IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Empty
BerichtOnderwerp: Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Icon_minitimedo jan 05, 2017 7:57 pm


z o ë

"We could be caught, we're both convicted criminals of thought"

Met haar tas bungelend aan haar arm liep ze de trappen af. Het was een…saaie dag. Haar lessen waren saai vandaag, er was weinig getover en veel theorie. En bovenal had ze een zeurende hoofdpijn. Nu moest ze van de zesde verdieping naar de begane grond, de helft van deze dag zat erop en het was tijd om eventjes te lunchen. Misschien kon ze ergens een aspirientje fixen en hopen dat het beter zou gaan deze dag. Zachtjes zuchtte Zoë en liep verder van de trappen af, zette haar haarband wat rechter op haar hoofd en keek naar de schilderijen aan de rand van de trap. Terwijl ze rustig naar beneden liep, zag ze niet dat iemand haar passeerde op de trap. Diegene liep vol tegen haar tas aan, waardoor ze uit balans viel, haar tas op de grond viel en zij tegen de leuning aan viel. Haar ogen werden even groot, en al gauw ontstond er een geïrriteerde, valse “Zoë Chandler” blik in haar ogen. Ze draaide zich om naar wie haar had geraakt en bekeek diegene van top tot teen. “Oké, luister, ik geef je vijf seconden om mijn tas op te rapen en je excuses aan te bieden” zei Zoë zo rustig en beheerst, dat ze een aantal seconden verwijderd was van een mentale breakdown. Dit kwam natuurlijk ook door de mood waarin ze zich had verkeerd voordat ze tegen deze voorbijganger was opgebotst. Zoë ontdekte haar merkwaardige make-up. Geamuseerd trok ze haar wenkbrauwen omhoog. “Oké, wasbeer, you must be one train wreck of a soul.” Geïrriteerd zette Zoë een stap naar voren. “Ga ik het nog beleven vandaag?” zei ze boos, terwijl ze naar haar tas wees.

[+Paz]
Terug naar boven Ga naar beneden
Paz Zyskowski
Paz Zyskowski
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 34
IC posts : 11

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 20 y/y [26-07]
Partner: Error

Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Icon_minitimedo jan 05, 2017 11:31 pm

Take the knife and twist it,

where's my heart? You missed it.

School zou school  blijven en het maakte niet uit wat je deed om de tijd te doden. Het bleef saai en er was niks aan te doen. Haar medeleerlingen waren irritant, de docenten waren irritant -met name degene die ze van vroeger kende-  en je kon er niks aan doen. Het was stressvol en mevrouw wilde hier zo snel mogelijk weg. Ze kon het dan ook niet permitteren om nog een keer te blijven zitten, want dan was het echt foute boel. Gestimuleerd om ook maar überhaupt haar best te doen was ze niet, dus het was nog steeds de vraag of ze het daadwerkelijk zou halen. Misschien nog net, maar dan zou ze toch echt naar wat bijles moeten gaan. Diep in gedachtes verzonken liep de blondine verder, totaal geen aandacht bestedend aan haar medestudenten. Hier en daar kreeg ze wat dodelijke blikken toegeworpen, maar hun mond opentrekken durfde ze niet. Het waren mietjes, althans, dat had ze gedacht. Een jongedame waar ze tegen aangelopen was, was haar tas verloren en durfde haar mond wél open te trekken. Fronsend draaide Paz zich om om het grietje in zich op te nemen. Was het de bedoeling intimiderend over te komen? Dat ze uitgemaakt werd voor 'wasbeer' deerde haar niks, want dat woord had ze al veel te vaak naar zich toegeworpen gekregen. Het feit dat het grietje maar door bleef zeuren over haar tas, dat sprak haar aan. "Oh sorry kind, ik had je helemaal niet gezien," merkte ze sarcastisch op om al naar de veel te dure tas te grijpen.  Verwende trut. "Deze tas is het, nietwaar?" vroeg ze voor de zekerheid om het ding overeind te houden. Ze was duidelijk niet van plan het terug te geven, dat was iets wat zeker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Icon_minitimedo jan 05, 2017 11:45 pm


z o ë

"We could be caught, we're both convicted criminals of thought"

Oké, wist deze Miss Depression tegen wie ze het had? Zoë haalde diep adem, om haar woede te bewaren. Misschien moest ze dit als iets positiefs zien? Normaal gesproken, als ze op het puntje van irritatie stond, deden mensen wel wat ze zei, zelfs haar volgelingen. Dat deze chick in de verdediging schoot, was een nieuwe uitdaging. Een uitdaging die zij, Zoë Chandler, uiteraard ging redden, dat stond vast. Daarom vouwde Zoë eventjes haar handen in een. “Nee, lieve schat, ik bedoel een van de andere duizend tassen die hier staan” zei ze scherp en keek haar met een duistere blik aan “Natuurlijk bedoel ik die, zie jij hier nog een andere tas staan dan?” Ze vouwde haar armen over elkaar heen. “Geef nu mijn tas terug, en ik zal net alsof doen dat ik dit vergeet. Anders zijn de consequenties voor je eigen rekening.” Dat het meisje er ruig uitzag, betekende absoluut niet dat Zoë enige angst voor het meisje had. Sterker nog, ze ging een paar tredes hoger staan, zodat er nog maar twee tredes tussen haar en het meisje waren. Ze had overigens geen idee wie het meisje was en had ook geen ambities om dit te ontdekken. Zoë stak haar hand uit. “Teruggeven” zei ze geïrriteerd en agressief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paz Zyskowski
Paz Zyskowski
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 34
IC posts : 11

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 20 y/y [26-07]
Partner: Error

Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Icon_minitimevr jan 06, 2017 7:19 pm

Take the knife and twist it,

where's my heart? You missed it.

Totaal niet geamuseerd om het grietje hield ze de peperdure tas vast. Zou ze het terug geven? Natuurlijk niet, want waarom zou ze? Het grietje deed niks anders dan commando's naar haar hoofd smijten en dat was iets waar ze totaal niet van gediend was. Zij was degene die commando's zou geven, niet degene die commando's zou krijgen. Met een grijns bleef ze dan ook naar de tas kijken om er plagend een aantal keer mee te zwaaien. Dat het grietje überhaupt het lef had om zo'n grote mond tegen haar te geven was al een gehele prestatie. Eens zien hoeveel ze eruit kon krijgen. "Maar ik wil juist dat je deze ontmoeting niet vergeet, dat je mij niet vergeet," pruilde ze quasi zielig om op haar beurt een trede omlaag te stappen. Nu was de afstand nog maar één traptrede. "Wat krijg ik ervoor?" Als ze de tas terug ging geven wilde ze er wel graag iets voor terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Icon_minitimevr jan 06, 2017 9:14 pm


z o ë

Something about you, makes me feel like a dangerous woman

Dit was hele andere koek. Dit was niet het type “Sorry, Zoë, ik geef je tas nu terug en ik koop een nieuwe voor je om het goed te maken”. Dit was ook niet het type “Ik kijk hoe ver ze gaat, o shit, ze komt naar voren ik geef de tas nu terug”. Dit was het type “Ik geef niks om mijn sociale status en ik ga door tot het uiterste”. En dat was in Zoë haar ogen een van de gevaarlijkste types, want die zouden geen rem kennen. Maar dat betekende niet dat ze niet haar tas terug wilde. Ze zat helemaal niet te wachten in een intrigerende conversatie met dit meisje voor haar, ze wilde haar tas terug en een aspirientje gaan halen tegen die zeurende hoofdpijn. Ze zag dat het meisje ook een stapje naar voren deed, misschien om intimiderend over te komen? Newsflash: het werkte niet. “Geloof me, geen enkele vezel in mijn lichaam heeft de ambitie om jou ook maar voor een seconde te onthouden.” Ze ging op dezelfde trede staan als het meisje en ging vlak voor haar staan. “Wat je ervoor terugkrijgt is een schietgebedje dat er voor gaat zorgen dat ik niet jouw sociale status vernietig en de rest van je tijd hier tot een levende hel maak. Eerlijke ruil, lijkt me.” Ze keek van de ogen van het meisje tegenover haar, naar de tas, en weer terug naar het meisje. Het meisje was langer dan Zoë, maar ze was niet bang, absoluut niet. Ze moest en zou haar tas terugkrijgen. Het was een Valentino, for crying out loud. Het enige goede dat Dreuzels gaven was hun mode. “Geef mijn tas terug” zei Zoë toen opeens en haar hand schoot naar voren, ze greep het vast bij het hengsel en begon aan de tas te sjorren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paz Zyskowski
Paz Zyskowski
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 34
IC posts : 11

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 20 y/y [26-07]
Partner: Error

Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Icon_minitimeza jan 07, 2017 6:26 pm

Take the knife and twist it,

where's my heart? You missed it.

De grote mond en irritatie die het meisje had opgewekt waren in één woord samengevat geweldig. Het begon haar dan ook lichtelijk te amuseren, want dit soort pittige tantes hadden er tot nu toe ontbroken in haar zielige schoolleventje. Tot nu toe waren haar medestudenten best mietjes geweest tegen haar, vandaar dat ze de reactie van het grietje eigenlijk best leuk had gevonden. Echter leek ze dit niet blijken, want irritant als ze was, bleef ze het meisje opfokken. Alsof dat opfokken al niet erg genoeg was, was ze ook nog intimiderend één trede vooruit gestapt. Dit leek niet te werken, want het meisje verroerde nog steeds geen vin. Zo zo, ze begon haar gedrag bijna leuk te vinden. Het was alsof ze tegenover zichzelf stond. Een uitdaging om klein te maken dus. "Dus je wilt een hel van een hel maken?" vroeg ze bijdehand. Hel klonk zelfs nog minder erg dan school, dus graag als het kon. "En over sociale status gesproken, wat is dat?" Sarcasme. Het was niet dat ze niet wist wat het was, eerder dat ze het niet bepaald had. Meningen van andere interesseerde haar niks, het waren immers toch maar meningen. Toen opeens schoot de hand van het meisje naar de tas om er een aantal keer flink te rukken. Wow wow, rustig aan pittige tante. Met een grijns liet ze de dure tas ineens los toen het meisje weer een ruk gaf, hopend dat ze door haar eigen kracht achterover zou vallen. "Oeps," klonk er alles behalve gemeend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Icon_minitimezo jan 08, 2017 10:48 pm


z o ë

Something about you, makes me feel like a dangerous woman

Het meisje tegenover haar had een zwak excuus gegeven over het maken van een hel van een hel en dat ze niet wist wat een sociale status was. Met de seconde begon het meisje haar meer te irriteren en ze waren niet ver vandaan van een heuze “Zoë Chandler” ontploffing. En als Zoë Chandler ging ontploffen, nou, berg je dan maar. Ze had naar de tas gegraaid, had hem uit de dode klauwen van het meisje willen grijpen, maar opeens liet het meisje de tas los en sloeg het noodlot toe. Doordat de tas met een kracht naar haar schoot viel Zoë uit balans en viel ze achterover, tegen de ballustrade aan en rolde ze zelfs twee tredes naar beneden. Doodsbang dat er iets naar beneden was gevallen greep Zoë haar dure tas naar zich toe en controleerde of alles er nog in zat. Parfum, magische kauwgom, dossiers over mensen die ze niet mocht, goed, alles was nog compleet. Zoë dropte de das voor zich neer. De maat was vol. Ze had zich nog flink kunnen inhouden, maar deze bitch vroeg er gewoon om. En nou was Zoë helemaal niet van de vuistgevechten, maar soms was het gewoon heerlijk om haar woede eventjes op iemand anders te botvieren. “Bitch” gromde Zoë razend, en binnen een paar seconden was ze weer opgestaan. Ze liep razend op het meisje af en schoot uit met haar hand, naar de wang van het meisje. Ze sloeg het meisje met de rug van haar hand, want daar zat een ring, zodat het extra had aan zou komen en vervolgens gaf ze het meisje een flinke zet. “Oeps” herhaalde Zoë sarcastisch, net zoals het meisje had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Haven't you heard? I'm the crazy bitch around here
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: floors-
Ga naar: