IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

He calls me the devil, I make him wanna sin     [+ Jeremiah] KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

He calls me the devil, I make him wanna sin [+ Jeremiah]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Aphrodite Vegara
Aphrodite Vegara
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 39
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me

He calls me the devil, I make him wanna sin     [+ Jeremiah] Empty
BerichtOnderwerp: He calls me the devil, I make him wanna sin [+ Jeremiah] He calls me the devil, I make him wanna sin     [+ Jeremiah] Icon_minitimevr jan 27, 2017 12:51 am

He calls me the devil, I make him wanna sin     [+ Jeremiah] Tumblr_oe6m8spbiz1v9gh4vo1_500

Outfit, alleen dan zonder de jas c:

Met een snuif kwam Aphrodite met haar hoofd omhoog en bekeek zichzelf in de spiegel. Ze kneep zachtjes in haar neus, gooide haar hoofd naar achteren en haalde flink haar neus op. Zachtjes kuchte ze en woelde door haar haren, terwijl ze met haar hoofd schudde. Het pakketje met witte poeder deed ze terug in haar bh, waar het vandaan was gekomen. Voorzichtig veegde ze wat witte poeder rond haar neus weg, zo ver dat het niet meer te zien was en waste vervolgens haar handen. Met een glimlach in haar spiegelbeeld verliet ze het toilet. Ze keek om zich heen. Het was vrij druk in the Three Broomsticks, het was donderdagavond en veel mensen vierden alvast vervroegd weekend. Aphrodite had zichzelf de eerste drie uur morgenochtend vrijgegeven, dus het was tijd voor een lekker drankje. Met een glimlach liep Aphrodite verder het café binnen. Ze scheen niet bepaald om te vallen, en dat vond ze wel prettig. Ze was heerlijk sociaal en hield ervan om te praten, maar om nou een heel café naar je te hebben kijken was ook niet bepaald prettig. Op een ander plekje kwam ze weer tot stilstand en beet zachtjes op haar onderlip. Waar moest ze in vredesnaam gaan zitten, het was zo vol. Uiteindelijk ontdekte ze een plekje aan de bar, geen plekje waar ze kon zitten, maar agh. Ze nam plaats op haar plekje en keek om zich heen, hopend dat ze ergens kon gaan zitten. De hele avond staan was niet echt haar favoriete ding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremiah Murphy
Jeremiah Murphy
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 17
IC posts : 1

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Slowly, we all took a bite from the apple

He calls me the devil, I make him wanna sin     [+ Jeremiah] Empty
BerichtOnderwerp: Re: He calls me the devil, I make him wanna sin [+ Jeremiah] He calls me the devil, I make him wanna sin     [+ Jeremiah] Icon_minitimevr jan 27, 2017 2:59 pm




He calls me the devil, I make him wanna sin     [+ Jeremiah] Ytb4jmn
You will wear your independence like a crown



Blyad,’ gromde hij onder zijn adem. Het was druk in het café. Dat was aan het rumoerige geluid buiten al te horen. Jeremiah wierp nog even een blik naar het houten uithangbordje. The Three Broomsticks. Hmpf, dan was hij toch goed. Kon ook bijna niet anders. Scheen de enige echte bar in de buurt te zijn. Met een luie zwaai opende hij dan maar de deur en meteen werd hij verwelkomd met een golf aan drukkende warmte, door elkaar geweefde gesprekken van vreemdelingen en een vreemde, zoete geur. Het café was bruiner dan hij had verwacht, maar misschien was dat gewoon een Engels dingentje, of eh, Schots in dit geval. Jeremiah baande zich een weg door de mensenmassa heen naar de bar en kon daar tot zijn geluk nog een barkruk bemachtigen. Hij nam plaats op de versleten leren zetel van het gammele ding en duwde vervolgens met zijn rechterhand tegen zijn linker schouder aan terwijl hij die krampachtig draaide, wat een knak en een verlossend gevoel teweeg bracht. Het was een lange dag geweest en zijn gewrichten lagen nog een beetje in de knoop.

Hij en zijn ouders woonden nu al weer even in Belfast, maar vandaag hadden ze pas het grootste deel van zijn spul overgeplaatst. Hij had zijn tijd op Durmstrang ook wel erg lopen rekken. Maandenlang had hij met bezweringen documenten gesaboteerd, zich stiekem ingeschreven bij dueltoernooien in naam van Durmstrang en op alle mogelijke wijzen zijn transfer naar Hogwarts bemoeilijkt. Zijn mentor had altijd een oogje toegeknepen. Hij wilde zijn sterstudent niet kwijt ondanks zijn streken en brutale gedrag. De man was er immers zelf ook beter bekend van geworden. Maar nu was het dan eindelijk zover. De schoolorganisatie had hem in zijn kraag gegrepen en de hele transfer in één dag geregeld. Het had een half jaar geduurd, maar hij zat op Hogwarts hoor. Midden in het jaar was hij in komen stromen. Ze hadden zijn indelingsceremonie kort en afraffelig in het kantoor van de rector gedaan. Blijkbaar zat hij in huis Slytherin. Great. Jeremiah had geen idee wat dat betekende, behalve dat hij nu een stuk vaker de kleur groen moest gaan dragen. Omdat het nu niet de normale gang van zaken betrof omtrent nieuwe leerlingen, had Jeremiah al zijn rotzooi zelf naar zijn kamer mogen dragen. Zijn kamergenoot was op dat moment niet aanwezig geweest, maar hij verwachtte er maar niet te veel van. Al bij al vond hij dat hij wel een welkomstdrankje verdiende na al dat gedoe en gesjouw. Met zijn Ierse nep ID legitimeerde hij een biertje en nam dorstig een slok. De bittere smaak en de koelte van de vloeistof maakte hem in eerste instantie wat scherper, al zou dat effect natuurlijk niet lang hetzelfde blijven. Ondertussen merkte hij dat er iemand naast hem was komen staan. Hij bekeek even wie dat dan mocht zijn en zag tot zijn genoegen dat het een knap meisje betrof. Ze leek een beetje zoekende. Jeremiah wierp een lome blik de ruimte in. Misschien wachtte ze op iemand of wilde ze graag zitten. ‘Wacht je op iemand?’ vroeg hij semi-geïnteresseerd, zijn Slavische tongval doorschemerend, terwijl hij haar gelaat in zich opnam. Strakke wenkbrauwen, donkere ogen, hoge bruine staart, wit shirt met tekst. Voor een moment trachtte hij te lezen wat er op haar shirt stond. D-o-n’-.
Don’t,’ las hij hardop voor, de rest kon hij in het donker niet zo snel opmaken. ‘Moet dat een soort waarschuwing voorstellen?
Hij glimlachte onschuld, maar sprak zijn woorden alsof ze een uitdaging waren. Onder zijn donkere wimpers twinkelde de ondeugd in zijn ogen. Dat duurde echter niet lang, want hij moest zijn blik naar zijn bier verschuiven om nogmaals een slok te nemen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite Vegara
Aphrodite Vegara
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 39
IC posts : 6

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Tell me I'm too crazy, you can't tame me

He calls me the devil, I make him wanna sin     [+ Jeremiah] Empty
BerichtOnderwerp: Re: He calls me the devil, I make him wanna sin [+ Jeremiah] He calls me the devil, I make him wanna sin     [+ Jeremiah] Icon_minitimevr jan 27, 2017 11:29 pm

Haar ogen bleven door het café glijden, onderzoekend, hopend dat er ergens een plekje tevoorschijn zou komen. Aphrodite vond het in eerste instantie niet erg om een beetje te staan, maar ze stond een beetje ongemakkelijk en het voelde nogal…awkward aan. Een beetje afwezig speelde ze met haar paardenstaart. De drugs voelde ze haar lichaam binnentreden en het begon zijn invloed te laten werken in haar lichaam. Haar zintuigen werden scherper, prikkels kwamen harder binnen. Een stem deed haar uit haar gedachten rukken. Of ze op iemand wachtte, hoorde ze iemand met een buitenlands accent vragen. Ze kon niet plaatsen waar de stem vandaan kwam, alleen dat het een jongensstem was. Met een glimlach draaide ze haar hoofd richting hem, keek hem aan. “Niet zo zeer op iemand, maar meer op iets. Ik vind het zo ongemakkelijk om hier aan de bar te blijven staan.” Quasi nonchalant haalde ze haar schouders op en speelde nog een keertje met haar lange paardenstaart. Omdat ze naar de jongen nu een beetje gedraaid stond, viel haar t-shirt ook een beetje op. “Don’t” zei de jongen vrij abrupt en met een lichte verbazing keek Aphrodite hem aan. O, haar T-shirt. “Jazeker, vat het maar op als een waarschuwing” zei ze met een speelse lach en knipoogde “Aan jou om vanavond erachter te komen waarvoor je dan moet oppassen.” Een lach ontsnapte uit haar mond en ze rolde plagend met haar ogen. De barman scheen haar door haar lach ook te ontdekken en kwam naar haar toe. “Wat zal het zijn, dametje?” vroeg hij nieuwsgierig en Aphrodite keek naar wat de jongen drink. “Hetzelfde als hem, alsjeblieft.” Dat het een biertje was, interesseerde haar niet. Aphrodite dronk alles waar een bepaald alcoholpromille in zat. Ze draaide zich weer naar de jongen en keek hem aan. “Aphrodite” stelde ze zichzelf voor “Ja, inderdaad, vernoemd naar de Griekse godin van de liefde. In mijn geval mag ze wel wat beter haar best doen.” Ze sloeg haar ogen ten hemel. “Maar goed, ga je mij nu vertellen dat je ook vernoemd bent naar een Griekse God, of heb je een andere naam? Of geloof je soms niet in Griekse goden?” Nieuwsgierig keek ze hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









He calls me the devil, I make him wanna sin     [+ Jeremiah] Empty
BerichtOnderwerp: Re: He calls me the devil, I make him wanna sin [+ Jeremiah] He calls me the devil, I make him wanna sin     [+ Jeremiah] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
He calls me the devil, I make him wanna sin [+ Jeremiah]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» And make the Devil pray [+Stiles]
» Darkness calls my name
» you wanna swim?
» Wanna break a rule?
» Wanna share a room?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogsmeade :: the three broomsticks-
Ga naar: