IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Sup. KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Sup.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Heather Larke
Heather Larke
New member







New member

Aantal berichten : 21
IC posts : 0

Sup. Empty
BerichtOnderwerp: Sup. Sup. Icon_minitimedi maa 14, 2017 12:57 pm

Hallo, ik ben Inge en ik had me voorgenomen er geen school-rp's meer bij te doen. Toen kwam de HP craving, en nu ben ik hier omdat ik impulsief ben.
Ik ben net 23, snel afgeleid en bar slecht in het hebben van characters die niet vroeg of laat een kloteleven krijgen.

In mijn vrije tijd teken ik veel, rotzooi ik graag in Photoshop of haak ik dingen waarvan het nog maar de vraag is of ik ze ooit ga gebruiken. Ik studeer aan het HKU, eerstejaars, en heb hiervoor MBO gedaan.
Zit eindelijk op kamers lekker dicht in de buurt van m'n school en ik moet zeggen; dat bevalt toch wel pittig goed.

Ik zag dat veel mensen redelijk sizey introducties hadden maar ik ben pittig ruk in dit soort dingen dus ik zou zeggen; voel je vrij 't te vragen als ik iets over 't hoofd gezien heb of zo :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Sup.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: General :: player introduction-
Ga naar: