IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Quidditch cake KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Quidditch cake

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Cobra Madders
Cobra Madders
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 73
IC posts : 15

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Low profile

Quidditch cake Empty
BerichtOnderwerp: Quidditch cake Quidditch cake Icon_minitimezo sep 11, 2016 9:25 pm

Quidditch cake 4772005


Cobra wandelde door de gangen. Ze had een appeltaartje in haar hand en nam in de andere een boek. Met een oog op de tekst en het ander op de trappen liep ze naar boven. De common rooms van Hufflepuff waren net zoals die van Slytherin in de laagste verdieping. Die van Slytherin lag onder het meer en de hare naast de keuken. Het rook er dus ook altijd geweldig lekker. Soms nam een medeleerling wat dingen uit de keuken mee. Dan stond de tafel vol met taartjes, cakejes, kippenboutjes en al dat soort lekkers. Het rosse meisje klapte haar boek dicht en bleef even stilstaan om het in haar tas te steken. Daarna liep ze verder. The Headmaster zou een speech geven, waarschijnlijk over Quidditch, en ze wilde er graag bij zijn. De deuren van de Great Hall stonden open en ze liep naar binnen. Ze stopte het laatste stukje appeltaart in haar mond. Met bolle kaakjes wilde ze net naar haar afdelingstafel stappen toen er een in haar gezichtveld een meisje stapte. + Luna

Only the gentle are truly strong
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Dalton
Luna Dalton
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 66
IC posts : 13

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been

Quidditch cake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quidditch cake Quidditch cake Icon_minitimema sep 12, 2016 9:41 am



There's no such thing
Als Luna ergens geen zin in had, was het om een lange tijd stil te zitten en te luisteren naar een toespraak over iets wat haar helemaal niets boeide. Laten we nou eerlijk zijn, wanneer waren de leerlingen wel geïnteresseerd in de toespraak van het schoolhoofd. Nooit, echt nooit. Nou ja, héél af en toe kwam er wel iets interessants aan bod, zoals wie de housecup zou winnen. Maar om eerlijk te zijn, verwachtte Luna niet dat er vandaag iets nuttigs aan bod zou komen. Ze zuchtte en stond op van haar bed en wankelde richting de deur. De common rooms van slytherin waren te vinden in de kelder, net als die van Hufflepuff. Luna had een hekel aan het Hufflepuff soort, maar stiekem was ze toch ook wel een klein beetje jaloers op het feit dat hun common room naast de keukens was. Wanneer ze daar in de buurt kwam, liep het water haar in de mond. Wanneer liep het water haar niet in de mond? Vreetzak, is wat Charlie zou zeggen. Als er iets was waar Luna goed in was, was dat eten. Behalve in de ochtend. In de ochtend was eten alles behalve haar hobby. Ook daar was Luna niet de enige in. Wow, eigenlijk was ze toch best wel een doorsnee meisje.

Eenmaal op de begane grond begaf Luna zich naar de great hall. Ze liep niet heel snel, eerlijk gezegd liep ze heel erg langzaam. Sloffend. Ze was moe, het was laat geworden gisteravond. Luna had tot ’s avonds laat gevlogen met haar bezem, je moet wat over hebben voor je hobby. Vooral wanneer het eigenlijk niet jouw hobby is, maar meer een soort opgelegde hobby. Dwanghobby, zoals Luna het ook wel noemde. Quidditch was een familietraditie, en of ze wilde of niet ze moest er aan deelnemen. Vaderlief zou niet tevreden zijn als ze het team niet haalt. Ze zuchtte en liep naar de hall. En toen uit het niets botste er iets tegen haar rug aan. Snel draaide ze zich om, haar verveelde uitdrukking veranderde plots in een boze uitdrukking. Ze zag dat het meisje die tegen haar aan gebotst was, een stuk taart in haar handen had. “Zeg, snollebol, er zit hopelijk geen taart op mijn rug,” snauwde ze richting het meisje, die tevens rood haar had. Ze keek haar in haar ogen aan, en toen zag ze dat dit kind ook nog eens van het ene slechtste huis van Hogwarts kwam. “Vieze Hufflepuff,” spuugde Luna in het gezicht van het meisje. Het was soms wel eens grappig om te zien hoe Luna van lief schattig meisje kon veranderen naar puur duivels.

Cobra Madders | WORDS: 440

In the end we only regret the chances we didn't take
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra Madders
Cobra Madders
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 73
IC posts : 15

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Low profile

Quidditch cake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quidditch cake Quidditch cake Icon_minitimema sep 12, 2016 5:53 pm

Quidditch cake 4772005


Cobra wilde net haar handen afvegen aan het dichtstbijzijnde tafellaken afvegen toen het meisje voor haar ging wandelen en wel expres daar ging staan zodat ze tegen haar op zou botsen. Wat dus nog lukte ook. Geschrokken stommelde ze achteruit. Haar handen nog steeds vol cake. Beschaamd zag ze een toefje wit slagroom af het meisje haar rug lopen. “Zeg, snollebol, er zit hopelijk geen taart op mijn rug.” Ze keek geschrokken op. Eh... nee hoor. Voordat ze wat kon zeggen werd ze uitgescholden. Hallo! In de ogen van het meisje zag ze zoals altijd minachting liggen. Ze geloofde niet dat ze in het slechtste huis was geplaatst, maar de andere wel. Ze liet haar besmeurde hand zakken en verstopte die achter haar rug. Ze had geen gelegenheid om hem ergens aan af te vegen. "Ik wil geen ruzie met Slytherin, dus mag ik nu door?"

Only the gentle are truly strong


Laatst aangepast door Cobra Madders op ma sep 12, 2016 8:49 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Dalton
Luna Dalton
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 66
IC posts : 13

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been

Quidditch cake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quidditch cake Quidditch cake Icon_minitimema sep 12, 2016 8:17 pm



Quote
Oké, misschien, héél misschien, was het niet de fout van het meisje dat ze tegen Luna aan liep. Maar ja, Luna was niet het persoon om netjes haar welgemeende excuses aan te bieden. Goh, van wie zou ze dat nou hebben? Dan kon ze maar beter de schuld op de andere persoon afschuiven, toch? En dat lukte vaak aardig goed. Net zoals nu. Het roodharige meisje liet haar hand zakken, en als het goed was zak Luna daar nog een beetje cake op zitten. Met een woedende blik, die overigens niet geheel echt was, keek ze het hufflepuff meisje aan. Volgens mij zaten ze in hetzelfde jaar, Luna kon zich herinneren haar ooit in een les gezien te hebben. Maar negen van de tien keer had ze wel iets anders aan haar hoofd, dan om zich heen kijken wie er allemaal in haar klas zat.

Luna ademde boos bij de woorden van het rossige meisje. "Ik wil geen ruzie met Slytherin, dus mag ik nu door?" Ze deed een stapje dichterbij, waardoor er enkel nog een armlengte tussen de twee meisjes zat. "Wow, een hufflepuff die een keer iets nuttigs zegt!" Snoof Luna. Nee, de hufflepuff had gelijk. Je wilde inderdaad geen ruzie met slyherin, want veelal had je dan meteen het hele huis tegen je. Niet bij Luna hoor, Luna had niet zoveel vrienden. Niet omdat niemand haar mocht, oké misschien wel een beetje, maar vooral doordat het haar vaak niet interesseerde. Of wel, niet leek te interesseren. Ze zou een moord doen voor een aantal goede vrienden, maar zo makkelijk gaat dat nou eenmaal niet. Luna gaf het hufflepuff meisje een duw tegen haar schouder, geen harde maar net hard genoeg om eventueel achteruit te struikelen. "En nee, je mag niet zomaar door. Niet voordat je netjes je excuses aangeboden hebt." Ze keek het meisje boos aan, maar er schemerde toch een kleine twinkeling in de ogen van Luna dat ze niet echt boos was. Stoerdoenerij. En tja, ze haatte gewoon de kleur geel.


In the end we only regret the chances we didn't take
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra Madders
Cobra Madders
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 73
IC posts : 15

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Low profile

Quidditch cake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quidditch cake Quidditch cake Icon_minitimema sep 12, 2016 8:48 pm

Quidditch cake 4772005


Het rode meisje fronste woedend haar wenkbrauwen. Ze gunde het andere meisje echter geen reactie. Waarom snapte niemand dat Huffelpuffers ook slim waren. Tis niet dat alle slimmeriken in Ravenklauw zitten dat ze er ook geen bij Hufflepuff, of Gryffindor of Slytherin steken. Daarbij moest het nu ook wel duidelijk zijn dat de handen van haar huis bijna altijd in de lucht staken. Het was een hardwerkende groep en onder hard werken hoorde ook goed opletten bij. En om je hand in de lucht te kunnen steken moest je ook het antwoord weten niet? "En nee, je mag niet zomaar door. Niet voordat je netjes je excuses aangeboden hebt." Een twinkeling verscheen in de hazelnootkleurige ogen van het Slytherin meisje. Meteen verslapte haar boze uitdrukking wat. "Mijn excuses ..." Ze wierp nog eens een blik op het meisje. "Dalton?"

Only the gentle are truly strong
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Dalton
Luna Dalton
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 66
IC posts : 13

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been

Quidditch cake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quidditch cake Quidditch cake Icon_minitimema sep 12, 2016 11:09 pm



Friends can break your heart too
Ze zag heus wel dat het roodharige meisje haar wenkbrauwen woedend fronste. Ze zij daarentegen niets, Luna wist niet of dat goed of slecht was. Negeren was nou niet bepaald iets wat je bij haar kon flikken, echt niet. Dan had je meteen een ontspoorde ginger die al het haar uit je hoofdhuid probeerde te trekken.  Oke, dat was een beetje overdreven. Je had niet altijd een ontspoorde ginger, alleen ’s ochtends vroeg. En liet het nou net zo lekker vroeg in de morgen zijn. Nee, Luna was niet bepaald een ochtend persoon. Toen het meisje eindelijk haar excuses aanbood, kwam er nog een korte twijfeling achterna. Alsof ze niet zeker wist of ze het wel zou zeggen, maar ze deed het. "Dalton?” Vroeg het meisje. Luna kneep haar ogen fijn en keek voor een paar seconden goed naar de roodharige. Ja, volgens mij kende ze haar ergens van. Zou ze ook een zesde jaars zijn? Of misschien een zevende jaars en kende ze haar broer. “Jup, één van de twee,” snauwde Luna. Ze snoof even en keek neer op het meisje. “Hoor ik jou toevallig ergens van te kennen?”

In the end we only regret the chances we didn't take
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra Madders
Cobra Madders
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 73
IC posts : 15

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Low profile

Quidditch cake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quidditch cake Quidditch cake Icon_minitimedi sep 13, 2016 6:09 pm

Quidditch cake 4772005

Het rosse meisje kneep haar ogen toe. Haar eigen wenkbrauw kroop omhoog. Een Dalton dus. Als samen klas hadden gehad, zou ze zeker weten haar naam hebben geweten dus vandaar kon het niet zijn. “Hoor ik jou toevallig ergens van te kennen?” Cobra snoof. "Je hoeft niet zo een toon tegen me aan te slaan hoor." Achter haar klonk een zielig gemiauw. Ze keek om en zag haar kat Merlin. Een glimlach kroop op haar gezicht. Hij liep naar haar toe en ging op zijn achterpoten staan. Met zijn zwarte neusje besnuffelde hij haar taarthand. Goed zo. Ze keek weer naar de Dalton. "Nee, maar jullie Daltons zijn bekend. Dus dan moet jij Luna zijn." Het was geen vraag, ze wist het bijna zeker. Ondertussen voelde ze een ruwe tong over haar vingers gaan.


Only the gentle are truly strong
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Dalton
Luna Dalton
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 66
IC posts : 13

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I've been losing sleep, dreaming about the things we could've been

Quidditch cake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quidditch cake Quidditch cake Icon_minitimema sep 19, 2016 11:22 am



I'm not as think as you drunk I am
"Je hoeft niet zo een toon tegen me aan te slaan hoor." Luna’s ogen vergrootte en ze keek het hufflepuff meisje boos aan. Eerlijk, deze had wel lef. Er waren er niet veel die een grootte mond tegen een Dalton durfden te geven. Want of je had ruzie met de terrortweeling, die eigenlijk helemaal geen tweeling was, of je kreeg ruzie met een van de rijkste mannen van de wizard wereld. Het meisje keek achter zich en Luna volgde haar blik, ze zag een kat die onrustig tegen het meisje aan het mauwen was en vervolgend haar handen likten. Er zat taart op.. Dat betekende dat er hoogstwaarschijnlijk ook taart op haar rug zat. Toen het meisje weer har kant op keek, keek Luna haar boos aan. “Ja, ik ben Luna Dalton. En aan jouw hand te zien heb jij een probleem. Ik geef je nog één keer de kans: Zit er taart op mijn rug of niet?”


In the end we only regret the chances we didn't take
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra Madders
Cobra Madders
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 73
IC posts : 15

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Low profile

Quidditch cake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quidditch cake Quidditch cake Icon_minitimema sep 19, 2016 7:18 pm

Quidditch cake 4772005

Luna keek boos. Ze had het door. De vraag hamerde in haar hoofd. Huffels waren niet alleen vriendelijk maar ook eerlijk. Ze knikte langzaam. "Ja, slagroom om precies te zijn. Als je je omdraait tover ik het wel weg ik ken een goede kuisspreuk." Ze stelde het vriendelijk voor. "En als je begint te schreeuwen omdat ik taart op je rug heb gesmeerd wil ik je er kalmpjes aan herinneren dat je zelf hebt geflikt dat ik tegen jou liep en dan trek je alle aandacht en ziet iedereen dat een Dalton slagroom op haar rug heeft." Vriendelijkheid ging altijd met een reden. Als Luna nu kwaad werd bracht ze zichzelf diep in de problemen. Eigen keuze.


Only the gentle are truly strong
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Quidditch cake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quidditch cake Quidditch cake Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Quidditch cake
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» quidditch
» Quidditch teams
» [Everyone] Open Quidditch Training
» Quidditch, bitch. [&VYNDI MONTGOMERY]
» [EVENT: 100 LEDEN!] Quidditch after party

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: great hall-
Ga naar: