mijn klunzigheid," vervolgde hij. "Die grijze steen was gewoon iets te mooi, nu niet meer, want jij hebt pijn," vervolgde hij, niet wetend of het logisch was wat hij zei. Maar het maakte niks uit. Zijn doel was oom Charlie naar de ziekenzaal te brengen.

THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitimeza sep 24, 2016 7:32 pm


Charlie was even druk bezig met het feit dat zijn enkel pijn deed, maar keek toen vol horror op naar de jongen die over veters aan het praten was! Als in, kon het niet een normaal persoon zijn die hem omver had gelopen? Een niet-high persoon die niet rijmde en niet keek alsof de wereld vol kikkers en marsmannetjes zat en zich niet met Charlie bemoeide. Hij kon wel huilen, al deed hij dat niet. In plaats daarvan keek hij droog naar de ander, en kon het niet laten de opmerking "Ach ja, steengoed gewoon," Te maken, zonder humor in zijn stem, waarna hij zichzelf wel kon slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitimezo sep 25, 2016 11:48 pm

I'm so naturally funny

Because my life's a joke
Steengoed zei Charlie en Nathan keek hem niet begrijpend aan. Nee, het kwartje viel niet. "Euh," zei hij. "Maar wil je nou wel of niet naar de ziekenzaal?" Vroeg hij met een frons. Nathan wreef even over zijn gezicht heen, waarna hij zijn haar naar achteren streek. Hij probeerde nuchterder te worden en normaal te doen, want hij moest verantwoordelijk zijn en dat wist hij. Maar ja, de wereld leek inderdaad vol te zitten met kikkers en marsmannetjes. Nathan stak zijn hand naar Charlie uit. "Je zult niet vallen, dat beloof ik je," zei hij bloedserieus. Want er was geen tussenweg wanneer je compleet stoned was. Nee, tussenwegen waren voor de nuchtere mensen en dat was Nathan nu even niet.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitimema sep 26, 2016 5:49 pm


Hij kon wel facepalmen bij het compleet onwetende gezicht van de jongen, sterker nog, hij deed het ook. Vandaar dat hij de vraag van de ander half hoorde. Zonder te weten waar hij precies antwoord op gaf knikte hij dramatisch. Oké dan. Alles beter dan deze situatie.

Wacht. Vallen? Was vallen een mogelijkheid in de optie die hij gekozen had? Zijn hoofd draaide scherp naar de ander en met haviksogen keek Charles de ander aan. Vallen? He better not no.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitimema sep 26, 2016 10:15 pm

I'm so naturally funny

Because my life's a joke
Hij kreeg een Facepalm, oké, prima. Dat was hij wel van mensen gewend, zeker wanneer hij stoned was. Zijn vrienden thuis deden exact het zelfde. Maar goed, Charlie wou wel dat hij hem op weg hielp naar de ziekenzaal. Dat was Nathan hem ook wel op z'n minst verschuldigd. Toen hij had gezegd dat Charlie niet zou vallen, keek de jongen hem ineens enorm scherp aan. "Rustig, kom, we gaan," zei hij dan ook en hielp hem naar de ziekenzaal toe. "Madame Plijster zal je weer helemaal opknappen en ik hoop dat je dit dan kunt beschouwen als nooit gebeurd," zei hij.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitimedi sep 27, 2016 2:49 pm


De ander bleef irritant rustig toen hij hem begon te helpen. Constant hem vertellende dat hij ook rustig moest zijn, maar Charlie kon niet rustig zijn als hij ja had gezegd op iets waarvan hij niet wist w- Oke. De volgende zin van de gast maakte veel meer sense. De ziekenzaal, daar had hij dus ja op gezegd.

Een stuk rustiger hinkte Charles nu mee met de ander, en keek hem uiteindelijk een beetje nieuwsgierig aan. Hij herkende hem als Nathan, van Huffelpuff dus, maar hij had nooit geweten dat die blowde. "Waarom blow je?" Vroeg hij dus uiteindelijk, wat kon klinken als een domme vraag. Whatever, dat had hem nooit zoveel uitgemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Bryn
Nathan Bryn
Hufflepuff Head Boy







Hufflepuff Head Boy

Aantal berichten : 240
IC posts : 53

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: -

What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitimedi sep 27, 2016 3:34 pm

I'm so naturally funny

Because my life's a joke
De ander leek eindelijk mee te willen werken en was rustiger, dat gaf Nathan zelf ook weer een chiller gevoel. Hij begon ook wat nuchterder te worden, wat hem wat meer bij zinnen bracht, maar hem ook meteen een duidelijk schuldgevoel gaf. Hij ging echter niet als een debiel zich nogmaals honderd keer verontschuldigen, dat kwam wel wanneer hij echt helemaal nuchter was. Toen hij was gaan lopen met Charlie door de gangen van Hogwarts heen vroeg de jongen waarom hij blowde. Oh, dat was een persoonlijke vraag.
Nathan had een agressieve vader gehad en zijn moeder was altijd ontzettend onzeker en zielig geweest. Dat ging als het ware perféct samen. Zijn vader domineerde zijn moeder en zijn moeder jankte ontzettend veel. Hierdoor was Nathan als jonge jochie van acht al veel op straat geweest. Zo had hij vrienden gemaakt die ook straat kinderen waren geweest, waarvan de oudste toen der tijd twaalf was. Hoe ouder ze werden, hoe meer ze begonnen te experimenteren. Nathans ouders waren allebei van toverbloed en hadden ook in een wijk gewoond vol met tovenaars en heksen. Zo ook zijn vrienden, al waren twee daarvan half-muggle geweest. Die half-muggle kinderen hadden hem op latere leeftijd aan wiet geïntroduceerd en had ook verteld dat het net zo'n magisch effect had als wat voor magische dingen dan ook. Doordat het thuis nooit zo chill was, was Nathan eerst begonnen met blowen wanneer hij thuis was. Dat waren eigenlijk alleen de zomervakanties geweest. Maar dat was een manier van narigheid wegstoppen, hij begon er uiteindelijk ook wat last van te krijgen in zijn dagelijks leven en was het daarom ook op school gaan gebruiken, een jaar geleden. Maar zijn antwoord was enkel; "Het maakt de wereld hartstikke positief en dat is fijn." Ondertussen kwamen ze bij een trap aan waar ze naar boven moesten. "Leun maar op mij en probeer zo naar boven te hinken, als dat lukt," anders was Nathan wel bereid hem te tillen, al leek Charlie zwaarder dan hijzelf in zijn ogen.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitimedo sep 29, 2016 6:50 pm


Hij bleef een beetje nieuwsgierig kijken naar de ander terwijl ze zo doorliepen. Hij kwam uit een rijk gezin met tot zijn veertiende geen enkel vuiltje aan de lucht, zijn vader was altijd wel veeleisend en redelijk onredelijk geweest, maar zijn moeder had het gecompenseerd. Zij was echter vermoord door een weerwolf, waardoor zijn pa doordraaide en super protective werd over Luna, en al zijn woede uitte op Charlie. Ook toen had hij altijd zijn toevlucht gezocht in vliegen anders dan wiet ofzo, en om eerlijk te zijn had de jongen geen idee gehad wat het spul überhaupt was tot hij een paar gozers het had zien doen in de Common Room en om info had gevraagd.

Nathan's antwoord was dat het de wereld positiever maakte, wat een logisch antwoord was, en hij voegde eraan toe dat dat fijn was, wat wel aangaf dat hij ook anders had gekend. Vandaar dat Charlie onderzoekend naar hem keek, maar besloot er nog niet over door te gaan, het waren zijn zaken niet. Bovendien was er plots een trap, en dat was uitermate niet positief, zo werd dat ook benadrukt toen hij nog meer hulp moest krijgen van Nathan.

Met een hand op de leuning en eén arm rond Nathan leek het redelijk te lukken however. Een van de zoveelste keren dat Charlie blij was dat hij allemaal gekke balansoefeningen had moeten doen van zijn vader om 'je vliegbalans te verbeteren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









What was I going to do again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What was I going to do again? What was I going to do again? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
What was I going to do again?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: floors-
Ga naar: