IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Yes I can KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Yes I can

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Damian Carter
Damian Carter
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 107
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (january 4)
Partner: You know what they say, once you go black...

Yes I can Empty
BerichtOnderwerp: Yes I can Yes I can Icon_minitimedi jan 03, 2017 8:49 pm

Ooit eens het hoofd van je medestudent veranderd in dat van een eend? Misschien tijdens de lessen Transfiguration. Misschien zou je talent dan wel worden gewaardeerd. Maar tijdens de les Charms is dat net iets minder... Ach, als die Obliviate hem niet tot het uiterste had gedreven dan liep ze nu misschien niet kwakend rond. Maybe...

Damian kwam net terug van zijn afdelingshoofd die hem twee weken strafwerk had gegeven. Die was niet zo verbaasd... die was zelden verbaasd als Damian glimlachend binnen kwam omdat hij weer eens iemand behekst had. De jongen werd nooit zwaar gestraft, puur omdat hij nooit iemand echt pijn doet of Zwarte Kunsten gebruikt. De Slytherin was een talent in transfiguratie en gebruikte dat vaak als pestmiddel. Niet dat hij geen talent had in Zwarte Kunsten. Maar het was het strafwerk niet waard.

Hij liep door de gangen die grotendeels verlaten waren. De lessen liepen op hun einde. Damian had het hoofd van het meisje terug veranderd, alleen hadden haar wenkbrauwen nog kleine veren gehad in plaats van haren. Hij grijnsde bij het beeld en wist dat de docent hem niet geloofde toen hij zei dat hij het niet ongedaan kon maken. Het arme meisje was huilend naar de Hospital Wing gegaan. Na een tijdje bleek hij niet alleen te zijn op de gang en zag Cheryl van Griffindor die ook met hem af en toe les volgde. Hij grijnsde naar haar, "Moet jij niet in de les zitten, Carve?"


Eerste post Cheryl Carve
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Yes I can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes I can Yes I can Icon_minitimevr jan 06, 2017 9:39 pm

Een geïrriteerde blik was in Cheryl’s ogen te lezen terwijl ze naar de teacher keek. Deze had zojuist gedreigd dat ze vijftien punten aftrek zou geven als ze nog één opmerking van Cheryl hoorde. Ze onderdrukte een zucht. Ze had wel gedacht dat die domme Ravenclawer gelijk zou krijgen, maar ze had natuurlijk gehoopt dat het niet zo zou zijn. Ze had echter geen zin meer om in deze stomme les te zitten en stak haar hand op met de klacht dat ze ontzettende buikpijn had. De teacher had zuchtend toegegeven – Cheryl kon uit het gedrag afleiden dat de teacher toch geen zin meer in haar had en haar daarom zo makkelijk liet gaan – en snel pakte Cheryl haar boeken waarna ze het klaslokaal verliet. Eenmaal buiten zijnde beet ze heel hard op haar onderlip zodat ze niet in huilen uit zou barsten. Damn it. Sinds wanneer liet ze zich zo makkelijk doen door een Ravenclawer? En door een teacher die haar niet moest? Ze had de afgelopen jaren wel vaker amok gemaakt met de teachers, maar het had haar nooit echt wat gedaan. En nu moest ze om elke kleine confrontatie al huilen. Ze beet hard op haar onderlip en besloot maar om naar de floors te gaan zodat ze de trap naar haar eigen common room kon nemen. Ze had zin om met een deken op de bank te gaan liggen en voor de rest niets meer te gaan doen, maar die plannen werden al snel gedwarsboomd toen ze Damian, een Slytherin, in haar richting zag komen. Ze rolde met haar ogen. ‘Die vraag kun je ook aan jezelf stellen,’ snauwde ze naar de Slytherin. ‘Ik ben aan jouw geen uitleg verschuldigd. Rot je nu op?’ En met een laatste duistere blik op hem wilde ze weer de trappen op lopen zodat ze ver bij hem uit de buurt kon komen. Rotjoch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Carter
Damian Carter
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 107
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (january 4)
Partner: You know what they say, once you go black...

Yes I can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes I can Yes I can Icon_minitimeza jan 07, 2017 10:38 pm

Hij kende Cheryl niet echt. God, hij kende niemand echt! Al was er wel één iemand die onlangs zijn leven was in gestrompeld (letterlijk) waarmee hij vrijwillig contact wilde houden. Die hij zelfs beter wilde leren kennen. Ze was dan ook één van de weinige personen waarmee hij kon praten zonder veel na te denken. Maar goed, er stond een andere Griffindor voor hem en deze leek minder blij met zijn aanwezigheid. Hij grijnsde alleen maar breder toen ze naar hem snauwde. "Oh oh, bijt men neus er niet af!", hij greep naar zijn neus en vervolgde, "Ik heb iemands hoofd in een eend veranderd, en jij?", maar kreeg nogmaals een snauw achter zijn oren geslingerd. Ze wierp een duistere blik naar hem waardoor hij enkel zijn wenkbrauwen optrok. Hij keek plots naar haar rug toen ze van hem weg stapte. Even bleef hij staan waarna hij met twee treden tegelijk naar boven liep tot hij naast haar wandelde. "Ik weet dat ik super aangenaam ben en zo", begon hij, "maar zelden wordt ik zo snel afgesnauwd", hij grijnsde waarna deze verdween. Cheryl was een taaie, dat wist hij. Ze liet zich ook niet zomaar doen dus hij vond het vreemd hoe ze reageerde. "Heb je ook iemand behekst?", hij bleef haar volgen. Hij had tenslotte niets anders te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Yes I can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes I can Yes I can Icon_minitimeza jan 14, 2017 4:09 pm

‘Niks speciaals,’ mompelde ze op de woorden van de Slytherin. Natuurlijk waren niet alle Slytherins even leuk als Romeo en moest deze kerel haar weer blijven volgen. Hoewel ze er vrij zeker van was dat Romeo dat ook zou doen, hield hij tenminste zijn klep toe als hij aanvoelde dat ze er echt geen zin meer in had. Trouwens, over Romeo gesproken… Hém moest ze nog steeds dringend over iets spreken. Het was maar goed dat hij momenteel niet in haar buurt was, want ze had op hem waarschijnlijk nog kwader gereageerd dan nu op Damian. Hoewel ze geen hekel had aan Romeo en hem zelfs wel aardig vond, ging het haar te ver wat hij haar nu weer geflikt had en dat mocht hij horen ook. Dat ze hem had uitgenodigd in haar common room wilde niet zeggen dat hij zomaar elke gelegenheid mocht aannemen die hij maar wilde om meer over haar privéleven te weten te komen en dit vervolgens delen met juist diegene van wie ze wilde dat hij het niét te horen kreeg. En dus wilde ze de Slytherin eens vragen waarom hij het had gedaan. ‘Jammer,’ snauwde ze naar hem. ‘Mensen zouden het vaker bij je moeten doen. Misschien liet je ze dan eens met rust.’ Zag deze kerel niet dat ze absoluut geen zin had in hem? Het liefste wilde ze hem vervloeken, maar dat zou averechts werken en bovendien had ze gezworen dat ze het nooit meer zou doen. Ze zou nooit meer iemand opzettelijk en hard pijn doen door een spreuk te gebruiken op diegene. ‘Nee, maar dat kan nog gebeuren als je nu je kop niet houdt.’ Ze keek hem met een duistere blik aan. Serieus. Hij vroeg er écht om, hoor! ‘Wat moet je van me, Damian? Heb je niemand anders om te irriteren? Kun je niet naar je common room gaan en je daar wat vervelen? We praten toch nauwelijks tegen elkaar en eigenlijk heb je helemaal niks bij me te zoeken, dus ik snap niet zo goed waarom je nu opeens als een vervelende slak aan me blijft hangen.’ Ze keek hem haast kil aan. ‘Bovendien is de pret toch voorbij als ik richting de meisjeszaal ga, want dan val jij op je bek. Letterlijk.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Carter
Damian Carter
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 107
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (january 4)
Partner: You know what they say, once you go black...

Yes I can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes I can Yes I can Icon_minitimezo jan 15, 2017 7:39 pm

Eerlijk gezegd voelde hij zich vrij hard aangevallen, ‘Mensen zouden het vaker bij je moeten doen. Misschien liet je ze dan eens met rust.’, hij greep naar zijn borst ter hoogte van zijn hart, "Rude!", zei hij zachtjes maar bleef door pushen. ‘Nee, maar dat kan nog gebeuren als je nu je kop niet houdt.’, hij lachte oprecht en bleef naast haar lopen. Het was duidelijk dat er iets was met het meisje. En het was duidelijk dat hij er niet veel bij hielp.

Hij had eigenlijk moeten vragen wat er was. Zijn aanpak was niet zo smooth, zoals wel vaker. Uiteindelijk kreeg hij een hele tirade achter zijn hoofd geslingerd waarbij ze hem uiteindelijk vergeleek met een slak. De jongen haalde zijn wenkbrauwen op. Het was best wel origineel wat ze zei en mocht het een andere situatie zijn dan had hij er ook mee gelachen. ‘Bovendien is de pret toch voorbij als ik richting de meisjeszaal ga, want dan val jij op je bek. Letterlijk.’, hij ging voor haar achterwaarts wandelen zodat hij haar recht kon aankijken. "Ten eerste zou ik je common room al niet binnen geraken, dus dat vallen op men bek is uitgesloten", begon hij met één vinger op, "En ten tweede, om te antwoorden op je eerste vraag waarom ik hier nog ben", hij stopte met wandelen waardoor Cheryl weinig keuze had dan ook te stoppen, "Je lijkt me nogal over stuur en dat is niet enkel doordat ik je treiterde", zoveel wist hij wel zeker. Ze had gelijk, ze spraken elkaar nauwelijks maar hij had haar wel al eens eerder uitgedaagd en meestal nam ze die lachend aan of verdedigde zichzelf. Tenslotte had hij haar wel vaker zien amok maken tegenover docenten en studenten, ze was niet bepaald zwak. Nu was ze echter buiten zinnen, "Ik vraag me gewoon af wat er is gebeurd", gaf hij eerlijk toe en haalde zijn schouders op. Hij wist als ze nu nog naar hem zou snauwen dan zou hij vertrekken. Het had geen zin om te eindigen in de Hospital Wing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Yes I can Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes I can Yes I can Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Yes I can
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: floors-
Ga naar: